Mitä tunteita nousee?
Mitä jos kertoisit viimein, ihan kaiken.
Tänään ajattelen sinua..
59
1572
Vastaukset
- Anonyymi
Välitän mutta ihastuminen on loppunut. Hän ei ole sellainen joksi häntä luulin.
- Anonyymi
Täytyy kysyä, tunsitko hänet hyvinkin kun ihastuit? Millä tavoin huomasit, ettei hän ollutkaan sellainen kuin luulit? Tuli vaikutelma, että ehkä ette niin hyvin ole tunteneetkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy kysyä, tunsitko hänet hyvinkin kun ihastuit? Millä tavoin huomasit, ettei hän ollutkaan sellainen kuin luulit? Tuli vaikutelma, että ehkä ette niin hyvin ole tunteneetkaan?
Mielikuvat joita itselläni ehkä oli eivät päteneetkään. Kun ihastuin, hän ei ehkä ollut ns oma itsensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielikuvat joita itselläni ehkä oli eivät päteneetkään. Kun ihastuin, hän ei ehkä ollut ns oma itsensä.
Millaisia mielikuvasi sitten olivat tai miten hän erosi niistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaisia mielikuvasi sitten olivat tai miten hän erosi niistä?
Hänessä ei ole tunteen paloa, sellaista mitä itse haen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänessä ei ole tunteen paloa, sellaista mitä itse haen.
Minusta voisi noin ajatella. Mitä enemmän tunteita sen enemmän pyrin ne piilottamaan. Voi, kun tietäisi hän kuinka palavaaa tunne on. En voi pitää villapaitaa, kun se tunne polttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta voisi noin ajatella. Mitä enemmän tunteita sen enemmän pyrin ne piilottamaan. Voi, kun tietäisi hän kuinka palavaaa tunne on. En voi pitää villapaitaa, kun se tunne polttaa.
Olen ihan samanlainen. Tai vaikka se tunne olisi vasta toive siitä, että haluu tutustua, niin silti mulla menee jarrut helposti pohjaan. Harvoin kiinnostun ja se on järjenlähtöä sitten tiedossa, niin parempi jarruttaa kunnolla😅, varmuuden vuoksi…ei voi mitään,
- Anonyymi
Kunpa saisin olla sun lähellä ja tutustua sinuun... Katsot kuitenkin poispäin 💔
- Anonyymi
Hän halusi jatkaa matkaa yksin, etsien ja odottaen jotain parempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän halusi jatkaa matkaa yksin, etsien ja odottaen jotain parempaa.
Niin se on... Hän yhä odottaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se on... Hän yhä odottaa...
Anteeksi että olen niin epäonnistunut ihmisenä... En silti toivoisi välejä jossa ei edes katsomaan pysty. Haluaisin että kaikesta huolimatta voi olla lämmin ja hyväksyvä tunnelma, vaikka sitten jonkun toisen kanssa jatkaisikin matkaa.
- Anonyymi
Missä päin katsoo pois päin?
Ikävää, toivoa, ihastumista, hellyyttä, rakkautta, velvollisuuden tunnetta, kärsivällisyyttä, pelkoa, ja kipua, luopumista. Siinä on rakkaimmankanssa eletty elämä pähkinän kuoressa. ♥️♥️
- Anonyymi
Rakastan, ikävöin ja himoitsen... ajattelen joka päivä <3
- Anonyymi
Ihana ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana ❤️
Siepäs oott ihanin 😘❤️
- Anonyymi
Minä ajattelen sinua joka päivä :) Kiva, että sinä joskus minua. Jatka ajattelua…hyvä siitä tulee.
Minähän jo kerroin kaiken 😀, sun vuoro.- Anonyymi
Hahah 😍
- Anonyymi
Mikään ei ole muuttunut,
vaikka ihan kaikki on.
Päivittäin sydän läikähtelee,
ja sykkii itsensä sykkyrälle,
Lähelläsi.
Miten joku noin kaunis olento voi ollakin mun elämässä?
Välistä mietin,
että olisko se suudelma pitänyt antaa?
Olisiko kaikki mennyt raiteilleen?
Oliko se mun siirron varassa?
Vai onko tämä se millaiseksi tämä tarina on kirjoitettu. - Anonyymi
No sitä tässä mietin, mille deittisivustolle kyhään rakkauskirjeen kun tinderistä ei löydy ketää mulle sopivaa. 😏
- Anonyymi
Samat tunteet kuin ennenkin. Mutta epäröin. Kyseenalaistan. Tulkitsinko hänet väärin. Voisiko hän olla ensimmäinen kirjoittaja, kiinnostus minua kohtaan ohi? Oliko tunteita ja kiinnostusta koskaan olemassakaan hänen osaltaan. Jos ovat hiipuneet, tuskin koskaan vahvoja olivatkaan. Aito rakkaus ei katoa, näin ajattelen. Olen epävarma kaikesta. Kaikki nämä vuodet, eikä kumpikaan ole saanut aikaiseksi yrittää vähän enemmän. Yrittää edetä. Teinkö oikean ratkaisun kun lähdin. Ehkä. Sain jotain mikä minulle on nyt maailman tärkeintä. Yhä kuitenkin, haaveilen suhteesta hänen kanssaan. Aina voi haaveilla.
- Anonyymi
Minulla on samat mietteet. Hän oli oikea mutta minun oli lähdettävä.
- Anonyymi
Minähän päätin jo toissa kesänä kertoa sinulle kaiken. Tilaisuus meni ohi, ja sitten se ei enää tuntunutkaan sopivalta.
Nyt alkaa taas olla vahva tarve kertoa. Mutta niin voimakas tunne kuin se onkin, niin yhtä voimakas tunne on se, että se on erittäin huono idea.- Anonyymi
Pelkäätkö sitä ettei tunteet ole molemmin puolisia vai miksi huono idea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkäätkö sitä ettei tunteet ole molemmin puolisia vai miksi huono idea?
En sitä pelkää, sillä melko varmasti tunteet ovat yksipuolisia. Huono idea muista syistä, lähinnä pelkään seurauksia. Ja jos en usko edes saavani vastakaikua, niin sitä paremmalla syyllä tuntuu huonolta idealta.
Tänään ajattelen sinua paljon vähemmän kuin jonkin aikaa sitten. Päivä päivältä, vähemmän ja vähemmän... Unohda en koskaan, vaikka kohtalaisen huonomuistinen olenkin.
- Anonyymi
Niin, on tainnutkin sytyttää nyt joku toinen.. 😿😿
- Anonyymi
Harmi kun ei ole käynyt noin molemminpuolin :(
- Anonyymi
Mä en.... Tää kestää ikuisuuden
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama, huoh... ei siitä mihinkään pääse 🤩🤭❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama, huoh... ei siitä mihinkään pääse 🤩🤭❤
Siis sinäkö kuuntelet kaikki keskustelutkin mun kotona ?
Anonyymi kirjoitti:
Joskus se saattaa tuntua siltä, ikuisuudelta.
Anonyymi kirjoitti:
Niin, on tainnutkin sytyttää nyt joku toinen.. 😿😿
Taaksepäin kun ei elämässä sillä tavalla pääse, niin eteenpäin vaan sitten.
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Joskus se saattaa tuntua siltä, ikuisuudelta.
Ei se tunnu... Haluan vain ja vain hänet. Eteenpäin mennään mut sit yksin jos se ei oo hän
❤️ Anonyymi kirjoitti:
Ei se tunnu... Haluan vain ja vain hänet. Eteenpäin mennään mut sit yksin jos se ei oo hän
❤️No mikäs siinä sitten ☺️ Toivottavasti saat hänet, jota vierellesi toivot.
- Anonyymi
No mikäs siinä sitten ☺️ Toivottavasti saat hänet, jota vierellesi toivot.
Aika monella taitaa olla ajatus et voi olla useampi oikea ja katse vaan eteenpäin....
- Anonyymi
Katsoin hänen someaan ja sain vaikutelman hänel olevan sydänsuruja ja joku tietty jo mielessä.
Ei siinä sitten tule laittaneeksi mitään viestiä kun sai käsityksen hänen sydämen sykkivän toiselle...- Anonyymi
Tästä kyllä jo hetki aikaa, mutta tuskin tilanne muuttunut..
Ää, mua kukaan ajattele. En muista, että kukaan ois koskaan sanonut ajattelevansa mua. Vanhemmat poislukien.
Tunteet, onhan mulla monenmoisia tunteita, ne ei vaan oikeen ilahduta ketään. Niinpä koitan olla tunteilematta tai teen sen salaa.Kuulehan sie Suatana... aivan varmasti sua on aikojen saatossa ajatellut monikin ja ehkä just tälläkin hetkellä joku.
Kuulehan sie Suatana... aivan varmasti sua on aikojen saatossa ajatellut monikin ja ehkä just tälläkin hetkellä joku.
Ehkä, se olis vaan kiva kuullakin joskus sanottavan ääneen. Että jonkun ajatuksissa merkkaan jotain. Miksi ihmiset pitää itsestäänselvyytenä, että kyllä se tietää eikä koskaan sano ääneen, että hei mä ajattelen sua ja sä olet tärkeä tms?
Jokainen tykkää olla tärkeä jollekin ja kuulla sen.Suatana kirjoitti:
Ehkä, se olis vaan kiva kuullakin joskus sanottavan ääneen. Että jonkun ajatuksissa merkkaan jotain. Miksi ihmiset pitää itsestäänselvyytenä, että kyllä se tietää eikä koskaan sano ääneen, että hei mä ajattelen sua ja sä olet tärkeä tms?
Jokainen tykkää olla tärkeä jollekin ja kuulla sen.Totta. Muistatkos sä sanoa tunteesi ääneen, sen että kaipaat, välität, rakastat? Mä olen tuota koittanut aika tavalla opetella.
Totta. Muistatkos sä sanoa tunteesi ääneen, sen että kaipaat, välität, rakastat? Mä olen tuota koittanut aika tavalla opetella.
Muistan, joka ikinen päivä.
Suatana kirjoitti:
Muistan, joka ikinen päivä.
Sittenhän tilanteet ei oo toivottomia, kun on täälläkin ainakin yksi joka sanoo ja toinen joka opettelee 😉 Pidä tuo linja. Mukavaa päivää Suatana 🙃
Sittenhän tilanteet ei oo toivottomia, kun on täälläkin ainakin yksi joka sanoo ja toinen joka opettelee 😉 Pidä tuo linja. Mukavaa päivää Suatana 🙃
Ei, vähän yksinäisiä vaan. :)
Kiitos, samoin. (:
- Anonyymi
Musertavan kipeä tunne sydämessä.
Oon hänelle näkymätön. Just eilen tuli huomattua.- Anonyymi
Stalikerit rakastuneet kylmiin naisiin suhteessa itseensä.
Kamalaa 😶 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stalikerit rakastuneet kylmiin naisiin suhteessa itseensä.
Kamalaa 😶Tarkoitatko minua stalkkeriksi vai mikä ihmeen stalikeri?
😅
Joka tapauksessa on se vähän vaikeaa välttää toisen kohtaamista kun samas kaupungis asuu. Se vasta olisikin epänormaalia jos alkais tietoisesti välttelemään koska ei sekään välttämättä onnistu. Elän ihan normaalisti, kohtaa tai sit ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko minua stalkkeriksi vai mikä ihmeen stalikeri?
😅
Joka tapauksessa on se vähän vaikeaa välttää toisen kohtaamista kun samas kaupungis asuu. Se vasta olisikin epänormaalia jos alkais tietoisesti välttelemään koska ei sekään välttämättä onnistu. Elän ihan normaalisti, kohtaa tai sit ei.Pikkukaupunkielämä kurjaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkukaupunkielämä kurjaa.
No on tää Suomessa aika iso kaupunki mut pyöritään ihan samoilla nurkilla
- Anonyymi
Mulla ei ole mennyt yhtään päivää ettenkö olisi ajatellut sinua, siis sen jälkeen kun tavattiin ❤️
- Anonyymi
Voi miten ihanalta kuulostaa ♥️
Ajattelisipa joku minua näin. - Anonyymi
Ja tästä on siis jo yli neljä vuotta aikaa kun tavattiin ekan kerran 😘😳💏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tästä on siis jo yli neljä vuotta aikaa kun tavattiin ekan kerran 😘😳💏
Hän juoksi silloin bussiin helmojen alta vilahdellen.
🥰🥰😍
- Anonyymi
Pettymystä, enemmän itseeni kuin häneen. Pelkoa, olenko edelleen epävarma hapuileva kaikkien näiden vuosien jälkeen?
Kaikkea ei minusta ole kertomaan, koska tarinasta puolet on toisen.- Anonyymi
Samoin koen rakkaani kanssa.. Miten voikaan olla raskasta rakastaa..
- Anonyymi
Kauko vai lähisuhde, todellinen vai haahuilua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauko vai lähisuhde, todellinen vai haahuilua?
Todellinen suhde lähellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellinen suhde lähellä.
Pitää olla toinenkin leikissä mukana, muutoin pimeetä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763083Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2331969- 661926
- 701625
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/23988"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22919Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906