Älykkäänä helppo olla

Anonyymi

Minä kun olen älykäs ja sivistynyt niin elämä on kevyttä. Ainoa seikka mikä ärsyttää on sivistymättömät ja tyhmät ihmiset..se oikein raivostuttaa minua.

38

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin inhoan demareita, et ole yksin.

      • Anonyymi

        Olet sivistymätön, inhoa myös vihreitä, samanlaista paskasakkia


    • Anonyymi

      Minä kuulun alaluokkaan kasvatan vihreää kultaa ja rahan tuloa ei voi estää

      • Anonyymi

        Kerro lisää satuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää satuja

        Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣 😂
        Mene kortsupohjaan yllätyt.


    • Anonyymi

      Sama täällä, tosin Keljossa on helppoa olla älykäs, muiden älykkäiden joukossa.
      -KeljoMan

      • Anonyymi

        Ja lättäpää on ollut aktiivinen nykyään kjäh kjäh 🤣 😂 ota lisää kossua


      • ihanaa


    • Anonyymi

      Jos olisit oikeasti älykäs ja sivistynyt, niin et karsinoisi ihmisiä ja raivostuisi tyhjästä.

      • Anonyymi

        Puhut siis itsestäsi taas kerran voi voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut siis itsestäsi taas kerran voi voi

        Rappiolla on helppo olla ei huolet paina ei rasitu polla antaudu sinäkin suosiolla taikka anna meidän olla...


      • Anonyymi

        En mahda mitään että olen älykäs ja vihaan tyhmiä ihmisiä. En voi käsittää kuinka muut on niin tyhmiä. Tämä on tosi juttu eikä mitään trollausviestejä.
        Peruskoulu meni minulla surkeasti, oli hyvin levoton luokka. Kiinnosti historia ja kielet sekä biologia. Vanhemmat oli juoppoja.
        Ammattikoulu oli ainoa mihin voin edetä. Siellä älykkyys alkoi näkyä, olin aivan eri luokkaa kuin muut. Stipendi irtosi helposti, tuli yllätyksenä. ..sitten armeija, kokisin kersantiksi ja olin aliups.koulussa santsari, sain komppanian parhaimman kouluttajan tittelin. Työelämässä etenin korkealle, taivas oli rajana. Minulta kysyttiin mielipiteitä jopa asioihin mitkä kuului organisaation johdolle. Ideani hyväksyttiin, tein monia aloitteita työolojen ja työtapojen parantamiseksi ja ne meni läpi ja tehostavat tuotantoa ja paransivat työturvallisuutta, olin siis aivan huippu. Pääsin mihin vain pyrin..sitten minusta tuli juoppo mutta vihaan edelleen tyhmiä ihmisiä..pohjasakkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mahda mitään että olen älykäs ja vihaan tyhmiä ihmisiä. En voi käsittää kuinka muut on niin tyhmiä. Tämä on tosi juttu eikä mitään trollausviestejä.
        Peruskoulu meni minulla surkeasti, oli hyvin levoton luokka. Kiinnosti historia ja kielet sekä biologia. Vanhemmat oli juoppoja.
        Ammattikoulu oli ainoa mihin voin edetä. Siellä älykkyys alkoi näkyä, olin aivan eri luokkaa kuin muut. Stipendi irtosi helposti, tuli yllätyksenä. ..sitten armeija, kokisin kersantiksi ja olin aliups.koulussa santsari, sain komppanian parhaimman kouluttajan tittelin. Työelämässä etenin korkealle, taivas oli rajana. Minulta kysyttiin mielipiteitä jopa asioihin mitkä kuului organisaation johdolle. Ideani hyväksyttiin, tein monia aloitteita työolojen ja työtapojen parantamiseksi ja ne meni läpi ja tehostavat tuotantoa ja paransivat työturvallisuutta, olin siis aivan huippu. Pääsin mihin vain pyrin..sitten minusta tuli juoppo mutta vihaan edelleen tyhmiä ihmisiä..pohjasakkaa.

        Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis turha itkeä kun on jo paskat housuissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis turha itkeä kun on jo paskat housuissa

        Tyhmät vaan ajaa ladoilla kun voisi ajaa samaan aikaan vaikka lamborghineilla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmät vaan ajaa ladoilla kun voisi ajaa samaan aikaan vaikka lamborghineilla

        niin tai lexuksella


      • Anonyymi
        huhtasuon_hiihto2022 kirjoitti:

        niin tai lexuksella

        Kyllä se vaan Lada kulkee suomen kelirikkosilla maanteillä varmemmin ku mitkään lambot ja lexut.
        Kyllä pitää olla täys idiootti jos tosiaan luulee että joku lambo liikkuu suomen lumihankimaanteillä yleensä yhtään mihinkään.


    • Anonyymi

      Voi, kyllä on kauheata.

      • Anonyymi

        Niin on mutta ethän sinä sitä tajua kun olet tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on mutta ethän sinä sitä tajua kun olet tyhmä.

        Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣 😂

        Niinpä näytti taas sinuun tyhmään uppoavan🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Ihmisten tyhmyyden kertoo jo se että esim porttien ja porttikäytävien eteen pitää laittaa pysäköintikieltomerkki tai jopa vielä teksti että "älä oysäköi portin eteen"! ...muuten eivät tajua🤣

      • Anonyymi

        Puhut siis itsestäsi taas kerran voi voi


    • Anonyymi

      Minusta on hienoa että ihminen tiedostaa itse olevansa poikkeavan älykäs. Edellytys tietysti on että kuuluu oikeaan rotuun, kuten T. Vanhanen aikanaan todisti. Kun henkilön ei tarvitse koko ajan odottaa toisten kertovan hänen älykkyydestään, voi tämä keskittyä esim. Mensan tulosten parantamiseen.

      • Anonyymi

        Manuel grigo ja Tuomas Enbuske ovat myös myöntäneet olevansa neroja. Maailma ei siis koostu ainoastaan lapatossuista


    • Anonyymi

      En ole kovin viisas, mutta persujen porukassa olen viisain.

      • Anonyymi

        Tuo on kyllä huima saavutus. Noilla meriiteillä pääsee jo Hakkaraisen sahalle pirkka-pojaksi.


      • Anonyymi

        Älä naurata persut on äärioikella istuva juntti rasisti puolue joka lupailee mutta mitään ei tapahdu.


    • Anonyymi

      Persut on parasta mitä sotien jälkeen Suomessa ollut.

      • Anonyymi

        Sanoo Putin.


    • Anonyymi

      On hienoa kuulua rasistiseen junttipuolueeseen. Terv. KKK

    • Anonyymi

      Miksi olet ruokajonossa ?

      • Anonyymi

        Aheneet ja rikkaat siellä käy törkeää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aheneet ja rikkaat siellä käy törkeää

        Tule sinäkin niin ei käy kateeksi.


    • Anonyymi

      Sanonpahan vaan että enää en voisi toimia työnjohtajana enkä päällikkönä koska Minua ärsyttää tyhmät ihmiset!
      Terveisin muita älykkäämpi.

    • Anonyymi

      Kerran huomasin olleeni väärässä, mutta hetken päästä huomasin olleeni oikeassa.

    • Anonyymi

      Jos sitä saakin ohuen siivun kerrallaan on aihetta kiitokseen.

    • Anonyymi

      Saanko antaa yhden neuvon kaikella ystävyydellä?
      Pysy poissa sivistymättömien ja tyhmien keskuudesta,
      niin helppoa se on.
      Seurustele vain kaltaistesi kanssa.

      • Anonyymi

        Kiitos neuvosta, mutta en haluaisi hylätä vanhempiani ja isovanhempiani. Heillä on kuitenkin omaisuutta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      93
      1865
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1512
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      1035
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      976
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      46
      884
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      769
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      721
    8. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      711
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      706
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      633
    Aihe