Koulussa kiusataan painon takia.

Anonyymi

Oon ysille siirtyvä poika ja meillä oli jokin terveystarkastuksen tapainen lukuvuoden lopussa ja siinä katsottiin pituus ja paino. Mä oon 169cm ja 66kg. Suurin osa luokkani pojista on aika samaa pituutta, mutta kaikki painavat reilusti vähemmän ja nyt mua kiusataan siitä. Ny kesälomalla viestein. Kaikkein oudointa täs on se et mun painossa ei pitäis olla mitään väärää, koska mun tapauksessa suuren painon aiheuttaa lihakset. Mulla on mun huoneessa mm leuanvetotanko mitä käytän ahkerasti ja mainittakoon, että ennätys on tähän mennessä ollut 26 leukaa😃 ulkokuntosaleilla tulee myös käytyä paljon. Tää kiusaaminen on siitä huolimatta tosi kurjaa ja kyllä se läskiksi haukkuminen sattuu vaikka en sitä olekaan :( miten mä saisin heidät lopettamaan tämän ja miksi he edes tekevät tätä?

11

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      oikeesti sun kaverit ei ole tuota mieltä ! Ne oikeesti on vaan kateellisia siitä että oot paremmassa kunnossa kuin ne, siis niillä ei ole lihasta joka painaa... ne ei tee tollasii määrii leukoja, kun tollasii määrii ei tee kuule monikaan. Kun kävin armeijan niin siellä oli koko komppania vetämässä leukoja ja oikeesti se määrä on iso ja siellä veti pari kaveria vaan noin montaa leukaa ja siinä porukassa olisit tosi kova jätkä !
      Sua ei haukkuttais leuanvetojen jälkeen yhtään.
      Joten tuo kaverien tekemä nälviminen on vaan niiden heikkoa omaatuntoa ja se kohdistuu sitten tuollai tekemällä, mutta älä oikeesti ota vakavasti tota koska ei ole tarvista.
      Sun pitää sanoo että "lihas painaa ja montas leukaa saat ?" tai otetaanko kädenvääntö skaba. Mä uskon ettei kukaan tule ottamaan.
      Toinen vaihtoehto on vaan hymähtää tollasille naukujille, eikä lähtee ollenkaan tollaseen nälvimis skabaan, koska olet parempi kuin ne !

    • Anonyymi

      Aloittajalla on ikävä tilanne, mutta herää kysymys mikä saa aloittajan kuntoilemaan noin paljon ja näkemään vaivaa hyvän kropan eteen. Taitaapi olla aikas pieni muna vai mitä? Oon huomannu et mitä lihaksikkaampi poika tai mies niin sitä pienempi muna ja yrittävät lihaksilla vain kompensoida sit🤣

      Sama juttu kuin se et jotkut miehet kaljuuntuessaan kasvattaa aivan järjettömän ison parran. Tällä tavoin he kompensoivat päältä lähteviä karvoja.

      • Anonyymi

        Mun isä on kaljuuntunut eikä kompensoi sitä parralla vaan veti kaikki hiukset helvettiin ja näyttää parikytvuotta kaverien isiä nuoremmalta ku ei ole harmaantuvia hiuksia. Eli ei ihan toimi tuo sun teoria! Viikset sillä on mut oli jo ennen kaljuuntumista ja muakin on neuvonut et jos alan kaljuuntumaan joskus niin kannattaa ajaa kaikki vaan pois sit kerralla.


      • Anonyymi

        Kyllä mulle ainakin on tärkeämpää hyvä kunto kuin munan koko. Ja reilumpaakin niin, kun munan koolle ei mahda mitään, mutta kropan kunnolle voi. Terveisin nainen


    • Anonyymi

      Leisoiletko mahdollisesti liikaa? Monet ei siitä tykkää.

      • Anonyymi

        En. En ole oikein ikinä tehnyt kropastani tai kenenkään toisen kropasta mitään numeroa luokassa ellei sitä lasketa et joskus jotain tytön persettä ollaan saatettu kehua toki niin ettei tyttö oo kuullut 😏 Oon aika hiljainen poika meidän luokassa ja pyrin välttämään riitatilanteita ja jos on pakko sellaiseen joutua niin pysyä puolueettomana.

        Ap


    • Anonyymi

      En tiedä. Kateellisia kai ovat.

    • Anonyymi

      Kuulostaa juuri siltä, mitä minulle tapahtui. 6-luokalla minulle naljaili kaikki pojat ja he aina haukkuivat jms. No mitäs minua hetkautti? Olin kaikkia paitsi yhtä pidempi ja kaikkia vahvempi. Olin kuulemma läski ja homo, kun painoin 50kg kuudennella. No leukoja meni 10 ja muutenkin hyväkuntonen. He vaan ovat kade, kun itse ovat joko laihoja kyyryselkäisijä tai isoja palloja. Sama oli 7-luokalla. Ei leukoja tule enempää mutta voimaa on ja paino pysynyt joulukuusta siinä 65kg tienoilla. Eipä kukaan enää fyysisesti ryttyilemään tuu.

      Ja aina seiskallakin naurahdin vain päälle ja sanoin:
      "Niin oonkin. Ihan läski joo. Katos mun hauista. Ihan pelkkää läskiä."

      Siihen aina loppu kommentointi (:

    • Anonyymi

      Kateellisia varmaan joo. Ikävää kyllä tuollainen haukkuminen. Naisten huomio tulee kyllä varmasti paikkaamaan nuo haavat, kun saat ihailua lihaksistasi ;) Uh jatka vaan treenaamista ja jätä kateellisten kommentit omaan arvoonsa! Säälittäviä ruipeloita kaikki muut

      • Anonyymi

        Anteeks mut mistäs tiedät aloittajan olevan hetero? Nykyaikana ei kannata olla noin ennakkoluuloinen, koska jos ei aloittaja niin joku muu tällä palstalla voi suuttua siitä että pidät itsestään selvyytenä pojan menevän yhteen tytön kanssa. Itseä ei loukkaa ja oon ihan hetero poika mut tulin vain sanoo


    • noh... mitähän tähän nyt vastais... yleensä ku kiusataan niin niillä kiusaajilla saattaa ite olla paha olla tai vastaavaa, tässä tapauksessa voi olla ettei ne pidä itestään ja siks haukkuu. mut vaikee tosiaan sanoo. mut paras keinohan on kertoo jollekki luotettavalle aikuiselle, jos kiusataan, niin ne kyllä osaa ees jotenkin auttaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1747
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      177
      1547
    3. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1072
    4. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      9
      993
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      120
      921
    6. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      799
    7. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      39
      778
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      57
      654
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      54
      632
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      628
    Aihe