Miksi bi-ihmisiä vihataan? Kysyn nyt teiltä nimenomaan, en bi-palstalta koska haluan tietää.
Itse en ole koskaan pettänyt ketään. En vaihtanut huvikseni toiseen sukupuoleen. Rakastun ja ihastun ihmiseen. Seurustellut sekä miesten, että naisten kanssa. Itselläni kyse ei ole vain vaihtelunhalusta tai että haluaisin harrastaa ainoastaan seksiä.
Stereotypiat ovat vahvoja ja sekä heteroiden, että lesbojen parissa oudoksutaan. Ystäväni ja perheeni ovat hyväksyneet onneksi minut tällaisena.
Miksi vihaatte bi-naisia?
268
1615
Vastaukset
- Anonyymi
En vihaa bi-ihmisiä, en vihaa ketään. Toivon kaikille pelkkää hyvää ja toivon myös, että biseksuaalit keskustelisivat asioistaan omalla palstallaan. Tilanne on sama kuin jos jääkiekkofanit tunkisivat kysymyksineen ja ongelmineen jalkapalloaiheiselle keskustelualueelle. Please, yrittäkää edes ymmärtää.
- Anonyymi
Eli jos on jääkiekkofani, niin sun mielestä ei voi kysyä jalkapalloaiheista kysymystä jalkapalloaiheisella keskustelualueella? Okei joo 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli jos on jääkiekkofani, niin sun mielestä ei voi kysyä jalkapalloaiheista kysymystä jalkapalloaiheisella keskustelualueella? Okei joo 🤔
Noi voi sentään, esimerkki taisi olla sinulle liian vaikea. Yritän uudelleen: Oletetaan että henkilö pitää sekä leipomisesta että ompelemisesta. Ompelupalstalle ei kannata laittaa kysymyksiä kakkujen paistoajasta eikä leipomispalstalle saumurin käytöstä.
Jos elät naisen kanssa ja sinulla on ongelmia parisuhteessa tai et elä, mutta haluaisit ja ongelmia on parisuhteen muodostamisessa, juttele niistä ihmeessä täällä. Jos taas suhdekuvioihisi liittyy muitakin sukupuolia, niin ystävällisesti etsi joku toinen keskustelupalsta. Haluatko vielä jotain tarkennusta? Ehkä tämä keskustelu auttaa muitakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi voi sentään, esimerkki taisi olla sinulle liian vaikea. Yritän uudelleen: Oletetaan että henkilö pitää sekä leipomisesta että ompelemisesta. Ompelupalstalle ei kannata laittaa kysymyksiä kakkujen paistoajasta eikä leipomispalstalle saumurin käytöstä.
Jos elät naisen kanssa ja sinulla on ongelmia parisuhteessa tai et elä, mutta haluaisit ja ongelmia on parisuhteen muodostamisessa, juttele niistä ihmeessä täällä. Jos taas suhdekuvioihisi liittyy muitakin sukupuolia, niin ystävällisesti etsi joku toinen keskustelupalsta. Haluatko vielä jotain tarkennusta? Ehkä tämä keskustelu auttaa muitakin.No voi sentään. Löysää nutturaa. Ohita jos ei osu sinulle tai alkaa kutittaa liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi sentään. Löysää nutturaa. Ohita jos ei osu sinulle tai alkaa kutittaa liikaa.
Jaa ei mulla mitään ongelmaa, pystyn kyllä rauhalliseen ja sopuisaan keskusteluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jääkiekkoaiheeseen saa parhaiten vastauksen jääkiekkopalstalla eikä esim. virkkauspalstalla mikäli siis haluat aidosti vastauksen jääkiekkoaiheeseen liittyvään kysymykseen tai keskustella muuten vaan jääkiekkoaiheesta.
Sen sijaan jos haluaa ärsyttää, härnätä, johdatella ansaan, kiusata, vainota, saada suuttumaan ja saada vihaiseksi niin sitä voi yrittää täyttää koko virkkausaiheisen palstan pelkällä jääkiekkoaiheisilla keskusteluilla.
Jos vaikka sieltä sopivasti joku virkkauksesta kiinnostunut olisikin sopivan tyhmä muokattavaksi ei vihaisesta vihaiseksi ja sitä kautta voi lisätä tarkkailua ja mikä parasta, itselle ja kavereille lisää työvuoroja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi sentään. Löysää nutturaa. Ohita jos ei osu sinulle tai alkaa kutittaa liikaa.
Kun mä tykkään niin tosta yhestä lesbosta niin voitaisko millään keksiä jokin tekosyy, että voitaisiin lisätä tota tarkkailua vähän? Että jokin tekosyy löytyis sieltä, vaikka joku viha miehiä kohtaan, sinkkuus, yksinäisyys, parisuhde, viha transmaskuliineja kohtaan, ihan vaikka mikä tahansa keksitty viha vaikka viha transihmisiå kohtaan niin saatais lisättyä tuota tarkkailua ja samalla työvuoroja mun kaverille.
- Anonyymi
Lesbon on varmaan vaikea ymmärtää bissen jakomielisyyttä. Samoin heteron. Bisse voi tuntea ihan aidosti olevansa välillä täysin lesbo. Sitähän bi seksuaalisuus on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lesbon on varmaan vaikea ymmärtää bissen jakomielisyyttä. Samoin heteron. Bisse voi tuntea ihan aidosti olevansa välillä täysin lesbo. Sitähän bi seksuaalisuus on.
Kuka sitten haluaa "jakomielisen" kumppanin omia sanojasi käyttäen. Jos siihen liittyy vielä halujen vaihtelu kausittain (milloin miestä milloin naista jne), niin että oma kumppani saa tuntea itsensä riittämättömäksi😌
Ymmärrätkö itse kumppanin epävarmuutta suhteessa bisseyteesi vai oletko vain vaatimassa ymmärrystä tai erivapauksia kumppaniltasi biseksuaalisuuteen vedoten?
On muuten todella yleinen fraasi bissejen suusta:"kukaan ei ymmärrä minua mutta minä ymmärrän kaikkia." - >Huokuu itsekeskeisyyttä, ylimielisyyttä ja samalla uhriutumista. - Anonyymi
Kirjoitin kysymyksen, koska halusin tietää lesbojen mielipiteitä. Vahvasti stereotyyppisiä käsityksiä. Bi on epävakaa, päättämätön, ei uskalla elää heteronormista poikkeavasti, pettää jne.
Tuli selväksi. Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin kysymyksen, koska halusin tietää lesbojen mielipiteitä. Vahvasti stereotyyppisiä käsityksiä. Bi on epävakaa, päättämätön, ei uskalla elää heteronormista poikkeavasti, pettää jne.
Tuli selväksi. Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille!Kirjoitit johdattelevan kysymyksen joka sisälsi itse asiassa lesboihin liittyvän stereotypian. Että kyllä stereotyyppisiä käsityksiä on selvästi teillä binaisilla meistä lesboistakin.
Mikähän se sulle kelvannut asiallinen vastaus oli? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitit johdattelevan kysymyksen joka sisälsi itse asiassa lesboihin liittyvän stereotypian. Että kyllä stereotyyppisiä käsityksiä on selvästi teillä binaisilla meistä lesboistakin.
Mikähän se sulle kelvannut asiallinen vastaus oli?Olen pahoillani jos näin on käynyt. Oikeassa elämässä en ole mielestäni kohdannut näin paljon epäluottamusta, kuin täällä netissä ja palstalla.
On täysin yksilöllistä, miten halut vaihtelevat tai vaihtelevatko. Itselläni ei ole mies/naiskausia, vaan parisuhteessa eläessäni keskityn siihen kumppaniin, kenen kanssa elän. Nyt olen sinkku. Polysuhde kuulostaisi liian monimutkaiselta itselleni, mutta eläköön jokainen tavallaan.
En täysin voi ymmärtää lesbon elämää, enkä heteronkaan. Vähän ymmärrän niitä kuitenkin.
En uhriudu, mutta kyllä bi-ihmiset ovat usein syrjitty ryhmä. Siitä voin mennä keskustelemaan muualle. Halusin kuulla, millaisten kokemuksien perusteella nämä käsitykset ovat muodostuneet, mutta riitelyksi taisi mennä.
Kyllä sain myös mielestäni asiallisia vastauksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli selväksi. Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille!Vähän stereotyyppinen on kysymyksenasettelukin...
Minulle on samantekevää onko nainen bi vai lesbo kunhan pitää naisista. Monilla bi-naisilla ajatusmaailma on valitettavan heteronormatiivinen ja tämän ainakin itse koen joskus vähän haasteeksi ja vaikka kyseisestä ajattelutavasta on mahdollista oppia pois jos on halua, vi se yleensä aika kauan aikaa.
- Anonyymi
En minä lesbona vihaa ketään seksuaalisuuden perusteella. Itselläni on huonoja kokemuksia bi naisten kanssa, mutta ei se tarkoita että vihaan kaikkia bi seksuaaleja. Omalle kohdalle on vaan osunut naiset, joille on enemmän kun ok harrastaa seksiä, mutta seurustella ei pysty koska mitä muut ajattelee.
Tosi huonoa tuuria. Osa bisseistä on myös vain kokeilunhaluisia, osa haluaa olla suhteessa sekä miehen että naisen kanssa samaan aikaan, joista toinen on "jalkavaimon" roolissa.
Vaikka olen itsekin bi, en pidä tuollaisesta touhusta.Suatana kirjoitti:
Tosi huonoa tuuria. Osa bisseistä on myös vain kokeilunhaluisia, osa haluaa olla suhteessa sekä miehen että naisen kanssa samaan aikaan, joista toinen on "jalkavaimon" roolissa.
Vaikka olen itsekin bi, en pidä tuollaisesta touhusta.Mikä noissa on ikävää, niin äkkiä leimataan kaikki biseksuaalit sellaisiksi tuuliviireiksi tai vaan seikkailunhaluisiksi ja epäluotettaviksi.
Itselleni on aivan sama onko kumppanini hetero, bi, pan, homoseksuaali. Kunhan hän on minuun sitoutunut, kun kanssani suhteessa on. Eikä liehu muiden perässä. Pystyy olemaan siis yksiavioisessa suhteessa.
Mun seksuaalinen suuntautuminen ei tarvi olla sama kuin hänen. Mutta käsitys suhteen laadusta ja vakavuudesta tulee olla samat molemmilla.Suatana kirjoitti:
Mikä noissa on ikävää, niin äkkiä leimataan kaikki biseksuaalit sellaisiksi tuuliviireiksi tai vaan seikkailunhaluisiksi ja epäluotettaviksi.
Itselleni on aivan sama onko kumppanini hetero, bi, pan, homoseksuaali. Kunhan hän on minuun sitoutunut, kun kanssani suhteessa on. Eikä liehu muiden perässä. Pystyy olemaan siis yksiavioisessa suhteessa.
Mun seksuaalinen suuntautuminen ei tarvi olla sama kuin hänen. Mutta käsitys suhteen laadusta ja vakavuudesta tulee olla samat molemmilla.Ja ihan sama onko ollut miehiä vai naisia tai molempia exät. Tai ei ketään. Menneitä on turha kadehtia tai murehtia.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Mikä noissa on ikävää, niin äkkiä leimataan kaikki biseksuaalit sellaisiksi tuuliviireiksi tai vaan seikkailunhaluisiksi ja epäluotettaviksi.
Mun seksuaalinen suuntautuminen ei tarvi olla sama kuin hänen. Mutta käsitys suhteen laadusta ja vakavuudesta tulee olla samat molemmilla.Joo. Tiedän että kaikki ei ole sellaisia. Harmi vaan, kun itse ehkä mielummin jätän nykyään väliin, ihan vain noiden huonojen kokemusten perusteella.
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Tiedän että kaikki ei ole sellaisia. Harmi vaan, kun itse ehkä mielummin jätän nykyään väliin, ihan vain noiden huonojen kokemusten perusteella.
Juu, kyllähän ne ikävät kokemukset jättää jälkensä ja epäilyksensä. Ymmärrettävää.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Mun seksuaalinen suuntautuminen ei tarvi olla sama kuin hänen. Mutta käsitys suhteen laadusta ja vakavuudesta tulee olla samat molemmilla.Ja itsehän olet bi, vakituisessa parisuhteessa tiukasti kiinni, umpirehellinen ja roikut 24/7 lesbopalstalla?
Etkö vietä aikaasi oman kumppanisi kanssa? Anonyymi kirjoitti:
Ja itsehän olet bi, vakituisessa parisuhteessa tiukasti kiinni, umpirehellinen ja roikut 24/7 lesbopalstalla?
Etkö vietä aikaasi oman kumppanisi kanssa?Niin olen.
Ei tule paljon vietettyä, mutta se on hänen valinta. Ei minun.- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Niin olen.
Ei tule paljon vietettyä, mutta se on hänen valinta. Ei minun.Eli etsit lesbopalstalta seuraa vaikka toisin väität. Siinä tyypillinen esimerkki biseksuaalista.
Anonyymi kirjoitti:
Eli etsit lesbopalstalta seuraa vaikka toisin väität. Siinä tyypillinen esimerkki biseksuaalista.
Just totesin ei deittinetti. Olet harvinaisen kompleksinen otus.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Just totesin ei deittinetti. Olet harvinaisen kompleksinen otus.
Eli et ole suhteessa vaan seuraa hakemassa. Iso egosi ei vaan kestä myöntää, että olet sinkku, puutteessa ja haet seuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli et ole suhteessa vaan seuraa hakemassa. Iso egosi ei vaan kestä myöntää, että olet sinkku, puutteessa ja haet seuraa.
Voitko lopettaa ton Suatanan haastamisen? Jos sulla ei oo muuta sanomista, niin ole vittu hiljaa.
- Anonyymi
Niin pelkureita riittää bisseissä. Normeissa kiinni. Eivät silti vihattavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko lopettaa ton Suatanan haastamisen? Jos sulla ei oo muuta sanomista, niin ole vittu hiljaa.
Ole vittu itse hiljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin pelkureita riittää bisseissä. Normeissa kiinni. Eivät silti vihattavia.
Yleensä bisset ovat kauniita ja naisellisia. Se hyvä puoli heissä on vaikka muuta hyvää ei olisikaan. Varsinkin vähänkin vanhemmat suomalaiset lesbo-ja binaiset tuppaavat ulkosesti olemaan aikamoisia ällötttäviä äijiä eikä naisellisuudesta tietoakaan. Lisäksi vaikuttavat siltä kun olisivat vankilasta karanneita.
Mutta että vielä ulkoisesti ja sisäisesti ruma, maskuliininen, ilkeä, epärehellinen, trolli, psyykkisesti häilyvä, iso ego, projisoiva, epätoivoisen tyrkky eikä edes osaa kunnioittaa lesboja sen vertaa, että pysyis niiden heteroseksijuttujen kanssa jossain muualla. Hyi yök. - Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Vaikka olen itsekin bi, en pidä tuollaisesta touhusta.Sori Suatan, sun kohdalla aina mietin että mahdatko olla itsellesi ihan rehellinen… oletko kuitenkin oikeasti lesbo, etkä bi.
Anonyymi kirjoitti:
Sori Suatan, sun kohdalla aina mietin että mahdatko olla itsellesi ihan rehellinen… oletko kuitenkin oikeasti lesbo, etkä bi.
Jaa-a, kenties. Olen kuitenkin rakkaussuhteessa mieheen, joten miellän itseni bi:ksi.
Vaikka hän maailman ainoa kiinnostava mies onkin. Aina silloin kun ei ole epäkiinnostava.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä bisset ovat kauniita ja naisellisia. Se hyvä puoli heissä on vaikka muuta hyvää ei olisikaan. Varsinkin vähänkin vanhemmat suomalaiset lesbo-ja binaiset tuppaavat ulkosesti olemaan aikamoisia ällötttäviä äijiä eikä naisellisuudesta tietoakaan. Lisäksi vaikuttavat siltä kun olisivat vankilasta karanneita.
Mutta että vielä ulkoisesti ja sisäisesti ruma, maskuliininen, ilkeä, epärehellinen, trolli, psyykkisesti häilyvä, iso ego, projisoiva, epätoivoisen tyrkky eikä edes osaa kunnioittaa lesboja sen vertaa, että pysyis niiden heteroseksijuttujen kanssa jossain muualla. Hyi yök.Tiedän kuka olet. En koskisi pitkällä katulampullakaan!
- Anonyymi
Keksi jo jokin uusi aihe.
- Anonyymi
En vihaa ketään, käytän aikani muuhun. Ärsyttävää on kuitenki, kun osa biseksuaaleista ei ymmärrä omaa etuoikeutettua asemaansa verrattuna lesboihin. Mulla on ystäviä myös biseksuaaleissa, he on hyviä tyyppejä. Seurustelukumppanin valitsen kuitenkin lesboista.
- Anonyymi
Militantti lesbot vihaavat kaikkea mikä on ollut tekemisissä tai voi olla tekemisissä Miesten kanssa.
- Anonyymi
Entäs, kelpaisko heteromiehelle homomies vai vihaavatko he homomiehiä? Olisiko syytä ottaa tarkkailluun tällaiset vihanhallintaongelmaiset militantti heteromiehet?
- Anonyymi
Miksi muuten heteromiehille ei kelpaa homomies? Ovatko kaikki heteromiehet militantteja? Vihaavatko kaikki heteromiehet homomiehiä?
Anonyymi kirjoitti:
Entäs, kelpaisko heteromiehelle homomies vai vihaavatko he homomiehiä? Olisiko syytä ottaa tarkkailluun tällaiset vihanhallintaongelmaiset militantti heteromiehet?
Hyvin tuntuu heteromiehelle kelpaavan bi nainen. Toiset ei pysty hyväksymään heterona tai homona toisen biseksuaalisuutta, vaikkei se itseltä pois olisi mitenkään. Hassua.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Hyvin tuntuu heteromiehelle kelpaavan bi nainen. Toiset ei pysty hyväksymään heterona tai homona toisen biseksuaalisuutta, vaikkei se itseltä pois olisi mitenkään. Hassua.
Luulis, että parisuhteessa vakaasti olevalla bi-seksuaalilka olisi muutakin elämää kun roikkua lesbopalstalla 24/7 lesbojen perässä?
Anonyymi kirjoitti:
Luulis, että parisuhteessa vakaasti olevalla bi-seksuaalilka olisi muutakin elämää kun roikkua lesbopalstalla 24/7 lesbojen perässä?
Keskustelupalsta, ei deittinetti. Kai mä saan yhtälailla keskustella, kun muutkin? Mitä se status keskusteluun muka vaikuttaa? :)
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Keskustelupalsta, ei deittinetti. Kai mä saan yhtälailla keskustella, kun muutkin? Mitä se status keskusteluun muka vaikuttaa? :)
Sanotaanhan, että tyypilliset biseksuaalit ovat epävakaita. Epävakaasta persoonasta voisi ihan hyvin kertoa se, että profiilikuva vaihtuu useampaankin kertaan päivässä, et oikein osaa päättää kuka tai mikä olisit. Tarinatkin vaihtuu välillä laidasta laitaan.
Anonyymi kirjoitti:
Sanotaanhan, että tyypilliset biseksuaalit ovat epävakaita. Epävakaasta persoonasta voisi ihan hyvin kertoa se, että profiilikuva vaihtuu useampaankin kertaan päivässä, et oikein osaa päättää kuka tai mikä olisit. Tarinatkin vaihtuu välillä laidasta laitaan.
Sä olet rasittava ihminen. En jaksa sua. Hakemalla haet riitaa ja väität omiasi ihan tuulesta tempoen, kun sua nyt sattuu huvittamaan tuollanen mielivaltaisuus.
Miksi sä ylipäänsä kyttäät mua? Mene jonkun muun perään vänkyttämään.- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Sä olet rasittava ihminen. En jaksa sua. Hakemalla haet riitaa ja väität omiasi ihan tuulesta tempoen, kun sua nyt sattuu huvittamaan tuollanen mielivaltaisuus.
Miksi sä ylipäänsä kyttäät mua? Mene jonkun muun perään vänkyttämään.Ei ehkä kannata tämän anonyymin kanssa jatkaa. Epäilen vahvasti, jotta on sama tyyppi ken mun kimpussa on ollu monta kertaa. Ja vauhti kiihtyy ja kiihtyy ku Portion boyseilla kera Matin ja Tepon...
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Miksi sä ylipäänsä kyttäät mua? Mene jonkun muun perään vänkyttämään.Samaa voisi kysyä sinulta. Miksi kyttäät lesboja ja ja jatkuvasti olet länkyttämässä miksi lesboille ei kelpaa bi tai miksi lesboille ei kelpaa transmaskuliini tai vihaavatko lesbot biseksuaaleka. Luulisi, että sinullakin olisi oma elämä elettävänä.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Miksi sä ylipäänsä kyttäät mua? Mene jonkun muun perään vänkyttämään.Hakemalla haet riitaa ja jatkuvasti olet roikkumassa perässä sekä projisoit omaa käytöstäsi muihin.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ehkä kannata tämän anonyymin kanssa jatkaa. Epäilen vahvasti, jotta on sama tyyppi ken mun kimpussa on ollu monta kertaa. Ja vauhti kiihtyy ja kiihtyy ku Portion boyseilla kera Matin ja Tepon...
Joo. Olet oikeessa. Tuntuu olevan joku riidanhaastaja ja tikusta asiaa vääntäjä.
Suatana kirjoitti:
Joo. Olet oikeessa. Tuntuu olevan joku riidanhaastaja ja tikusta asiaa vääntäjä.
Terkuin mie eli läks tuo anonyymina 😁
Anonyymi kirjoitti:
Samaa voisi kysyä sinulta. Miksi kyttäät lesboja ja ja jatkuvasti olet länkyttämässä miksi lesboille ei kelpaa bi tai miksi lesboille ei kelpaa transmaskuliini tai vihaavatko lesbot biseksuaaleka. Luulisi, että sinullakin olisi oma elämä elettävänä.
Mitä vittua sulle ylipäänsä mun elämä kuuluu? Häh?
Huolehdi vaan omista asioistas.- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Olet keskustelupalstalla, mutta sinulle ei kelpaa kuin tietyllaiset vastaukset. Aina kum vastapuoli on oikeassa sinä alat haukkumaan kun järkevät argumenttisi loppuvat.
Eikä sinulle itsellesi kelpaa binainen, miksi sen pitää olla lesbo? Luulisi, että binaisia kiinnostaisi toiset binaiset ja biseksuaalipalsta. Luulisi olevan jotaim yhteistä enemmän. Sen sijaan tulet tänne haukkumaan heitä, jotka eivät ole samanlaisia kuin sinä. Anonyymi kirjoitti:
Hakemalla haet riitaa ja jatkuvasti olet roikkumassa perässä sekä projisoit omaa käytöstäsi muihin.
Fuck off.
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Heh, no mutta oikeessa olet silti, vaikket osaa etkä tunnekkaan. :P
Anonyymi kirjoitti:
Olet keskustelupalstalla, mutta sinulle ei kelpaa kuin tietyllaiset vastaukset. Aina kum vastapuoli on oikeassa sinä alat haukkumaan kun järkevät argumenttisi loppuvat.
Eikä sinulle itsellesi kelpaa binainen, miksi sen pitää olla lesbo? Luulisi, että binaisia kiinnostaisi toiset binaiset ja biseksuaalipalsta. Luulisi olevan jotaim yhteistä enemmän. Sen sijaan tulet tänne haukkumaan heitä, jotka eivät ole samanlaisia kuin sinä.Tavaa jos osaat.
"Itselleni on aivan sama onko kumppanini hetero, bi, pan, homoseksuaali. Kunhan hän on minuun sitoutunut, kun kanssani suhteessa on. Eikä liehu muiden perässä. Pystyy olemaan siis yksiavioisessa suhteessa.
Mun seksuaalinen suuntautuminen ei tarvi olla sama kuin hänen. Mutta käsitys suhteen laadusta ja vakavuudesta tulee olla samat molemmilla."- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Eli haet riitaa jatkuvasti. Ja sitten peilaat sen projisoimalla muihin.
Oikeasti olet heikkoitsetuntoinen huomionkipeä narsisti, joka ei kestä kuulla mitään itselleen epämieluista ja nauttii huomiosta.
Ne muut on hulluja, en minä! - Anonyymi
Kiero kuin savolainen.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Mitä vittua sulle ylipäänsä mun elämä kuuluu? Häh?
Huolehdi vaan omista asioistas.Itsehän sä olet sun elämääsi avaamassa täällä vapaaehtoisesti. Ei minua kiinnosta sinun elämä vaikka niin luuletkin.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Heh, no mutta oikeessa olet silti, vaikket osaa etkä tunnekkaan. :P
Mikä saa sinut kuvittelemaan, että olisit jotenkin niin kiinnostava, että olisin sinusta kiinnostunut?
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Fuck off.
Eli et siedä kuin yhdenlaisia vastauksia, vain itsellesi mieluisia.
Olet kuitenkin keskustelupalstalla joten muiden vastaukset ei millään aina voi olla vain sinua miellyttäviä ja imartelevia. Anonyymi kirjoitti:
Kiero kuin savolainen.
Pikkusen oon kieroon kasvanu ja luultavasti vetää viä enemmän kieroon iän myötä 😁
"Kielteisenä piirteenä savolaisiin liitetään kierous, joskin Anne-Maria Nupposen väitöstutkimuksen mukaan kyseessä ei ole varsinainen petollisuus. Pikemminkin savolainen kiertely ja kaartelu asian ympärillä on usein tarkoitettu huumoriksi tai kohteliaisuudeksi, tylyyden välttämiseksi."Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti olet heikkoitsetuntoinen huomionkipeä narsisti, joka ei kestä kuulla mitään itselleen epämieluista ja nauttii huomiosta.
Ne muut on hulluja, en minä!Jaa vai niin ja sä pilaat mädän hajullasi koko palstan ja ketjut.
- Anonyymi
Pikkusen oon kieroon kasvanu ja luultavasti vetää viä enemmän kieroon iän myötä 😁
"Kielteisenä piirteenä savolaisiin liitetään kierous, joskin Anne-Maria Nupposen väitöstutkimuksen mukaan kyseessä ei ole varsinainen petollisuus. Pikemminkin savolainen kiertely ja kaartelu asian ympärillä on usein tarkoitettu huumoriksi tai kohteliaisuudeksi, tylyyden välttämiseksi."Tiedätkö, jos vaikka puhelinmyyjä soittaa ja aloittaa välittömästi myyntipuheen letkeällä savon murteella niin on saman tien luuri korvaan myyjälle.
Anonyymi kirjoitti:
Olet kuitenkin keskustelupalstalla joten muiden vastaukset ei millään aina voi olla vain sinua miellyttäviä ja imartelevia.En jaksa ihmisiä jotka käyttäytyy kuten sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö, jos vaikka puhelinmyyjä soittaa ja aloittaa välittömästi myyntipuheen letkeällä savon murteella niin on saman tien luuri korvaan myyjälle.
Mulla sama.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä saa sinut kuvittelemaan, että olisit jotenkin niin kiinnostava, että olisin sinusta kiinnostunut?
No et sä kommentois mitää jollei kiinnostais, voisit hyppiä myös yli mun viestit. Mut ei kun tartut niihin, koska kiinnostaa ihan vitusti.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
En jaksa ihmisiä jotka käyttäytyy kuten sinä.
Eikös se ole ihan oma vikasi, itsepähän olet keskustelupalstalle tullut avautumaan, suorastaan tyrkyttämään itseäsi.
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö, jos vaikka puhelinmyyjä soittaa ja aloittaa välittömästi myyntipuheen letkeällä savon murteella niin on saman tien luuri korvaan myyjälle.
Nytkö se lähtee kiihtymään? No jatkapa sie. Sommoro!
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se ole ihan oma vikasi, itsepähän olet keskustelupalstalle tullut avautumaan, suorastaan tyrkyttämään itseäsi.
Ja vain sinä olet niin ääliö, että takerrut minuun? :D
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Eli et siedä itseäsi ja omaa käytöstäsi.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Jaa vai niin ja sä pilaat mädän hajullasi koko palstan ja ketjut.
Millä tavalla?
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Henkilö, joka ei siedä itseään ja omaa käytöstään, niin miten hän voi olla haluttava muiden silmissä?
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Mitä sinä et siedä minun käyttäytymisessä?
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
No et sä kommentois mitää jollei kiinnostais, voisit hyppiä myös yli mun viestit. Mut ei kun tartut niihin, koska kiinnostaa ihan vitusti.
Ja tästä sitten päättelit, että minä olen nimenomaan sinusta kiinnostunut enkä suinkaan kiinnostunut keskustelemaan ja kommentoimaan aiheesta?
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Etkös sinä juuri ole keskustelupalstalle keskustelemaan ja sitten kuitenkin haukut ääliöksi kaikki jotka keskustelee kanssasi.
Eli haluat olla keskustelupalstalla keskustelemassa, mutta kuitenkaan siellä palstalla kukaan muu ei saa keskustella paitsi sinä ja sinä sitten kysyt ja vastaat itsellesi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne muut on hulluja, en minä!Kuule, se että puutut ja haukut kyseisellä nimimerkillä kirjoittavan ihmisen jokaikiseen vastaukseen, kertoo sinusta paljon enemmän kuin tästä nimimerkillä kirjoittajasta.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Vai että hassua. Biseksuaalit pariutuvat tavallisimmin heteronormatiivisesti ja nauttivat sen tuomia helppouksia. Elämme yhteiskunnassa joka suosii tällaisia pareja ja pariutumista monin tavoin. Se on rakenteissa. Tiedostat sitä tai et. Heteroäijälle, ah tuolle etuoikeuksiin kingille, binainen on siis mitä kelpaavin kumppani heteronormatiivisuutta juhlivassa yhteiskunnassamme. Homot ja lesbot ovat altavastaajien asemassa bisseihin verrattuna. Miksi tää asetelma ei aiheuttais epävarmuutta pariutua bissen kanssa? Lisää yhtälöön vielä ne karut kokemukset joita moni homo ja lesbo on saanut osakseen ihastuessaan bisseen, joka on vaihtanut heidät heteronormien mukaiseen kumppaniin kaikesta ihastumisesta ja lupauksista huolimatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule, se että puutut ja haukut kyseisellä nimimerkillä kirjoittavan ihmisen jokaikiseen vastaukseen, kertoo sinusta paljon enemmän kuin tästä nimimerkillä kirjoittajasta.
Miten minä puutun ja haukun? Eikös kysyinen nimimerkki itse hauku minut ensiksi?
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Niin, en minä edelleenkään sinusta ole kiinnostunut, en vaikka kuinka vaihtelisit profiilikuvaasi päivät pitkät useampaan kertaan päivässä ja tekisit tikusta asiaa ja selostaisit ummet ja lammet, vääntäisit ja kääntäisit asiat ylösalaisin ja projisoisit itseäsi. Jos olet hakemassa seuraa, niin mene vaikka treffipuolelle tai ota suoraan kyseiseen ihmiseen yhteyttä suoraan (ei siis minuun).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, en minä edelleenkään sinusta ole kiinnostunut, en vaikka kuinka vaihtelisit profiilikuvaasi päivät pitkät useampaan kertaan päivässä ja tekisit tikusta asiaa ja selostaisit ummet ja lammet, vääntäisit ja kääntäisit asiat ylösalaisin ja projisoisit itseäsi. Jos olet hakemassa seuraa, niin mene vaikka treffipuolelle tai ota suoraan kyseiseen ihmiseen yhteyttä suoraan (ei siis minuun).
Jatkan vielä..
Itse en ainakaan kovinkaan pitkälle arvosta pelleksi heittäytymistä mikäli henkilö haluaa herättää mielenkiintoa ja iskeä toista ihmistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että hassua. Biseksuaalit pariutuvat tavallisimmin heteronormatiivisesti ja nauttivat sen tuomia helppouksia. Elämme yhteiskunnassa joka suosii tällaisia pareja ja pariutumista monin tavoin. Se on rakenteissa. Tiedostat sitä tai et. Heteroäijälle, ah tuolle etuoikeuksiin kingille, binainen on siis mitä kelpaavin kumppani heteronormatiivisuutta juhlivassa yhteiskunnassamme. Homot ja lesbot ovat altavastaajien asemassa bisseihin verrattuna. Miksi tää asetelma ei aiheuttais epävarmuutta pariutua bissen kanssa? Lisää yhtälöön vielä ne karut kokemukset joita moni homo ja lesbo on saanut osakseen ihastuessaan bisseen, joka on vaihtanut heidät heteronormien mukaiseen kumppaniin kaikesta ihastumisesta ja lupauksista huolimatta.
Olet väärässä. Kyllä heteromieskin haluaa pohjimmiltaan vakaan ja luotettavan heteronaisen eikä epävakaata, vieraissa jatkuvasti juoksevaa binaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärässä. Kyllä heteromieskin haluaa pohjimmiltaan vakaan ja luotettavan heteronaisen eikä epävakaata, vieraissa jatkuvasti juoksevaa binaista.
Omasta mielestäni samanlaiset tulevat toimeen parhaiten keskenään eli mieleltään epävakaa binainen sopii parhaiten toiselle mieleltään epävakaalle binaiselle. Mahdollisimman samankaltainen sopii toiselle samankaltaiselle parhaiten. Tämän takia on hieman outoa, että binainen lähtee väkisin vonkaamaan lesboa vaikka helpommin saisi toisen binaisen ja jonka kanssa tulisi muutenkin paremmin juttuun. Sen sijaan binainen lähtee väkisin vonkaamaan halutonta lesboa ja pyrkii tätä muuttamaan kaltaisekseen, sättii ja haukkuu kuinka lesbo ei ole kuin hän vaikka toisaalla olisi tarjolla binaisia jo valmiiksi.
Anonyymi kirjoitti:
Tavallisesti, paitsi ne joilla jompi kumpi vetää enemmän puoleensa. Moni bi ei edes ymmärrä bisseyttään, ennen kun kokee jotain mullistavaa ja tykästyy heterosta poiketen.
Ja ei ole mitenkään tavatonta, että bi elää homosuhteessa sellaisen toimivan löydettyään ja hylkää kokonaan hetero hommat.
Ymmärrän yskän, mutten allekirjoita osaltani.Anonyymi kirjoitti:
Läpäläpä läpä. Hyvää iltaa yksin puheluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ei, rehti mies antaa sen binaisensa juosta naisissa, kunhan tulee yöksi kotiin ja kotileikki jatkuu kulissien takana ihkun hetskusti. Koska naisten kanssa "touhuamistahan" ei lasketa heteromiehen mielestä. 😉
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Tavallisesti, paitsi ne joilla jompi kumpi vetää enemmän puoleensa. Moni bi ei edes ymmärrä bisseyttään, ennen kun kokee jotain mullistavaa ja tykästyy heterosta poiketen.
Ja ei ole mitenkään tavatonta, että bi elää homosuhteessa sellaisen toimivan löydettyään ja hylkää kokonaan hetero hommat.
Ymmärrän yskän, mutten allekirjoita osaltani.Voi se olla myös toisin eli bi voi elää hyvinkin pitkään saman sukupuolen omaavan kumppanin kanssa kunnes pariutuu vastakkaista sukupuolta olevan kanssa.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Jos luulit, että jonkun naisen voi iskeä pelleilemällä suomi24-palstalla tai haukkumalla muita naisia tai sitä iskettävää naista, niin ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ei, rehti mies antaa sen binaisensa juosta naisissa, kunhan tulee yöksi kotiin ja kotileikki jatkuu kulissien takana ihkun hetskusti. Koska naisten kanssa "touhuamistahan" ei lasketa heteromiehen mielestä. 😉
Rehti mies haluaa rehdin naisen. Vieraissa juokseva nainen ei ole sitä.
Anonyymi kirjoitti:
Voi se olla myös toisin eli bi voi elää hyvinkin pitkään saman sukupuolen omaavan kumppanin kanssa kunnes pariutuu vastakkaista sukupuolta olevan kanssa.
Toki. Mulla vaan on käynyt niin hassusti, että olen ollut parisuhteissa miesten kanssa enemmän ja vähemmän onnellisesti. Fyysinen puoli ei ole pahemmin innostanut, mutta olen kuitenkin parhaani yrittänyt, lähinnä siksi että olen ajatellut sen olevan ikään kuin vastapalvelus ja velvollisuus välittämisestä.
Poikkeus nykyiseni. Ainoa mies, josta olen ollut hullaantunut seksuaalisestikin. Ja ainoaksi jää.
Se mikä harmittaa, niin olen hukannut elämästäni vuosia ymmärtämättä olevani enemmän naisiin kallellaan. Elänyt heteronormia miettimättä sen enempää miksei se maita. Ajatellen et olen vaan aseksuaalinen.
Et olkaa iloisia, jotka pääsette sinuiksi ittenne kanssa jo nuorena, ette ehkä tiedä mikä henkinen helvetti on ymmärtää itsensä vasta vuosia liian myöhään.Anonyymi kirjoitti:
Jos luulit, että jonkun naisen voi iskeä pelleilemällä suomi24-palstalla tai haukkumalla muita naisia tai sitä iskettävää naista, niin ei.
Enhän mä ketään ole iskemässä täällä. En olis ylipäänsä koko suomi24:lla, jos olisin sinkku. Ei olis aikaa, ei intoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi se olla myös toisin eli bi voi elää hyvinkin pitkään saman sukupuolen omaavan kumppanin kanssa kunnes pariutuu vastakkaista sukupuolta olevan kanssa.
Harvoja poikkeuksia. Ja usein just sillai sopivasti erotaan samansukupuolisesta kumppanista kun perhettä haluttais perustaa ja lisääntyä.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Pidä sinä turpa kiinni.
Olisiko aika oppia hyväksymään, että bi-asioista kirjoitetaan bipalstalle eikä lesbopalstalle?
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Pidä sinä turpa kiinni.
Taidat vihata lesboja?
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko aika oppia hyväksymään, että bi-asioista kirjoitetaan bipalstalle eikä lesbopalstalle?
Sinä et sitä päätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kuitenkin keskustelupalstalla joten muiden vastaukset ei millään aina voi olla vain sinua miellyttäviä ja imartelevia.Hyviin tapoihin ei kuulu hyökätä keskustelijoiden persoonaa kohtaan. Mitä keskustelu ja mielipidettä sellainen on. Ei mitään, turhaa haastamista.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Pakko jaksaa.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Jaa vai niin ja sä pilaat mädän hajullasi koko palstan ja ketjut.
Ja tämäkö sinun vastaus kuuluu hyviin tapoihin keskustelupalstalla?
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Pidä sinä turpa kiinni.
Tämäkö sinun vastaustyylisi kuuluu hyviin tapoihin keskustelupalstoilla?
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Sinä et sitä päätä.
Keskustelupalstojen hyviin tapoihin kuuluu keskustella siitä kyseisestä asiasta josta otsikkokin on. Eli jos aiheena on lesbot niin silloin kuuluu keskustella lesboista eikä biseksuaaleista.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Miksi sä ylipäänsä kyttäät mua? Mene jonkun muun perään vänkyttämään.Ei se ole mitään riidan hakemista tai pään aukomista tai tiettyyn henkilöön kohdistuvaa hyökkäystä jos toteaa, että stereotyyppinen biseksuaali on tunnetusti häilyvä, epävakaa, toisaikainen, mieli muuttuu heti seuraavassa lauseessa, epävarma.
(Stereotyyppinen lesbo on äijämäinen, maskuliini, rosoinen, rasvainen, sovinistininen, kasarivaatteinen, siilitukkainen/lähes kalju rekkakuski tai butch. Siihen vielä rosoista vankilaimagoa täydentämään arpiset kasvot, tatuoinnit, meikkaamattomuus, likaisuus, kaljan ja tupakanhaju, vihaisuus, negatiivisuus, ilkeys, , kiroilu, haistattelu, teiniangsti, omahyväisyys, väkivaltaisuus, kenties rikokset.)
Ja sitten voikin miettiä minkälaisen kuvan itsestään antaa biseksuaalina keskustelupalstalla… - Anonyymi
Suatana vastasi sinulle niin kuin tuollaisille kuuluu vastata. Ihme venkoilija.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Kyllä lesboissakin melkoisia rumiluksia on. Näköjään myös henkisesti ällöttäviä.
Samaa mieltä, henkisesti epämuodostunut.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Sinä et sitä päätä.
Pystyisitkö sä vastaamaan ihan neutraalisti, että mikä tää juttu on, että miksi sä kirjoittelet näitä heteroromanttisia juttuja nimenomaan täällä lesbopalstalla ja haet konfliktia sillä? Kirjoittele mitä kirjoittelet, eihän sua kukaan voi estää, mutta kyllä täällä nyt aika moni tätä touhua ihmettelee.
Anonyymi kirjoitti:
Pystyisitkö sä vastaamaan ihan neutraalisti, että mikä tää juttu on, että miksi sä kirjoittelet näitä heteroromanttisia juttuja nimenomaan täällä lesbopalstalla ja haet konfliktia sillä? Kirjoittele mitä kirjoittelet, eihän sua kukaan voi estää, mutta kyllä täällä nyt aika moni tätä touhua ihmettelee.
Ai oikeinko moni? Lesbotko ei osaa keskustella mitään syväluotaavaa, mikä liittyy jonkun elämään? Miten ylipäänsä tutustutte kehenkään, jos puheenaiheet on noin rajattuja ja rajallisia?
Suatana kirjoitti:
Ai oikeinko moni? Lesbotko ei osaa keskustella mitään syväluotaavaa, mikä liittyy jonkun elämään? Miten ylipäänsä tutustutte kehenkään, jos puheenaiheet on noin rajattuja ja rajallisia?
Saan aika yksioikoisen kuvan tyypeistä joiden elämässä ei voi puhua kuin lesboudesta. Jos noin suppea keskusteluvalmius ja kyvyt, niin mitä ilmeisemmin alan karttamaan itsekin ihmisiä, jotka kertoo olevansa lesboja.
Toisin kun olen ajatellut, vaikuttaa ahdasmieliseltä ilmapiiriltä missä lesbous on uskonto.Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, henkisesti epämuodostunut.
Toivottavasti en törmää moiseen ikinä irl.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Jep, tunnistan kirjoitustyylistä, että meitä on monta. Kyllä mä uskon, että samoin kuin itse, niin muutkin lesbot kirjoittelee useilla palstoilla, syvällisiä ja pinnallisia, ja aiheet valitaan aina palstan teeman mukaan. Miten se on sulle niin vaikeaa? Miksi sä et vastaa kysymykseen, että miksi kirjoittelet heterorakkaudesta täällä?
Eikä mikään ihme, jos ylimielinen lesbo ei löydä ketään, siitä pienestä piiri pieni pyöriistä sitten valkkaat omasi, kun ennakkoasenne on tuollainen nuiva ettei bi voisi rakastaa uskollisesti lesbo kumppaniaan. Omapa on tappionne, jos asenteiden kanssa on kivempi seurustella, kun ihmisten jotka vois olla hyviä kumppaneita.
Arvostus kuuluu tulla molemmista suunnista. Muuten se ei toimi.- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Eikä mikään ihme, jos ylimielinen lesbo ei löydä ketään, siitä pienestä piiri pieni pyöriistä sitten valkkaat omasi, kun ennakkoasenne on tuollainen nuiva ettei bi voisi rakastaa uskollisesti lesbo kumppaniaan. Omapa on tappionne, jos asenteiden kanssa on kivempi seurustella, kun ihmisten jotka vois olla hyviä kumppaneita.
Arvostus kuuluu tulla molemmista suunnista. Muuten se ei toimi.Tämä jargon muistuttaa hämmästyttävän paljon sitä jankutusta, mitä jotkut miehet ylläpitää, että lesbot ”parannetaan” tietyllä elimellä. Ilmeisesti bi-yksilöille on myös vaikea hahmottaa, että lesbot priorisoivat lesboja ja siihen on syynsä.
Anonyymi kirjoitti:
Jep, tunnistan kirjoitustyylistä, että meitä on monta. Kyllä mä uskon, että samoin kuin itse, niin muutkin lesbot kirjoittelee useilla palstoilla, syvällisiä ja pinnallisia, ja aiheet valitaan aina palstan teeman mukaan. Miten se on sulle niin vaikeaa? Miksi sä et vastaa kysymykseen, että miksi kirjoittelet heterorakkaudesta täällä?
Sattui liittymään aiheeseen, että kertomaan taustojani. Miksi sulle on niin vaikeeta ymmärtää, että asioita ei voi kertoa ymmärrettävästi, jos mitään asiaa ei saa avata?
Anonyymi kirjoitti:
Tämä jargon muistuttaa hämmästyttävän paljon sitä jankutusta, mitä jotkut miehet ylläpitää, että lesbot ”parannetaan” tietyllä elimellä. Ilmeisesti bi-yksilöille on myös vaikea hahmottaa, että lesbot priorisoivat lesboja ja siihen on syynsä.
Älä sekoita asioita keskenään. Uskon että on lesboja jotka on kuin uskovaiset, kaikki muu on väärää ja he on vain jotain oikeaa. Mutta toivon, että on niitä toisenlaisiakin joilla lesbous on mielenkiintoa naisiin eikä fundis tyyppinen uskonlahkolaisuus.
Fundikset on karseinta porukkaa ikinä, ihan kaikessa.- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Sattui liittymään aiheeseen, että kertomaan taustojani. Miksi sulle on niin vaikeeta ymmärtää, että asioita ei voi kertoa ymmärrettävästi, jos mitään asiaa ei saa avata?
Puhuit sitten juuri itsesi pussiin 😄 Eihän sun asioista ole täällä ollut kiinnostunut kukaan muu kuin se toinen bi.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Älä sekoita asioita keskenään. Uskon että on lesboja jotka on kuin uskovaiset, kaikki muu on väärää ja he on vain jotain oikeaa. Mutta toivon, että on niitä toisenlaisiakin joilla lesbous on mielenkiintoa naisiin eikä fundis tyyppinen uskonlahkolaisuus.
Fundikset on karseinta porukkaa ikinä, ihan kaikessa.Usko sinä sitten siihen.
Anonyymi kirjoitti:
Puhuit sitten juuri itsesi pussiin 😄 Eihän sun asioista ole täällä ollut kiinnostunut kukaan muu kuin se toinen bi.
Näkyy olevan, kun kyselee jatkuvasti. Naura itelles vaan ja sisälukutaidottomuudellesi.
Anonyymi kirjoitti:
Usko sinä sitten siihen.
Näkyy kauas, että se on just niin. Mua kyllä varoiteltiin, että jotkut lesbot on piraijoita. Lähes yli-ihmisenä itseään pitäviä. Ts. asennevammaisia ja traumaattisia.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Toivottavasti en törmää moiseen ikinä irl.
Sama!
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Fundikset on karseinta porukkaa ikinä, ihan kaikessa.Näin voi olla, itse lesbona haluan toisen lesbon, mutta en ikinä sanoisi että näin muidenkin on tehtävä. Eikä sitä oikeasti voi koskaan tietää keneen ihastuu.. lesbona heteroon.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Vain tyhmimpiä.
👍😂😂
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Noi sun läpäläpät ja ihmisten nimittely on kyllä niin yläasteelta että vaikka onkin bi-naisista hyviäkin kokemuksia, kiertäisin sut kyllä kaukaa.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Arvostus kuuluu tulla molemmista suunnista. Muuten se ei toimi.Mulle on ihan sama onko nainen bi vai lesbo kunhan rakastaa naisia, käyttäytyy hyvin ja on lähtökohtaisesti ystävällinen ihmisille. Voit olla ulkoisesti miten upea tahansa mutta käyttäytymisesi tekee sinusta kohtuullisen luotaantyöntävän ja toivon etten suhun törmää tässä elämässä.
Anonyymi kirjoitti:
Mulle on ihan sama onko nainen bi vai lesbo kunhan rakastaa naisia, käyttäytyy hyvin ja on lähtökohtaisesti ystävällinen ihmisille. Voit olla ulkoisesti miten upea tahansa mutta käyttäytymisesi tekee sinusta kohtuullisen luotaantyöntävän ja toivon etten suhun törmää tässä elämässä.
No, jos kerran törmäät et enää toista kertaa. :)
Anonyymi kirjoitti:
Noi sun läpäläpät ja ihmisten nimittely on kyllä niin yläasteelta että vaikka onkin bi-naisista hyviäkin kokemuksia, kiertäisin sut kyllä kaukaa.
Kiitos huomaavaisuudestanne. 🙏
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Näkyy kauas, että se on just niin. Mua kyllä varoiteltiin, että jotkut lesbot on piraijoita. Lähes yli-ihmisenä itseään pitäviä. Ts. asennevammaisia ja traumaattisia.
Ei taida henkilökohtaisesti tuntea yhtäkään. Niin homfobista läppää suollat ettei sua kaveripiirissään kukaan järkevä nainen kattelis.
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida henkilökohtaisesti tuntea yhtäkään. Niin homfobista läppää suollat ettei sua kaveripiirissään kukaan järkevä nainen kattelis.
Oliko muuta vai joko pestään hampaat?
Anonyymi kirjoitti:
Sen verran nyt lisään, että mä nimenomaan en ole se fobinen henkilö täällä. Hyväksyn ja siedän kaikkien olla mitä ovat. Persemäistä hyökkimistä taas en siedä keltään.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Ymmärrän yskän, mutten allekirjoita osaltani.Yhteiskunnan syöttämä parisuhdemalli on juuri suuri syy siihen miksi sinä ja muutkin naiset eivät ymmärrä bi-seksuaalisuuttaan (tai lesbouttaan). Sullakin on ollut useita parisuhteita miesten kanssa eli et enää mikään teini-Pirkko ole.
Joskus on myös ihan hyvä niiden suhteiden välillä olla ihan yksin ni voi rauhassa fiilistellä omaa identiteettiään. Anonyymi kirjoitti:
Yhteiskunnan syöttämä parisuhdemalli on juuri suuri syy siihen miksi sinä ja muutkin naiset eivät ymmärrä bi-seksuaalisuuttaan (tai lesbouttaan). Sullakin on ollut useita parisuhteita miesten kanssa eli et enää mikään teini-Pirkko ole.
Joskus on myös ihan hyvä niiden suhteiden välillä olla ihan yksin ni voi rauhassa fiilistellä omaa identiteettiään.Yhteiskunnan ja vanhempien. Mulla on ollut lyhyt napanuora ja vanhempien vaikutusvalta on ollut merkittävä.
En ole halunnut tulla ainoana lapsena vanhempieni hylkäämäksi. Niinpä olen mennyt sieltä missä sopu säilyy.Anonyymi kirjoitti:
Yhteiskunnan syöttämä parisuhdemalli on juuri suuri syy siihen miksi sinä ja muutkin naiset eivät ymmärrä bi-seksuaalisuuttaan (tai lesbouttaan). Sullakin on ollut useita parisuhteita miesten kanssa eli et enää mikään teini-Pirkko ole.
Joskus on myös ihan hyvä niiden suhteiden välillä olla ihan yksin ni voi rauhassa fiilistellä omaa identiteettiään.Niin en ole ollut pitkiä aikoja sinkkuna. Ei niitä miehiä nyt useita ole, nykyinen on seitsemäs mies, jonka kanssa olen intiimissä suhteessa. Ja viimeinen.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Saan aika yksioikoisen kuvan tyypeistä joiden elämässä ei voi puhua kuin lesboudesta. Jos noin suppea keskusteluvalmius ja kyvyt, niin mitä ilmeisemmin alan karttamaan itsekin ihmisiä, jotka kertoo olevansa lesboja.
Toisin kun olen ajatellut, vaikuttaa ahdasmieliseltä ilmapiiriltä missä lesbous on uskonto.Ehkä ei kannata tehdä johtopäätöksiä tämän palstan perusteella. Suurin osa meistä on suht normaaleja ja asiallisia ihmisiä.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ei kannata tehdä johtopäätöksiä tämän palstan perusteella. Suurin osa meistä on suht normaaleja ja asiallisia ihmisiä.
Juu. Kyllä mä sen tiedän, kunhan ärsytän trollia määkimällä takaisin yhtä älytöntä höpinää.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Juu. Kyllä mä sen tiedän, kunhan ärsytän trollia määkimällä takaisin yhtä älytöntä höpinää.
Mun mielestä tämä on ihan hyvä aihe mutta saisitkohan tämän pidettyä paremmin aikuisemmalla tasolla jos et lähtis noihin trollauksiin mukaan?
On surullista että olet taustasi vuoksi elänyt elämää johon et tunne kuuluvasi. Huomioithan että tällä palstalla on ihmisiä jotka ovat eläneet nuoruuttaan jolloin homoseksuaalisuus on ollut rikos tai sille on ollut tautiluokitus? On ihan hyvä ymmärtää taustat, omat etuoikeutensa ja opiskella myös vähän lisää että voisi ymmärtää myös rakenteita jotka edelleen ylläpitävät meidän vähemmistöihmisten syrjintää. Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä tämä on ihan hyvä aihe mutta saisitkohan tämän pidettyä paremmin aikuisemmalla tasolla jos et lähtis noihin trollauksiin mukaan?
On surullista että olet taustasi vuoksi elänyt elämää johon et tunne kuuluvasi. Huomioithan että tällä palstalla on ihmisiä jotka ovat eläneet nuoruuttaan jolloin homoseksuaalisuus on ollut rikos tai sille on ollut tautiluokitus? On ihan hyvä ymmärtää taustat, omat etuoikeutensa ja opiskella myös vähän lisää että voisi ymmärtää myös rakenteita jotka edelleen ylläpitävät meidän vähemmistöihmisten syrjintää.No mä kyllä tiedän historian ja osaan käyttäytyä halutessani. Mutta voitteko laittaa vauhkon jäsenenne myös ruotuun?
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
No mä kyllä tiedän historian ja osaan käyttäytyä halutessani. Mutta voitteko laittaa vauhkon jäsenenne myös ruotuun?
Jokainen meistä on vastuussa omasta käytöksestään, ei ole minun eikä kenenkään muun asia laittaa ketään ruotuun. Tämä on nyt se kohta missä sinun on hyvä tunnistaa etuoikeutesi. Tämä on lesbojen palsta ja näitä ihan hirveästi ole. Se millaisen elämän jatkossa itsellesi haluat on ihan omissa käsissäsi. Jos haluat joskus sen jakaa lesbonaisen kanssa ei kannata huudella mihinkään suuntaan stereotyyppisiä ajatuksia homonaisista. Vaikka väität ettet ole homofobinen jo se että sanot sietäväsi homoja kertoo ettet ole päässyt eroon sisäistetystä heteroformaatista. En minä halua että minun elämäntapaani siedetään tai se pitäisi jonkun hyväksyä, pitäisi olla ihan normaalia että voin elää haluamani ihmisen kanssa. Sillä että suvaitsee tai hyväksyy asettaa itsensä suvaitun ja hyväksytyn yläpuolelle. Tällänen näkökulma.
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen meistä on vastuussa omasta käytöksestään, ei ole minun eikä kenenkään muun asia laittaa ketään ruotuun. Tämä on nyt se kohta missä sinun on hyvä tunnistaa etuoikeutesi. Tämä on lesbojen palsta ja näitä ihan hirveästi ole. Se millaisen elämän jatkossa itsellesi haluat on ihan omissa käsissäsi. Jos haluat joskus sen jakaa lesbonaisen kanssa ei kannata huudella mihinkään suuntaan stereotyyppisiä ajatuksia homonaisista. Vaikka väität ettet ole homofobinen jo se että sanot sietäväsi homoja kertoo ettet ole päässyt eroon sisäistetystä heteroformaatista. En minä halua että minun elämäntapaani siedetään tai se pitäisi jonkun hyväksyä, pitäisi olla ihan normaalia että voin elää haluamani ihmisen kanssa. Sillä että suvaitsee tai hyväksyy asettaa itsensä suvaitun ja hyväksytyn yläpuolelle. Tällänen näkökulma.
Tulkitset väärin sanomiseni. En puhu homojen sietämisestä, koska mulle on päivänsrlvää et rakkaus on rakkautta homo tai hetero, vaan heissäkin typeryksiä en siedä. Kuten en missään muussakaan viiteryhmässä.
Anonyymi kirjoitti:
Voitko kopsata kohdan mistä päättelet mun puhuvan homojen sietämisestä? Minkä tulkitset noin?
Suatana kirjoitti:
Voitko kopsata kohdan mistä päättelet mun puhuvan homojen sietämisestä? Minkä tulkitset noin?
Ohan kuten bisseistä tehdään täällä solvaavia yleistyksiä ilkeilläkseen, niin samoin voi tehdä lesboistakin jotka itse aloittavat bissejen arvostelun. Win win situation. Jos joku ottaa itseensä, ei ymmärrä pelin henkeä. Niin metsä vastaa, kun sinne huudetaan.
Älä solvaa muita, jos et halua tulla solvatuksi eikä liity heteroformaattiin sitten niin mitenkään.Suatana kirjoitti:
Ohan kuten bisseistä tehdään täällä solvaavia yleistyksiä ilkeilläkseen, niin samoin voi tehdä lesboistakin jotka itse aloittavat bissejen arvostelun. Win win situation. Jos joku ottaa itseensä, ei ymmärrä pelin henkeä. Niin metsä vastaa, kun sinne huudetaan.
Älä solvaa muita, jos et halua tulla solvatuksi eikä liity heteroformaattiin sitten niin mitenkään.Ihan sama kuka solvaa hetero, bi tai homo jne. Mä läppään takas, kun tunnen tarvetta läpätä. Jos joku tekee yleistyksiä minusta, mulla on yhtäläinen oikeus tehdä yleistyksiä hänestä.
Suatana kirjoitti:
Ihan sama kuka solvaa hetero, bi tai homo jne. Mä läppään takas, kun tunnen tarvetta läpätä. Jos joku tekee yleistyksiä minusta, mulla on yhtäläinen oikeus tehdä yleistyksiä hänestä.
Lisään vielä, että vaikka kuinka oltais lesbojen palstalla, "kotikentällä", niin ei siellä ole mitään kotikenttäetuja minkä turvin saa haukkua ja arvostella bissejä tai muitakaan sen hövelimmin, kun muuallakaan. Selvää on että joku skalpeeraa niin ylevät tyypit ennenpitkää.
Kunnioitus on asia joka palvelee kaikkia ja kaikkialla. Ainoa tapa pärjätä ihmisten kanssa säätyyn katsomatta.- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Sen verran nyt lisään, että mä nimenomaan en ole se fobinen henkilö täällä. Hyväksyn ja siedän kaikkien olla mitä ovat. Persemäistä hyökkimistä taas en siedä keltään.
Tätä tarkoitin.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Älä solvaa muita, jos et halua tulla solvatuksi eikä liity heteroformaattiin sitten niin mitenkään.En ole solvannut sinua mitenkään vaan kerron miten itse asiat koen, millaiset jutut tuntuvat loukkaavilta ( myös lesboystävistäni) ja yritän tarjota sinulle toisenlaista näkökulmaa asioihin. Minulla on bi-naisia ystävinä ja paljon ollaan näitä keskusteluja käyty ja uutta opittu toisistamme.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Lisään vielä, että vaikka kuinka oltais lesbojen palstalla, "kotikentällä", niin ei siellä ole mitään kotikenttäetuja minkä turvin saa haukkua ja arvostella bissejä tai muitakaan sen hövelimmin, kun muuallakaan. Selvää on että joku skalpeeraa niin ylevät tyypit ennenpitkää.
Kunnioitus on asia joka palvelee kaikkia ja kaikkialla. Ainoa tapa pärjätä ihmisten kanssa säätyyn katsomatta.Puhut kunnioituksesta mutta et itse ymmärrä käyttäytyä sanojesi mukaisesti ja vielä uhkailet väkivalla.... nice
Anonyymi kirjoitti:
En ole solvannut sinua mitenkään vaan kerron miten itse asiat koen, millaiset jutut tuntuvat loukkaavilta ( myös lesboystävistäni) ja yritän tarjota sinulle toisenlaista näkökulmaa asioihin. Minulla on bi-naisia ystävinä ja paljon ollaan näitä keskusteluja käyty ja uutta opittu toisistamme.
Anonyymeistä on vaikea sanoa kuka sanoi mitäkin, mutta oletan kyseisen henkilön kyllä tietävän kehen nämä mutinat kohdistuu. Sen verran luulis tunnistavan touhujaan.
Joten kuka ei ole mölissyt, ei tarvi näitä ottaa toruinakaan itseään koskien.Anonyymi kirjoitti:
Puhut kunnioituksesta mutta et itse ymmärrä käyttäytyä sanojesi mukaisesti ja vielä uhkailet väkivalla.... nice
Skalpeeraa on kielikuva, äidinkieltä. Ei väkivaltaa.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Ja tulkitset sen vain lesbouteen liittyen, ovelaa.
Tulkitsin sen yleisesti asenteeksi kanssaihmisiä kohtaan.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Skalpeeraa on kielikuva, äidinkieltä. Ei väkivaltaa.
Oletko väkivaltainen?
Anonyymi kirjoitti:
Oletko väkivaltainen?
Tarvittaessa olen. Normaalisti en, vaan hellä ja huomaavainen.
Olen lapsena ollut kolme vuotta koulukiusattu, henkistä ja fyysistä väkivaltaa, olen ollut seksuaalisesti ahdidteltu ekan kerran jo 4 vanhana, sitten kuudennella luokalla, sitten raiskattu teininä, pahoinpidelty samalla, on yritetty tappaa mut kuristamalla, on lyöty miesten ja naisten toimesta. Haukuttu ja mitätöity monin tavoin. Minä en enää käännä poskeani, että lyö vielä tuohonkin.
Minä pidän puoleni ja jos toinen käyttää väkivaltaa minua tai rakkaitani kohtaan, käyn päälle ja lyön. En ota vastaa epäkunnioittavaa käytöstä antamatta takas.- Anonyymi
Just.. nyt kannattais ottaa lääkkeet.
- Anonyymi
Oot ainoa joka täällä mellastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole mitään riidan hakemista tai pään aukomista tai tiettyyn henkilöön kohdistuvaa hyökkäystä jos toteaa, että stereotyyppinen biseksuaali on tunnetusti häilyvä, epävakaa, toisaikainen, mieli muuttuu heti seuraavassa lauseessa, epävarma.
(Stereotyyppinen lesbo on äijämäinen, maskuliini, rosoinen, rasvainen, sovinistininen, kasarivaatteinen, siilitukkainen/lähes kalju rekkakuski tai butch. Siihen vielä rosoista vankilaimagoa täydentämään arpiset kasvot, tatuoinnit, meikkaamattomuus, likaisuus, kaljan ja tupakanhaju, vihaisuus, negatiivisuus, ilkeys, , kiroilu, haistattelu, teiniangsti, omahyväisyys, väkivaltaisuus, kenties rikokset.)
Ja sitten voikin miettiä minkälaisen kuvan itsestään antaa biseksuaalina keskustelupalstalla…Hyi 🤮
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Ota toki. En estä.
Ilmeisesti sinulla ei ole isää kun aamusta alkaen koko päivän olet iltaan asti kirjoitellut täällä ja ilmeisesti vastaatkin itsellesi. Se ainoa, joka täällä meuhkaa olet sinä.
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti sinulla ei ole isää kun aamusta alkaen koko päivän olet iltaan asti kirjoitellut täällä ja ilmeisesti vastaatkin itsellesi. Se ainoa, joka täällä meuhkaa olet sinä.
Käytiin jo kylässä isällä ja äidillä. Ei ole tapana, kuten sulla on vastailla itsellesi. :)
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Anonyymeistä on vaikea sanoa kuka sanoi mitäkin, mutta oletan kyseisen henkilön kyllä tietävän kehen nämä mutinat kohdistuu. Sen verran luulis tunnistavan touhujaan.
Joten kuka ei ole mölissyt, ei tarvi näitä ottaa toruinakaan itseään koskien.Jos niin mies kuvittelet olevasi niin miksi sinulla ei ole munaa sanoa tuota kyseiselle ihmiselle suoraan face to face tai edes puhelinlinjoja pitkin? Sinulla ei näytä olevan edes munaa laittaa tekstiviestiä kun niin kamalan pelottavaa se näyttää sinulle olevan.
Anonyymi kirjoitti:
Jos niin mies kuvittelet olevasi niin miksi sinulla ei ole munaa sanoa tuota kyseiselle ihmiselle suoraan face to face tai edes puhelinlinjoja pitkin? Sinulla ei näytä olevan edes munaa laittaa tekstiviestiä kun niin kamalan pelottavaa se näyttää sinulle olevan.
No anna numero, niin sanon sen sulle korvaan.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
En ole kiinnostunut sinusta. Eikö mene jakeluun?
Suatana kirjoitti:
Mut nyt menen tutilullaa. Aamulla aikainen herätys. Palataan siihen puheluun. Kyllä mä soitan, jos laitat numeros tohon. Niin kuulet päin korvaan, että lopeta taukki läyhääminen. :)
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Sinun iskemistyylisi on aika epätoivoinen, epärehellinen, äärimmäisen lapsellinen ja mauton kaikin puolin. Oikein rimanalitus.
Anonyymi kirjoitti:
Sinun iskemistyylisi on aika epätoivoinen, epärehellinen, äärimmäisen lapsellinen ja mauton kaikin puolin. Oikein rimanalitus.
En minä sua iskis, vaikka mitään muutakaan ei maailmasta löytyis. Mielummin ilman, kun läyhän kanssa. On täällä mielenkiintoisiakin joukossa. Öitä.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Mut nyt menen tutilullaa. Aamulla aikainen herätys. Palataan siihen puheluun. Kyllä mä soitan, jos laitat numeros tohon. Niin kuulet päin korvaan, että lopeta taukki läyhääminen. :)
Ja yllättäen, nyt tuli kiire poistua kun kolahti oikeaan kohtaan. Tuliko kiire taas lenkille?
Minun puolesta sinä voit vaikka vuositolkulla aamusta yöhön kirjoitella näitä satujasi. Sinun elämäsihän se on.
Mutta, minä en todellakaan palaa asiaan. Et ole sen vaivan arvoinen.
Hyvä kysymys. 👍
- Anonyymi
Miksi binainen ei hyväksy lesboja vaan pyrkii muuttamaan lesbot biseksuaaleiksi?
Miksi binainen ei hyväksy, että biasioista kirjoitellaan bipalstalle? Anonyymi kirjoitti:
Miksi binainen ei hyväksy lesboja vaan pyrkii muuttamaan lesbot biseksuaaleiksi?
Miksi binainen ei hyväksy, että biasioista kirjoitellaan bipalstalle?Et taida ymmärtää lukemaasi lainkaan. :D
- Anonyymi
Bi nainen mitäs sitä vihaamaan hän omistaa vapauden ja itsemääräämisoikeuden. Meillä tämäkin sallittua. Monissa kulttuureissa nainen on alistettu pakkoon jopa klitoris leikellään pois.
- Anonyymi
Kyllä tämän keskustelun perusteella ainakin saa aika tympeän kuvan bi-naisista.
- Anonyymi
Kuva ei ole sen "kehuttavampi" deittipalveluissa. Poly-bi-osastoa runsaasti.
- Anonyymi
Minkälaisen kuvan biseksuaaleista antaa nimimerkki Suatana omalla käytöksellään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaisen kuvan biseksuaaleista antaa nimimerkki Suatana omalla käytöksellään?
Jep, tätä sopii tarkastella.
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä muista bisseistä, mutta mä kyllä käyn takas hyökkäykseen jos toinen sitä itse ensin hakemalla hakee. Ja häpeilemättä nakkaisin niskaperse otteella ulos tuollasen muijan, kun vänkyttävä anonyymi.
Suatana kirjoitti:
En tiedä muista bisseistä, mutta mä kyllä käyn takas hyökkäykseen jos toinen sitä itse ensin hakemalla hakee. Ja häpeilemättä nakkaisin niskaperse otteella ulos tuollasen muijan, kun vänkyttävä anonyymi.
Ellei ole sotanorsun kokoinen.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Eli vihaat lesboja niin paljon, että käyt lesbopalstalla kirjoittelemassa tahalleen bi-ja heteroasioita että jospa ne siitä muuttuis heteroiksi?
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Ellei ole sotanorsun kokoinen.
Eli ottaisit itseäsi niskaperseotteella kiinni ja heivaisit itsesi ulos?
Anonyymi kirjoitti:
Eli vihaat lesboja niin paljon, että käyt lesbopalstalla kirjoittelemassa tahalleen bi-ja heteroasioita että jospa ne siitä muuttuis heteroiksi?
Luetko sä koskaan omia juttujas ja ymmärrätkö ettei niissä ole älynhäivää?
Anonyymi kirjoitti:
Eli ottaisit itseäsi niskaperseotteella kiinni ja heivaisit itsesi ulos?
Ei näin kivoja tartte. :)
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Luetko sä koskaan omia juttujas ja ymmärrätkö ettei niissä ole älynhäivää?
Eli luetun ymmärtämissesäsi ei ole älyn häivää ja täytyyhän tässä mainostaa kokoomuslaista tolkun ihmisen määritelmää.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Päänaukojat sukupuoleen ja seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta on persereikiä.
Oletko itse päänaukoja? Luetko koskaan omia tekstejäsi?
Anonyymi kirjoitti:
Eli luetun ymmärtämissesäsi ei ole älyn häivää ja täytyyhän tässä mainostaa kokoomuslaista tolkun ihmisen määritelmää.
Olet selvästi poliitikko joo. Puhut paljon ja paljasta paskaa. :D
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse päänaukoja? Luetko koskaan omia tekstejäsi?
Vasta kun provosoidaan. Sitä ennen en koskaan. Luen.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Niuvaniemestäkö kirjoittelet?
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
En, kun Lahdesta.
Mitäs siellä Lahdessa on erikoista?
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Sinä olet isompi.
Sinähän sen tiedät, minun persereikäni koon. Onko useinkin tullut katseltua?
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen tiedät, minun persereikäni koon. Onko useinkin tullut katseltua?
Metelistä päätellen halkaisijaltaan metrinen.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Vasta kun provosoidaan. Sitä ennen en koskaan. Luen.
Miten joku on provosoinut?
Kyseenalaistat muutenkin kaiken mitä sanon, niin tule katsomaan omin silmin. Ethän sinä mua kuuntele.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Olet selvästi poliitikko joo. Puhut paljon ja paljasta paskaa. :D
Eli ongelmasi on politiikka.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Olet helposti provosoitavissa?
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Mielestäsi väkivalta on kivaa?
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Sultako puuttuu sairaudentunne?
Ilmeisesti itseltäsi puuttuu.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Metelistä päätellen halkaisijaltaan metrinen.
Olet ihan kuunnellut minun perseeni ääniä. Mahtaa olla kuuntelulaitteesi työnnetty lähelle.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Arvansin, että olet pupupöksy.
Millä tavalla?
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Kyseenalaistat muutenkin kaiken mitä sanon, niin tule katsomaan omin silmin. Ethän sinä mua kuuntele.
Miksi sinua pitäisi tavata?
Anonyymi kirjoitti:
Olet ihan kuunnellut minun perseeni ääniä. Mahtaa olla kuuntelulaitteesi työnnetty lähelle.
Kuuluu väkisin kun et saa vaiennettua persettäsi.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Sultako puuttuu sairaudentunne?
Ilmeisesti etsit seuraa kun pyydät minua ohan Lahteen asti sinua tapaamaan.
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla?
Kaikilla mahdollisilla. Mutta mä lähren nyt katsomaan viikikien mellastusta netflixiltä. Mielenkiintoisempaa kun tämä jupina sun kanssa.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Tule katsomaan, jos rohkenet.
Etkö juuri kirjoittanut, että olet varattu, et petä etkä etsi seuraa? Nyt jo pyydät minua Lahteen katsomaan sinua.
Anonyymi kirjoitti:
Etkö juuri kirjoittanut, että olet varattu, et petä etkä etsi seuraa? Nyt jo pyydät minua Lahteen katsomaan sinua.
On olemassa vain yksi nainen, johon voisin langeta ja se et ole sinä. Iltoja.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Kaikilla mahdollisilla. Mutta mä lähren nyt katsomaan viikikien mellastusta netflixiltä. Mielenkiintoisempaa kun tämä jupina sun kanssa.
Ilmeisesti minä olen sinun mielestäsi erittäin mielenkiintoinen. Siinä oikein esimerkki biseksuaalista.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
On olemassa vain yksi nainen, johon voisin langeta ja se et ole sinä. Iltoja.
Onneksi.
Toisaalta, äskenhän pyysit minua tulemaan sinua katsomaan Lahteen.
Siinä oikein esimerkillinen bi. Mieli muuttuu jo seuraavassa lauseessa. Anonyymi kirjoitti:
Onneksi.
Siinä oikein esimerkillinen bi. Mieli muuttuu jo seuraavassa lauseessa.😂 Sanosin hyvää päivää, mutta yöhön tuo alkaa jo olemaan. Hyvää yötä
Suatana kirjoitti:
Mä suosittelen sulle kans Viikinkejä 😅 Hankalan "keskustelu"kumppanin oot saanu.
Mä lähen kahtomaan unikuvia. Öitä 🌹- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Päänaukojat sukupuoleen ja seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta on persereikiä.
Kukas sulle on päätä aukonut ja miten?
Mä suosittelen sulle kans Viikinkejä 😅 Hankalan "keskustelu"kumppanin oot saanu.
Mä lähen kahtomaan unikuvia. Öitä 🌹Juu, oli huomattavasti parempi seurata viikinkejä, kun tuota lapsen tasolle jäänyttä ano jänkääjää.
Huomenta. :)Anonyymi kirjoitti:
Onneksi.
Siinä oikein esimerkillinen bi. Mieli muuttuu jo seuraavassa lauseessa.En minua vaan Lahtea. Kysyit mitä erikoista Lahdessa on, niin tule katsomaan mitä äläkä kysele kun et kerran edes vaivaudu "kuuntelemaan".
- Anonyymi
😂 Sanosin hyvää päivää, mutta yöhön tuo alkaa jo olemaan. Hyvää yötä
Hyvää yötä ja huoments 🙂
- Anonyymi
Militantit lesbot vihaavat kaikkea mihin miehet ovat koskeneet tai saavat koskea 😤
- Anonyymi
Ei meitä lesboja ihan oikeasti kiinnosta kuka teihin bisseihin koskee tai ei ole koskematta😂 hommailkaa mitä hommailette, vaikka keskenänne ja heteroiden kanssa. 😉
Anonyymi kirjoitti:
Ei meitä lesboja ihan oikeasti kiinnosta kuka teihin bisseihin koskee tai ei ole koskematta😂 hommailkaa mitä hommailette, vaikka keskenänne ja heteroiden kanssa. 😉
Yksi kysymys. :)
Mistä tiedät että olen bisse, jos en kerro sitä sinulle? Jos vaan väitänkin olevani lesbo? :)Suatana kirjoitti:
Yksi kysymys. :)
Mistä tiedät että olen bisse, jos en kerro sitä sinulle? Jos vaan väitänkin olevani lesbo? :)Kysyn, koska olen tuota miettinyt kauan. Kun eihän kenenkään otsassa lue seksuaalinen suuntautuminen, niin mistä kukaan tietää onko joku bisse vai lesbo, jos itse ei asiasta mitenkään avaudu?
Mä väitän, että yksikään lesbo ei mun ulkonäöstä voi päätellä olenko lesbo vai bi. Ei myöskään mun käytöksestä, koska huomioin mahdollisen kumppanin aivan kun muita ei olisi olemassakaan. Kukapa nainen sitä voisi vastustaa? ;)- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Kysyn, koska olen tuota miettinyt kauan. Kun eihän kenenkään otsassa lue seksuaalinen suuntautuminen, niin mistä kukaan tietää onko joku bisse vai lesbo, jos itse ei asiasta mitenkään avaudu?
Mä väitän, että yksikään lesbo ei mun ulkonäöstä voi päätellä olenko lesbo vai bi. Ei myöskään mun käytöksestä, koska huomioin mahdollisen kumppanin aivan kun muita ei olisi olemassakaan. Kukapa nainen sitä voisi vastustaa? ;)Mä en kyllä vastustelisi sua yhtään...
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Kysyn, koska olen tuota miettinyt kauan. Kun eihän kenenkään otsassa lue seksuaalinen suuntautuminen, niin mistä kukaan tietää onko joku bisse vai lesbo, jos itse ei asiasta mitenkään avaudu?
Mä väitän, että yksikään lesbo ei mun ulkonäöstä voi päätellä olenko lesbo vai bi. Ei myöskään mun käytöksestä, koska huomioin mahdollisen kumppanin aivan kun muita ei olisi olemassakaan. Kukapa nainen sitä voisi vastustaa? ;)Ei ulkonäöstä voikaan tietää. Aika nopeasti ajatus- ja käyttäytymismallit kuitenkin asian paljastavat ja jossain välissä kun asiat etenevät nostetaan myös ihmisuhdehistoria pöydälle ja rehellisyys perii maan ainakin tässä asiassa. Entisen heteron on mahdollista naissuhde löytää vanhempanakin ( löytyy monta esimerkkiä tuttavapiiristä) mutta haluttomuus kuunnella niitä ihmisiä jotka elävät siinä viiteryhmässä ja elämää johon sinäkin vaikutat tuntevan vetoa, ei auta eteenpäin.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ulkonäöstä voikaan tietää. Aika nopeasti ajatus- ja käyttäytymismallit kuitenkin asian paljastavat ja jossain välissä kun asiat etenevät nostetaan myös ihmisuhdehistoria pöydälle ja rehellisyys perii maan ainakin tässä asiassa. Entisen heteron on mahdollista naissuhde löytää vanhempanakin ( löytyy monta esimerkkiä tuttavapiiristä) mutta haluttomuus kuunnella niitä ihmisiä jotka elävät siinä viiteryhmässä ja elämää johon sinäkin vaikutat tuntevan vetoa, ei auta eteenpäin.
En täällä palstalla olis, jos olisin haluton kuulemaan. Yks plus yks. Mutta kaikenlainen ylimielinen ja vittuileva käytös ja asenne minua kohtaan saa mut puolustuskannalle. Ihan sama mikä viiteryhmä.
Joten jos asiallisesti haluaa mun juttelevan, pitää kyetä siihen itsekin ja kunnioittamaan myös minua erilaisuudesta huolimatta, muuten vuorovaikutus ei toimi.
- Anonyymi
mä en pidä BI - kirjaimista
BI - mikä sekin sana? - Anonyymi
Taitaa olla jonkinlainen tärkeysharha näillä bisseillä, jotka kuvittelee että monikin lesbo jaksaisi käyttää aikaansa heidän vihaamiseensa ja ajatteluun ylipäänsä.
Ilmainen neuvo: elä elämääsi kuten parhaaksi näet, treffaile ketä haluat. Heivaa hankalat ja mieltäsi pahoittavat ihmiset elämästäsi, olivatpa sitten mitä seksuaalisuutta tahansa. Elämä helpottuu kummasti.- Anonyymi
Joku huomionkipeä narsisti lesbo vaan siellä hakee huomiota itselleen trollailemalla. Kun itsellä ei ole sairaudentuntoa niin sitä näkee kaikki muut hulluina vaikka itse sitä mielenterveydellistä hoitoa eniten tarvitsisi. Näin sitä itseään projisoi muihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku huomionkipeä narsisti lesbo vaan siellä hakee huomiota itselleen trollailemalla. Kun itsellä ei ole sairaudentuntoa niin sitä näkee kaikki muut hulluina vaikka itse sitä mielenterveydellistä hoitoa eniten tarvitsisi. Näin sitä itseään projisoi muihin.
Ja kun on hirveän suuri tarve päteä niin ei muuta kuin sitten pätemään ”ovelana” trollina kun muutakaan ei osaa. Että katsokaapas, minä olen näinkin hyvä ja ovela trolli, että saan muita näinkin hyvin jekutettua ja käärittyä huomion pikkurillini ympärille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun on hirveän suuri tarve päteä niin ei muuta kuin sitten pätemään ”ovelana” trollina kun muutakaan ei osaa. Että katsokaapas, minä olen näinkin hyvä ja ovela trolli, että saan muita näinkin hyvin jekutettua ja käärittyä huomion pikkurillini ympärille.
Ja vastailee itselleen,
Kirjoita edes parempaa suomea.
- Anonyymi
Lesbo tai bi, niin jopa on mennyt keskustelu eipäs juupas eipäs. Haukutaan puolin ja toisin.. Sanoisin etten ottaisi ketään moista vänkääjää ja muiden haukkuja.
Ollaan ihmisiä toisillemme.- Anonyymi
Eiks bimiehissä oo just paljon ällötyksiä jotka pariutuu naisen kanssa ja sit juostaan miehissä selän takana. Homomiehet tietää kyllä että näitä riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks bimiehissä oo just paljon ällötyksiä jotka pariutuu naisen kanssa ja sit juostaan miehissä selän takana. Homomiehet tietää kyllä että näitä riittää.
Tykkään nussia bi ihmisten kanssa.
Gayt eivät melkein aina kiinnosta tippaakaan.
Surkastuneita!
- Anonyymi
En arvota ihmisiä seksuaalisen suuntautumisen perusteella vaan ihmisenä. Mulle on sama onko bi vai lesbo kunhan kohtelee mua hyvin ja arvostaen
Nimenomaan vastavuoroinen arvostus ja kunnioitus, muuten ei homma toimi. Jos ensin tulee vastaanottamaan uudet tulokkaat ulkonäön ja persoonan haukkumalla, niin turha odottaa mukavaa palautetta.
Joten kyllä, olkoon vaikka hattivatteja mutta molemminpuolinen kunnioitus tulee olla.- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Nimenomaan vastavuoroinen arvostus ja kunnioitus, muuten ei homma toimi. Jos ensin tulee vastaanottamaan uudet tulokkaat ulkonäön ja persoonan haukkumalla, niin turha odottaa mukavaa palautetta.
Joten kyllä, olkoon vaikka hattivatteja mutta molemminpuolinen kunnioitus tulee olla.Väkivallalla uhkailu on sun mielestäsi kunnioittavaa?
- Anonyymi
en vihaa bi-naisia ja en myöskään millään tavoin ajattele etteivät voisi kirjoitella tällä palstalla. itse olen laaja piirteinen enkä ajattele ketään tiettyyn kategoriaan vai miten se meni :)
- Anonyymi
Ei mistään vihasta ole kyse 🙂. Mut kun on ihmisiä, jotka haluu kaiken ?! Mulle mulle mulle, heti kaikki !!!!!! 🙂😙
- Anonyymi
Ai ketkä haluaa heti kaiken? Edelleen, suurin osa biseksuaaleista ei halua ketä vaan eikä kaikkea. Monet haluavat sen yhden rakkaan ihmisen.
Poikkeuksia on, jokaisessa ryhmässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ketkä haluaa heti kaiken? Edelleen, suurin osa biseksuaaleista ei halua ketä vaan eikä kaikkea. Monet haluavat sen yhden rakkaan ihmisen.
Poikkeuksia on, jokaisessa ryhmässä.Monet bisset/pantyypit näyttää kuule rehellisesti hakevan deittipalveluissa seksiseuraa tai "tyttökaveria" sen miehensä lisäksi. Tää on ok, mut turha väittää että monet bisset olis liikentees hakemassa sitä yhtä oikeaa ihmistä, koska sä oot. Tavallisesti homma menee niin, että riehutaan tai heilastellaan nuoruus ehkä naistenkin kanssa, kunnes pariudutaan heteronormatiivisesti miehen kanssa, joka siittää binaiselle lapsia. The End.
Anonyymi kirjoitti:
Poikkeuksia on, jokaisessa ryhmässä.Näinpä.
Anonyymi kirjoitti:
Monet bisset/pantyypit näyttää kuule rehellisesti hakevan deittipalveluissa seksiseuraa tai "tyttökaveria" sen miehensä lisäksi. Tää on ok, mut turha väittää että monet bisset olis liikentees hakemassa sitä yhtä oikeaa ihmistä, koska sä oot. Tavallisesti homma menee niin, että riehutaan tai heilastellaan nuoruus ehkä naistenkin kanssa, kunnes pariudutaan heteronormatiivisesti miehen kanssa, joka siittää binaiselle lapsia. The End.
Monet nyt muutenkin panee mitä vaan mikä liikkuu ja hengittää, hetero, bi tai homo. Nykyaika on sellainen perseet edellä aika.
Onneks ei ole pakko elää noin.
- Anonyymi
Tunteeko kukaan pariskuntaa joka koostuisi kahdesta bi-naisesta? Yleensä tuntuvat roikkuvan lesbojen perässä odottaen että lesbo on "suhteen mies" ja tekee aloitteen, keskenään eivät taida saada juuri mitään juttua aikaiseksi.
- Anonyymi
Heh harvassa ovat. Tavallisesti säätävät hetken keskenään kunnes mieshimo tai vauvakuume iskee. 😉
- Anonyymi
Aika usein hakevat ainakin täällä netissä seuraa naisesta joko kokeiluun, tai sitten vakituiseen sivusuhteeseen. Ja ilmeisesti joskus onnistuvatkin löytämään toisen samanlaisen. Homma hoituu sitten miestensä luvalla tai salassa.
Jaano, luulen että en kelpuuttaisi suhteeseen lesboa, joka haluaa olla suhteen mies. Ei kävis mulle.
Muutenkin suhteessa pitää vallita tasa-arvo, kukaan ei pomota ketään ja kumpikin saa olla itsensä heikkouksineen ja vahvuuksineen.- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Jaano, luulen että en kelpuuttaisi suhteeseen lesboa, joka haluaa olla suhteen mies. Ei kävis mulle.
Muutenkin suhteessa pitää vallita tasa-arvo, kukaan ei pomota ketään ja kumpikin saa olla itsensä heikkouksineen ja vahvuuksineen.Minkähän lainen himmeli sulle pitäisi vääntää tästä. Oisko pointti että kahden naisen suhteessa on 2 naista?
Anonyymi kirjoitti:
Minkähän lainen himmeli sulle pitäisi vääntää tästä. Oisko pointti että kahden naisen suhteessa on 2 naista?
Juu maskuliini ja femiini sopii hyvin yhteen. 💙
Suatana kirjoitti:
Niinku näin.
https://i.pinimg.com/236x/9a/c7/f5/9ac7f55b0d6073b735a5bd68d8abc020--lesbian-pride-lesbian-couples.jpg
Kaunista. :)- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Sulla on takaraivossa iskostettu äärimmäisen syvälle tuo heteronormatiivisuus; toisen pitää olla mies ja toisen nainen. Sinänsä logiikka hieman (tai itseasiassa paljonki) ontuu lesbosuhteissa. Lesbosuhteessahan on kaksi naista eikä yksi mies, yksi nainen.
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on takaraivossa iskostettu äärimmäisen syvälle tuo heteronormatiivisuus; toisen pitää olla mies ja toisen nainen. Sinänsä logiikka hieman (tai itseasiassa paljonki) ontuu lesbosuhteissa. Lesbosuhteessahan on kaksi naista eikä yksi mies, yksi nainen.
Ulkonäkö ei tee vieläkään kestään miestä. Eikä diivailu fiksua.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Ulkonäkö ei tee vieläkään kestään miestä. Eikä diivailu fiksua.
Ilmeisesti vaimon hakkaaminen tekee miehen?
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti vaimon hakkaaminen tekee miehen?
Kysy niiltä vaimon hakkaajilta.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Annatko naisille useastikin pataan? Tekeekö se sinusta miehen?
Suatana kirjoitti:
Mulla olis mukavempaa puuhaa vaimolle, kun hakkaaminen.
👀
👅💦👉👌Anonyymi kirjoitti:
Annatko naisille useastikin pataan? Tekeekö se sinusta miehen?
En, muutamaa miestä olen kyllä antanut pataan.
- Anonyymi
Ei saatana, on ihmiset pimeit 😂😂😂😂😂😂, no en jaksanu iha kaikkee lukee, mut....voisko kaik ol vaa omia ittejänsä ???!!!
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1323019Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2602647Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641698Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2091675- 591562
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831239- 451218
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781202Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3051053Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391022