Voisitteko neuvoa, millaisella kaavalla voitaisiin muuntaa eurojen ja senttien välissä oleva piste pilkuksi?
Muunna piste pilkuksi
6
218
Vastaukset
- Anonyymi
Jos vain kerran tarvitsee tehdä, niin etsi-korvaa-toiminnolla pisteet pilkuiksi.
Yksi vaihtoehto on myös vaihtaa Excelin asetuksista desimaalierotin pisteeksi, jos piste ei muutoin häiritse, ja on tarkoitus tehdä arvoilla laskentaa.
Mikäli luvuissa on aina kaksi desimaalia, niin voi käyttää kaavaa
=NUMBERVALUE(LEFT(A1;SEARCH(".";A1)-1) (RIGHT(A1;LEN(A1)-SEARCH(".";A1))/100))
Jossa A1-solussa on pisteellä eroteltu tekstimuotoinen lukuarvo. - Anonyymi
Kyse on OP:n tiliotteesta csv:nä. Siis Op muutti niin, että "MÄÄR EURO" ON ESIM. -9.50.
Olen laittanut palautetta, vaan mitään ei ole kuulunut. Jos asia ei korjaannu, joudun selvittämään voisiko sen korjata itse.- Anonyymi
Tuo kaavahässäkkä ei tosiaan handlannut, negatiivisia lukuja. Ja sitten kun katsoi NUMBERVALUE()-funktion toiminnan, niin tunsi itsensä hölmöksi. Nimittäin riittää:
=NUMBERVALUE(A1;".") - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kaavahässäkkä ei tosiaan handlannut, negatiivisia lukuja. Ja sitten kun katsoi NUMBERVALUE()-funktion toiminnan, niin tunsi itsensä hölmöksi. Nimittäin riittää:
=NUMBERVALUE(A1;".")Kiitos Anonyymi.
Minulla on vielä sellainen ongelma, että tarvisisin neuvoa, miten tuo kaava kirjoitetaan, että saan koko sarakkeen munnennetua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Anonyymi.
Minulla on vielä sellainen ongelma, että tarvisisin neuvoa, miten tuo kaava kirjoitetaan, että saan koko sarakkeen munnennetua.Kisko solun mihin kaavan kirjotat kahvasta (täplä solun kehyksen oikeassa alakulmassa) niin pitkälle kuin tarvitsee. Tai jos kaava on heti oikeanpuoleisessa sarakkeessa, missä muunnettavat arvot ovat, niin voi myös tuplaklikata kahvaa, jolloin se kopioituu niin pitkälle kuin on arvoja vasemmalla olevassa sarakkeessa.
- Anonyymi
Tekstitiedostostoista Ubuntussa ihan tekstieditorilla joka on oletuksena (Gedit). Etsi ja korvaa.
Kannattaa vaihtaa Libreofficeen, niin toimii paremmin tulevaisuudessa ja usealla alustalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa853097Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3192741Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911516Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401161Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 79967
- 117960
- 70948
- 72914