Mikä siinä on niin julmetun vaikeaa saada tuota Tietotekniikka -palstaa siivottua? Muutama trolli mellasta siellä lähes 24/7. Joidenkin mielestä löylykauha perseessä tason jutut ovat ihan julmetun hauskoja. Järkevä keskustelu on kuollut sieltä jo muutama vuosi sitten. Ihan turha sanoa, että tee ilmoitus haitallisesta sisällöstä. Arvaatkaas vaan montako kertaa on tehty? Ei vaan ole mitään vaikutusta. Palstan sisällöstä saisi poistaa lähes puolet, koska mitään järkevää asiaa niissä ei käsitellä.
Ylläpidolta täysi pohjanoteeraus
Anonyymi
5
1007
Vastaukset
- Anonyymi
Puolet poistaa --- pätee ihan jokaisella foorumilla.
- Anonyymi
Varmaankin saisi poistaa, ja saisi poistaa puolet kaikista palstoista. Järkevää sisältöä, kun ei ole, niin palstojen olemassa olo on kyseenalainen.
- Anonyymi
Ylläpito on täysin kädetöntä sakkia. Voisitte ihan suoraan ilmoittaa, että ette osaa tehdä töitänne/teitä ei kiinnosta. Ei ole tainnut kiinnostaa muutamaan vuoteen. Suojatyöpaikka?
- Anonyymi
Aivoista lähtee käsien toimivuus.
- Anonyymi
Miksipiti poistaa? Kaikkihan tuon havaitsevat!
"Foorumilla on paljon muidenkin foorumeiden ketjuja.
Sekaisin kuin Putinin käkikello!"
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844