En tiedä mitä tekisin!

Anonyymi

Oon ala-asteella asti epäillyt olevani homo ja nyt viimeisen parin vuoden aikana se on käynyt todella selväksi. Mä en tunne vetoa tyttöjä kohtaan vaan poikia ja mä näen niistä unia ja ajattelen myös runkatessa. Mielestäni minun pitäisi kertoa tästä kotona, koska uskon, että mitä myöhemmin sen teen niin sitä kovempi pommi se on. Ja mun vanhemmille se on kova pommi! Isä on aika homo vastainen ja esim riitautui mökkinaapureiden kanssa, koska he olivat homoja ja muutenkin puhuu homoista joinakin mielisairaina :( äiti taas on aivan alistunut ja on kaikessa isän kanssa samaa mieltä joten jos hänen mielestään mä joudun lähtemään niin äiti on samaa mieltä tai ei sano vastaan. Oon alaikäinen ja vielä kolme vuotta täysi-ikään. Isän kans välit ihan ok mut ei mitään aivan täydelliset. Ollaan joskus kuntosalilla käyty yhdessä mut ei paljoo muuta, kun isä usein on joidenkin kavereidensa luona tai vain istuu TV:n ääressä ja syö jotain roskaruokaa. Tuli ny suunniteltua pidempi aloitus mut tosiaan pitäiskö vain pysyä hiljaa siihen asti et oon täysi-ikäinen ja oma asunto?

23

1441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielestäni ei kenenkään tarvitse ilmoittaa toisille sukupuoliviettiään. Se on eri asia, jos itse haluaa välttämättä niin tehdä. Alaikäisen on kuitenkin vaikea jatkaa kotona asumista, jos asiasta tulee erimielisyyttä. Kyllä se tulee itsestään ilmi, kun seurustelet toisten kanssa ihan luonnollisesti, etkä yritä kaikin keinoin salata suuntautumistasi.

      • Anonyymi

        Mä vain ajattelin sitä et olisko nyt parempi kertoa ku sitten vuosien päästä, kun uskon et mitä enemmän ikää tulee niin sitä kovemmin isä ja äiti alkaa ajatella lapsenlapsia tms ja sit ku ne on jo vuosia niitä odotellut niin varmaan sattuu vielä enemän, kun niiden unelmat murskautuu. Ja nyt ku oon alaikäinen isällä ei ole mahdollisuutta heittää mua ulos koska sehän on rikos. Heitteille jättö vai mikä se ny on? Ehkä sovinto tulis todennäköisemmin, kun vain sen tunnustuksen jälkeen jouduttais olee saman katon alla vielä kolme vuotta🤔 kysyin muuten kesän alussa opettajalta sen jälkeen ku oli ollut terveystiedon tunnilla puhetta tästä aiheesta ihan yleensä ja hän vain meni jotenki vaikeeks ja sanoi et ei viel kannata mitään sanoa et mun suuntautuminen saattaa muuttua viel. Eli ei paljon apua ollut😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä vain ajattelin sitä et olisko nyt parempi kertoa ku sitten vuosien päästä, kun uskon et mitä enemmän ikää tulee niin sitä kovemmin isä ja äiti alkaa ajatella lapsenlapsia tms ja sit ku ne on jo vuosia niitä odotellut niin varmaan sattuu vielä enemän, kun niiden unelmat murskautuu. Ja nyt ku oon alaikäinen isällä ei ole mahdollisuutta heittää mua ulos koska sehän on rikos. Heitteille jättö vai mikä se ny on? Ehkä sovinto tulis todennäköisemmin, kun vain sen tunnustuksen jälkeen jouduttais olee saman katon alla vielä kolme vuotta🤔 kysyin muuten kesän alussa opettajalta sen jälkeen ku oli ollut terveystiedon tunnilla puhetta tästä aiheesta ihan yleensä ja hän vain meni jotenki vaikeeks ja sanoi et ei viel kannata mitään sanoa et mun suuntautuminen saattaa muuttua viel. Eli ei paljon apua ollut😔

        Pitää opetella ottamaan asiat rennosti, eikä ainakaan ajatelle mitä muut toivovat sinun olevan. Siitä kierteestä ei tule loppua. Oma elämä on tärkein, ajattelipa siitä toiset mitä tahtoo. Ilmitulokin pitää ottaa vain hymyssä suin, vaikka vanhemmat olisi kuinka järkyttyneitä. Loppujen lopuksi vanhemmat aavistavat ja näkevät pienistä merkeistä lopputuloksen, vaikkeivat sitä halua itselleen aina myötävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä vain ajattelin sitä et olisko nyt parempi kertoa ku sitten vuosien päästä, kun uskon et mitä enemmän ikää tulee niin sitä kovemmin isä ja äiti alkaa ajatella lapsenlapsia tms ja sit ku ne on jo vuosia niitä odotellut niin varmaan sattuu vielä enemän, kun niiden unelmat murskautuu. Ja nyt ku oon alaikäinen isällä ei ole mahdollisuutta heittää mua ulos koska sehän on rikos. Heitteille jättö vai mikä se ny on? Ehkä sovinto tulis todennäköisemmin, kun vain sen tunnustuksen jälkeen jouduttais olee saman katon alla vielä kolme vuotta🤔 kysyin muuten kesän alussa opettajalta sen jälkeen ku oli ollut terveystiedon tunnilla puhetta tästä aiheesta ihan yleensä ja hän vain meni jotenki vaikeeks ja sanoi et ei viel kannata mitään sanoa et mun suuntautuminen saattaa muuttua viel. Eli ei paljon apua ollut😔

        Onneksi paljastit jo itsesi. Terveystiedon opettaja tietää ettei se muutu. Nyt koulun opinto-ohjaaja tietää armahtaa sut johonkin nais valtaiselle alalle. Ei voi valita onko homo ja millainen homo on.


    • Anonyymi

      Samassa tilanteessa, tosin vanhemmat hiukan erilaiset. Oon kaapissa ja oon kyllä vähän ihastunut naapurin kundiin, tosin se ei tiedä. Se on mua hiukan vanhempia, oli viime talven armeijassa. Oon epäilly, et se on kanssa homo..tai bi , koska en oo nähny sillä tyttökaveria ja se on hyvännäköinen. Takapihalla ottaa aurinkoo pelkissä uikkareissa ja tulee mullekin juttelee niissä.
      Tosin ei mullakaan ole nyt tyttöystävää. Yläasteelta päästyäni oon ollut sinkkuna.
      Mulla ei ole tarvetta ilmoittaa suuntautumisestani kenellekkään. Aika näyttää oonko tytöt vai pojan kanssa.
      Mä oon enemmän sellainen, että mä ihastun ihmiseen, oli sillä sitten haarusissa mikä tahansa elin. Sillä ei oo mulle väliin.

      • Anonyymi

        mikä siin ku meikäläine ei eklpaa oon liia lyhyt vai neitimäinen homot oneitejä ei siin mitää miks kukaa ei ikin mua aina jotai tyhmii pitkii kovikii ektkä käy armeijan ja on pitkii ja lihaksiikai miksei kiinosta neitihomot


    • Anonyymi

      Boys love ja tyttö seksy, rehoittaa valtoimenaan yhteiskunnassa!🤩🤩

    • Anonyymi

      Ei kai sun tarvi kolmea vuotta asua kotona. Ysiluokan jälkeen voit hakeutua muualle opiskelemaan ja sit voit elää sitä elämää kuin haluut ja seurustella kenen kaa haluut. mun mielestä parempi on kun et puhu vanhemmille mitään viel täs vaiheessa. Ite oon tehny tän ratkaisun ja toimii. Oon nyt 17.

      • Anonyymi

        Viimeistään ysillä suurin osa nuorista kokeilee omaa tyyliään. Samalla löytyvät sosiaaliset taidot. Blondaat ennen koulun alkua tukkasi siiliksi, ostat tiukat muotifarkut, t-paidan ja lenkkarit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeistään ysillä suurin osa nuorista kokeilee omaa tyyliään. Samalla löytyvät sosiaaliset taidot. Blondaat ennen koulun alkua tukkasi siiliksi, ostat tiukat muotifarkut, t-paidan ja lenkkarit.

        Uusimpiin gay-piireihin olisi hyvä päästä heti. Myöhemmin se ei ehkä onnistu.


    • Anonyymi

      Jos vanhempien kanssa ei enää toimi, odota vuosi ja etsi komea mies tilalle.

    • Anonyymi

      Yleensä vanhemmat antaa tehdä sitä mistä tykkää.

    • Anonyymi

      Urheilu ja seurustelu pojan kanssa on ihan jees. Onko se vielä ees virallisesti homos?

    • Anonyymi

      Eikö teillä ole yläkoulussa seksivalistusta? Monet maikat ovat näyttäneet Tom of Finlandin kuvia, kun ne oli muodissa.

      • Anonyymi

        Tuntuu että monet opettajat hyppäävät terveystiedonkirjasta just ne seksi sivut yli ja näyttää vain jonkin parin minuutin pätkän jostain viime vuosituhannelta jossa puhutaan seksistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu että monet opettajat hyppäävät terveystiedonkirjasta just ne seksi sivut yli ja näyttää vain jonkin parin minuutin pätkän jostain viime vuosituhannelta jossa puhutaan seksistä.

        Toivottavasti puhuvat avoimesti seksuaalisuuden monimuotoisuudesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti puhuvat avoimesti seksuaalisuuden monimuotoisuudesta

        Eivätpä puhu ☹️ taitaa heillekin olla jotenkin kiusallinen aihe kun ainakin meidän terveystiedon opettaja vaikutti viime keväänä aika vaivaantuneelta kun jotai yrittti kertoa seksistä ja lopulta se päätyi puhumaa siitä vain lyhyesti eikä maininnut sanallakaan muusta kuin heteroseksistä ja itsetyyyydytyksestö 😞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivätpä puhu ☹️ taitaa heillekin olla jotenkin kiusallinen aihe kun ainakin meidän terveystiedon opettaja vaikutti viime keväänä aika vaivaantuneelta kun jotai yrittti kertoa seksistä ja lopulta se päätyi puhumaa siitä vain lyhyesti eikä maininnut sanallakaan muusta kuin heteroseksistä ja itsetyyyydytyksestö 😞

        Tämän pitäisi muuttua. Rippileirilläkin siis puhutaan avoimemmin seksuaalisuuden monimuotoisuudesta. Huh huh


    • Joka sukupolvella on sama ongelma joten ihan ajankohtainen keskustelu.

    • Anonyymi

      Mökin lähellä asuvat oletti minun olevan homo. Yhteensä viisi "mökkinaapuria". He kiusasi ja homotteli. Tässä syy miksi en käynyt vanhemman omistanalla mökillä. Paikka sijaitsee vaasan saaristossa, sinne mentiin veneellä. Asia tapahtui vielä 2000 luvulla.

      • Anonyymi

        Nykyjään sinne pääsee autolla.
        Terveisn kymmenen mökkinaapuria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyjään sinne pääsee autolla.
        Terveisn kymmenen mökkinaapuria

        Ei pääse tuolle mökille.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe