Kohti Pattayaa!

Anonyymi

No niin matka jatkuu Bangkokista hyvin huilanneena, puhtaat testitulokset, seuraavat päivät Pattayalla rauhallisissa tunnelmissa. Ei tarvi enää karanteeniyötä kun se on hoidettu jo. Kone oli täynnä ja motarilla ihan normaali liikenne, levähdysalue täynnä ja paljon minibussitakseja matkalla kohti Pattayaa https://ibb.co/0VXcvjH
täällähän on miltei ruuhkaa. Kännykässäni vanha Thailand VPN toimi kertaheittämällä ilman päivityksiä tai sitte se on päivittynyt itsekseen. Vanhaan thaiSIM korttiin latasin kuukausimaksun ja sekin raksuttaa hyvin. Mukava tavata vanhoja tuttuja ja meitä ei haittaa baarien kiinniolo, me järjestetään omaa kivaa silloin kun siltä tuntuu!

24

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä nyt kuopiossa ollaan kateellisia, kun omat rahat riittää saattajan kanssa ainoastaan pieksämäelle.

    • Anonyymi

      Nauti lomasta! Ja anna väliaikatietoja kaikesta. kiitos!

      Mutta et kai ole Amerikan roskaruuan varassa THAIMAASSA!? (kuvasi niistä).

      • Anonyymi

        saako ketsuppia ilmaiseksi.


    • Anonyymi

      Saako olutta baareissa? Onko ranta jo korjattu sateen jäljiltä.

    • Anonyymi

      Hyvää matkaa! Jokainen Pattayalla käynyt tietää tuon taukopaikan, koska se on ainoa taukopaikka Bangkokin ja Pattayan välillä 7 tiellä.

      Mutta minulle tulee mieleen nyt aivan väkisin erään Hua Hinissa majassaan maleksivan itäisen maan viisaan tietäjän sanat:

      "Ketään ei ole tulossa lentäen Thaimaahan siksi koska rajat aukeaa ja se on aivan varmaa", eikä ole edes vuosi 2026.

      T 2010

      • Anonyymi

        Sinä et tule juurikaan mieleni, en ole niin hullu että montaakaan ajatusta sinulle uhraan, eikä yksi haarapääsky tee kesää, tässä tapauksessa talvea,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et tule juurikaan mieleni, en ole niin hullu että montaakaan ajatusta sinulle uhraan, eikä yksi haarapääsky tee kesää, tässä tapauksessa talvea,

        Miten meni omasta mielestä se että "ketään ei ole lentämässä Thaimaahan"?
        Turismiviranomaiset odottavat 200 tuhatta turistia Pattajalle marraskuussa ja koneet ovat täynnä matkustajien ja varaussivustojen mukaan. Sano nyt ääneen tuleeko ketään vai ei?
        Meinasitko että aloittaja on ainoa turisti jolla on kokka kohti Pattajaa? Onko aivotoimintaasi tutkittu kunnolla koskaan ja onko siellä elämää ollenkaan? Sinulla ei ainakaan ole elämää. oletko neliraajahalvaantunut vai mistä moinen katkeruus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten meni omasta mielestä se että "ketään ei ole lentämässä Thaimaahan"?
        Turismiviranomaiset odottavat 200 tuhatta turistia Pattajalle marraskuussa ja koneet ovat täynnä matkustajien ja varaussivustojen mukaan. Sano nyt ääneen tuleeko ketään vai ei?
        Meinasitko että aloittaja on ainoa turisti jolla on kokka kohti Pattajaa? Onko aivotoimintaasi tutkittu kunnolla koskaan ja onko siellä elämää ollenkaan? Sinulla ei ainakaan ole elämää. oletko neliraajahalvaantunut vai mistä moinen katkeruus?

        Senseillä on laitosruokailu ja ohjattua toimintaa pari kertaa viikossa, mutta kohta hän palaa kolmessa persoonassaan ja vielä sihteeri kaupanpäällisiksi. Onkopoika, numba ja sensei.
        Vanttera kolmikko Kuopion autioilla kaduilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten meni omasta mielestä se että "ketään ei ole lentämässä Thaimaahan"?
        Turismiviranomaiset odottavat 200 tuhatta turistia Pattajalle marraskuussa ja koneet ovat täynnä matkustajien ja varaussivustojen mukaan. Sano nyt ääneen tuleeko ketään vai ei?
        Meinasitko että aloittaja on ainoa turisti jolla on kokka kohti Pattajaa? Onko aivotoimintaasi tutkittu kunnolla koskaan ja onko siellä elämää ollenkaan? Sinulla ei ainakaan ole elämää. oletko neliraajahalvaantunut vai mistä moinen katkeruus?

        Voi juma, se että thaimaan viranomaiset odottavat 200.000 turistia, ei tarkoita yhtään mitään, thaimaan viranomaiset eivät tilaa ensimmäistäkään lentolippua, joten toivoa sopii, mutta sillä ei ole mitään tekemistä totuuden kanssa, pidän myös tätä vouhotusta totaalisen idioottimaisena, nyt ei ole hyvä aika matkustaa, minnekään, ei suomeen eikä thaimaahan.

        Jokunen viikko oli mediassa juttu että thaimaan ilmatilaan on ostettu 7000 "putkipaikkaa" marraskuun alkuun, jolla varataan laskeutumisaika kentälle, näistä oli suurin osa peruttu tai vaihdettu myöhempään ajan kohtaan.

        Sinun juttusi on niin lapsellisia että en katso niitä enempää tarvetta kommentoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi juma, se että thaimaan viranomaiset odottavat 200.000 turistia, ei tarkoita yhtään mitään, thaimaan viranomaiset eivät tilaa ensimmäistäkään lentolippua, joten toivoa sopii, mutta sillä ei ole mitään tekemistä totuuden kanssa, pidän myös tätä vouhotusta totaalisen idioottimaisena, nyt ei ole hyvä aika matkustaa, minnekään, ei suomeen eikä thaimaahan.

        Jokunen viikko oli mediassa juttu että thaimaan ilmatilaan on ostettu 7000 "putkipaikkaa" marraskuun alkuun, jolla varataan laskeutumisaika kentälle, näistä oli suurin osa peruttu tai vaihdettu myöhempään ajan kohtaan.

        Sinun juttusi on niin lapsellisia että en katso niitä enempää tarvetta kommentoida.

        Eihän tässä ole kyse nyt muusta kuin että sinä sanoit että on varmaa ettei kukaan lennä Thaimaahan marraskuussa. Menepäs vaikka Finnairin sivuille, valitse lentopäivä ja etene siihen saakka kun valitaan penkit. Näet että koneet on täynnä. Thaimaan viranomaisten arvio on varmaankin hyvinkin lähellä oikeaa. Samoin Phuketin arviot meni niinkuin odotettiin. 30 tuhatta turistia odotettiin, 28 tuhatta turistia tuli. Sinä tulkitsit senkin niin että 280 tuli. Ei puuttunut taaskaan kuin pari nollaa. Mitä on tapahtunut aivoillesi?


      • Anonyymi

        Taitaa NumBalla olla eniten munaa koko porukasta, 2010 vain luikkii...


    • Anonyymi

      En ole oikein kova ryypiskelijä mutta on se kuitenkin tylsää jos baaritytön kanssa ei voi rupatella ja siemailla olutta ja nauttia palveluista ja yöelämästä,joten boring edelleen

    • Anonyymi

      Vahvat on maskit kuvaan sattuneilla, kannattaa käyttää gummia myös molemmissa päissä

    • Anonyymi

      Galluppia Pattayalta ja Facebookista, Pattayalla on toistatuhatta suomalaista tämän viikon loppuun mennessä. Muualta tietenkin enemmän, koska Suomi on pieni maa.

    • Anonyymi

      Millähän ne lentää?
      Bongasin juuri Gate 42n ja siellä oli 12 henkeä odottamassa Finskin BKK konetta.
      Suuri osa Thaikku likkoja ja muita Aasialaisia. Kuullosti Kiinan kieleltä.

      No, Suomi pojat tietysti baareissa tankkaamassa ja koneen aikataulu muutaman tunnin päässä.

      Mutta hyvä että koneet lentää! Rahtia ainakin lastaavat valtavasti, ehkä se kannattaa Finskille? Lauantai makkaraa ja lonkeroa? Maybe...

      Huomasin että Qatarkin lentää Dohaan. Että kyllä se siitä virkistyy jos Thai viranomaiset järkiintyy..

      Oli muuten erittäin ystävällistä palvelu Finskillä ja turvatarkastuksissa. sekä Rajavartiat hymyili! Taisi olla eka kerta kun sen ihmeen näin Suomessa...
      Ehkä 2v tauko on pannut puhaltamaan yhteen hiileen että turismi palaa?

    • Anonyymi

      Aika nopeasti Pattayan Paratiisi palaa normaaliin, uuteen ja vanhaan.

      • Anonyymi

        MIKÄ ON PATTAYAN NORMAALI, täällä on kaikki toisin kuin Suolla


    • Anonyymi

      Tulin just Las Vegasin kautta ja siellä ei Coronasta tietoakaan! Paitsi sisätilossa ja busseissa pakolliset maskit, mikä on hyvä juttu.

      Lentokentällä tungosta klo 22,30 maanantaina, hotellien shuttle bussit täynnä, ihmiset pienessä kaasusssa muovilasit kädessä kaduillakin (luvallista LVssä) ja ilmapiiri ihanan sekava ja iloinen.
      Miinusta; hotellit, huonotkin, yli $ 100. Ja tilaa ei ole liikaa noilla sika hinnoillakaan.

      LAX / Losis oli hiljainen LVn verrattuna. Finskin putkessakaan ei ollut kuin n 35. Sopii 335! Oli reilusti "Coronatilaa" kaikille. Sain nukkua koko matkan orjaosastossa. Niin teki muutkin. Jakkaravaraukset olivat 75% "haamumatkustajia". Ehkä Coronan vuoksi tai/ja markkinointikikka?
      No, eipä ollut jonoja missään.

      Antaa toivoa Thaimaan ja Pattayankin paluusta normaaliin.
      Haluan vaihtaa sinne heti kun Kenraalit lopettaa simputuksen.

      • Anonyymi

        Söitkö keskiyöllä aamiaista tällä kertaa?


    • Anonyymi

      Huusin alueella joka kolmas on tartunnan saanut on tuplarokotettu

      • Anonyymi

        Niinpä, siksi Pattayan Paratiisiin


    • Anonyymi

      Horona se vaan Suomessa jatkaa levittäytymistä, parempi kuolla paratiisissa kuin bilesanna valtiossa

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe