Onko kaikki mennyttä.
Vuosien päässä. Vuosien takana. Mahdottomuuksiin kadonneena on minun turha enää perääsi kysellä.
Ethän sinäkään kysellyt minua. Vastannut viestiin, antanut aihetta ikävään. Ja niin on kulunut jo liian monta vuotta.
Silti ikävä vaan kasvoi, kaipuu juurtui ja mihinpä minä juuriltani.
Meillä on erilaiset juuret. Meillä on erilaista kaikki. Silti lähelläsi oli niin tuttua. Lämmintä ja kaunista, en nähnyt virheitäni, epäkohtiani, kipupisteitäni vaikka olin niitä täynnä. Sinun lähelläsi olin vapaa ja rakkautta täynnä. Kai olin kauneimmillani ja rumimmillani yhtä aikaa. Sillä rakkaus oli vaikeaa silloin.
Mitenhän näkisit minut nyt. Katsoisit.
Olisin onnellinen, jos saisin vielä joskus sinut nähdä. Mutta en tiedä, odotan silti ja niin elämä kuluu.
-naiselta
Kirje ajatustenvirrasta
Anonyymi
11
666
Vastaukset
- Anonyymi
Riipaisevan kaunista ja totta.
- Anonyymi
Kiitos. Niin...
-aP.
- Anonyymi
Tähän vielä hänelle.
Rakastan sinua.
-aP.- Anonyymi
niin mäki sua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin mäki sua
Voisinpa olla varma, että olet hän.
-aP.
Nätisti kirjoitettu sille oikealle. Täällä on harvoin mitään kaunista. Silti tänne kirjoitettu jää vain tänne. Kuten tämäkin. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Kauniisti kirjoitettu hänestä.
- Anonyymi
Riipaisevan kaunista, kun on hyvin samanlaisia ajatuksia, kuin aloittajalla. Toivottavastu saisit kohdata hänet ja selvyyden tilanteeseen.
- Anonyymi
Sitä toivon. Kiitos.
-aP.
- Anonyymi
Oliko naiselle?
- Anonyymi
No ei ollu.
-aP.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056