Pysykää pimennossa, pahat heteroseksistit muutoin tuijottaa.
Lillakaupunkien ja kirkonkylien homot
13
202
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sitä homouttaan pitäisi toitottaa kaikille? Ihan sama ureheilupiireissäkin, homoja vaaditaan tulemaan esiin, mutta eihän suurin osa heteroistakaan toitota olevansa hetero, eikä monet halua kertoa mitään seurusteluistaan. Itse olen bi, kuten todellisuudessa useimmat, ei ole mitään tarvetta kertoa olleeni niesten kanssa, mutta ei haittakaan vaikka joku pitäisi homona, olkoot vaan uteliaita.
- Anonyymi
Heterot ovat sairaan uteliaita.
Ihan kuin tutkisivat samalla itseään.
- Anonyymi
Kyllä se homon on pakko kaapista tulla ja mainostaa homouttaan, ettei kellekään jää epäselväksi, että on homo!
- Anonyymi
mutta miksi ei pusuemoija pitää laitta mitä winky kiss tarkottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta miksi ei pusuemoija pitää laitta mitä winky kiss tarkottaa
Turha vastata, kun ei mene perille. On jo nähty,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha vastata, kun ei mene perille. On jo nähty,
mut miks se laitto mulel sellasii winky kiss miks miks miks miks miks
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut miks se laitto mulel sellasii winky kiss miks miks miks miks miks
Et tule koskaan saamaan vastausta, veikkaan vahingossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tule koskaan saamaan vastausta, veikkaan vahingossa
tai vitsil se pelleili mu kans mut siis mä oisi toivonu et se ois kerotnu mulle tarkkaa mää oon semmone pilkunussija ja tiiäks jotai antist
- Anonyymi
ei annakaa out of my league se o kmea mie ruma mut siis herrajumala mie oisi halunnu selivtäää asian sen kanssam iksi hän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei annakaa out of my league se o kmea mie ruma mut siis herrajumala mie oisi halunnu selivtäää asian sen kanssam iksi hän
ei hän vois olla vähempää kiinnostunut, sen tekee selväksi käytöksellään. En itsekään pitäisi yhteyttä ei kiinnostavaan tyyppiin, etenkään jos toinen stalkkaa ja roikkuu kimpussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei annakaa out of my league se o kmea mie ruma mut siis herrajumala mie oisi halunnu selivtäää asian sen kanssam iksi hän
Kunpa joku xxxxxxxxxi päiväsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunpa joku xxxxxxxxxi päiväsi.
ai seksiä vai
Pienellä paikalla on hyvä olla julkihomo, ovi käy tiuhaan pimeän aikaan ja paljon yllätyksiä on kuka haluaa miestä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419