pakkogallup

lepakko

L-koodin tauolle jäämisen *nyyh* kunniaksi gallup :
Kuka kyseisen sarjan naisista on lähinnä ihannenaistasi ? Perustelut ?

Oma vastaukseni on Marina. Sopivan kieroutunut,
fiksu, salaperäinen ja kaunis ;D

35

6630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mayicry

Se on porukasta kaikista normaalein ja luonnollisin.

• sonja

Tina on tosiaan suloisin ja herkin. Mun makuuni myös.

• Aida

Bette: se on tumma, ja helevetin kaunis sillä on munaa. Harmitti älyttömästi, kun se meni pettämään, enkä enää voi niin varauksettomasti sitä ihailla

• lafemelle

Kyllä se munkin suosikkini on Marina

• jjj

Kumma kyllä, siellä ei ollut oikein ketään sellasta, jonka just haluaisin...
        Itse olen eniten Marina, mutta Jenny taas on minun makuuni liian pieni, liian typykkä.
        Jos kerran on pakko valita, niin ottaisin sen Betten rakastajan.

• :DDD

Dana. En osaa sanoa miksi, se vaan on niin... :)

• Nimetön

Kaunis ja niin suloinen :)

• voiei

...ja tyttö on sekasin kun kumiankka!

• lebso

olenkin..ei kukaan kiinnostanut. Aika huono leffa. Äijien tekemä vääristävä lesboleffa:(

• Hapsu

..linjoilla jossain määrin.

Ainoa, mikä oli söpö oli se katti, mutta sekin koki sitten luonnollisen poistuman...,

• ...

mun mielestä ehdottomasti jenny!!!

• ihastunu

Marina on namupala..hän vain nyt on niin ihku ;)

• tyttö

Shane! *oh* Sulonen, mielenkiintonen ja jännittävä.että niin.

• Caro

se Betten sisko..aikuinen,joskin vähän liikaa lätrinkiä juomapuolen kanssa,lämmin ja muutenkin sellanen pehmeän naisellinen.

• shane

hon är så het

• viissii
        shane kirjoitti:

hon är så het

no shane on niin hothotHOT ku ihimine olla ja voi :D paitsi et se puuseppä kyllä on varsin hyvä vastus;) neku sais yhteen...;P

• =0)

on ehdottomasti ihanin, niin herkän ja luonnollisen oloinen

• Kuukivi76

Se Danan punatukkainen kokkityttö joka harmi vaan katosi kartalta... :)

• Hmmmmmmmmm

...

• SinatraF

Mä oon itse ihan kuin Tina, joten kiva, että jotkut tykkää siitä! Aina ajattelen, että kuka tällaisista ylikilteistä luonnonlapsista tykkäisi..
      Mun feivörittejä on: Bette, Marina ja ehkä kaikikista ihanin on se tenniksenpelaaja, slurps!

• Joko Shane tai sitten se puuseppä, jonka nimeä en tiedä.
      Multa jäi toi viimenen L-koodi näkemättä, kun olin lapsenvahtina, höh...
      No, kaikkea ei aina ehi..

• ipanainen

ehdottomasti! itse harrastan paljon liikuntaa, joten myös ihannenaiseni on liikunnallinen (ja pelaa mielellään salibandya ja/tai jääkiekkoa..heh heh;) muutenkin dana on luenteeltaan vähän ujo häseltäjä, joka välillä hämmentyy kaikesta mitä ympärillä tapahtuu.

ja ne ihanat hymykuopat...

• Hotsiss

Mä en koskaan muista nimiä. Kuka se oli jolla oli se musta sekainen peikkotukka ja jolla oli aina mustat meikit silmissä? Hän oli ihannenaiseni, kun hän oli sellanen elämää kokenut, oman tien kulkija, herkkä, oikeudenmukainen ja kuiteski söpö. Mutta en tykänny kun se niiden huumeiden ja viinan kanssa sekoili

Kysykää myös että kuka oli inhotuin nainen samasta sarjasta?
      Oma vastaus, se tyttö joka oli sarjan alussa sen miehen kanssa ja joka sitte meni sen toisen naisen kanssa. Hän oli sellanen ihan ärsyttävä ja kiukutteleva pikkutyttö joka ei ollu koskaan kasvanu aikuseksi.

• Nella

on hän. :) Nam nam nam.

• mörrimöykky

..se joka pukeutu mieheksi, toisessa korvassa joku ristikorvis, lempee hymy.. se on ah niin ihana ,kuka se oli!?

• se "mies"

Ivan nimeltään siinä sarjassa =)

• tietty

Tinan, hän oli luonnollisin :) ulkonäöllisesti Shane ja se kokki? (mikä nimi olikaan)viehättivät.

• ..ja kaikki

Betty: helkkarin hyvännäköinen ja fiksu
      Marina: kova, mutta kiihkeä, seksikäs
      Jenny: herkkä ja hempeä, tyttömäinen
      Dana: sporttinen, raamikas, kiinteä
      Shane: poikamaisin, söpö, kiihkeä
      Tina: naisellinen, herkkä, kiltti

Ota noista nyt selvää, kuka on ykkönen, jokaisessa on se omansa, minä voisin liittyä heidän mukaansa sarjaan milloin vaan =)

• Silakka

..Lähinnä ihannenaistani ;)

• kretz.

shane above all the others. ja alice. alice ehkä vähä uhkaa shanen ykköspaikkaa...xD

• Nimetön

Ihan ehdottomasti Bette, vaikka pettäminen olikin ihan ehdottoasti vihoviiminen teko!! Mutta se on vain semmonen yli söpö labradorinnoutajasimmunen, heh:)
      Ja vaikka sarja onkin välillä hiukan överiksi heitetty, se on kuitenkin vain sarja.. Ei kannata liian tosissaan ottaa!

• Sylikisuli

Ei enää pikkupimu, charmaattinen, kaunis aikuinen nainen, kuin jotusen..tai gaselli..aivan ihana!

• maapallo

hyvästä on paha valita mutta lähinnä ihannenaista olis varmaan alice tai dana. nokkelia hauskoja naisia molemmat. ja kyllä silma shanessakin lepää ;)

• vappu-veppu

Ihastuin Marinaan heti pari jaksoa katseltuani, siis aivan ihana katse ja niin seksikäs kroppa,että huh huh.

• Jenniina.

Shane todellakin! Mimmi on sitä unelmanaiseni luokkaa. Ah

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      346
      2369
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      420
      2351
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      112
      1361
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      41
      1062
    5. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      56
      803
    6. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      61
      788
    7. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      781
    8. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      775
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      116
      721
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      679
    Aihe