joo semmosta kyselisin että kun kaveri yrittää lähetää mulle yhtä videotiedostoo niin messenger (versio numero 7.0) herjaa että: "xxxx yritti lähettää sinulle tiedoston (xxxxxxxxx.avi). Tämän tiedoston siirto on estetty, koska se ei ehkä ole turvallinen " mitäs toi meinaa?
messenger tiedostonsiirto
9
1898
Vastaukset
- Mesisti
No sitä, että tiedoston siirto on estetty koska kyseinen tiedostomuoto voi sisältää viruksia.
Microsoft on estänyt melkein kaikkien tiedostomuotojen lähettämisen virusten leviämisen estämiseksi ja varmimmin tiedostot menevät perille jos ne pakkaa esim. ZIP tai RAR-muotoon, niitä ei ole estetty.- Mesisti
Seuraavien tiedostomuotojen lähettäminen on estetty Messengerissä:
.exe; .bat; .com; .cmd; .reg; .vbs; .inf; .msi; .htm; .html; .swf; .js; .mp3; .mp2; .ape; .apl; .flac;.shn; .mpc; .mp ; .wma; .ogg; .mp4; .aac; .voc; .mid; .mac; .cda; .kar; .midi; .rar; .zip; .wav; .jpg; .gif; .png; .bmp; .jpeg; .doc; .xls; .pls; .pub; .dat; .html; .htm; .avi; .mpg; .mpeg; .nfo; .txt; .torrent; .diz; .ppt; .m3u; .sfv; .tar; .htt; .mht; .asp; .aspx; .tiff; .rtf; .ini; .cab; .ico; .icl; .ip; .iptheme; .msstyles; .theme; .dll; .psd; .vbs; .swf; .php; .xaml; .iso; .bin; .cue; .xml; .par; .par2; .ace; .arj; .lzh; .7z; .gz; .bz; .uue; .bz2; .jar; .z; .ade; .adn; .adp; .aia; .img; .date; .aip; .ait; .amf; .ani; .aob; .asf; .csv; .fla; .pxr; .wmv; .nrg; .mov; .sav; .xhtml; .php5; .pxr; .m4a; .qxr; .h; .cpp; .pdd; .rle; .dib; .eps; .jpe; .pcx; .pdp; .raw; .pct; .pict; .sct; .tga; .vda; .icd; .vst; .tif; .tpl; .log; .prx; .cdf; .nls; .ax; .msc; .cpl; - minä
Mesisti kirjoitti:
Seuraavien tiedostomuotojen lähettäminen on estetty Messengerissä:
.exe; .bat; .com; .cmd; .reg; .vbs; .inf; .msi; .htm; .html; .swf; .js; .mp3; .mp2; .ape; .apl; .flac;.shn; .mpc; .mp ; .wma; .ogg; .mp4; .aac; .voc; .mid; .mac; .cda; .kar; .midi; .rar; .zip; .wav; .jpg; .gif; .png; .bmp; .jpeg; .doc; .xls; .pls; .pub; .dat; .html; .htm; .avi; .mpg; .mpeg; .nfo; .txt; .torrent; .diz; .ppt; .m3u; .sfv; .tar; .htt; .mht; .asp; .aspx; .tiff; .rtf; .ini; .cab; .ico; .icl; .ip; .iptheme; .msstyles; .theme; .dll; .psd; .vbs; .swf; .php; .xaml; .iso; .bin; .cue; .xml; .par; .par2; .ace; .arj; .lzh; .7z; .gz; .bz; .uue; .bz2; .jar; .z; .ade; .adn; .adp; .aia; .img; .date; .aip; .ait; .amf; .ani; .aob; .asf; .csv; .fla; .pxr; .wmv; .nrg; .mov; .sav; .xhtml; .php5; .pxr; .m4a; .qxr; .h; .cpp; .pdd; .rle; .dib; .eps; .jpe; .pcx; .pdp; .raw; .pct; .pict; .sct; .tga; .vda; .icd; .vst; .tif; .tpl; .log; .prx; .cdf; .nls; .ax; .msc; .cpl;jos nuo luettelemasi tiedostopäätteet omaavien tiedostojen lähettäminen on estetty niin miksi sitten voin lähetellä mp3:sia ilman mitään ongelmia? pystyn lähettämään ja vastaanottamaan kyllä ihan mitä vain noista mm. *.exe, *.mp3, *.avi, jne... ja ilman ongelmia...messenger versio 7...
- Mesisti
minä kirjoitti:
jos nuo luettelemasi tiedostopäätteet omaavien tiedostojen lähettäminen on estetty niin miksi sitten voin lähetellä mp3:sia ilman mitään ongelmia? pystyn lähettämään ja vastaanottamaan kyllä ihan mitä vain noista mm. *.exe, *.mp3, *.avi, jne... ja ilman ongelmia...messenger versio 7...
Meseesi on asennettu patchi, joka purkaa tuon eston. Alkuperäisessä patchaamattomassa versiossa ne ON estetty ja se on ihan dokumentoitu asia.
Mesisti kirjoitti:
Meseesi on asennettu patchi, joka purkaa tuon eston. Alkuperäisessä patchaamattomassa versiossa ne ON estetty ja se on ihan dokumentoitu asia.
En oo asentanu mesee mitään ylimääräistä ja liikenne toimii. Ihan tyhmää kyl tommonen.
- se.......
Sitä että uus mese blokkaa tietyt tiedostotyypit automaattisesti... Täytyy joko pakata se zipillä tai muokata rekisteriä kuten ite olen tehnyt. Jos niitä haluaa lähetellä.
- samppa
miten sitä rekisteriä voi muokata
- .......
samppa kirjoitti:
miten sitä rekisteriä voi muokata
Empä laita sitä tänne kun se ei ole mikään pikkujuttu ja toisaalta sehän aiheuttaa ainakin joidenkin mielestä tietoturvariskin. Jos välttämättä haluat sen toimimaan ni kyllä googlesta löytyy avut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423