miten jakaa kovalevy asema osiin, eli jakaisi omassa tietokonessa olevaan c asema vaikka c, e, g ja o:ksi? tarvitanko joku ohjelma vai pitääkö se tehdä kun asentaa windowsin. Mull on sit xp. Kiitos etukäten
kovalevyn
5
607
Vastaukset
- el Akim
että xp:tä asennetaessa se kysyy, että asennetaanko yhteen vai useampaan osioon? Muutenhan osiointiohjelma on fdisk.
- mitä järkeä
Mitä hiton järkeä on osioida kovalevyä kovin moneen osioon,
nykyisin on helppo kopioida tarvitsemansa ohjelmat ja omat tiedostot CD-levykkeelle joten kovalevyä ei edes kannat osioida kuin korkeintaan kahteen-kolmeen osioon jos nyt välttämättä kannattaa osioida ollenkaan.en lähtis ollenkaan suosittelemaan osioda yhtä ainuttakaan kova levyä syy: kaikki hidastuu ja ennen tai myöhemmin törmää ongelmiin jos väkisin haluaa omalle tietokoneelle enemmän kovalevy kuvia niin hanki enempää kovoja
- Obi wan
CD-levyke hehehe.... :)
Kohta koneet pas*ana ja sitten syytetään toisia... 1. C: aseman kooksi 20 - 30GB johon käyttis ja ohjelmat. Eheytys nopeampaa ja pirstoutuminen pienempää.
2. E: aseman kooksi 3GB johon kiinteäkokoiseksi muutettu swappi. Nopeuttaa kun ei käyttiksen tarvitse päättää swapin koosta eikä myöskään swappi pirstoudu kun se on omalla osiollaan.
3. D: aseman kooksi loput johon omat tiedostot ym. ladatut tiedostot.
Lisäksi jos tekee esim. Ghostilla backup imagen C:asemasta niin imagen koko pysyy siedettävän kokoisena eli mahtuu esim. yhdelle DVD:lle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201797
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991608Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy491154Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441020Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47856Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37770