Itselataaminen

Anonyymi

Lähteekö kiväärin luoti lujempaa jos käyttää pistoolin ruutia?

14

461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu latauksesta.

      Älä kokeile, jos et ole kokenut jälleenlataaja. Pistooliruudit palavat yleensä nopeammin ja aiheuttavat nopeamman paineennousun, joka voi aiheuttaa aseräjähdyksen. Ruudin määräkin on kriittinen, sillä jos lataat liian vähän ruutia, niin voi tapahtua alilatausdetonaatio. Ruuti voi palaa ensin hienoksi pölyksi, joka sitten räjähtää rikkoen aseen.
      Jos et varmasti tiedä mitä teet, niin käytä vain latausoppaan suosittelemia ruuteja ja määriä.

      • Anonyymi

        No entäs jos lataan pistoolin patruunan kiväärin ruudulla niin tuleeko pistoolin enemmän tehoa?


      • Anonyymi

        Mikään ei kehity ellei joku kokeile.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No entäs jos lataan pistoolin patruunan kiväärin ruudulla niin tuleeko pistoolin enemmän tehoa?

        Miksi tulisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään ei kehity ellei joku kokeile.

        Joku on jo asiaa kokeillut ja sen takia asiasta varoitetaan uusia kokeilijoita.


    • Siis pistoolin patruunan EI tule lisää tehoa jos se ladataan kiväärin ruudilla !

      • Anonyymi

        No väkisinhän tulee...jos verrataan suurinpiirtein niin että pistoolissa on saman painoinen luoti kuin kiväärissä niin pistoolin teho on heikompi mutta jos se ladataan kivääri ruudulla niin teho on suurinpiirtein sama, pistoolin hylsyn kun laittaa täyteen rutia, kivääreossähän hylsyt on vajaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No väkisinhän tulee...jos verrataan suurinpiirtein niin että pistoolissa on saman painoinen luoti kuin kiväärissä niin pistoolin teho on heikompi mutta jos se ladataan kivääri ruudulla niin teho on suurinpiirtein sama, pistoolin hylsyn kun laittaa täyteen rutia, kivääreossähän hylsyt on vajaita.

        Sinähän olet nero!
        Miksiköhän kukaan ei ole tuota keksinyt aiemmin, nyt riittää kun ottaa hirvimetsälle pistoolin mukaan. Alkaa hirvet kaatumaan kun muistaa vaan ladata ne paukut kivääriruudilla.
        Eihän se vaan rupea potkimaan kovasti. Eikai pistooli tiedä sitä millä ruudilla se on patruuna on ladattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän olet nero!
        Miksiköhän kukaan ei ole tuota keksinyt aiemmin, nyt riittää kun ottaa hirvimetsälle pistoolin mukaan. Alkaa hirvet kaatumaan kun muistaa vaan ladata ne paukut kivääriruudilla.
        Eihän se vaan rupea potkimaan kovasti. Eikai pistooli tiedä sitä millä ruudilla se on patruuna on ladattu?

        Netissä on Vihtavuoren lataus opas, katso sieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän olet nero!
        Miksiköhän kukaan ei ole tuota keksinyt aiemmin, nyt riittää kun ottaa hirvimetsälle pistoolin mukaan. Alkaa hirvet kaatumaan kun muistaa vaan ladata ne paukut kivääriruudilla.
        Eihän se vaan rupea potkimaan kovasti. Eikai pistooli tiedä sitä millä ruudilla se on patruuna on ladattu?

        Entäs jos lataisi tykkiruudilla. Sitten varmaan kaatuisi panssarivaunutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos lataisi tykkiruudilla. Sitten varmaan kaatuisi panssarivaunutkin.

        Avaruussukkulan apuraketeissa oli ruutitäyte. Jos laittaisi rakettiruutia pistoolinpatruunaan niin varmaan luoti lentäisi avaruuteen asti.


    • Anonyymi

      joo vihtavuoren ruuti n310 hylsy täyteen kyllä lahtee

      • Anonyymi

        Dynamiiti on vielä parempi.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe