Halpa-Halleissa ulosmarssi

Anonyymi

Osassa (25) Halpa-Halleista on ollut henkilökunnan ulosmarssi tänään ja kassatoimintoja on hoidettu esimiestoimin. Logistiikkakeskuksessa ulosmarssi toteutettiin iltapäivällä. Kyseessä on vastalause myymäläkohtaisen luottamusmies järjestelmän lakkauttamiselle.

24

695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uskomatonta, mutta ei Halpa-Hallin työntekijät olleetkaan lampaita.

    • Anonyymi

      Kauppoja vain kiinni jouluruuhkan aikaan niin on pian jokaisella osastolla oma luottamushenkilö. Uusia myyjiä on nykyisessä tilanteessa vaikea löytää.

    • Anonyymi

      Eiköhän se mene että yksi pääluottamusmies ja kauppakohtaiset henkilökunnan edustajat jotka ovat tarvittaessa yhteydessä pääluottamusmieheen.

      • Anonyymi

        Yhdelle henkilölle mahdoton homma. Logistiikka ja myymälä ovat täysin eri ympäristöjä joissa omat esilletuotavat asiansa. Tämän suuntaista lausui joku näiden asioiden kanssa päivittäin tekemisissä oleva. He varmasti ovat parhaiten perillä mitä ja miksi vaatia.


    • Anonyymi

      Lähes koko Suomi alueena ja monenlaista työtä ja yksi luottamusmies, uskomaton yritys. Olisi ehkä parempi alkaa myydä myös olutta ja tupakkaa.

      • Anonyymi

        Pilkatkaa nyt raukat työllistäjäänne.

        Eikö kelpaa normaali tapa toimia ?


      • Anonyymi

        Unohtui käsky pitää lepopäivä. Unohtuu myös kaljan ja tupakan ehdoton kielto. Markkinat määrää mitä myydään ja milloin ja jumala raukka se vaan katselee haavi auki uskollisten palvelijoidensa toimia,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohtui käsky pitää lepopäivä. Unohtuu myös kaljan ja tupakan ehdoton kielto. Markkinat määrää mitä myydään ja milloin ja jumala raukka se vaan katselee haavi auki uskollisten palvelijoidensa toimia,

        Typeryksen puhetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Typeryksen puhetta.

        Siihen tosiaan syyllistyit!

        Ristilliset yrittäjät vaan ovat niitä kivenkovimpia. Alan etujärjestön edustajalta kuulin suoraan, ettei kukaan muu ollut niin tiukka, (tässä tapauksessa vuokralaisia kohtaan) kuin 'pohjoisista juuuristaan' tunnettu yritysrypäs.


      • Anonyymi
        cxz kirjoitti:

        Siihen tosiaan syyllistyit!

        Ristilliset yrittäjät vaan ovat niitä kivenkovimpia. Alan etujärjestön edustajalta kuulin suoraan, ettei kukaan muu ollut niin tiukka, (tässä tapauksessa vuokralaisia kohtaan) kuin 'pohjoisista juuuristaan' tunnettu yritysrypäs.

        Onks tää niitä pahamaineisia lestax-firmoja


    • Anonyymi

      Ylinen joutuu antamaan periksi ja mennään ehkä kymmenen luottamusmiehen malliin.

      • Anonyymi

        Paperiliiton ulosmarssit eivät kyenneet pitämään tehtaita pystyssä eikä Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paperiliiton ulosmarssit eivät kyenneet pitämään tehtaita pystyssä eikä Suomessa.

        Paperiduunareilla on tunnetusti ihan ökypalkat ja kovia olleet lakkoilemaan. Noissa halpakaupoissa mm. on ihan aiheellista pitää kiinni siitä matalastakin palkkatasosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paperiduunareilla on tunnetusti ihan ökypalkat ja kovia olleet lakkoilemaan. Noissa halpakaupoissa mm. on ihan aiheellista pitää kiinni siitä matalastakin palkkatasosta.

        Ne ökypalkat ovat pötypuhetta, kokenut olen, vaihdoin alaa ja päivätyöhön. Paperimiesten palkat ovat vähän suuremmat kuin vastaavissa muiden alojen tehtaissa, mutta minkä vuoksi? Niillä palkankorotuksilla on aina ostettu jotakin, nelivuorotyöstä 5-vuorotyöhön, pyhäpäivien esim. joulun ja juhannuksen seisiokit pois jne. se lista olisi pitkä, mitä on palkankorotuksilla annettu työnantajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ökypalkat ovat pötypuhetta, kokenut olen, vaihdoin alaa ja päivätyöhön. Paperimiesten palkat ovat vähän suuremmat kuin vastaavissa muiden alojen tehtaissa, mutta minkä vuoksi? Niillä palkankorotuksilla on aina ostettu jotakin, nelivuorotyöstä 5-vuorotyöhön, pyhäpäivien esim. joulun ja juhannuksen seisiokit pois jne. se lista olisi pitkä, mitä on palkankorotuksilla annettu työnantajalle.

        Lakossa olevat paperityöntekijät neuvottelivat itsensä palkansaajien parhaimmistoon, johon he kuuluvat edelleen. Säännöllisen työajan ansio huidellee tällä hetkellä päälle 20€/tunti.


      • Anonyymi

        Asiattoman avauksen teit. Fantasioit vain kuinka sinä kurittaisit matalapalkkatyöntekijöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiattoman avauksen teit. Fantasioit vain kuinka sinä kurittaisit matalapalkkatyöntekijöitä.

        Paskaa puhut. Mitkä hellvetin matalapalkkaiset. En ole kirjoittanut kuin luottmusmiesjärjestelyistä HalpaHallissa, ja kannatin ja kannatan Ylisen tekemää ratkaisua karsia turhia tehtäviä. Pitää ymmärtää, että HalpaHalli- yhtiö on yksityinen yritys, eikä minkään liiton, saati jonkun puolueen (SDP) talutettavissa kuin pässiä narussa...
        Eikö luottamusmiehillä ole suurempi palkka kuin samassa työssä, ja samaa työtä tekevä "kaverinsa" (toverit tapettiin jo 1917!). Luulisi jo tuon ärsyttävän saman "liukuhihnan" ääressä työskenteleviä kumppaneita. Sama duuni, mutta sälli istuu tuon tuosta kokouksessa; neuvottelupöydässä, ilmaismatkoilla, juhlissa jne kakkukahvien ja konjakin kera, ja sälli nauraa (salaa) paskaisesti työkaveriensa päälle näin, hah hah haaa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskaa puhut. Mitkä hellvetin matalapalkkaiset. En ole kirjoittanut kuin luottmusmiesjärjestelyistä HalpaHallissa, ja kannatin ja kannatan Ylisen tekemää ratkaisua karsia turhia tehtäviä. Pitää ymmärtää, että HalpaHalli- yhtiö on yksityinen yritys, eikä minkään liiton, saati jonkun puolueen (SDP) talutettavissa kuin pässiä narussa...
        Eikö luottamusmiehillä ole suurempi palkka kuin samassa työssä, ja samaa työtä tekevä "kaverinsa" (toverit tapettiin jo 1917!). Luulisi jo tuon ärsyttävän saman "liukuhihnan" ääressä työskenteleviä kumppaneita. Sama duuni, mutta sälli istuu tuon tuosta kokouksessa; neuvottelupöydässä, ilmaismatkoilla, juhlissa jne kakkukahvien ja konjakin kera, ja sälli nauraa (salaa) paskaisesti työkaveriensa päälle näin, hah hah haaa!!!

        Vaikenisit jo ääliö. Kokemus ja tieto kun on niin kapea-alaista. Vaihdit vain tilaisuuksia päästä lyttäämään. Tuollainen pahansuopa liero tyhjänpantti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskaa puhut. Mitkä hellvetin matalapalkkaiset. En ole kirjoittanut kuin luottmusmiesjärjestelyistä HalpaHallissa, ja kannatin ja kannatan Ylisen tekemää ratkaisua karsia turhia tehtäviä. Pitää ymmärtää, että HalpaHalli- yhtiö on yksityinen yritys, eikä minkään liiton, saati jonkun puolueen (SDP) talutettavissa kuin pässiä narussa...
        Eikö luottamusmiehillä ole suurempi palkka kuin samassa työssä, ja samaa työtä tekevä "kaverinsa" (toverit tapettiin jo 1917!). Luulisi jo tuon ärsyttävän saman "liukuhihnan" ääressä työskenteleviä kumppaneita. Sama duuni, mutta sälli istuu tuon tuosta kokouksessa; neuvottelupöydässä, ilmaismatkoilla, juhlissa jne kakkukahvien ja konjakin kera, ja sälli nauraa (salaa) paskaisesti työkaveriensa päälle näin, hah hah haaa!!!

        HH osaa kyllä neuvotella.
        He ovat onnistuneet erinomaisesti rekrytoinneissaan.
        Myyjät ovat erittäin ammattitaitoisia ja fiksuja käytöksfltään ja olfmukseltaan..
        Kyllä HH pitää heistä kiinni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        HH osaa kyllä neuvotella.
        He ovat onnistuneet erinomaisesti rekrytoinneissaan.
        Myyjät ovat erittäin ammattitaitoisia ja fiksuja käytöksfltään ja olfmukseltaan..
        Kyllä HH pitää heistä kiinni.

        Tässä kannatta pohtia, miksi noita Ylisiä kannattavia mielipiteitä on niin monta...

        Jotkut erehtyvät kuvittelemaan, että uskontotaustaiset yrittäjät olisivat 'jotenkin rehdeimpiä',

        Tajuamatta, ennen kuin rotanloukku iskee kiinni, että se 'kristillinen yrittäjä', osaa todella hyvin imeä työntekijänsä tyhjiin.


    • Anonyymi

      Korkki kiinni ja nukkumaan poistu.

      • Anonyymi

        ..lupautui tulemaan jopa ilmaiseksi pitämään kuria yllä sekä jakelemaan potkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..lupautui tulemaan jopa ilmaiseksi pitämään kuria yllä sekä jakelemaan potkuja.

        Neuvottelu- ja johtamistaitoa Halpa- Hallista löytyy..


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe