Epäilijät ja uskovat tulevat taatusti pitämään tästä videosta vuodelta 1952:
https://youtu.be/4-MbGYAv7Cg
Olkaa hyvät.
Kenraali puhui ufoista Pentagonissa
7
139
Vastaukset
Kyseinen lehdistötilaisuus on varsin hyvin tiedossa ufologiassa ja siitä on jo kerrottu tuhansia kertoja alan kirjoissa ja lehdissä jo 70 vuoden ajan.
Kyseinen lehdistötilaisuus järjestettiin n.s.Washingtonin "karusellin" johdosta.
Asiasta kerrotaan jopa omassa teoksessani "Tosiasioita ufoilmiöstä" joka ilmestyi ensimmäisen kerran jo 20 vuotta sitten.- Anonyymi
Yhdysvalloilla oli jo hallussaan vuonna 1945 Uudessa Meksikossa maahan pudonnut jonkin muun tahon kuin ihmisen tekemä alus (Trinity-case) sekä Uuden Meksikon Roswellissa vuonna 1947 ainakin yksi, mutta todennäköisesti kaksi pudonnutta alusta, joissa molemmissa kerrotaan olleen myös kyseisten alusten henkilöstöä.
Ei ole tietenkaan aivan varmaa tiesikö kenraalimajuri Samford videolla näkyvää Pentagonissa pidettyä tiedotustilaisuutta pitäessään noista kyseisistä tapauksista, mutta olettaa voi hänen olleen niistä ainakin jollain tavalla perillä, sillä toimihan hän tuolloin Yhdysvaltain ilmavoimien tiedustelupalvelun johtajana.
Marraskuussa 1956 hänet nimitettiin kansallisen turvallisuusviraston NSA:n johtajaksi Fort Meadeen, - Anonyymi
Ei vuonna 1952 ollut videoita.
- Anonyymi
Videon lopussa eläkkeellä ollut laivaston majuri Donald E. Keyhoe toteaa hänen mukaansa joissakin nähtävissä ilmiöissä olevan kyse ulkoavaruudesta tulleista objekteista.
Huom. niitä voivat tietysti olla myös meteorit ja muut vastaavaat. - Anonyymi
Herttainen ufo koriste filmin alussa!
Mutta,
näitten vanhojen juttujen kaluaminen on aika turhanpäiväistä, paitsi jos on löytynyt jotain uutta tulkintaa, tietoa, käsitystä niihin liittyen.Aina tulee uusia sukupolvia, uusia harrastajia , kiinnostuneita ja uusia tutkijoita joille nämä vanhatkin klipit tulee uutena.
En ollut minäkään nähnyt tuosta kuin pienen pätkän aiemmin. Kiitos aloittajalle linkistä.
Ei se ollut eka kerta nyt US Navyn tapauksien paljastuttua, kun USA virallisesti myönsi käsitelleensä ufoilmiötä ja myönsi ufoilmiön olemassaolon. Nämä on vaan jääneet ajan myötä pimentoon ja dissattu piiloon.
Edelleenkin näyttää siltä että houkuttelimme ufot suuremmassa mittakaavassa luoksemme ydinaseilla. Aina niitä on ollut ennen tuotakin aikaa. Siitä on aukottomat todisteet.
Vanhaa informaatiota voidaan muutenkin aina tulkita uudelleen nykyhetken näkökulmasta. Nämä klipit muodostavat yhdessä kokonaisuuden tuoreempien kanssa.
"Me ollaan nuoriso, me ollaan tulevaisuus
Kaikki kasvaa, lapset varttuu virheist oppii
Ja kokemust karttuu" -Sanois Pikku G tähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673