Eikö tohon saa Windowsia?
Sain konen josta oli massamuistit otetu pois, eli ehjä ser.
Uusi massamuisti ja hyrrää, vaan Windows ei tunnu asentuvan,
16 Itanium 2 -prosessoria, ja 192 Gt muistia.
SGI Prism - Kone OS
11
78
Vastaukset
- Anonyymi
Silicon Graphics Prism on sarja visualisointi tietokonejärjestelmien kehittänyt ja valmistanut Silicon Graphics (SGI). julkaistun Prismin perusjärjestelmäarkkitehtuuri perustuu Altix 3000 -palvelimiin, mutta siinä on grafiikkalaitteisto. [1] Prism käyttää Linux- käyttöjärjestelmää ja OpenGL- ohjelmistokirjastoa.
- Anonyymi
Windows on leluihin, Oikeissa koneissa on aina Linux!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Winkun käyttäjissä eniten latauksen tarvitsijoita?
Jopa Winkkura-asiantuntija Laiho on käyttänyt Lataamon palveluita. Valittelee että laskussa oli ollut hetu. Päivittäinen BSOD-heIvetti ottaa varmasti...
- Anonyymi
Heh, Ubuntula hyrrää, 128 ydintä :)
- Anonyymi
Ei sitten kestä 10A paukut totakonetta.
- Anonyymi
Kivasti tehoo mutta kamala sähkönkulutus! Voi käyttää talvella! Paahtaa varmaan noi 3 kW teholla lämpöö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivasti tehoo mutta kamala sähkönkulutus! Voi käyttää talvella! Paahtaa varmaan noi 3 kW teholla lämpöö!
Melkoinen leivänpaahdin!
Windows 10 ja 11 ei tue Itaniumia.
- Anonyymi
Ei se tue, ei toimi,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510822
- 817263
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445334- 654986
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764588Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334083- 472948
- 362865
- 402370
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362134