Katsastuskokemus

Anonyymi

Kävin tänään näyttämässä 2017 Toyota Corollaa katsastuskonttorilla ja läpi meni että hujahti.

23

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oho! Noin vanha ja vielä meni läpi.

    • Anonyymi

      Siis piikki meni pohjasta läpi että hujahti.

    • Anonyymi

      Joko auto on ehtinyt saavuttaa ensimmäisen 15 000km?

      • Anonyymi

        En aivan ole. Takana vasta 12tkm ja vein suoraan neljännestä huollosta katsastukseen. Ei siis mitään huomautettavaa edes ollut vaan kehui autoa ja kuinka hyviä Toyotat ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En aivan ole. Takana vasta 12tkm ja vein suoraan neljännestä huollosta katsastukseen. Ei siis mitään huomautettavaa edes ollut vaan kehui autoa ja kuinka hyviä Toyotat ovat.

        Minä puolestani vein 4 vuotta vanhan VW:ni katsastukseen, jota ei ole huollettu kuin yhden kerran. Ei mennyt läpi. Kyllä Fid#utti!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä puolestani vein 4 vuotta vanhan VW:ni katsastukseen, jota ei ole huollettu kuin yhden kerran. Ei mennyt läpi. Kyllä Fid#utti!!!

        Höh. Tuo on ihan tavanomaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En aivan ole. Takana vasta 12tkm ja vein suoraan neljännestä huollosta katsastukseen. Ei siis mitään huomautettavaa edes ollut vaan kehui autoa ja kuinka hyviä Toyotat ovat.

        Niin ,takana,mutta entäs edestä???

        Mulla peräkkäin ollut
        4 avensista
        Ja nyt 13 000tkm ajettu
        ,COROLLA.
        TURBO, 1.9 KONE,BENSALLA.
        On automaatti manuaali loota 10.vaihtélla,
        Aivan kaikki lisälaitteet mitä Tojoihin saa.
        Upeat ajoturvallisét laitteet 5 kameraa ja törkeän liikäa ajomukavuuten vaikutttavia laitteita!!!
        Auto vielä tämäñ vuoden esittelyautona(8 viikonlopu!
        Sitten iso huolto , nahkapenkit takaisin ja palkkioksi saadaan tuo punainen raketti ( molemmilla turboilla 228 heppaa autoon
        ..tosin silloin myös bensaa palaa)
        Kulutus 4.5l /100km
        Tai tehot käyttöön 11,ltr/100km.
        Taskuparkkitoiminnon napataan loppusyksystä veke!


      • Stayupnylon kirjoitti:

        Niin ,takana,mutta entäs edestä???

        Mulla peräkkäin ollut
        4 avensista
        Ja nyt 13 000tkm ajettu
        ,COROLLA.
        TURBO, 1.9 KONE,BENSALLA.
        On automaatti manuaali loota 10.vaihtélla,
        Aivan kaikki lisälaitteet mitä Tojoihin saa.
        Upeat ajoturvallisét laitteet 5 kameraa ja törkeän liikäa ajomukavuuten vaikutttavia laitteita!!!
        Auto vielä tämäñ vuoden esittelyautona(8 viikonlopu!
        Sitten iso huolto , nahkapenkit takaisin ja palkkioksi saadaan tuo punainen raketti ( molemmilla turboilla 228 heppaa autoon
        ..tosin silloin myös bensaa palaa)
        Kulutus 4.5l /100km
        Tai tehot käyttöön 11,ltr/100km.
        Taskuparkkitoiminnon napataan loppusyksystä veke!

        Niin ja tietty ratti manuaalt ja upea,toimiva
        Automaatti nopeuden seuraaja
        25km kuluessa auto lyö lukkojarrun päälle ja väistää tai pysäyttäää Corollan!
        Hyvä turvalaìte!!


        Saa täyshybridit hiipua,

        Yhteen asennettuja laitteita on 49 kappaletta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En aivan ole. Takana vasta 12tkm ja vein suoraan neljännestä huollosta katsastukseen. Ei siis mitään huomautettavaa edes ollut vaan kehui autoa ja kuinka hyviä Toyotat ovat.

        EIHÄN HVÄÄ YLEENSÄ TARVITSE KEHUA, VAAN HUONOA KEHUTAAN HYVÄKSI.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        1500€


    • Anonyymi

      12000 km ja neljäs huolto. Kuinka usein niitä Toyotia oikein pitää huoltaa? Eka huolto tulee tietysti uudessa autossa melko nopeasti, mutta tuossa vaiheessa olisi oikeilla autoilla ollut vasta kaksi huoltoa. Mun vanhalla 80-luvun eurooppalaisella olis noilla kilsoilla vasta eka huolto sekin vain öljyn vaihto. Vähän isompi huolto tuplakilsoilla.

      • Takuu voimässa vain ,jos on huollettu ensimmäiset 2v 15 000tkm välein.
        Vain öljyt ja suodatin maksavat.
        Toisin on vw,skoda,bmw,
        5 vuotta niin eka näýttö,sitten 3 vuoden välein.

        Tiheä huoltovälit parempii.kuin kerran 10vuodessa,jos ymmärrät
        Pelkäävänä volvo ķuskina.


      • Anonyymi

        Vähintääm kerran vuodessa kuin ihan kaikkia muitakin autoja.


    • Anonyymi

      Mun 2015 Corollasta menee kohta pohjasta läpi, että humahtaa. Hylky tuli jo etujarrulevyjen ruostuneista suojakilvistä, pitää kuulemma olla ehyet.

    • Anonyymi

      Ihme tapaus.

    • Anonyymi

      Tottakai toko mene läpi katsastuksessa

      Katsastuksessa sano taas tylsää kun ei näissä mitään vikaa ole koskaan

      Jo kolmas tontin pihalla

      • Anonyymi

        Ja lehmätkin lentävät.


    • Anonyymi

      Toyotan katsastusvarmuus on mykistävää.

      Toyotan alustassa käytetään kumipuslia jotka ovat elastisia toisin kuin nk. premium-autoissa joissa ne ovat metallia ja nailonia. Kumipuslat kestävät ja kestävät ja kestävät toisin kuin metallista ja nailonista väsätyt muka paremmat ajo-ominaisuudet tuovat puslat jotka väljistyvät ja aiheuttavat hylkäyksiä katsastuksessa. Toisekseen Toyotassa ei ole mitään turboja jotka vikaantuvat tai muita muka suuren tehon tuovia keksintöjä vaan koeteltua tekniikkaa joka tuottaa pehmeää ja jatkuvaa voimaa.

    • Anonyymi

      Ja luotettavuutta.

    • Anonyymi

      ja ne vetelät kumipuslat saavat aikaan sen että ajettavuus on huono ja ohjaus epämääräinen mikä vaivaa suurinta osa japsiautoja.

      • Anonyymi

        Pehmeä kulku ja vetelyys on eri. Mieluummin matkustan toyotalla kuin jollain saksalaisella jyrällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pehmeä kulku ja vetelyys on eri. Mieluummin matkustan toyotalla kuin jollain saksalaisella jyrällä.

        Onko hönön kaalisato mädännyt kolhoosin pellolle ja Toyota hajalla taas?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1896
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      44
      459
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    10. Näin juhannuksena tuttu nainen

      Harrastettaisiin sitä kovasti, yhdessä. Tunteeni tiedät kun ne ilmaisin. Olet koko ajan mielessä, houkuttelevana, halutt
      Ikävä
      27
      406
    Aihe