Mitä pitäis tehdä

Anonyymi

Kun en oo saanu elämässä mitään aikaan. kohta täytän 30 ja edelleen asun samassa kimppakämpässä, kuin kymmenen vuotta sitten. Tässä on asunu 1-2 muuta mutta kukaan ei yli vuotta. Mun huone on 10 neliöö ja ainoo mun omaisuus on vaatteet, kännykkä ja läppäri. On mulla pari kaveria, joita nään kerran kuussa ja sitten äiti ja veli joita samoin. Ja kummitätiä kerran vuodessa. Mutta ketään naispuolista kaveria ei oo. Käyn kyllä ihan säännöllisesti töissä, mutta muuten ei elämässä mitään tapahdu. On aika vaikee löytää puolisoa, kun painaa vain 60 kg ja yhtään ei kestä alkoholia juoda. Tunto aistikin on niin herkkä, että esim. farkut tuntuu kuin peltiä ja yleensä mulla on vaan huppari ja kollarit. Oon kuitenkin ihan siisti ja käyn parturissa ja hyvä laatuisia vaatteita ja kenkiä käytän. Aika turhalta tää elämä tuntuu, vaikka ei tästä tietenkään haittaa oo verrattuna siihen jos ois kauheen iso talo, iso tehokas auto ja kymmenen lasta, niin aika kuormitus ois ympäristölle. Mulle riittäs ihan hyvin pari lasta. Mutta pitäis kuitenkin puoliso saada ensin ja se on tässä pysähtyneessä tilanteessa tosi vaikee. Ja mitä järkee ois muutta esim. yksiöön, kun kuitenkin pitää muuttaa isompaan viimestään kun lapset syntyy. Oon mä pikkuhiljaa saanu elämää eteenpäin. Oon ostanu uuden leveemmän sängyn ja käskin viedä vuokraisännän sen loppuun nukutun sängyn pois. Sitten ostin vaatekaapin tähän huoneeseen, kun ennen piti pitää vaatteet eteisen komerossa, ja ikävä alasti mennä hakeen niitä sieltä tälläsessä yhteisasumisessa. Laitoin siihen eteisen komeroon sitten isä vainaan kirjoja ja valokuvaustarvikkeita, mitä olin saanu perinnöksi, kun sen komeron käyttö kuitenkin tähän sopimukseen kuulu. Toi olikin ainoo harrastus ikinä mikä mulla on ollu, kun innostuin ottamaan vanhalla filmikameralla mustavalkosia kuvia ja kehitin niitä ite. Täällä oli kauhee purkubuumi ja sain kuvattua monta taloo ennen kun ne purettiin. Ja töiden kautta sain avaimii, että mulla on sisäkuviakin ja nyt suurennettuna tossa huoneen seinällä. Kesällä mä oon kyllä tosi paljon ulkona ja käyn juoksemassa, mutta nyt on syksy ja taas koko päivä tässä samassa huoneessa. Seuraavaks ois tarkotus ostaa uus työtuoli ja isompi näyttö tähän koneeseen, mutta siinä ne mun tulevaisuuden suunnitelmat sitten on.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyviä jutuja löytyi kuitenkin elämästäsi.Pukeudu niin kuin haluat.Olet sosialinen mutta et arvosta itse itseäsi.Sosialisutesi tulee esin asut kimppa kämpässä,ei hävettävä asia. Menen johonkin paikakuntasi ilmasen ryhmän ,niitä o kivoja Punanen risti, diakonisalaitos asukas talot.Tapaat usia ihmisiä ja ottavat sinut vastaan selaisena kun olet olit tyttö tai poika.Mies tai nainen.Etsimällä rakaus ei löydy.se vaan tulee joskus ajalaan.terv.aikuinen nainen itä-Hesasta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe