Kajaanilaisista 90 prosenttia häpeää toisten puolesta. Myötähäpeää ei kärsitä suurissa kaupungeissa.
Kajaanilainen häpeää toisia
15
50
Vastaukset
- Anonyymi
Negatiivinen tunne on kajaanilaisen mielihyvän fiilis. Kajaanilaiset välittävät toisistaan toisin kuin maailmalla.
- Anonyymi
Ei haittaa minua vaikka tuntisavat kuinka paljon myötähäpeää kun itse en sitä tunne. Vain omat tunteet vaikuttaa elämääni.
- Anonyymi
Ei kyllä hävetä yhtään, omapa on häppeensä jos toilaileevat
- Anonyymi
Syystäkin. Kato nyt meitä.
- Anonyymi
Hävettää nämä keinoporvarit!!! H äliset
- Anonyymi
Mua ainakin hävettää nuo pakoputkettomat mersukuskit ihan myötähäpeä samoin yli 50v aikaukot jotka jotka harrastelee jenkkiautoja ja hännystelee kulmahousujen kanssa kasvaisivat aikuiseksi.
EI HÄVETÄ MIKÄÄN, KUN PASKANNAN IKKUNOIDEN RIKKOJIEN KASVOILLE SUORAAN KEITTIÖN IKKUNASTA 😂😂😅🤣🤣😂😂😂😂
- Anonyymi
Syö sinä läskipallero ne lääkekuurit loppuun
Anonyymi kirjoitti:
Hah hah haha HAHA haha haha..sinä olet Menetetty TAPAUS eli Pessimismiä harrastava KANTASUOMALAINEN KAKARA, jolle tuli SYDÄNSAIRAUS ja elinvuosiasi lähti 19 vuotta pois Hah hah haha 😂😂😂😂😅🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Anonyymi kirjoitti:
OTIT ITSEESI Hah hah haha...olet KÄSITTÄMÄTTÖMÄN naurettava Bodomin aikainen PIERUHAHMOTTELIJA ja ROBOTTIPÄÄ, joka PIERAISEE päivittäin LÄÄKEKUURIT itsellensä ja sitten on suussa VERINEN Tampooni 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣😂😂🤣🤣😅🤣🤣😂😂😂😂😂😂🤣🤣😂😂
Anonyymi kirjoitti:
Kiitoksia viestistäsi. Tuollaisilla Ihmisarvostelijoilla on SISÄPIIRIJUTTUJA ensinnäkin WTC-Iskuun katsottuna..Farkkuhousut ovat pesemättömät..yhteyksiä ISIS Järjestöön..olet Bodomin Murhaajan jälkeläisiä, joka harrastaa KANNIBALISMIA..olet TAPPAJA..MURHAAJA..PEDOFIILI..RAISKAAJA..TUNTEMATON SOTILAS..MUUKKOSEN MURHAAJA..JUKKA S.LAHDEN MURHAAJA ja Kuminaamiopäinen SUIHINOTTOKONE, jonka persereikään pitäisi laittaa Sähkösauva, ettei tulisi YLILUONNOLLISIA pieruhahmoja, jotka muuttuvat TAPPAVAKSI Koronavirukseksi ja tönäistä RAUTATANGON päälle sillä seurauksella, että alaikenestä lähtee HAMPAAT pois ja tilalle laitetaan RUUMIIN hampaita ja annetaan käyttöön 3 viikoksi HAMMASTUET ja tähän loppuun vielä...sulla on JOKU vanha juttu, kun oletkin SKITSOFREENIKKO..painu lataamoon VATIPÄÄ!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla loputon kuuri jampella!!
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla loputon kuuri jampella!!
Kateelliset eli Mielenvikaiset vetoavat Lääkkeisiin. Onneksi en ole myöskään tuollainen Ala-Arvoinen Ihmislajin edustaja ollut ikinä kertaakaan enkä tule ikinä olemaankaan. Kaikkea se Pessimismi keksiikin. Optimismi se olla pitää ja Mustaa Huumoria välillä No Limits/Twilight Zone 🙂🙃🙂😉😂😉
- Anonyymi
Taksissa on nähty natsi!
- Anonyymi
Tuntuupa olevan tarkka tutkimus. Mikähän laitos on tutkimuksen tehnyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937728
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28963Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703