Onko mahdollista että pystyy samaan aikaan selaamaan nettiä kun kuuntelee youtubesta musiikkia?
Minulla on iphone 11 puhelin.
Youtuben kuuntelu selatessa nettiä
12
114
Vastaukset
- Anonyymi
ON. Avaat youtuben välilehteen ja surffailet toisella välilehdellä.
Jos tarkoitat sitä YouTube-sovellusta niin ainakin Android-puhelimissa tuo vaatii maksullisen YouTube Premium tilauksen että sovellus pystyy jäämään taustalle soittamaan musiikkia.
- Anonyymi
Androind - puhelimessa voi Youtuben taustasoittoon käyttää appia nimeltään NewTube. Se on ilmainen ja toimiva (kokeiltu on). Saattaa olla että se piti ladata muualta kuin Googlen omasta appstoresta.
- Anonyymi
Ei pelitä toisella välilehdellä
- Anonyymi
Se olikin arvaus :( Surkeita nuo ällärit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olikin arvaus :( Surkeita nuo ällärit.
älläri = älypuhelin. Kohta joku olisi kuitenkin kysynyt.
- Anonyymi
Oletkos kokeillut mitä kertoo
https://www.google.com/search?q=iphone background music player - Anonyymi
Älypuhelinsovelluksissa näytetään velottavan kaikesta mistä on mahdollista velottaa. No mikäs siinä niin kauan kun idiootit maksavat.
Naurettavaa kuinka surkeasti nuo toimivat. Rautahan noissa on sinällään aika kovaa. Se on vaan se koodi mikä tekee kaikesta niin hidasta ja takkuisaa. Osittain varmaan koodaajien laiskuutta ja ties minkä "ketterien mentelmien ansiosta" mutta aika paljon tuossa näyttäisi olevan ihan myös suunnitelmallisuutta, eli myydään paskaa jotta voidaan velottaa toimivasta. - Anonyymi
Ei Youtubessa ole hyvää musiikkia. Suurin osa on ilmaista roskaa. Lataa itsellesi mp3-tiedostoja ja kuuntele musiikkia, jota oikeasti haluat kuunnella.
- Anonyymi
... ja jos youtube musiikki kiinnostaa niin lataa se mp3 - tiedostoksi käyttäen yout.com palvelua. Näin voit kuunnella musiikkia laitteesi omalla mp3 - soittimella ilman että siihen tarkoitukseen tarvitsisi selainta.
Itse suosittelen cd - levyjen lainaamista kirjastosta ja niiden rippaamista mp3 - muotoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... ja jos youtube musiikki kiinnostaa niin lataa se mp3 - tiedostoksi käyttäen yout.com palvelua. Näin voit kuunnella musiikkia laitteesi omalla mp3 - soittimella ilman että siihen tarkoitukseen tarvitsisi selainta.
Itse suosittelen cd - levyjen lainaamista kirjastosta ja niiden rippaamista mp3 - muotoon.Mihinkään häviölliseen muotoon pidä nykypäivänä pakata. Hullunhommaa moinen..
- Anonyymi
Vedä kinttaaseen T: Gougle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666084Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583043- 312203
- 131817
- 201778
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131532- 181529
- 491495
- 91463