Omistan vm.2003 avensiksen 1.6VVT-1 bensa (vanha korimalli) ja olen miettinyt vakionopeudensäätimen hankintaa.
Mistä kannattaa ostaa jos etsii edullisinta paikkaa? Kertokaa mitä olette maksaneet ja onko monta vaihtoehto mallia tarjolla.
Onnistuuko asentaminen muualla kuin toyota merkkiliikkeessä?
Avensikseen vakionopeudensäädin
10
9455
Vastaukset
- merkkeriliikkeestä
Jälkiasennettu vakkari taitaa aina olla "tarvikeosa", jonka merkkiliike tilaa asennuksineen ja takuineen alihankkijalta.
Esim. Tomi Aranko Oy Olarinluomassa tekee paljon asennuksia paikalliselle Toyota-liikkeelle (ja monelle muullekin merkille) -- vakionopeussäätimet, sähkölasit. - HuanÅhappi
Älä, siis toistan ÄLÄ osta ainakaan Rostra merkkistä säädintä sillä se toimii vain sillä nopeudella joka huollossa siihen säädetään ja joka sinun pitää tietää etukäteen. Itse pyysin säätimen lukuisten vikujen aiheuttaman keskusyksikön vaihdon yhteydessä huollon asettamaan vakioksi 130km/h. Nyttemmin säädin toimii tuolla nopeudella oikein, mutta millään muulla vauhdilla se pomppii pois päältä aivan satunnaisesti. Aiempi tarvikeliikkeestä hankittu AP-50 säädin maksoi vain neljäsosan rostrasta ja toimi nopeudella 40km/h-tappiin asti ja aivan moitteetta. Tämä malli ei kyllä sovellu uusiin sähkökaasulla varustettuihin autoihin mutta AP-llä on siihenkin käsittääkseni sopiva malli, kannattanee kysyä tarvikeliikkeestä.
- Sol Wagon 03
Kappas kummaa. Minulla on jälkiasennettu Rostra Corollassa ja pelaa moitteetta. Joskus oli yli 120km/h vauhdissa vaikeuksia saada päälle, mutta jos päälle sai niin kyllä pysyi. Ei ole enää vuoteen tehnyt sitäkään.
Auto-gallerian selitys ilmiölle oli, että keskusyksikössä olevassa servossa on momenttikytkin joka suojaa servoa. Nähtävästi tämä kytkin on uutuuttaan vähän herkkä.
Ja tämähän on nähtävästi vain vaijerivälitteisten kaasupolkimien ongelma. Sähköisten kaasujen kanssa ei taida olla niin vahvaa palautusjousta kaasuläpälle....?
Niin ja omani maksoi 500e asennettuna. - HuanÅhappi
Sol Wagon 03 kirjoitti:
Kappas kummaa. Minulla on jälkiasennettu Rostra Corollassa ja pelaa moitteetta. Joskus oli yli 120km/h vauhdissa vaikeuksia saada päälle, mutta jos päälle sai niin kyllä pysyi. Ei ole enää vuoteen tehnyt sitäkään.
Auto-gallerian selitys ilmiölle oli, että keskusyksikössä olevassa servossa on momenttikytkin joka suojaa servoa. Nähtävästi tämä kytkin on uutuuttaan vähän herkkä.
Ja tämähän on nähtävästi vain vaijerivälitteisten kaasupolkimien ongelma. Sähköisten kaasujen kanssa ei taida olla niin vahvaa palautusjousta kaasuläpälle....?
Niin ja omani maksoi 500e asennettuna.olla kertomatta rostrasta. Se jälkiasennettiin uuteen d4d aveen. ensimmäinen kokemus (hrr...) oli kun olin hakenu auton kaupasta ja lähdin moottoritietä kotiinpäin. Kun oli ohitettu klaukkalan liittymä kupeksijoineen ja jono kulki jouheesti n.130, laitoin rimpulan päälle. Ja mitä tapahtuikaan, ave suorastaan pomppasi eteenpäin kun rostra otti kaiken irti koneesta. Peräänajo oli erittäin lähellä vaikka henk. kohtaisesti en ajakkaan edelläolevan puskurissa kiinni vaan pidän kohtuullista väliä. Ja tämähän on maahantuojan mukaan tarkoituksellinen ja yleensäkin vakionopeussäätimiin kuuluva ominaisuus(???), johon en ikänäni ole muunmerkkisten kanssa törmännyt. Ja sekin maahantuojan ohje "ei vakionopeussäädintä saa jonossa käyttääkkään", no missä sitten tyhjällä tiellä parkissa missä. Vauhti kyllä tasoittui (130) ja kiihdytys loppui aikanaan. Ajo sujui kohtuullisesti. Mutta kun käytin säädintä 80 alueella tapahtui sama kiihdytys ja senjälkeen alkoi vauhdin pumppaaminen n.75-85km/h nopeuksien välillä, se oli ja tuntuikin kuin kaasu olisi painettu pohjaan ja senjälkeen heti laskettu ylös.
Tätä jatkui siihen asti kunnes n. parin kilometrin päästä säädin hyppäsi pois päältä. Alle 80-vauhdin säädin pomppasi pois päältä lähes välittömästi joka tapauksessa se ei pysynyt yli km:n matkaa päällä ja ei nyt uudella yksikölläkään pysy kuin max 20km kunnes pomppaa päältä. Kun olin aiemmin ajanut vastaavantehoisella ja koneisella bilikalla ja AP-50 säätimellä, tiesin heti että tässä on jotain feeluu. Siispä aika maahantuojan huoltoon ja sitten bilikan kanssa sinne. Kun jätin autoa sinne kerrottiin minulle että tuo lähtökiihdytys kuuluu asiaan ja ettei vakionopeussäädintä saa jonossa käyttääkkään. Kun mainitsin ettei se toimi käytännössä ollenkaan 80 vauhdilla kerrottiin minulle sen olevan "vakionopeussäädin" ja se nopeus tulee asettaa huollossa halutuksi" siitä toi haluttu 130 arvo. Kun en hyväksynyt selitelmiä vaan vaadin laitteen korjaamista tai vaihtoa ja kerroin tietäväni niiden toiminnasta jotain sillä edellisissä autoissani oli toimivat sellaiset. Tällöin työnjohtaja sanoi "no kun kerran tiedät miten sen pitää toimia pitää meidän varmaan tutkia onko siinä mitään vikaa".
Päivän päätteeksi hain bilikan ja selityksen "pumppaavaa eli kenguruliikettä ei meinattu saada esille mutta minä ajoin autolla pari tuntia ja sain sen viimein esille", joka oli sinänsä kummallista sillä minulle se teki sen jokakerta alle 130 vauhdissa. "Vaihdoimme keskusyksikön ja säädimme nopeusarvon 130:n", loihe lausumaan tj.
No näillä paskoilla nyt pitää pärjää, vituttaa niin suunnattomasti kun toi rostra makso yli 550€, tosin asennettuna kun taas AP makso 160€ itse asennettuna, mutta oli ominaisuuksiltaan aivan ylivoimainen rostraan verrattuna. Voi kun ois silloin tienny mikä paskakasa toi rostra on.
Jos sinun vn.säädin toimii täytyy siinä olla joku laitevika jos siinä ei ole mm. maahantuojan siihen kuuluvaa lähtökiihdytystä.
Nyttemmin, jo takuun loputtua on ominaisuudet lisääntyneet, se voi pompata pois päältä 130:kin ja ei suostu enää asettumaan päälle ennenkuin auton virrat on käytetty nollilla eli käytännössä pysäköiminen ilmeisesti nollaa laitteen.
Onnea ja parempaa tsäkää oman rimpulasi kanssa.
Ps. sitä hirveetä pamausta säätimen pompatessa pois päältä ei saatu ikinä poistettua, johtuu kuulemma sähköisen kaasupolkimen palautumisesta jousivoimallaan yläasentoon, ei muuten esiintynyt AP:ssä sitäkään kiusaa. - Sol Wagon 03
HuanÅhappi kirjoitti:
olla kertomatta rostrasta. Se jälkiasennettiin uuteen d4d aveen. ensimmäinen kokemus (hrr...) oli kun olin hakenu auton kaupasta ja lähdin moottoritietä kotiinpäin. Kun oli ohitettu klaukkalan liittymä kupeksijoineen ja jono kulki jouheesti n.130, laitoin rimpulan päälle. Ja mitä tapahtuikaan, ave suorastaan pomppasi eteenpäin kun rostra otti kaiken irti koneesta. Peräänajo oli erittäin lähellä vaikka henk. kohtaisesti en ajakkaan edelläolevan puskurissa kiinni vaan pidän kohtuullista väliä. Ja tämähän on maahantuojan mukaan tarkoituksellinen ja yleensäkin vakionopeussäätimiin kuuluva ominaisuus(???), johon en ikänäni ole muunmerkkisten kanssa törmännyt. Ja sekin maahantuojan ohje "ei vakionopeussäädintä saa jonossa käyttääkkään", no missä sitten tyhjällä tiellä parkissa missä. Vauhti kyllä tasoittui (130) ja kiihdytys loppui aikanaan. Ajo sujui kohtuullisesti. Mutta kun käytin säädintä 80 alueella tapahtui sama kiihdytys ja senjälkeen alkoi vauhdin pumppaaminen n.75-85km/h nopeuksien välillä, se oli ja tuntuikin kuin kaasu olisi painettu pohjaan ja senjälkeen heti laskettu ylös.
Tätä jatkui siihen asti kunnes n. parin kilometrin päästä säädin hyppäsi pois päältä. Alle 80-vauhdin säädin pomppasi pois päältä lähes välittömästi joka tapauksessa se ei pysynyt yli km:n matkaa päällä ja ei nyt uudella yksikölläkään pysy kuin max 20km kunnes pomppaa päältä. Kun olin aiemmin ajanut vastaavantehoisella ja koneisella bilikalla ja AP-50 säätimellä, tiesin heti että tässä on jotain feeluu. Siispä aika maahantuojan huoltoon ja sitten bilikan kanssa sinne. Kun jätin autoa sinne kerrottiin minulle että tuo lähtökiihdytys kuuluu asiaan ja ettei vakionopeussäädintä saa jonossa käyttääkkään. Kun mainitsin ettei se toimi käytännössä ollenkaan 80 vauhdilla kerrottiin minulle sen olevan "vakionopeussäädin" ja se nopeus tulee asettaa huollossa halutuksi" siitä toi haluttu 130 arvo. Kun en hyväksynyt selitelmiä vaan vaadin laitteen korjaamista tai vaihtoa ja kerroin tietäväni niiden toiminnasta jotain sillä edellisissä autoissani oli toimivat sellaiset. Tällöin työnjohtaja sanoi "no kun kerran tiedät miten sen pitää toimia pitää meidän varmaan tutkia onko siinä mitään vikaa".
Päivän päätteeksi hain bilikan ja selityksen "pumppaavaa eli kenguruliikettä ei meinattu saada esille mutta minä ajoin autolla pari tuntia ja sain sen viimein esille", joka oli sinänsä kummallista sillä minulle se teki sen jokakerta alle 130 vauhdissa. "Vaihdoimme keskusyksikön ja säädimme nopeusarvon 130:n", loihe lausumaan tj.
No näillä paskoilla nyt pitää pärjää, vituttaa niin suunnattomasti kun toi rostra makso yli 550€, tosin asennettuna kun taas AP makso 160€ itse asennettuna, mutta oli ominaisuuksiltaan aivan ylivoimainen rostraan verrattuna. Voi kun ois silloin tienny mikä paskakasa toi rostra on.
Jos sinun vn.säädin toimii täytyy siinä olla joku laitevika jos siinä ei ole mm. maahantuojan siihen kuuluvaa lähtökiihdytystä.
Nyttemmin, jo takuun loputtua on ominaisuudet lisääntyneet, se voi pompata pois päältä 130:kin ja ei suostu enää asettumaan päälle ennenkuin auton virrat on käytetty nollilla eli käytännössä pysäköiminen ilmeisesti nollaa laitteen.
Onnea ja parempaa tsäkää oman rimpulasi kanssa.
Ps. sitä hirveetä pamausta säätimen pompatessa pois päältä ei saatu ikinä poistettua, johtuu kuulemma sähköisen kaasupolkimen palautumisesta jousivoimallaan yläasentoon, ei muuten esiintynyt AP:ssä sitäkään kiusaa.Joo, ei mulla kyllä kiihdyttele päälle laitettaessa.. Pieni nykäys tuntuu kaasupolkimessa, mutta muuten ei esim. vieressä istuja tiedä mitään vakkarin päälle kytkeytymisestä.
Nyt kun tarkemmin muistelen niin tuo pois päältä pomppaaminen tapahtui tosiaan siellä 120:n tuntumassa, mutta ei päälle kytkettäessä (kuten ylempänä kirjoitin) vaan vakkarin ACC-napilla kiihdyttäessä noin 110:stä tuonne 130:iin. Muutenkin tuo "käsi"kaasu on mainio motarilla ajettaessa, jos on vähän ruuhkan tynkää.. - Sol Wagon 03
HuanÅhappi kirjoitti:
olla kertomatta rostrasta. Se jälkiasennettiin uuteen d4d aveen. ensimmäinen kokemus (hrr...) oli kun olin hakenu auton kaupasta ja lähdin moottoritietä kotiinpäin. Kun oli ohitettu klaukkalan liittymä kupeksijoineen ja jono kulki jouheesti n.130, laitoin rimpulan päälle. Ja mitä tapahtuikaan, ave suorastaan pomppasi eteenpäin kun rostra otti kaiken irti koneesta. Peräänajo oli erittäin lähellä vaikka henk. kohtaisesti en ajakkaan edelläolevan puskurissa kiinni vaan pidän kohtuullista väliä. Ja tämähän on maahantuojan mukaan tarkoituksellinen ja yleensäkin vakionopeussäätimiin kuuluva ominaisuus(???), johon en ikänäni ole muunmerkkisten kanssa törmännyt. Ja sekin maahantuojan ohje "ei vakionopeussäädintä saa jonossa käyttääkkään", no missä sitten tyhjällä tiellä parkissa missä. Vauhti kyllä tasoittui (130) ja kiihdytys loppui aikanaan. Ajo sujui kohtuullisesti. Mutta kun käytin säädintä 80 alueella tapahtui sama kiihdytys ja senjälkeen alkoi vauhdin pumppaaminen n.75-85km/h nopeuksien välillä, se oli ja tuntuikin kuin kaasu olisi painettu pohjaan ja senjälkeen heti laskettu ylös.
Tätä jatkui siihen asti kunnes n. parin kilometrin päästä säädin hyppäsi pois päältä. Alle 80-vauhdin säädin pomppasi pois päältä lähes välittömästi joka tapauksessa se ei pysynyt yli km:n matkaa päällä ja ei nyt uudella yksikölläkään pysy kuin max 20km kunnes pomppaa päältä. Kun olin aiemmin ajanut vastaavantehoisella ja koneisella bilikalla ja AP-50 säätimellä, tiesin heti että tässä on jotain feeluu. Siispä aika maahantuojan huoltoon ja sitten bilikan kanssa sinne. Kun jätin autoa sinne kerrottiin minulle että tuo lähtökiihdytys kuuluu asiaan ja ettei vakionopeussäädintä saa jonossa käyttääkkään. Kun mainitsin ettei se toimi käytännössä ollenkaan 80 vauhdilla kerrottiin minulle sen olevan "vakionopeussäädin" ja se nopeus tulee asettaa huollossa halutuksi" siitä toi haluttu 130 arvo. Kun en hyväksynyt selitelmiä vaan vaadin laitteen korjaamista tai vaihtoa ja kerroin tietäväni niiden toiminnasta jotain sillä edellisissä autoissani oli toimivat sellaiset. Tällöin työnjohtaja sanoi "no kun kerran tiedät miten sen pitää toimia pitää meidän varmaan tutkia onko siinä mitään vikaa".
Päivän päätteeksi hain bilikan ja selityksen "pumppaavaa eli kenguruliikettä ei meinattu saada esille mutta minä ajoin autolla pari tuntia ja sain sen viimein esille", joka oli sinänsä kummallista sillä minulle se teki sen jokakerta alle 130 vauhdissa. "Vaihdoimme keskusyksikön ja säädimme nopeusarvon 130:n", loihe lausumaan tj.
No näillä paskoilla nyt pitää pärjää, vituttaa niin suunnattomasti kun toi rostra makso yli 550€, tosin asennettuna kun taas AP makso 160€ itse asennettuna, mutta oli ominaisuuksiltaan aivan ylivoimainen rostraan verrattuna. Voi kun ois silloin tienny mikä paskakasa toi rostra on.
Jos sinun vn.säädin toimii täytyy siinä olla joku laitevika jos siinä ei ole mm. maahantuojan siihen kuuluvaa lähtökiihdytystä.
Nyttemmin, jo takuun loputtua on ominaisuudet lisääntyneet, se voi pompata pois päältä 130:kin ja ei suostu enää asettumaan päälle ennenkuin auton virrat on käytetty nollilla eli käytännössä pysäköiminen ilmeisesti nollaa laitteen.
Onnea ja parempaa tsäkää oman rimpulasi kanssa.
Ps. sitä hirveetä pamausta säätimen pompatessa pois päältä ei saatu ikinä poistettua, johtuu kuulemma sähköisen kaasupolkimen palautumisesta jousivoimallaan yläasentoon, ei muuten esiintynyt AP:ssä sitäkään kiusaa.Niin ja minäkin katselin ensin AP500:sta, Frigettee ja Rostraa aluksi, mutta Rostran "majavanhäntä"-viiksi ratkaisi loppujen lopuksi. Näyttää nääs asennettuna tosi siistiltä - kuin alkuperäisvarusteelta.
Noiden muiden muovitapit olivat niin rumia ja heppoisen näköisiä ja ominaisuuksissa ei tuntunut olevan paljon eroakaan. Eikä hinnassakaan asennettuna paljon yli 100€:n eroa ja onhan tuo Rostra vissiin jenkkien suurin vakkarisäätimien valmistaja, että pitäs osata.. - HuanÅhappi
Sol Wagon 03 kirjoitti:
Niin ja minäkin katselin ensin AP500:sta, Frigettee ja Rostraa aluksi, mutta Rostran "majavanhäntä"-viiksi ratkaisi loppujen lopuksi. Näyttää nääs asennettuna tosi siistiltä - kuin alkuperäisvarusteelta.
Noiden muiden muovitapit olivat niin rumia ja heppoisen näköisiä ja ominaisuuksissa ei tuntunut olevan paljon eroakaan. Eikä hinnassakaan asennettuna paljon yli 100€:n eroa ja onhan tuo Rostra vissiin jenkkien suurin vakkarisäätimien valmistaja, että pitäs osata..Valkkasin aikoinaan rostran autokauppiaan suosituksesta ja varsinkin kun siihen sai rattiin ns. formula namiskuukkelit ratin kehälle. Noi ohjainnapit ja niiden sijoittelu onkin sitten ainoa hyvä asia koko matolaatikossa. Toivonpa että se lakkaa piakkoin kokonaan pelittämästä niin saan itseni vakuutettua uuden säätimen tarpeellisuudesta, joka ei tosiaankaan tule olemaan rostra.
HuanÅhappi kirjoitti:
Valkkasin aikoinaan rostran autokauppiaan suosituksesta ja varsinkin kun siihen sai rattiin ns. formula namiskuukkelit ratin kehälle. Noi ohjainnapit ja niiden sijoittelu onkin sitten ainoa hyvä asia koko matolaatikossa. Toivonpa että se lakkaa piakkoin kokonaan pelittämästä niin saan itseni vakuutettua uuden säätimen tarpeellisuudesta, joka ei tosiaankaan tule olemaan rostra.
Hehehhe :) Voi veljet! Nauroin vedet silmissä,kun kanssa veljet "kehuu"rosteraa ja varsinkin Toyotan palvelua!! :)) En voi kuin hämmästellä,että mitä joku hultoneuvoja on söpöttänyt sanoa vakionopeussäätelijästä! Mulle jos joku ois tollaista tullut tarjoilemaan,niin varmaan ois käämit kärvähtänyt! Vaikka Toyota onkin laadukas merkki ja vieläpä hyvin myyvä,niin kyllä sen huollonkin on peltattava!Ainakin itse lasken uutta autoa ostaessa kokonaisuudelle painoarvoa.Huolto on yksi osa tosta.Enpä kyllä ihan täydellistä palvontaa ole saanut Toyotan huollossa käydessä,mut ei nyt kuitenkaan mitään törkeyksiä ole ladeltu vasten naamaa.Ikävä asia tollainen! Kannattaa antaa kuulua noista epäkohdista maahantuojalle(toki itse liikkeellekin).Kun tarpeeksi tulee noita kommentteja,niin luulisi olevan ainakin merkin maahantuoja kiinnostunut laittamaan asioita järjestykseen...
Itellä on nyt uuden karhea Corolla Verso ja siinä on vakiovarusteena toi vakionopeus säädin.En voi kuin ylistää sen toimintaa!Toimii kuin ajatus!Ei tempase kaasua pohjaan,kun palauttaa esim.jarrutuksen jälkeen päälle säätimen,vaan ottaa hienosti ja kiihdyttää tasaisesti.Pitää hienosti vauhdin jyrkemmässäkin mäessä ja höllää kaasun tasaisesti esim.cancel-komennolla...Niin ja tuota pumppausta ei tapahdu,vaan esim.moottoritiellä on tasaisesti se vauhti,joka on säädetty(ihan siis kuskin toimesta ei huollon,heh)
Ei ole tarkoitus kiertää puukkoa haavassanne,mut kertoilinpahan kokemuksia :)
Pirteitä aatoksia kevääseen!- Fiat Ducato / Knaus
HuanÅhappi kirjoitti:
olla kertomatta rostrasta. Se jälkiasennettiin uuteen d4d aveen. ensimmäinen kokemus (hrr...) oli kun olin hakenu auton kaupasta ja lähdin moottoritietä kotiinpäin. Kun oli ohitettu klaukkalan liittymä kupeksijoineen ja jono kulki jouheesti n.130, laitoin rimpulan päälle. Ja mitä tapahtuikaan, ave suorastaan pomppasi eteenpäin kun rostra otti kaiken irti koneesta. Peräänajo oli erittäin lähellä vaikka henk. kohtaisesti en ajakkaan edelläolevan puskurissa kiinni vaan pidän kohtuullista väliä. Ja tämähän on maahantuojan mukaan tarkoituksellinen ja yleensäkin vakionopeussäätimiin kuuluva ominaisuus(???), johon en ikänäni ole muunmerkkisten kanssa törmännyt. Ja sekin maahantuojan ohje "ei vakionopeussäädintä saa jonossa käyttääkkään", no missä sitten tyhjällä tiellä parkissa missä. Vauhti kyllä tasoittui (130) ja kiihdytys loppui aikanaan. Ajo sujui kohtuullisesti. Mutta kun käytin säädintä 80 alueella tapahtui sama kiihdytys ja senjälkeen alkoi vauhdin pumppaaminen n.75-85km/h nopeuksien välillä, se oli ja tuntuikin kuin kaasu olisi painettu pohjaan ja senjälkeen heti laskettu ylös.
Tätä jatkui siihen asti kunnes n. parin kilometrin päästä säädin hyppäsi pois päältä. Alle 80-vauhdin säädin pomppasi pois päältä lähes välittömästi joka tapauksessa se ei pysynyt yli km:n matkaa päällä ja ei nyt uudella yksikölläkään pysy kuin max 20km kunnes pomppaa päältä. Kun olin aiemmin ajanut vastaavantehoisella ja koneisella bilikalla ja AP-50 säätimellä, tiesin heti että tässä on jotain feeluu. Siispä aika maahantuojan huoltoon ja sitten bilikan kanssa sinne. Kun jätin autoa sinne kerrottiin minulle että tuo lähtökiihdytys kuuluu asiaan ja ettei vakionopeussäädintä saa jonossa käyttääkkään. Kun mainitsin ettei se toimi käytännössä ollenkaan 80 vauhdilla kerrottiin minulle sen olevan "vakionopeussäädin" ja se nopeus tulee asettaa huollossa halutuksi" siitä toi haluttu 130 arvo. Kun en hyväksynyt selitelmiä vaan vaadin laitteen korjaamista tai vaihtoa ja kerroin tietäväni niiden toiminnasta jotain sillä edellisissä autoissani oli toimivat sellaiset. Tällöin työnjohtaja sanoi "no kun kerran tiedät miten sen pitää toimia pitää meidän varmaan tutkia onko siinä mitään vikaa".
Päivän päätteeksi hain bilikan ja selityksen "pumppaavaa eli kenguruliikettä ei meinattu saada esille mutta minä ajoin autolla pari tuntia ja sain sen viimein esille", joka oli sinänsä kummallista sillä minulle se teki sen jokakerta alle 130 vauhdissa. "Vaihdoimme keskusyksikön ja säädimme nopeusarvon 130:n", loihe lausumaan tj.
No näillä paskoilla nyt pitää pärjää, vituttaa niin suunnattomasti kun toi rostra makso yli 550€, tosin asennettuna kun taas AP makso 160€ itse asennettuna, mutta oli ominaisuuksiltaan aivan ylivoimainen rostraan verrattuna. Voi kun ois silloin tienny mikä paskakasa toi rostra on.
Jos sinun vn.säädin toimii täytyy siinä olla joku laitevika jos siinä ei ole mm. maahantuojan siihen kuuluvaa lähtökiihdytystä.
Nyttemmin, jo takuun loputtua on ominaisuudet lisääntyneet, se voi pompata pois päältä 130:kin ja ei suostu enää asettumaan päälle ennenkuin auton virrat on käytetty nollilla eli käytännössä pysäköiminen ilmeisesti nollaa laitteen.
Onnea ja parempaa tsäkää oman rimpulasi kanssa.
Ps. sitä hirveetä pamausta säätimen pompatessa pois päältä ei saatu ikinä poistettua, johtuu kuulemma sähköisen kaasupolkimen palautumisesta jousivoimallaan yläasentoon, ei muuten esiintynyt AP:ssä sitäkään kiusaa.silloin, kun valmiuksia kruiserin asentamiseksi ei ole 2.8 l dieseliin laitettu?
- HuanÅhappi
Fiat Ducato / Knaus kirjoitti:
silloin, kun valmiuksia kruiserin asentamiseksi ei ole 2.8 l dieseliin laitettu?
AP 50:stä jos bilikastasi löytyy ns. kaasuvaijeri ja tarpeeksi alipainetta (esim. jarrutehostin). Laite ottaa nopeustietonsa esim. vetoakseliin asennettavilta magneeteilta. Laitteen hinta on todella kohtuullinen n.160€. Laite ei kylläkään semmoisenaan toimi ns. sähköisen kaasupolkimen kanssa.
Ja tärkein ÄLÄ VAAN OSTA ROSTRAA, se ON TÄYS PASKA ja ylempiin kirjoituksiini viitaten omani lakkasi oireilemasta se meinaan simahti kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278