tansseissa leviää korona?

Anonyymi

Koronaluvut ovat noudseet kaksinkertaisiksi juhannusta edeltävään aikaan verrattuna.

On melko todennäköistä, että tanssitilaisuudetkin ovat nyt olleet merkiťtävä väline koronan uuteen leviämiseen.

.Tanssitilaisuudet pitäisikin nyt välittömästi kieltää. Muuten eivät koronaluvut rupea laskemaan.

Taidanpa jättää toistaiseksi omalta kohdalta tanssit väliin. Varovaisuus on viisautta.

11

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tottakai ne koronaluvut ovat nousseet ja jatkavat nousua.

      Riskiryhmät alkavat olla kahteen kertaan jo rokotettu.

      Taudin annetaan nyt pikkuhiljaa valua läpi väestön.

      Kaikki suomalaiset sen saavat ,jossain vaiheessa.

      Hyväksytään se että pieni osa sairastuneista kuolee tai vammautuu koronasta.

      Fiksut menevät tansseihin saatuaan perseeseen kaksi piikkiä.

    • Anonyymi

      Ravintoloissa ei ole havaittu yhtään koronatartuntaa sitten kevään 2020! t. ravintolayrittäjä.

    • Anonyymi

      "Taidanpa jättää toistaiseksi omalta kohdalta tanssit väliin. Varovaisuus on viisautta."

      Just niin. Fiksuna ja viisaana pysyt pois
      tansseissa ja please myös täältä
      suomi24 tanssiosiosta 😉
      https://keskustelu.suomi24.fi/seksi
      Ehdotan sulle uutta ja mielen avartavaa
      sivustoa 😎
      https://youtu.be/P1q7wiZYu4Q
      Tanssit - ne on vain kerran kesässä ,
      joten pelko pois persiistä ja lavoille
      kuuntelemaan, fanittamaan ,syömään,
      seurustelemaan sekä tanssimaan 🕺💃❣
      Simoo illalla tavataan 😁

    • Anonyymi

      Muistattehan, että tansseista läheisiinne ja yrityksiinne leviämään lähteneen koronan aiheuttamien yritystenne ja läheistenne hautajaisten suorat ja välilliset kustannukset voitte hakea tansseissa omilla vastuillaan (vakuutusyhtiöt vetäytyy vastuista) järjestäneiltä, narikoineilta ja buffetoineilta sekä soittaneilta että tanssineilta korkoineen kaikkineen viimekädessä oikeusteitse.

      Samalla luetaan törkeistä läheisiinne ja yrityksiinne tansseilla kohdistetuista koronatuhotöistä edellä luetelluille tahoille linnatuomiot kaikissa niissä tapauksissa, joissa taholla ei ole esittää voimassa olevia vähäjärkisen papereita mainitulle oikeudelle. Vähäjärkisen paperit esittäneille tahoille luetaan pehmustettua koppia ja vahingonkorvausmääräyksiä, koska länsimaisessa oikeusjärjestelmässä, jollaista meillä noudatetaan, myös vähäjärkisen on korvattava aiheuttamansa vahingot, vaikka vähäjärkistä ei voidakaan linnaan laittaa, vaan ainoastaan pakkohoitoon pehmustettuun koppiin.

    • Anonyymi

      Himoksen iskelmäfestareilla altistumisia. Varmasti sielläkin oli yleisössä lavoilla kävijöitä

    • Anonyymi

      Koronatartunnat tuplaantuneet lyhyessä ajassa kiitos Pietarin kisaturistien.

      THL:n Salminen väläyttää kokoontumisrajoitusten tiukennuksia jo tänään perjantaina.

      • Anonyymi

        Kyllä viranomaisella pitäisi olla edes taloudellinen vastuu tekemistään töppäilyistä, kun kerran viraltapanoprosessi on niin hankala eikä edes moraalinen vastuu viran puolesta tehdyistä viranomaisten ohjeitten ja määräysten vastaisista päätöksistä paina.


    • Ei ole AINUTTAKAAN tartuntaketjua ilmoitettu tansseista levinneen Kisaturistit tämän epidemian toivat. Vielä joku uuno kehui kulkemisillaan

    • Anonyymi

      Älä kuule valita kaikenmaailman asioista älä tule tälle sivustolle jos sua alkaa ahdistamaan hae apua mielenterveysasemalta.T.Tarkaillija

    • Anonyymi

      Syksyllä on kaikki paikat kiinni.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe