Naapurin kaksoiselämä, osa 1

- "Satu-kulta, antaisitko Samulle ja Petterille iltapalaa sitten joskus yhdeksän maissa? Äh, mitäs mä näitä kyselen, olethan sä hoitanut poikia ennenkin! Kun pojat kerran viihtyyteillä ihan mainiosti, niin voisiko ne myös nukkua teillä? Meillä saattaa Markun kanssa mennä...tota, vähän myöhään, niin ei pojat sitten herää siihen. Sopisiko se?", naapurini Kirsi kysyi meikkipeilin kautta katsoen minua viimeistellessään upeata juhlameikkiään.

- "Joo, ilman muuta! Kyllä me poikien kanssa pärjätään! Viettäkää nyt oikein romanttinen ilta kynttilän valossa. Tiedä, kuule mitä se illan mittaan poikiikaan!", vinkkasin Kirsille silmää ja jatkoin nauraen: "Hääpäivät on aina erikoistapauksia. Ai - mihin te muuten ajattelitte mennä jatkoille, jos saan udella sen verran?"

-" Ööh...kyllä Markku sen nimen sanoi... odotas.. ei, en kyllä muista sen paikan nimeä nyt..anteeks, Satu.", Kirsi pyyteli hieman vaivautuneen näköisenä anteeksi.

- "Voi, ei se haittaa! Kerro sitten jälkikäteen, jos muistat. No, hei sitten ja hauskaa iltaa!", toivotin Kirsille. Kirsillä ja hänen miehellään on juuri tänään 5-vuotishääpäivä ja he olivat kertoneet lähtevänsä juhlistamaan sitä. Kirsin komea, tummahiuksinen mies - Markku - on maahantuontifirman ostopäällikkö ja joutuu työnsä vuoksi matkustelemaan paljon. Kirsi puolestaan on erittäin edustavan
näköinen, neljissäkymmenissä oleva, mainosalalla uransa luonut vaaleaverikkö, joka on nyt kuitenkin omistautunut perheelleen.

Markun pitkien poissaolojen takia heidän yhteinen aikansa tuppaa jäämään varsin vähiin. Senpä vuoksi tarjouduinkin kaitsemaan heidän 4- ja 6-vuotiaita poikiaan, kun kuulin, että heidän hääpäivänsä oli tulossa. Kirsi ja Markku ovat aina olleet erittäin mukavia minua kohtaan ja olen saanut olla monissa ihanissa illan-
istujaisissa heidän kanssaan.

Monesti olen salaa kadehtien ihastellut Kirsin upeata vartaloa, jota hän ei muodikkailla ja tyköistuvilla vaatteillaan todellakaan yritä peitellä. Hänellä on valtava määrä ihania asuja, kenkiä ja saappaita, joita he ovat ulkomaanmatkoiltaan ostaneet, tai Markku tuonut reissuiltansa. Olen itsekin varsin hyväkroppainen nainen, mutta ehkä muutama vuosi sitten salamana kirkkaalta taivaalta tullut avioero verotti hehkustani juuri sen kirkkaimman loisteen... Kirsissä tuo sama loiste on tallella. En ole katkera kenellekään. Enkä varsinkaan kateellinen Kirsille, josta alkuajan vaikeina hetkinä tähän taloon muuttaessani sain uskomattoman hyvän kuuntelijan, sekä mitä parhaimman ystävän.

Kerroimme toisillemme lähestulkoon kaiken maan ja taivaan väliltä, vaikka toisinaan minusta tuntui, että Kirsillä on silti jokin salaisuus, josta hän ei ole ollut vielä valmis kertomaan. En halunnut urkkia asiasta, sillä eihän se minulle edes kuulunut!

Söimme iltapalaa Samun ja Petterin kanssa, jonka jälkeen poikien oli määrä käydä nukkumaan. Samu nuorimpana halusi kuitenkin unipehmolelunsa sänkyyn, mutta sitä ei löytynyt mistään. Etsin joka paikasta, mutta tuloksetta. Kysyin, että oliko Samu ottanut lelun kotoa tullessaan mukaan ja hän vastasi että ei.
Niinpä sitten ajattelin, että sen on oltava hänen kotonaan ja päätin käydä sen hakemassa, koska asuimme ihan seinänaapureina. Peittelin Samun ja sanoin tulevani ihan pian. Petteri jo näyttikin nukkuvan, joten ajattelin, että muutaman minuutin poissaolo ei varmasti olisi paha rikos.

Olemme Kirsin kanssa vaihtaneet vara-avaimemme keskenämme, joten minulla oli avain heidän asuntoonsa. Avasin ulko-oven ja sytytin eteisen valot. Nousin portaat yläkertaan ja käännyin kohti Samun huonetta, joka sijaitsi aivan Kirsin ja Markun makuuhuoneen vieressä. Löysin pehmolelun Samun sängyltä ja nappasin sen mukaani lähteäkseni takaisin. Tulin samalla vilkaisseeksi makuuhuoneeseen ja käytävän valon kajossa näin, että vuoteella oli muutamia aikakauslehtiä. "Ahaa, Kirsin uusimmat muotivinkit", ajattelin naurahtaen ja otin yhden lehdistä käteeni. Suuni kuivui siinä silmänräpäyksessä, kun näin kansilehden kuvan...

Siinä poseerasi Kirsi! Kirsillä oli kuvassa yllään jostakin hyvin oudosta, kiiltävästä, mustasta materiaalista tehty ihoa nuoleva body ja jaloissaan huikean korkeilla koroilla varustetut kiiltävät, korokepohjaiset saappaat, joiden varsi ylettyi lähes nivusiin asti!! Minun oli pakko nipistää itseäni varmistaakseni, että kuvassa
oleva nainen todellakin oli Kirsi! Selasin pikapikaa lehden läpi. Lehdessä oli saksankielinen haastattelu monivärikuvin ja kuvissa todentotta oli kuin olikin naapurini Kirsi.. Lehdessä hänet kuitenkin oli nimetty "Brigitte":ksi. Olin aivan puulla päähän lyöty ja seisoin varmasti useita minuutteja paikallani tuijottaen
naapuristani otettuja hyvin eroottisia kuvia. Joka kuvassa Kirsillä oli yllään tuo sama hyvin tiukalta näyttävä bodymainen asuste. Kyseinen body näytti tekevän Kirsin vartalolle mitä suurimmassa määrin oikeutta korostaen uhkeaa povea ja kapeaa uumaa. Asu näytti olevan kuin valettu Kirsin päälle... "Missä vetoketju tai napit olivat?", huomasin ajattelevani.

1

3464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1797
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1733
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1292
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      88
      1126
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      58
      1099
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe