Onko Mariinin hallitus onnistunut koronan hoidossa 1322 tartuntaa päivässä

Anonyymi

minun mielestäni ei.

38

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei hallitus koronaa levitä, vaan aivottomat pässit, jotka eivät piittaa varotoimista. Rokote- ja suojavastaiset kulkutautimyönteiset, mm. suuri osa persuja, tukevat leviämistä aktiivisesti.

      • Anonyymi

        Vielä vähänaikaa sitten ylistettiin kuinka hyvin tämä hallitus on onnistunut koronan hoidossa,nyt ollaan hiljaa mistähän syystä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä vähänaikaa sitten ylistettiin kuinka hyvin tämä hallitus on onnistunut koronan hoidossa,nyt ollaan hiljaa mistähän syystä .

        Hallitus on onnistunut, perskokkareet ovat epäonnistuneet.


      • Anonyymi

        Rokotukset ovat vaarallisia. Ei itse tauti.
        jokaista säästettyä koronakuolemaa kohti on rokotettava 52.631 henkilöä.

        Tarkastellaan seuraavaksi Fimean rekisteriin ilmoitettujen rokotehaittojen määrää. Pfizer/BioNTechin rokotteen osalta rekisterissä oli 2.6.2021 seuraavat tiedot:

        Rokotteita annettu 2.325.979 annosta
        Vakavia haittailmoituksia 731 kpl (31/100.000 annosta)
        Kuolemia 62 kpl (2,7/100.000 annosta)
        Vakavalta taudilta säästyy siis Pfizer/BioNTechin rokotteen ansiosta 5,6 rokotettua/100.000, kun taas rokotteesta saa vakavia haittoja 31/100.000 annosta. Koronakuolemalta taas säästyy rokotteen ansiosta 1,9 rokotettua/100.000, kun taas rokote aiheuttaa 2,7 kuolemaa/100.000 annosta. Tällä perusteella rokotteen haitat ovat jo nyt ymmärtääkseni selkeästi todennettavissa isommiksi kuin hyödyt.


    • Pahus kun korona virus ei ole kysynyt hallitukselta, saako se levitä ihan holtittomasti.

      • Anonyymi

        Ensin kärvisteltiin talvi ja kevät karanteenissa nyt eletään kuin elopellossa,eikö se ole hallituksen tehtävänä rajoittaa tapahtumia siellähän tulee uusia tartuntoja missä tuhansia ihmisiä tapaavat toisiansa. Arhinmäen tapaiset tollot eivät välitä pätkääkään ihmisten hengestä tärkeintä heille on pelien katsominen ja juhliminen .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ensin kärvisteltiin talvi ja kevät karanteenissa nyt eletään kuin elopellossa,eikö se ole hallituksen tehtävänä rajoittaa tapahtumia siellähän tulee uusia tartuntoja missä tuhansia ihmisiä tapaavat toisiansa. Arhinmäen tapaiset tollot eivät välitä pätkääkään ihmisten hengestä tärkeintä heille on pelien katsominen ja juhliminen .

        Vapauden kaipuu, yhdistettynä kiimaan saa ihmiset hakeutumaan toistensa seuraan jopa pienellä riskillä.


      • Anonyymi
        ciccero kirjoitti:

        Vapauden kaipuu, yhdistettynä kiimaan saa ihmiset hakeutumaan toistensa seuraan jopa pienellä riskillä.

        Ruotsissa ei tehty samanlaisia rajoituksia kuin meillä tehtiin,siellä ei kukaan käytä maskeja,Nyt meillä sallitaan joukkotapaamiset entiseen malliin.Japääministeri loistaa poissaolollaan jälleen kerrän,onko vetämässä kaljaa teransilla ilman maskia .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsissa ei tehty samanlaisia rajoituksia kuin meillä tehtiin,siellä ei kukaan käytä maskeja,Nyt meillä sallitaan joukkotapaamiset entiseen malliin.Japääministeri loistaa poissaolollaan jälleen kerrän,onko vetämässä kaljaa teransilla ilman maskia .

        Pääministeri nauttii kumppaninsa kansa yli 6000€ sänkyssä avio-onnesta ehkäpä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin kärvisteltiin talvi ja kevät karanteenissa nyt eletään kuin elopellossa,eikö se ole hallituksen tehtävänä rajoittaa tapahtumia siellähän tulee uusia tartuntoja missä tuhansia ihmisiä tapaavat toisiansa. Arhinmäen tapaiset tollot eivät välitä pätkääkään ihmisten hengestä tärkeintä heille on pelien katsominen ja juhliminen .

        Ensin hallitus ja muut rajoittivat liikkumista, kokoontumista,ym. ja persut parkui kuin sotaorvot.
        Nyt kun rajoituksia purettiin, taudin leviäminen on hallituksen syy.


      • Anonyymi
        ciccero kirjoitti:

        Pääministeri nauttii kumppaninsa kansa yli 6000€ sänkyssä avio-onnesta ehkäpä?

        Syksyn budjettineuvotteluiden jälkeen voi olla edessä että makoilu loppuu kuudentonnin sängyssä kun hallituspuolueet eivät saa budjettia kasaan ja Sanna menee ja jättää kiltisti hallituksen eropyynnön Presidentille. Ja päästään tästä paskahallituksesta kerralla eroon ja Suomen kansa kiittää .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ensin hallitus ja muut rajoittivat liikkumista, kokoontumista,ym. ja persut parkui kuin sotaorvot.
        Nyt kun rajoituksia purettiin, taudin leviäminen on hallituksen syy.

        Kyllä se on vihervassarin muisti valikoivaa, suurinta älämölöä piti hallituspuolueen edustaja elikeinoministeri Lintilä ja tukea tuli kokoomukselta sekä persuilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syksyn budjettineuvotteluiden jälkeen voi olla edessä että makoilu loppuu kuudentonnin sängyssä kun hallituspuolueet eivät saa budjettia kasaan ja Sanna menee ja jättää kiltisti hallituksen eropyynnön Presidentille. Ja päästään tästä paskahallituksesta kerralla eroon ja Suomen kansa kiittää .

        Kuuden tonnin sänky !! Onko tuo paljon kunnollisesta parisängystä ??
        On se työttömälle persulle:))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuden tonnin sänky !! Onko tuo paljon kunnollisesta parisängystä ??
        On se työttömälle persulle:))))

        Ja sehän on vierashuoneessa ja vieraita varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin kärvisteltiin talvi ja kevät karanteenissa nyt eletään kuin elopellossa,eikö se ole hallituksen tehtävänä rajoittaa tapahtumia siellähän tulee uusia tartuntoja missä tuhansia ihmisiä tapaavat toisiansa. Arhinmäen tapaiset tollot eivät välitä pätkääkään ihmisten hengestä tärkeintä heille on pelien katsominen ja juhliminen .

        Hölö hölö. Arhinmäki noudatti tarkasti varomääräyksiä Pietarissa ja sen jälkeen ( testit ja varmuuden vuoksi viikon karanteeni).
        Persuille ei kelpaa mikään. Vuoroon räksytetään liian kovista rajoitteista ja vuoroon vaaditaan rajoitteita lisää.


      • Anonyymi
        ciccero kirjoitti:

        Pääministeri nauttii kumppaninsa kansa yli 6000€ sänkyssä avio-onnesta ehkäpä?

        Pääministeri ei ole valinnut Kesärannan sänkyä. Se vaihdettiin remontin yhteydessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pääministeri ei ole valinnut Kesärannan sänkyä. Se vaihdettiin remontin yhteydessä.

        Niin varmaankin, pitäähän avustajilla-ja neuvonantajilla olla jotakin muutakin ajankulua, kuin median keskustelupalstojen seuraaminen ja niihin kirjoittaminen. Esim. sängyn suunnittelu ja teettäminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hölö hölö. Arhinmäki noudatti tarkasti varomääräyksiä Pietarissa ja sen jälkeen ( testit ja varmuuden vuoksi viikon karanteeni).
        Persuille ei kelpaa mikään. Vuoroon räksytetään liian kovista rajoitteista ja vuoroon vaaditaan rajoitteita lisää.

        Nyt Arhinmäki ei vetänyt viinaa kaksinkäsin valtion piikkiin, niinkuin Sotshissa, Tai oli opittu kuinka ikävä julkisuus salataan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syksyn budjettineuvotteluiden jälkeen voi olla edessä että makoilu loppuu kuudentonnin sängyssä kun hallituspuolueet eivät saa budjettia kasaan ja Sanna menee ja jättää kiltisti hallituksen eropyynnön Presidentille. Ja päästään tästä paskahallituksesta kerralla eroon ja Suomen kansa kiittää .

        >Ja päästään tästä paskahallituksesta kerralla eroon ja Suomen kansa kiittää .

        Minkä maan kansa, itämaanko? Hallituksen kannatus on tuoreimmassa gallupissa yli 55 %, "kansan" eli persujen alle 18.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sehän on vierashuoneessa ja vieraita varten.

        Mutku ne vieraat ei koskaan ole persuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hölö hölö. Arhinmäki noudatti tarkasti varomääräyksiä Pietarissa ja sen jälkeen ( testit ja varmuuden vuoksi viikon karanteeni).
        Persuille ei kelpaa mikään. Vuoroon räksytetään liian kovista rajoitteista ja vuoroon vaaditaan rajoitteita lisää.

        >Persuille ei kelpaa mikään. Vuoroon räksytetään liian kovista rajoitteista ja vuoroon vaaditaan rajoitteita lisää.

        Kun puolue elää vain, ainoastaan ja yksinomaan maksimaalisesta tyytymättömyydestä kaikkeen ja etenkin hallitukseen, mitäpä muuta voisi odottaakaan?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "Onko Mariinin hallitus onnistunut koronan hoidossa 1322 tartuntaa päivässä"

      Kyllä täytyy olla pää yhtä umpiluuta otsasta takaraivoon saakka, kun ei siihen uppoa millään se, että 1322 tartuntaa ei ole yhden päivän tartunnat vaan siinä on mukana useamman päivän tartuntoja.

      "THL: Suomessa todettu 1 322 uutta korona­tartuntaa, mukana myös edellisten päivien tartuntoja – katso oman kuntasi tilanne"

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008179383.html

      • Anonyymi

        "Kyllä täytyy olla pää yhtä umpiluuta ..."

        Eiköhän tuossakin ole kyse tahallisesta valehtelusta. Osalle porukkaa luku menee läpi sellaisenaan ja sehän pölhöpopulismissa riittää.


    • Anonyymi

      Koronan hoito on aivan eri juttu, ja siihen ei hallituksen tekemiset vaikuta mitenkään. Kyse on viruksesta. Koronapaniikin luomisessa ja ylläpidossa Marinin hallitus on onnistunut erinomaisesti, kuten aivan järjettömän määrän veronmaksajien rahojen polttamisessa joutavuuksiin.
      Se rahanpoltto tulee jatkumaan hamaan tulevaisuuteen, eikä oluppua näy, ennen kuin nykyiset hallituspuolueet ovat oppositiossa, mielummin kokonaan ulkona eduskuntatalosta, mutta se ei ole kyllä realismia.

      • Anonyymi

        Koskaan aikaisemmin meillä ei ole ollut näin tuhlailevaa hallitusta kuin nyt,kunnille tämä hallitus syyti holtittomasti rahaa en tiedä mitä noilla rahoilla lopulta tehtiin.Hoitajat ovat uupumuksen partaalla ja osa miettii lähtevänsä koko alalta. Sanna Mariini on kyvytön johtamaan tätä maata,pakenee vastuuta jos vähänkin tiukkapaikka tulee eteen ja nämä avustajat selittelevät parhaansa mukaan joita on niin paljon että päät yhteen kolisevat ,tämä on sirkusta parhaimmilllaan on joku sanonut . Mutta taitaa nämä huvitukset olla pian lopussa ei tämä maa voi olla näin holtittomien ihmisten käsissä kovin pitkään .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskaan aikaisemmin meillä ei ole ollut näin tuhlailevaa hallitusta kuin nyt,kunnille tämä hallitus syyti holtittomasti rahaa en tiedä mitä noilla rahoilla lopulta tehtiin.Hoitajat ovat uupumuksen partaalla ja osa miettii lähtevänsä koko alalta. Sanna Mariini on kyvytön johtamaan tätä maata,pakenee vastuuta jos vähänkin tiukkapaikka tulee eteen ja nämä avustajat selittelevät parhaansa mukaan joita on niin paljon että päät yhteen kolisevat ,tämä on sirkusta parhaimmilllaan on joku sanonut . Mutta taitaa nämä huvitukset olla pian lopussa ei tämä maa voi olla näin holtittomien ihmisten käsissä kovin pitkään .

        Persut siellä kunnissa rahat turhaan törsäävät. Turha siitä on hallitusta syyttää.


      • Anonyymi

        Persu puhuu taloudesa, siitä ei huumori parane:))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persu puhuu taloudesa, siitä ei huumori parane:))))

        "Taloudesa" toimivana, olen sellaiseen pätevöitynyt, tosin en ole persu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut siellä kunnissa rahat turhaan törsäävät. Turha siitä on hallitusta syyttää.

        Raha kunnille, tulee hallituksen tahdon mukaisesti, mikä siis mahtaa olla antipersulla ajatuksena ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raha kunnille, tulee hallituksen tahdon mukaisesti, mikä siis mahtaa olla antipersulla ajatuksena ?

        Hallitus toivoo, että rahat käytetään viisaasti. Perskokkareet sen sijaan tuhlaavat ja törsäävät.


    • Anonyymi

      Vaatikaa nyt järeämpiä toimia, oireeton ripuli ei ole mikään leikin asia.
      Pahimmassa tapauksessa housut menevät vaihtoon pelkän paniikin johdosta.

      • Anonyymi

        Lääkäri soitti Sannalle,määräämäni ripulilääkkeet olivatkin masennusllääkkeitä,Sanna kertoi lääkärille tässä on ollut paskat housussa pari tuntia eikä vituta yhtään .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkäri soitti Sannalle,määräämäni ripulilääkkeet olivatkin masennusllääkkeitä,Sanna kertoi lääkärille tässä on ollut paskat housussa pari tuntia eikä vituta yhtään .

        heheheh


    • Anonyymi

      Kesällä ollaan siinä pisteessä rokotuksissa, että voidaan palata normaaliin 🤣🤣🤣
      Vittu en ole ottanut ensimmäistäkään rokotetta enkä ota .

    • Anonyymi

      Jos persu ei rokotetta ota, niin minkä hallitus sille voi.

    • Anonyymi

      Meinaakohan ne siirtää puoluekokousta nyt koronahuipun aikana vai olisiko vilpilliset vaalit?

    • Anonyymi

      Ei ole hallituksen syytä että korona leviää.
      Jos kaikki nyt olis noudattanut 15.3.2020 annetuja ohjeita.
      Kylään ei mennä
      Apteekissa ja kaupassa saa käydä
      Vieraita ei kutsuta kotiin
      Matkustusta ei harjoiteta pysytään kotona.
      Työssä vain käydään
      Kapakat kierretään kaukaa.
      Pestään käsi ja käytetään maskia ja käsidesiä.
      Näillä hallituksen ohjeilla kyllä oltaisi hyvin pärjätty.
      Nämä on hallituksen ohjeet.
      Mutta kuka niitä on rikkonut?
      Minä olen näitä ohjeita noudattanut ja hyvin olen elänyt tämä korona ajan.
      On jään paljon aikaa omille harrastuksille ja puuhailuille.
      Olemme itse tähän syyllisiä 100%:ti, ei hallitus.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe