Mites pyyhkeet?

Anonyymi

Otatteko omat pyyhkeet Suomesta mukaan vai vuokraatteko rantapyyhkeet hotellilta?
Anteeksi jos on tyhmiä kysymyksiä, mutta en ole ennen käynyt ns. rantalomalla.
Alkaa jo matka jännittää, torstaina lennetään kohteeseen ja pakkaaminen on aloitettu.

15

974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kasvo- ja kylpypyyhkeet on hotellihuoneessa mutta niitä ei saa viedä rannalle. Otan mukaan oman rantapyyhkeen tai ostan paikan päältä, en vuokraa hotellilta.

      • Anonyymi

        Niinhän sä luulet.


    • Anonyymi

      Itse olen vuokrannut aina hotellilta, kätevä kun saa vaihtaa joka päivä puhtaaseen. Maksaa about 10 euroa viikko plus 10 euron pantti, jonka saa takaisin, kun palauttaa pyyhkeen loman päätteeksi.

    • Anonyymi

      Kyllä varmaan jostakin kulman puodista pyyhe löytyy edullisesti. En tunne Espanjan käytäntöjä, mutta tarpeeksi tasokkaassa hotellissa ainakin Thaimaassa rantapyyhkeet on hotellissa maksuttomasti saatavilla.

      • Anonyymi

        Thaimaa onkin aurinkoinen paratiisi verrattuna kulahtaneeseen Kanarian. Ei voi puhua ees samana päivänä


    • Anonyymi

      Onko se eläke pappa kun poistelee meidän asia kirjoittajien ja sisällön tuottajien asia pitoisia ja palstan aiheeseen liittyviä viestejä. Kun papasta ei ole asia kirjoittajaksi tai sisällön tuottajaksi terrorisoi hän meidän asia kirjoittajien ja sisällön tuottajien viestejä koko ajan. Miksi pappa tekee näin en tajuu

      • Ehkä viestisi eivät liity ketjujen aiheisiin tai niissä on seksiin viittaavaa tekstiä? Asiaa niissä ei tarvitse olla.


      • Anonyymi

        Sinun viestisi ovat kaikki suoraan poistolistalla. Muuta tyyliäsi tai häivy palstoilta.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Ehkä viestisi eivät liity ketjujen aiheisiin tai niissä on seksiin viittaavaa tekstiä? Asiaa niissä ei tarvitse olla.

        " Keskustele vapaasti aiheesta kun aiheesta".


      • Anonyymi kirjoitti:

        " Keskustele vapaasti aiheesta kun aiheesta".

        Omilla palstoillaan. Seksiä sisältävät postaukset poistetaa muilta sivuilta paitsi seksivivuilta.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Omilla palstoillaan. Seksiä sisältävät postaukset poistetaa muilta sivuilta paitsi seksivivuilta.

        Kaikki tietävät Inglesin suosion seksuaalivähemmistöjen suosikkina. Ne kirjoitukset siis kuuluvat olennaisesti tälle palstalle. Olet kovin kiinnostunut miesten välisestä rakkaudesta. Taitaa kiinnostaa sinuakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tietävät Inglesin suosion seksuaalivähemmistöjen suosikkina. Ne kirjoitukset siis kuuluvat olennaisesti tälle palstalle. Olet kovin kiinnostunut miesten välisestä rakkaudesta. Taitaa kiinnostaa sinuakin.

        Rakkaudeksiko sitä kutsutaan ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun viestisi ovat kaikki suoraan poistolistalla. Muuta tyyliäsi tai häivy palstoilta.

        Noin sitä pitää...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tietävät Inglesin suosion seksuaalivähemmistöjen suosikkina. Ne kirjoitukset siis kuuluvat olennaisesti tälle palstalle. Olet kovin kiinnostunut miesten välisestä rakkaudesta. Taitaa kiinnostaa sinuakin.

        Et taida ymmärtää että kirjoitusten täytyy liittyä matkailuun Kanarialla. Jos postaar yleisen homosteluviestin niin sen paikka on homostelupalstalla eikä Kanarian matkailupalstalla. Erikoisesti ne eivät kuulu tällaisiin ketjuihin jotka käsittelevät jotain ihan muuta. Tuskin ne sielläkään kirjoittelustasi pitäisivät.


    • On hotelleja,joissa on ilmaiset pyyhkeet,joissakin muutaman euron lainaus,joten...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe