Moi. Olen lähdössä Plataniakseen kesäkuussa. Onko kellään kommenttia MELINA SUITES- nimisestä huoneistohotellista? Oon ylipäätään ekaa kertaa menossa etelään, ja olisi tietysti kiva kuulla sekä plussaa että miinusta Plataniaksesta. Ja hyviä retki-ideoita? En välttämättä jaksa kiertää joka ikistä historia nähtävyyttä, mutta kauniit maisemat ja rento ajanviete viehättää.
Kokemusta PLATANIAKSESTA??
4
1217
Vastaukset
- Suitesista
Melina Suitesista ei ole muuta kokemusta, kuin rantabaarista. Hotelli sijaitsee keskeisellä paikalla ja siitä on lyhyt matka kaikkialle Plataniaksessa. Asuimme viime kesänä vieressä olevassa Rebeccassa ja poikkesimme välillä Melinan rantabaariin. Henkilökunta vaikutti erittäin mukaville ja palvelu oli retvakkaa, niinkuin Kreikassa yleensäkin on. Plataniaksen paras puoli on, että siellä on kaikki rantalomaijan palvelut kädenulottuvilla.
Jos haluaa raunioita ja museoita katselemaan, niin silloin täytyy olla joku ajopeli, jolla pääsee tutkimaan saarta myös muualta. Viikoksi riittää varmasti ihmettelemistä ja ruokapaikkoja on valtavasti vastaan tulee valinnan vaikeus.Hyvää lomamatkaa ja nauttikaa! Tulemme mahdollisesti syksymmällä myös Kreetalle. - Jolle
...niin mene ihmeessä kävelemään Samarian rotko tai Improsin rotko, maisemat on TODELLA HIENOT.
- Aina vaan
Platanias on tyypillinen turistirysä kultakauppoineen ja fetasalaatteineen, suosittelenkin auton vuokrausta ja tutustumista Phalasarna-rantaan (Kreetan Malediivit), mosaiiikkipalatsiin,
Kerroin omia ehdotuksiani siellä.
Hyvää lomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439