Eli mistä päin Suomea olet? Kerro kaupunkisi/kuntasi.
Itse olen Helsingistä. ✌🏻
Mistä päin olet?
50
2483
Vastaukset
- Anonyymi
Mikkelistä
- Anonyymi
Ai meitä on muitakin? 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai meitä on muitakin? 😉
Ai Mikkelistä😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai Mikkelistä😉
Sieltä sieltä 😉
- Anonyymi
Helsinki 🖐️
- Anonyymi
Jee! 👌
- Anonyymi
minu osoiteta et sa
- Anonyymi
En osoitetta pyydäkkään 😅
Chicago.
- Anonyymi
Oulusta 😊
- Anonyymi
Turusta 🙂
- Anonyymi
Mie oon Pielaveeltä
- Anonyymi
Lesbo från Esbo
- Anonyymi
Keski-Suomi
- Anonyymi
Kaarina 20780
- Anonyymi
Mäntsälä
- Anonyymi
Oulusta ☺️
- Anonyymi
Vantaa..
Miks täällä on näin hiljasta, kaikki on häipyny?- Anonyymi
Vähän samaa välillä miettinyt. 😅 Ehkä työt ja koulut alkaneet
- Anonyymi
Riippuu kummalla puolella vantaata.
- Anonyymi
Lahti
Tampere
- Anonyymi
Lahdesta..
- Anonyymi
Kokkolasta oleva bi nainen mutta minä kaipaan vain yhtä ;)
- Anonyymi
Tuusula, lähellä Hyvinkäätä.
- Anonyymi
Helppohan se on sanoo olen Helsingistä, kuka tänne pienestä lävestä kotosin kehtaa kertoo.
- Anonyymi
Kalajoki 🥳
- Anonyymi
Rymättylä!
- Anonyymi
Seinäjoki 👍🏾 Just tässä mietin, mille palstalle suuntaisin, mun (elämän) nainen on hyvin piiloutunut 🤔
- Anonyymi
Löytyyks elämän nainen netistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyyks elämän nainen netistä?
Internetiä käyttää noin 4,66 miljardia ihmistä, eli hyvin todennäköisesti siis kyllä. Montas sinne paikalliskuppilaan mahtuu kerralla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Internetiä käyttää noin 4,66 miljardia ihmistä, eli hyvin todennäköisesti siis kyllä. Montas sinne paikalliskuppilaan mahtuu kerralla?
Deittisivustoilta en ole löytänyt ketään viehättävää ja mulle sopivaa lesboa, tää on se ongelma.
- Anonyymi
Täällä kans toinen Seinäjoelta😁
- Anonyymi
Oulusta 😊
- Anonyymi
Olen käärmetalossa.
Oulusta…
- Anonyymi
Borgå , jonka jätin heti intin jälkeen :)
Mauler Lahti
- Anonyymi
Hakaniemi, mäen nyppylällä.
- Anonyymi
Eiku Kallio.
- Anonyymi
Miehikkälä itä...
- Anonyymi
Miksi Tapanila, Tapulikaupunki ja Puistola sensuroitiin? Onko ne jonkun mielestä niin huonoja paikkoja?
- Anonyymi
Puumalan L-puuma 🐯
Pälkäneen tyttöjä.
- Anonyymi
Lapin pikimustasilmäinen täällä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000598974124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92431Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2041710Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221471- 71990
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41937Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74842Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57842En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41792Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75714