Onkohan täällä ns. vanhempia naisia?

Anonyymi

Itseäni kiinnostaisi 50-65v ja en tiedä mistä voisi löytää. Onko heitä!!?? Tinderissä vain nuoria..
Olen 40v ja seuraa vailla. Kylmä ja pimeä aika alkamassa, kylläpä toisi sähköä ja lämpöä joku pilke silmäkulmassa ihana nainen.. jonka kanssa voisi pimmeistä illoista nauttia. Hmmmmm..

20

1007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä täällä (kuuleman mukaan) on. Toivottavasti joku silmäpilkkeinen ilmoittautuu 😉

    • Anonyymi

      Samaa kaipailen 40-50 v naisia. Tindessä aika paljon nuoria, mutta on siellä ollut muutama vanhenpikin. Sitten, jos löytyy sopiva niin välimatkaa on liikaa..

      • Anonyymi

        Köyhä ei saa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhä ei saa olla.

        Ei tietenkään, enkä mä olekaan 😁 Ikä tasan 50.


    • No onhan täällä 😊🖐️

      • Anonyymi

        Hienoa! Jotenkin olen ymmärtänyt että vanhemmat ei haluaiskaan näin nuoria. Harmi. Itselleni sopisi erittäin hyvin n60v luokkaa.. Pidän nimittäin hieman vanhemmista kun itse. Olen 38v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa! Jotenkin olen ymmärtänyt että vanhemmat ei haluaiskaan näin nuoria. Harmi. Itselleni sopisi erittäin hyvin n60v luokkaa.. Pidän nimittäin hieman vanhemmista kun itse. Olen 38v.

        Jos on rahaa.
        Olen köyhä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa! Jotenkin olen ymmärtänyt että vanhemmat ei haluaiskaan näin nuoria. Harmi. Itselleni sopisi erittäin hyvin n60v luokkaa.. Pidän nimittäin hieman vanhemmista kun itse. Olen 38v.

        Kiinnostaa kovasti, miten sinuun sais yhteyden? 💙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa kovasti, miten sinuun sais yhteyden? 💙

        Niin keneen haluat saada yhteyden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin keneen haluat saada yhteyden?

        N38


    • Anonyymi

      Eikö tupsukka kelpaa?
      Tiedätkö jo ulkonäön?

    • Anonyymi

      No mä oon 52v, mutta tunnustan, olen Bi. Toki en aikoihin edes ihastunut mieheen. Minua on vetänyt puoleensa n 40v naiselliset naiset. Mutta en ole rohjennut lähestyä, kun ajattelen heidän pitävän minua vanhana, joten sinkkuna on saanut olla.. 😉

      • Anonyymi

        Tuntuu että naisten keskuudessa olisi yleisempää, että on mieltymiksiä itseä vanhempiin naisiin kuin nuorempiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu että naisten keskuudessa olisi yleisempää, että on mieltymiksiä itseä vanhempiin naisiin kuin nuorempiin.

        Näin voi olla. Mutta pitänee olla myös heitö, joita nuorempi kiinnostaa, kun muutenhan pareja ei lainkaan syntyisi. Toivotaan, että kysyntä ja tarjonta kohtaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin voi olla. Mutta pitänee olla myös heitö, joita nuorempi kiinnostaa, kun muutenhan pareja ei lainkaan syntyisi. Toivotaan, että kysyntä ja tarjonta kohtaa..

        ...heittiö
        Ei heitä 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...heittiö
        Ei heitä 🤗

        😁 no mä voin yrittää olla heittiö..


    • Anonyymi

      Jyväskylässä vapaana sähäkkä, sporttinen femme ja lasissa viisikymmentä ja tietty nuoremmat mimmit kiinnostaa 🤪

      • Anonyymi

        Mutta oletko kiinnostava nuorenpien naisten mielestä?


    • Anonyymi

      Löytyy 🙋🏻‍♂️ Moikkaaa! 50v. poikamainen tyyppi täällä. Sinkkuna pitkän suhteen jälkeen aika monta vuotta, muutama seurustelu. En etsi "nuoria" enkä "vanhoja", ehkä 8-10 vuotta suuntaansa, ikää enemmän mua kiinnostaa ihminen, hymy, silmät, mieluummin pyöreähkö kuin langanlaiha  (no, EI oo mitään fetissejä tuosta 😁).
      Sisäinen maailma on sitten moniNaisempi juttu, ts. pidempi selittää, mutta huumori, aitous, keskustelukyky/halu, rehellisyys, älynkäyttö, spontaanius merkkaavat 👍🏾 Sosiaalinen status tai tuloluokka taas eivät pätkän vertaa.
      Hyvää isänpäivää hu, kellä tämmöinen hlö löytyy juhlittavaksi!

    • Anonyymi

      Täällä on, ja kyllä kelpais nuorempi naisseura. Miten edetään? Tampereella vaikutan,ja vapaa olen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4454
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      243
      2439
    3. 133
      1667
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1361
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      188
      1173
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1086
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1074
    8. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      77
      1020
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      57
      1010
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      71
      1005
    Aihe