HuuliHerpes ! ?

Anonyymi

Mistä johtuu kun huuleen ilmestyy ärhäkkä huuli- herpes,
mikä hoidoksi,

22

337

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Apteekista saa ostaa voiteita lievittämään ja nopeuttamaan paranemista.
      Sitä olisi hyvä olla heti laittaa, kun herpes ilmaantuu, se voi hillitä
      herpeksen ärhäköitymistä.
      Yhden voiteen nimi on Herpolips (uudempi tuote) , toinen on Zovirax muistaakseni.
      Lue tarkkaan käyttöohje.

• Anonyymi

Huuli-herpes on veressä oleva viirus, joka aktivoituu silloin tällöin esim. stressistä, flunssasta, auringonvalosta jne.
      Siihen on reseptivapaita lääkkeitä apteekissa. Itse olen nuo apteekin lääkkeet kokenut tehottomina. Lääkäriltä saa lääkettä, joka nopeuttaa paranemista. Estolääkitystäkin siihen taitaa olla.
      Vyöruusu kuuluu samaan virukseen, joka onkin sitten kipeämpi.

Että semmonen se on, pisara- tai kosketustartunta. Ai niin, huono yleiskuntokin aktivoi.

• Anonyymi

Yleiskunto on huomattavasti heikentyny,
        korona eritäytyminen on ollu kaikilta osin huono juttu,
        ulkona liikunta vähenteny uomattavasti,
        auringon otto kesällä sekin jäi melkein kokonaan pois
        normaalista kesäisitä harrastuksista,

kiitos neuvoista
        täytyy kipittää apteekkiin jospa sieltä saa avun,

tai pahimmassa tapauksessa kai pitää kääntyä lääkärin puoleen,,,

• Anonyymi

Apteekista löytyy monta erilaista voidetta ja geeliä, taitaa saada tablettejakin ilman reseptiä.

• Anonyymi

Ikävä huulessa , mutta monta kertaa hankalampi herpes on genitaalialueella ; värkeissä ja pakaroissa.

• Tuo herpes1 (yskänrokko) paranee kyllä itsestäänkin. Tarttuu lähikontaktissa.
      Asustelee hermostossa, josta aktivoutuu, kun joku alentaa vastustuskykyä.
      (joku luettelikin tuossa ylenpänä niitä asioita)
      Herpes 2 on enimmäkseen niitä alaosaston asioita.
      Vesirokkovirus (herpes zoster) aktivoituu usein vanhemmilla ihmisillä, kun immuunipuolustus vähenee.

• Siis tuo viimeinen tarkoittaa vyöruusua.

• Anonyymi

Join pitkää piimää
      Miten saan sen poikki?
      Lisäksi punahukka meni hukkaan, miten löydän sen? Pitääkö tilata amputaatio?

• Anonyymi

Jatka vain juomista, katkee aikanaan.

• Minulla on aina jemmassa ilman reseptiä saatavaa voidetta huuliherpekseen. Olen oppinut tunnistamaan kuumotuksen huulessa ennen herpeksen puhkeamista. Jos silloin on laittaa voidetta niin olen saanut taudin poistumaan ennen rakkulan tuloa.
      Ei minulla stressiä nykyisin ole, ja kaikki veriarvot ovata hyviä. Silti tämä on ollut riesanani kauan. Onkohan jäännöstä ajoista jotka olivat lievästi sanottuna stessaavia.
      Kerran on ollut vyöruusukin, se tuli selkään joten en nähnyt sitä ensin. Ihmettelin vain että mikä siellä oikein on. Otin toisen peilin ja katsoin, jopa itsekin osasin tehdä dagnoosin. Ei siihen kunnon lääkitystä ole, itsestään parani lääkityksestä huolimatta.

• Anonyymi

Kyllä vyöruusuun on lääkitys, se pitää aloittaa heti oireiden ilmaannuttua.

• Anonyymi

Se voi hyvinkin olla, että alitajunnassa on muistijälki jostain aiemmin stressaavasta tilanteesta milloin herpes on puhjennut siitä. Muistat jonkin tapahtumaan liittyvän asian ja keho reagoi niin kuin silloin, kun tilanne oikeasti tapahtui.

Minulla oli pari vuotta sitten ja silloin juurikin stressi aktivoi.

• Anonyymi

Noita ruusuja on monelaisia,
      lapsesta asti joku niistä iski,
      ihan vain jotain kymmenvuotiaana iski jalkoihin mykyrä-ruusu, kuume yli 40 asetta, ja hirmunen kipu, meisasi kuolla, siihenki oli jo sodanjälkeen lääkitys olemassa, joten siitäki toipui elävien kirjoihin,
      sitten on ollu vyö-ruusu vyötärön seuruvilla seki oli hirmu kipee aikansa kunnon lääkitystä siihen saanu muutakuin jotain neuvoja ja olisko ollu jotain voidetta, se kesti aikansa ja häipyi, sitten on ollu joku ruusu naamassa siihen sain lääkityksen mutta olihan se kammottava tapaus, noin kymmen sentin kokonen läiskä otsassa, oli kipee aikansa ja lääkäri varotti jos se laskeutuu silmiin on heti tultava uudelleen lääkäriin, ei menny silmiin,
      ja herpes huulessa helekutin kipee ilmestyy harvakseltaan silloin tällöin,
      kai minä olen joku r u u s u -t a r h a heh
      ihan naurattaa, mutta ei pitäis nauraa, tietääkseni ruusuun voi kuollakki ja se varmaan on kivulias paha juttu,
      vanhaksi silti olen saanu elää
      sotaaikana kai ihmislapset sai kaikki pöpöt ruumiiseensa, silloin ei ollu antipiotteja heti tauteja torjumassa,

• Anonyymi

purana ei auta ja huuliherpeksen voi saada jos soittaa markkinoilla huuliharppua joka on jonkun vieraslajityypin tiedä mitä tarttuu jos ei ole antiprepiopaattia

• Anonyymi

Nämä provoaloitukset turhat lässyt ovat tämän palstan suolakuppi

• Anonyymi

10:26

etkö koskaan ole tiennyt
        HERPES - VIIRUS on olemassa kaikissa ihimisissä,

ja se puhkeaa joskus onneksi harvoin jos ihmisen yleikunto on jostain syystä heiekentyny,

kuten tuossa joku kirjoitti
        herpes-viiruksen aiheuttamia ruusuja on monenlaisia,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

10:26

etkö koskaan ole tiennyt
        HERPES - VIIRUS on olemassa kaikissa ihimisissä,

ja se puhkeaa joskus onneksi harvoin jos ihmisen yleikunto on jostain syystä heiekentyny,

kuten tuossa joku kirjoitti
        herpes-viiruksen aiheuttamia ruusuja on monenlaisia,

herpes on vain niillä usein naisilla jotka ovat teininä sudelleet samakoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

herpes on vain niillä usein naisilla jotka ovat teininä sudelleet samakoa

Mikä se sellainen "samako" on?

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

lyön vetoa että seitsemänkymppinen ei osaa hoitaa herpestään ylipäänsä

• Anonyymi

Suurin herpestartuntavaara on Kolumbian Calissa eli Caucassa

hakkaa Haitin ja Brasilian karnevaalit kevyesti seksiturismissa

The highest HSV-2 prevalence in Central or South America (60%) was reported for Cali, Colombia, in a random sample of women (mean age, 48 years)
      https://academic.oup.com/jid/article/186/Supplement_1/S3/836780

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      123
      4621
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      70
      2671
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      80
      1695
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1176
    5. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      46
      896
    6. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      892
    7. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      873
    8. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      853
    9. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      68
      828
    10. Olisin valmis tutustumaan uudelleen

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.
      Ikävä
      50
      799
    Aihe