Ärsyttävä luokkalainen

Anonyymi

Hei,
Mun luokalla on yks tosi ärsyttävä ja välillä jokseenkin ahdistava tyyppi. Oltiin aluks kavereita, mut siitä alko tulemaan koko ajan vaan rasittavampi ja sellanen ihminen kenen kanssa en halua olla tekemisissä. Sillä tytöllä ei kuitenkaan oo meidän luokasta yhtään kaveria, kukaan ei pidä siitä ja se on tosi outo. Kaikki puhuu siitä paskaa selän takana ja naureskelee sen vaatteille ja hiuksille jne.

Minä ja mun paras kaveri ei haluta kiusata/olla sille ilkeitä, koska me säälitään sitä, vaikka ei me kyllä siitä itsekkään pidetä… Ja koska ei sanota sille mitään ilkeetä, se tulee aina meijän luokse ja se tulee aina meijän ryhmään kolmanneksi, jos pitää ottaa pari.. Ja se on tosi raivostuttavaa.

Tää on ollu jo pari vuotta ongelmana ja ollaan näytetty eleillä ja ilmeillä ettei me haluta oikeesti olla sen kanssa. Ollaan myös pari kertaa sanottu ihan suoraan ja esim kysytty haluisko se seuraavalla kerralla mennä joidenkin muiden kaa. Se on alkanu pikkuhiljaa huomaamaan ettei me haluta olla sen kaa, mut silti se vaan tulee meijän luo.

Siitä on tosi hankalaa päästä eroon ja se välillä esim seuraa meitä ja tulee aina ”sattumoisin” koko ajan samaan paikkaan. Se kuuntelee koko ajan, mitä me puhutaan ja mistä -> seisoo siinä parin metrin päässä ”puhelimellaan” ja aina kun otetaan pari askelta poispäin siitä, sekin ottaa saman verran askelia meihin päin vaivihkaan… Sit välillä se kävelee meijän perässä taas ”sattumalta” ja jos vaikka käännytään ympäri, sekin kääntyy. Ja sitten kun kysytään mihin se on menossa, se vastaa jotain et ”mä mietin vaan et onks meillä välkkä” tai et ”mä etin tätä ja tätä tyyppiä”… Se alkaa käymään vähän ahdistavaks kun me ei oikeesti päästä siitä eroon.

Välillä se tulee kysymään meiltä ihan outoja kysymyksiä esim. ”mikä on sun lempi jäätelömaku?” ja ”oisko kivaa asua mäen päällä?” ja sitten kun vastataan se jää siihen vaan seisomaan. Ja ymmärrän että se yrittää keksiä puheenaiheita, mutta kun me ei oikeesti haluta puhua sille ja se tietää sen itsekin!

Oisko jollain vinkkejä, miten voitais päästä tosta ihmisestä eroon, ilman et me oltais sille kovin ilkeitä? Ei kuitenkaan haluta kiusata sitä…

5

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

5/5 meme. Mut niiku oikeesti antakaa sille turpaan kyllä se sitten jättää teidät rauhaan. Jos ei jätä hakatkaa se vilä toisen kerran siihen kuntoon ettei se kävele niin sitten se ei ainakaa seuraa teitä. Poliisit toki saatta mutta siitä että maininneet että se haittaisi joten hakatkaa se....

• Anonyymi

miks teiän pitää aina laittaa jotai vastauksia joista ei oo mitää apua

• Anonyymi

Pliis on menny kolme kuukautta ja ollaan täysin epätoivoisia. Taas oli joku arvioitava parityö ja se tuli taas ensimmäisenä kysymään meiltä et voiko tulla meijän kaa. Kysyttiin haluaisko se mennä tällä kertaa jonkun toisen kanssa ja se meni muutamaks minuutiks istumaan omalle paikalleen. Opettaja meni kysymään siltä että kenen kanssa hän on ja hän vastasi ettei hänellä ole paria. Opettaja sanoi että mene johonkin ryhmään kolmanneksi, jonka jälkeen se käveli meidän luo ja sanoi: ”ope käski että mun on ihan pakko tulla teijän kaa”,
      Ei vastattu tohon mitään ja se alko raahaamaan vaan tuolia meijän luo… Ollaan molemmat mun parhaan kaverin kaa suht hyviä koulussa (meijän molempien ka on aina ollu yli 9) ja haluttais tehä tää työ hyvin… Ollaan oltu niin monessa projektissa tän meijän luokkalaisen kanssa ja se on pilannut koko työn lähes joka kerta. Ei jakseta enää. Ei kuitenkaan haluta vaikuttaa siltä ettei pystyttäis työskentelemään kaikkien kanssa joten opettajallekkaan ei voida valittaa..

Voisko joku pliis auttaa? Me ei aleta ketään hakkaamaan niinku on ehdotettu . Muita vinkkejä ei vissiinkään oo tullu. Tää oon vika vuos yläastetta enkä haluis vanhempana ajatella et oon ollu koko yläasteen ihmisen kanssa ketä vihasin vaan sen takia etten päässyt siitä eroon.

• Anonyymi

Valitettavasti tuollaisesta ei pääse eroon, kuin käyttämällä riittävän kovaa kieltä. Hänelle pitää tehdä selväksi, että hänestä on enemmän haittaa kuin hyötyä ryhmätyön tekemisessä. Mikäli hän kuitenkin teidän kanssa jotain tekee, niin hänen täytyy tehdä oma osuutensa kunnolla. Nyrkkejä ei tarvitse eikä edes kannata käyttää. Siinä hankkiutuu vaan itse ongelmiin.

• AIDZ

Et pääse hänestä eroon olematta ilkeä. Voit soveltaa seuraavaa lausetta aina kun hän lähestyy: "painu vittuun kehari älä seuraa meitä". Ongelma ratkeaa tällä nopeasti.

Mutta hän on yksin ja erilainen ilman kunnon kavereita. Siitä sinä et ymmärrä mitään. Ota se silti huomioon. Sinä sait paremmat kortit elämässä. Miten kohtelet niitä jotka eivät?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      62
      3802
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3010
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2931
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      368
      2003
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1151
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1136
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      959
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      931
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      109
      930
    Aihe