Joo vaihoin mopoon hihnan ja sitä ennen kulki 65 ja hihnan vaihdon jälkeen kulki 40
Yamaha Aerox Vm.2002 Mopo ei kulje riittävästi
6
214
Vastaukset
Semmonen lisäys että kun hihna oli vaihdettu kävin testaa nii kulki normaalisti mutta tökki välillä sitten puhdistin ilmanputsarin no sen jälkee kävin testaa nii ei kulje kun 40
- Anonyymi
tämähän on taas tyyppi esimerkki kun laitteista ei juurikaan mitään oikeasti ymmärretä,mutta silti tehdään ja korjataa itse ja sen jälkeen kun vehkeet ei toimi ihmetellään missä vika.
- Anonyymi
Jaahas joku korjaamopäällikkö ei tykkää kun ihmiset remppaa omia vehkeitään.
Ja siis siinä on vakio aeroxin putki ja aerox se vakio ilmanputsari ja 12mm kaasari
- Anonyymi
Liian pitkä hihna ei saa pitoa variaattoriin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881561
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1181444Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras711299- 301202
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1181020Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46948- 21910
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66828- 46753