Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
Kotihoito suomussalmella
42
5827
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin ovat hommat hoitaneet
Vaipat vaihtavat I krt vuorokaudessa ja suihkuun vievät milloin muistacat. Koiratkin syövät parempaa ruokaa. Härkökangaalle on paikka varattuna- Anonyymi
Kenelle se paikka on varattuna?
- Anonyymi
Miten se tuo ruoka tähän liittyy?
- Anonyymi
Miltä se koiranruoka maistuu, koska noin hyvin tiedät?
- AnonyymiUUSI
"Miten se tuo ruoka tähän liittyy?"
Kotihoidon olennainen osa on myös ruoka., - AnonyymiUUSI
Kyllä se vaan liittyy.. kotihoidon hoitajat sen ruuan laittaa vanhukselle..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se vaan liittyy.. kotihoidon hoitajat sen ruuan laittaa vanhukselle..
Eikä laita !
- Anonyymi
Jaahas, taas aletaan maalittaa jotakuta/ joitakuita henkilöitä.
- Anonyymi
Koiratkin syövät parempaaruokaa
- Anonyymi
Ei kotihoito tee ruokia vaan kunta päättää ruuan toimittajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupasta ruoka tulee mitä lämmitetään jos lämmitetään. Riippuu hoitajalta. Osa jättää lämmittämättä ja viikon ruoat lähtee roskiin.
Hyvännäköisiä hoitajia kyllä 😍😍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupasta ruoka tulee mitä lämmitetään jos lämmitetään. Riippuu hoitajalta. Osa jättää lämmittämättä ja viikon ruoat lähtee roskiin.
Hyvännäköisiä hoitajia kyllä 😍😍Sekavaa provoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sekavaa provoa.
Totta on, omainen muutti vasta kotihoidon piiriin itse asun 500km päässä, viikkoon ei ollut ruokaa lämmitetty ja lopulta pussillinen ruokaa roskiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuntahan se on syyllinen kun paskaa ruokaa tilaa!
- AnonyymiUUSI
Koirat ja vangit saa parempaa ruokaa, kuin vanhukset, niin on koko Suomessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totta on, omainen muutti vasta kotihoidon piiriin itse asun 500km päässä, viikkoon ei ollut ruokaa lämmitetty ja lopulta pussillinen ruokaa roskiin.
Oisit lämmittännä mitä täällä nillität.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mää koirankoppiin tai linnaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet elänyt koirana ja linnaruusuna.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä muutin vihta 50m päähän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten kotihoidon piiriin muutetaan ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko isokin pussi ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuntahan se on syyllinen kun paskaa ruokaa tilaa!
Valtiovarainministeri Purra leikkauksillaan on syyllinen huonoon ruokaan. Vankiloissakin on paremmat pöperöt. Vangit saavat neljä ateriaa päivässä ja yhden aterian hinnaksi tulee alle neljä euroa (Leijona catering)
https://www.is.fi/ruokala/uutiset/art-2000000911494.html - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mää koirankoppiin tai linnaan.
On kyllä sairaita kommentoijia...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valtiovarainministeri Purra leikkauksillaan on syyllinen huonoon ruokaan. Vankiloissakin on paremmat pöperöt. Vangit saavat neljä ateriaa päivässä ja yhden aterian hinnaksi tulee alle neljä euroa (Leijona catering)
https://www.is.fi/ruokala/uutiset/art-2000000911494.htmlEi kai Purra niitä ruokia valmista ?
- AnonyymiUUSI
Tekevät kaiken hutasemalla
- AnonyymiUUSI
Hoitajat kaoehan lihavia miten lie jaksavat ees tehä töitä
- AnonyymiUUSI
Se selviää sulle 50 vuoden päästä kun olet hoitoa tarvitsevan iässä.
- AnonyymiUUSI
Tosi törkeä aloitus.
- AnonyymiUUSI
Suomen parasta kotihoitoa tarjoavat❤️
- AnonyymiUUSI
Erikoista..minkä muun työpaikan henkilöstöä arvostellaan tällä tavalla? Jos jollain on jotain henkilökohtaista tiettyä henkilöä kohtaan, eikö sen voisi ilmaista hänelle? Ilman, että koko henkilöstö on arvostelun kohteena. Isoihin työyhteisöihin sopii monenlaista ihmistä, olipa ala mikä hyvänsä.
- AnonyymiUUSI
Neljä kertaa päivässä käy kotihoitaja.
Joka kerta eri henkilö.
Onko mitään inhimillisyyttä- AnonyymiUUSI
Ei kai kotihoidon tarvi kaveerata vaan hoitaa perusasiat, mee Tinderiin jos oot seuraa vailla.
- AnonyymiUUSI
Parasta hoitoa ikinä😜🤪👅🥰
- AnonyymiUUSI
Taasko tämä yksi ja sama kätisijä aloittajana,hoida itae omat vanhempasi hautaan saakka,niin ei tarvitse toisia "mollata",sieltä 500 km päästä!
- AnonyymiUUSI
Mitenkähän mahtaa käydä sitten, kun koko Kainuusta ei enää löydy ainuttakaan kotihoitajaa? Suomussalmi kuuluu vielä niihin todella syrjäisiin paikkoihin, jonne ei kukaan oikein vapaaehtoisesti halua isommasta kaupungista muuttaa. Kai sitten vanhukset pakataan pikkubussiin ja käydään jakelemassa omaisten oville, että "hoitakaa itse".
- AnonyymiUUSI
Ei täällä silloin ole enää yhtään kotihoitoa tarvitsemaakaan.
- AnonyymiUUSI
Kotihoidossa ihmisiä ,jotka eivät saa ruokaa mikroon ja sieltä pois, jotta ruoka olisi lämmintä. Montako hoitajaa sinulla käy päivässä. Eikä kukaan ehdi laittaa sitä lautasta minuutiksi mikroon ja sieltä sun eteen?
- AnonyymiUUSI
Älä jaksa pellenpoikanen.
- AnonyymiUUSI
Lautasiako täällä vanhuksille syötetään, jo on törkeää !
- AnonyymiUUSI
Montako ? Laumako sulle pitäsi käydä.
- AnonyymiUUSI
Yksi kaksi monta, yheltä pääsi sonta.
- AnonyymiUUSI
Mulla käypi jottai nelejä sattoo mutta mulla ei mikroo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 425827
Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?815521Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2475351Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️494669Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k284596Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1773914- 1363442
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!283116Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233105Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe42541