Nyt kun oli valtakunnallinen television kanava päivitys. Minulla 13 vuotta Philips televisio. Se ei ole tetäväpiirto televisio. Kaveri teki päivityksen tehdasasetuksen kautta. Muute kaikki ok mutta ääni jäi hiljaiselle. Onko äänelle erikoissäätö? Mistä saa ääneen volyymia?
Television päivitys
Anonyymi
2
125
Vastaukset
Jos pelkästään äänenvoimakkuuden säätäminen ei riitä, niin täytyy asetuksista etsiä ääneen liittyvät asetukset. Yleensä nämä asetukset löytyvät kohdasta Menu > Ääni. Ilmeisesti käytössä on jokin äänen rajoitin tai tasain, joka vaimentaa ääntä.
- Anonyymi
Melkei kaikki taulu televisiot ovat olleet HD redy malleja . Eli niihin saa HD-kortinlukijan ja siihen kortti operaattorilta tai maksukanavien tarjoojilta. Pelkkä kortti voi olla ilmainen, vaikka ei maksukanavia ottaisikaan. Mutta ilmaiskanavat näkyvät sitten HD tasoisina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174876
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2102622Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella301687- 251572
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon291475Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1491128
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81104Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962