SSP Alliance on yksi maapallon monista salaisista organisaatioista jotka operoivat ufoilla aurinkokunnassa ja sen ulkopuolella. SSP Allianssi on julkaissut pari virallista tiedotetta mm aiheista Corey Goode, maapallon salaiset ufo organisaatiot, muukalaiset aurinkokunnassa.
https://ascensionworks.tv/corey/ssp-alliance-update-1/
https://ascensionworks.tv/corey/ssp-alliance-update-2/
Me saamme ufoja ja muukalaisia koskevaa informaatiota useista eri lähteistä. Periaatteessa hyvä niin, mutta lähteistä saatu informaatio on ristiriitaista, ja siksi on kovin vaikeata tietää mikä pitää paikkansa ja mikä ei.
SSP Alliance, virallinen päivitys 15.9.2021
5
118
Vastaukset
Tuo samalla Elvis takaisin!
Michael Jacksonin voitte pitää.
- Anonyymi
"Me saamme ufoja ja muukalaisia koskevaa informaatiota useista eri lähteistä. Periaatteessa hyvä niin, mutta lähteistä saatu informaatio on ristiriitaista, ja siksi on kovin vaikeata tietää mikä pitää paikkansa ja mikä ei."
Juuri noin, ja siksi myös aloituksen väite jostain "SSP Allianssista" voi olla totta tai täysin paikkansapitämätön.- Anonyymi
Muutama ajatus:
Ristiriitainen informaatio on hyvin tavallista ihmisten maailmassa. Sen käsittelyyn, arviointiin ja analysointiin on mitä luultavimmin kehitetty työkalut ja säännöt/ohjeet.
Informaatio voi sisältää eroavaisuuksia ja ristiriitoja eri tietolähteiden kesken, toisaalta tietolähteiden lukumäärä vahvistaa ajatusta että saatu informaatio koskee jotakin todellista ja olemassaolevaa, olkoonkin salattua.
Informaation paikkansapitävyys ei välttämättä ole kaksinapaista (tosi/epätosi), vaan se voi liukua jossain niiden välillä.
- Anonyymi
Salainen mutta julkaisee informaatiota ???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398