Lähteekö kiväärin luoti lujempaa jos käyttää pistoolin ruutia?
Itselataaminen
14
461
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu latauksesta.
Älä kokeile, jos et ole kokenut jälleenlataaja. Pistooliruudit palavat yleensä nopeammin ja aiheuttavat nopeamman paineennousun, joka voi aiheuttaa aseräjähdyksen. Ruudin määräkin on kriittinen, sillä jos lataat liian vähän ruutia, niin voi tapahtua alilatausdetonaatio. Ruuti voi palaa ensin hienoksi pölyksi, joka sitten räjähtää rikkoen aseen.
Jos et varmasti tiedä mitä teet, niin käytä vain latausoppaan suosittelemia ruuteja ja määriä.- Anonyymi
No entäs jos lataan pistoolin patruunan kiväärin ruudulla niin tuleeko pistoolin enemmän tehoa?
- Anonyymi
Mikään ei kehity ellei joku kokeile.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No entäs jos lataan pistoolin patruunan kiväärin ruudulla niin tuleeko pistoolin enemmän tehoa?
Miksi tulisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään ei kehity ellei joku kokeile.
Joku on jo asiaa kokeillut ja sen takia asiasta varoitetaan uusia kokeilijoita.
Siis pistoolin patruunan EI tule lisää tehoa jos se ladataan kiväärin ruudilla !
- Anonyymi
No väkisinhän tulee...jos verrataan suurinpiirtein niin että pistoolissa on saman painoinen luoti kuin kiväärissä niin pistoolin teho on heikompi mutta jos se ladataan kivääri ruudulla niin teho on suurinpiirtein sama, pistoolin hylsyn kun laittaa täyteen rutia, kivääreossähän hylsyt on vajaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No väkisinhän tulee...jos verrataan suurinpiirtein niin että pistoolissa on saman painoinen luoti kuin kiväärissä niin pistoolin teho on heikompi mutta jos se ladataan kivääri ruudulla niin teho on suurinpiirtein sama, pistoolin hylsyn kun laittaa täyteen rutia, kivääreossähän hylsyt on vajaita.
Sinähän olet nero!
Miksiköhän kukaan ei ole tuota keksinyt aiemmin, nyt riittää kun ottaa hirvimetsälle pistoolin mukaan. Alkaa hirvet kaatumaan kun muistaa vaan ladata ne paukut kivääriruudilla.
Eihän se vaan rupea potkimaan kovasti. Eikai pistooli tiedä sitä millä ruudilla se on patruuna on ladattu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän olet nero!
Miksiköhän kukaan ei ole tuota keksinyt aiemmin, nyt riittää kun ottaa hirvimetsälle pistoolin mukaan. Alkaa hirvet kaatumaan kun muistaa vaan ladata ne paukut kivääriruudilla.
Eihän se vaan rupea potkimaan kovasti. Eikai pistooli tiedä sitä millä ruudilla se on patruuna on ladattu?Netissä on Vihtavuoren lataus opas, katso sieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän olet nero!
Miksiköhän kukaan ei ole tuota keksinyt aiemmin, nyt riittää kun ottaa hirvimetsälle pistoolin mukaan. Alkaa hirvet kaatumaan kun muistaa vaan ladata ne paukut kivääriruudilla.
Eihän se vaan rupea potkimaan kovasti. Eikai pistooli tiedä sitä millä ruudilla se on patruuna on ladattu?Entäs jos lataisi tykkiruudilla. Sitten varmaan kaatuisi panssarivaunutkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos lataisi tykkiruudilla. Sitten varmaan kaatuisi panssarivaunutkin.
Avaruussukkulan apuraketeissa oli ruutitäyte. Jos laittaisi rakettiruutia pistoolinpatruunaan niin varmaan luoti lentäisi avaruuteen asti.
- Anonyymi
joo vihtavuoren ruuti n310 hylsy täyteen kyllä lahtee
- Anonyymi
Dynamiiti on vielä parempi.
- Anonyymi
Kunnon latauksella kyllä lähtee.
https://www.youtube.com/watch?v=1449kJKxlMQ
Lähtee yhtä sun toista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654