Mietin jotain sellasta kestävää ja suht nopeeta mopoo:)

Anonyymi

No moro tässä kohta kunnioituksen saan niin aloin mietiskelen että minkäs sitä sitten hankkia kun monet sanoo että pv olis mainio mutta ite etsin jotain vähän isompaa oon kuullu derbistä paljon hyvää ja pahaa niin kertokaas joku hyvä,kestävä ja saa olla luonnostaan nopeakin ku toi viritys ei ihan mun juttu ole;))

5

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Derbit o hyvii ku niit osaa käyttää

• Anonyymi

Nopeus.

Mopot saa lain mukaan kulkea 45km/, mutta todellisuudessa moni vakiomopo kulkee yli viittäkymppiä.
      Joten onko sillä merkitystä kulkeeko mopo ihan täysillä 48,6km/h vai 50,3km/h.

Sillä on enemmän merkitystä, että kulkeeko mopo sen huippunopeuden päivän, viikon vai vuoden.

• Anonyymi

Tämä on hassu juttu, mutta sanon vähän vitsinäkin: jos Honda Monkeyhun asentaa uuden äänenvaimentimen, esim. DomintorR X, eli joku noin 70cm pitkä paksu putki joka on tarkoitettu yli tonnikuutioisille moottoripyörille, nopeuttaisiko?

Siis Dominator ovat tuollaiset erikoisputket kai..

• Anonyymi

ei oo mitään luonnostaan nopeaa, jos ne on vakiona niin ne kulkee vain sen 45-50. Virityksellä ne kulkee enemmän. Ei oo mitään erikois mallia joka nyt pistäis sen 90km/h

• Anonyymi

Hiukan saattaa nopeus sillä nousta pituuden lisääntyessä, yleensä silloin kierrokset lisääntyy. Mikäli vakiopöntölläkin isoimmalla vaihteella kiertää rajoittajalle niin silloin sekin on riittävä eikä vaihdolla ole muuta huötyä kuin äänien hiljeneminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2126
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1263
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1242
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      113
      1210
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      986
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe