Kävin tänään näyttämässä 2017 Toyota Corollaa katsastuskonttorilla ja läpi meni että hujahti.
Katsastuskokemus
23
238
Vastaukset
- Anonyymi
Oho! Noin vanha ja vielä meni läpi.
- Anonyymi
Siis piikki meni pohjasta läpi että hujahti.
- Anonyymi
Joko auto on ehtinyt saavuttaa ensimmäisen 15 000km?
- Anonyymi
En aivan ole. Takana vasta 12tkm ja vein suoraan neljännestä huollosta katsastukseen. Ei siis mitään huomautettavaa edes ollut vaan kehui autoa ja kuinka hyviä Toyotat ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En aivan ole. Takana vasta 12tkm ja vein suoraan neljännestä huollosta katsastukseen. Ei siis mitään huomautettavaa edes ollut vaan kehui autoa ja kuinka hyviä Toyotat ovat.
Minä puolestani vein 4 vuotta vanhan VW:ni katsastukseen, jota ei ole huollettu kuin yhden kerran. Ei mennyt läpi. Kyllä Fid#utti!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä puolestani vein 4 vuotta vanhan VW:ni katsastukseen, jota ei ole huollettu kuin yhden kerran. Ei mennyt läpi. Kyllä Fid#utti!!!
Höh. Tuo on ihan tavanomaista.
Anonyymi kirjoitti:
En aivan ole. Takana vasta 12tkm ja vein suoraan neljännestä huollosta katsastukseen. Ei siis mitään huomautettavaa edes ollut vaan kehui autoa ja kuinka hyviä Toyotat ovat.
Niin ,takana,mutta entäs edestä???
Mulla peräkkäin ollut
4 avensista
Ja nyt 13 000tkm ajettu
,COROLLA.
TURBO, 1.9 KONE,BENSALLA.
On automaatti manuaali loota 10.vaihtélla,
Aivan kaikki lisälaitteet mitä Tojoihin saa.
Upeat ajoturvallisét laitteet 5 kameraa ja törkeän liikäa ajomukavuuten vaikutttavia laitteita!!!
Auto vielä tämäñ vuoden esittelyautona(8 viikonlopu!
Sitten iso huolto , nahkapenkit takaisin ja palkkioksi saadaan tuo punainen raketti ( molemmilla turboilla 228 heppaa autoon
..tosin silloin myös bensaa palaa)
Kulutus 4.5l /100km
Tai tehot käyttöön 11,ltr/100km.
Taskuparkkitoiminnon napataan loppusyksystä veke!Stayupnylon kirjoitti:
Niin ,takana,mutta entäs edestä???
Mulla peräkkäin ollut
4 avensista
Ja nyt 13 000tkm ajettu
,COROLLA.
TURBO, 1.9 KONE,BENSALLA.
On automaatti manuaali loota 10.vaihtélla,
Aivan kaikki lisälaitteet mitä Tojoihin saa.
Upeat ajoturvallisét laitteet 5 kameraa ja törkeän liikäa ajomukavuuten vaikutttavia laitteita!!!
Auto vielä tämäñ vuoden esittelyautona(8 viikonlopu!
Sitten iso huolto , nahkapenkit takaisin ja palkkioksi saadaan tuo punainen raketti ( molemmilla turboilla 228 heppaa autoon
..tosin silloin myös bensaa palaa)
Kulutus 4.5l /100km
Tai tehot käyttöön 11,ltr/100km.
Taskuparkkitoiminnon napataan loppusyksystä veke!Niin ja tietty ratti manuaalt ja upea,toimiva
Automaatti nopeuden seuraaja
25km kuluessa auto lyö lukkojarrun päälle ja väistää tai pysäyttäää Corollan!
Hyvä turvalaìte!!
Saa täyshybridit hiipua,
Yhteen asennettuja laitteita on 49 kappaletta!- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En aivan ole. Takana vasta 12tkm ja vein suoraan neljännestä huollosta katsastukseen. Ei siis mitään huomautettavaa edes ollut vaan kehui autoa ja kuinka hyviä Toyotat ovat.
EIHÄN HVÄÄ YLEENSÄ TARVITSE KEHUA, VAAN HUONOA KEHUTAAN HYVÄKSI.
- Anonyymi
Nyt kun täällä on koko asiantuntijaraati edustettuna, niin minkä hintainen tuo katsastushuoto on?
https://www.toyota.fi/omistajalle/huolto/katsastustarkastus.json- Anonyymi
1500€
- Anonyymi
12000 km ja neljäs huolto. Kuinka usein niitä Toyotia oikein pitää huoltaa? Eka huolto tulee tietysti uudessa autossa melko nopeasti, mutta tuossa vaiheessa olisi oikeilla autoilla ollut vasta kaksi huoltoa. Mun vanhalla 80-luvun eurooppalaisella olis noilla kilsoilla vasta eka huolto sekin vain öljyn vaihto. Vähän isompi huolto tuplakilsoilla.
Takuu voimässa vain ,jos on huollettu ensimmäiset 2v 15 000tkm välein.
Vain öljyt ja suodatin maksavat.
Toisin on vw,skoda,bmw,
5 vuotta niin eka näýttö,sitten 3 vuoden välein.
Tiheä huoltovälit parempii.kuin kerran 10vuodessa,jos ymmärrät
Pelkäävänä volvo ķuskina.- Anonyymi
Vähintääm kerran vuodessa kuin ihan kaikkia muitakin autoja.
- Anonyymi
Mun 2015 Corollasta menee kohta pohjasta läpi, että humahtaa. Hylky tuli jo etujarrulevyjen ruostuneista suojakilvistä, pitää kuulemma olla ehyet.
- Anonyymi
Ihme tapaus.
- Anonyymi
Tottakai toko mene läpi katsastuksessa
Katsastuksessa sano taas tylsää kun ei näissä mitään vikaa ole koskaan
Jo kolmas tontin pihalla- Anonyymi
Ja lehmätkin lentävät.
- Anonyymi
Toyotan katsastusvarmuus on mykistävää.
Toyotan alustassa käytetään kumipuslia jotka ovat elastisia toisin kuin nk. premium-autoissa joissa ne ovat metallia ja nailonia. Kumipuslat kestävät ja kestävät ja kestävät toisin kuin metallista ja nailonista väsätyt muka paremmat ajo-ominaisuudet tuovat puslat jotka väljistyvät ja aiheuttavat hylkäyksiä katsastuksessa. Toisekseen Toyotassa ei ole mitään turboja jotka vikaantuvat tai muita muka suuren tehon tuovia keksintöjä vaan koeteltua tekniikkaa joka tuottaa pehmeää ja jatkuvaa voimaa. - Anonyymi
Ja luotettavuutta.
- Anonyymi
ja ne vetelät kumipuslat saavat aikaan sen että ajettavuus on huono ja ohjaus epämääräinen mikä vaivaa suurinta osa japsiautoja.
- Anonyymi
Pehmeä kulku ja vetelyys on eri. Mieluummin matkustan toyotalla kuin jollain saksalaisella jyrällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pehmeä kulku ja vetelyys on eri. Mieluummin matkustan toyotalla kuin jollain saksalaisella jyrällä.
Onko hönön kaalisato mädännyt kolhoosin pellolle ja Toyota hajalla taas?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 351896
- 50828
- 82819
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35681Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7681Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 59502
- 44459
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28449Näin juhannuksena tuttu nainen
Harrastettaisiin sitä kovasti, yhdessä. Tunteeni tiedät kun ne ilmaisin. Olet koko ajan mielessä, houkuttelevana, halutt27406