Ville tiputettiin BB-talosta - Jasmiina mieli matalana: "On kans semmone, jonka ois kuulunu..."

Aika vähiin käy porukka BB-talossa. Mutta niinhän sitä sanotaan, että pidot paranee, kun porukka vähenee. Liekö näin BB-talossa? https://www.suomi24.fi/viihde/ville-tiputettiin-bb-talosta-jasmiina-mieli-matalana-on-kans-semmone-jonka-ois-kuulunu?s24

70

4745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jasmiina teeskentelee kameran edessä huuli pitkänä vähän väliä "pahaa mielta".
      Pelkkää teatteria ja pisteiden kerjäämistä! Ulos sieltä noitumaan, tupakoimaan ja syömään!!

      • Anonyymi

        Tuo jos mikä oli esittämistä, oikein tuijotti kameraan että kaikki varmasti näkisi :D

        Vielä pk-huoneessakin piti taas näyttää tuota idioottia, ollut siellä enemmän kuin kaikki muut yhteensä.


      • Anonyymi

        Ei juma.meinataanko tästä kiusaajasta leipoo voittaja?/miten on mahdollista että tämmöinen Miina on on edelleen talossa!?????!


    • Anonyymi

      Saa nähdä miten ennakkosuosikki Jassun matka tulee menemään. Moni asukkaista ja katsojista kiinnittänyt huomiota tosi usein tapahtuvaan valittamiseen nyt loppumetreillä, mutta toisaalta onhan hän ollut kauden keskeisimpiä tyyppejä ja selkeästi koosteissa eniten näytetty asukas.

      Tosi vaikea ennustaa voittajaa, niin tasaisia äänestyksiä.

      • Anonyymi

        Voittaa tietenki niin suuri on ollu tuotannon ylistys tätä näyttelijää kohtaan.Varsinki Hätönen ssuorastaan kuolaa ku puhuu daamista.Jassu teki sitä ja Jassu teki tätä.Sehän olis tuotannolle rätti päin pläsiä jos ei Jassu voittais.Eilenki näytettiin useampaan ootteeseen koosteessa tämä näyttelijän vouhkausta pk-huoneessa.Kuka uskoo äänestys tuloksiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voittaa tietenki niin suuri on ollu tuotannon ylistys tätä näyttelijää kohtaan.Varsinki Hätönen ssuorastaan kuolaa ku puhuu daamista.Jassu teki sitä ja Jassu teki tätä.Sehän olis tuotannolle rätti päin pläsiä jos ei Jassu voittais.Eilenki näytettiin useampaan ootteeseen koosteessa tämä näyttelijän vouhkausta pk-huoneessa.Kuka uskoo äänestys tuloksiin?

        Tuotanto poisti muut naiset ja nyt v-miina itsekin puhuu kuin olisi ollut sovittu juttu ja hänen ainoana naisena täytyy päästä finaaliin.


      • Anonyymi

        Just mahtuu kuvaruutuun…..


    • Anonyymi

      Jaahas, en tiedä millainen skitso pitää olla, että Jassua äänestää jatkoon, eihän toi ole muuta esittänyt kuin: EI VI**U MÄ EN PYSTY .... MÄ EN OSAA, MIKS NÄÄ TEHTÄVÄT ON SEMMOSII; ET PITÄÄ JOTAIN OSATA ... EI VI**U, MÄ EN VOI:: MÄ VAAN EN VOI ... ja sitten se naama kurtussa aina, jos ei HÄNTÄ ei huomioida ja laiteta toooosiiii helppoja "juoru kyssäreitä" tehtäviin, niissä Jassu loistaa, kuten pois potkitun Villen kanssa röökipaikalla, aiwan saatanallista LÄYHÄÄMISTÄ joka kerta ja BB-munaton tuotanto ei ole puuttunut "piilo puheisiin äänestyksistä/BB:n arvostelusta", ihan paskin kausi koko BB:stä IKINÄ, toivottavasti ainoa aito ihminen AKI voittaa.

      • Anonyymi

        Vittumiina tulee olemaan aina Vittumiina ulkona talostakin ,kaikki varmasti puhuu vittumiinasta aina kun näkevät sen.Mielestäni tuotanto edesauttoi tuossa Vittumiina nimestä hän ei pääse siitä eroon ,luulenpa että tuotanto teki karhunpalveluksen tälle naiselle ,kun eivät pistänyt pihalle sitä aikaisemmin sori vaan.


      • Anonyymi

        Nyt perjantain koosteessa juuri sitä hokemista ja ikävää kuittailua Akille


      • Anonyymi

        AAMEN!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittumiina tulee olemaan aina Vittumiina ulkona talostakin ,kaikki varmasti puhuu vittumiinasta aina kun näkevät sen.Mielestäni tuotanto edesauttoi tuossa Vittumiina nimestä hän ei pääse siitä eroon ,luulenpa että tuotanto teki karhunpalveluksen tälle naiselle ,kun eivät pistänyt pihalle sitä aikaisemmin sori vaan.

        Juurikin näin!!!


    • Anonyymi

      Miksiköhän näyttävät näin paljon kiroilukonetta? Aika kurja mallin suomalaisille nuorille. Marisee, kiroilee ja pomppii tupakalla, ei tiedä mistään mitään. Peruna on kotoisin Ahvenanmaalta ja hiekka on suomalainen kivi. Voi voi.

      • Anonyymi

        Katsos kun tuotanto luulee että draama kuningattar kiinnostaa aikuisia ihmisiä.Mutta just näitä tiktok kyttääjiä kylläki.Just tommoset läyhääjäthän ne täyttää neki


      • Anonyymi

        Täähän Miina on ihan diibi daa…/sen näkee sokea Reettakin!!ulos nyt sieltä ja keski-suomen junnaan…v…hokemaan……


    • Anonyymi

      Jassu on heikko persoona: ei kestä mitään, pelkkää kaikkea, ei sopeudu uusiin tilanteisiin, loisii muiden siivellä, makaa, syö, itkee ja valittaa. Suomeksi: typerys.

      • Anonyymi

        Sama mieltä.Hän ei ole älykäs,fiksu ihminen.On hänelle suosittuu uusi etunimi...V......Miina.Mutta.....kyllä tuotanto on päättänyt,että hän voittaa.Ja ei me voi sinne mitään...Valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama mieltä.Hän ei ole älykäs,fiksu ihminen.On hänelle suosittuu uusi etunimi...V......Miina.Mutta.....kyllä tuotanto on päättänyt,että hän voittaa.Ja ei me voi sinne mitään...Valitettavasti.

        Mä inhoan palloja, mä inhoan keskiviikkoa mä inhoan kaikkea paitsi nokkoa ja mässyä tuokaa mulle niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä inhoan palloja, mä inhoan keskiviikkoa mä inhoan kaikkea paitsi nokkoa ja mässyä tuokaa mulle niitä.

        Tasan näin! Kauden inhokki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä inhoan palloja, mä inhoan keskiviikkoa mä inhoan kaikkea paitsi nokkoa ja mässyä tuokaa mulle niitä.

        Laittakaapa sinne tupakointi - nuuska kielto loppu viikoksi ainakin!
        Saadaan nähdä todellista v-sanaa painotteisena! Nikorette-purkkaa vain saataville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä inhoan palloja, mä inhoan keskiviikkoa mä inhoan kaikkea paitsi nokkoa ja mässyä tuokaa mulle niitä.

        On kuin viime vuoden voittaja, erona että valittaa koko ajan. Niistähän tulisi hyvä pari, molemmat löhöää sohvalla ja syövät, paitsi kun saavat rahaa bilettämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama mieltä.Hän ei ole älykäs,fiksu ihminen.On hänelle suosittuu uusi etunimi...V......Miina.Mutta.....kyllä tuotanto on päättänyt,että hän voittaa.Ja ei me voi sinne mitään...Valitettavasti.

        Olen myös sitä mieltä ettei Jassulle kuulu voittaa. Ei koko bb:n aikana kai ole ollut niin kovaa kiroilijaa. huutajaa ja marisijaa kun Jassu. Olen kovin kilpailija vaikka syyttää siitä muita. Aina on joku hampaissa, ensin Sami ja nyt milloin Aki, milloin mikin, jonka pelkää ohittaneen hänet suosiossa. Kyllä menee maku jos Jassu voittaa. Sen kertoo kuinka kyynärpää taktiikalla, huutamalla ja kiroilulla, kieroilulla ja päiväkirjahuone-juoruilulla pärjää. On huono erimerkki tulevalla kaudelle. Älkää hyvät ihmiset sortuko sellaqista äänestämään. Jos hän ei voita, saatte nähdä todellisen itkupotku-raivon. Se on viihdettä. Aki ja Sami -ressukoita säälittää. Äänestän Akia, hän taitaa lisäksi parhaiten tarvita voittorahat.


      • Anonyymi

        Juu ja kauheimmat yöhousut Jalas hiihtelee ite vaik samin housuja haukku/on sen näköinen että on syönyt kaikkien eväät!!!!!


    • Anonyymi

      Pekka näköjään voittaa tuotanto taas valinnut voittajan jo etukäteen! Ei muuten olisi noin ylimielinen!
      Mitä muuten tehnyt viime vuonna, kun ei ansioita muka yhtään, ensihoitaja muka!
      Kai joku voi täällä sen tutuista paljastaa, mitä tehnyt viime vuonna ! On jotain ansioita pakko olla edes jos saanut työllisyys- tai sosiaalitukia!
      Miksi ei ilmoittanut että on työtön, jos ei töissä! Keksitty ammatti!

      • Anonyymi

        No hyvä, moni jo pelkäsi että v-miina valittu voittajaksi.


      • Anonyymi

        Mietin tässä olisko myös V....Miinalla keksitty ammatti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin tässä olisko myös V....Miinalla keksitty ammatti!

        Eihän tuon "hoitoon" kukaan edes suostuisi. Jos työskentelee satunnaisesti ravintoloissa niin keksin siihen vain yhden ammatin, mutta tuskinpa paljon hankkii siinäkään.


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Että voikin olla kaksi niin ärsyttävää tyyppiä kuin Pekka ja Jassu. Jassulta lähti juorukaveri, koittaa nyt pärjätä pk-huoneessa juoruilulla, valittamalla ja muita mollaamalla, yksin. Jos Aki lähtisi, kenetkähän sitten ottaisi mollaamisen kohteeksi. Pelkään että tuotanko "palkitsee" voitolla sen suuriäänisen huutavan marisijan. Kaikki on huonosti, kaikki tehtävät on per......stä, aina vi....ttaa. BB:n kovin kiroilija, hyi olkoon. Uskon, että jkv. kuitenkin on tuotannon sormet pelissä. Jassu olisi saanut lähteä juorukaverinsa mukana ja taloon olisi saanut jäädä se tumma supertaitava Samir. Voi kuinka suuremmoisen luontoinen voikaan ihminen parhaimmillaan olla. Hänestä voisi monet miehet ottaa oppia.
        nim. Sanavalmis Santeri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuon "hoitoon" kukaan edes suostuisi. Jos työskentelee satunnaisesti ravintoloissa niin keksin siihen vain yhden ammatin, mutta tuskinpa paljon hankkii siinäkään.

        Käykäähän katsomassa ylilautabb näette kuinka revittelee ilman mitään housuja.


    • Anonyymi

      No poistitte rehellisen viestin, kun ihmettelin missä Pekka viime vuonna ollut, kun ei ansioita! Tuotanto kai tarkisti taustatiedot? Toivottavasti!

      • Anonyymi

        No yksi laitos missä ei tuloja!


      • Anonyymi

        Taidat ole vmiinan sukulaisia kun olet yhtä tyhmä, "ei tietoa" ei tarkoita ettei olisi tuloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No yksi laitos missä ei tuloja!

        Puolet teistä heimolaisita tosiaan laitoksessa, mutta jopa siellä maksavat palkaa jos tekee täöitä, mutta ettehän te heimolaiset tietysti tee sielläkään, läskistytte vaan lisää :)


    • Anonyymi

      On vain yksi laitos missä ei tienaa mitään!

      • Anonyymi

        Milloin pääsit vapauteen?


    • Anonyymi

      Tuo Jasmiina alkaa ärsyttää aina enemmän ja enemmän kyllä kelpaa pekan turki ja seura on niin raivostuttava pentu leikkii aikuistaeikä osaa mitään tyhmä

    • Anonyymi

      Pekka voittaa tuotanto valinnut jo aiemmin ja Pekka myös tietänyt alusta asti, niin ylimielistä käytöstä! Miten muka sai ääniä noin paljon, silloin kun oli äänestyksissä,
      kun joka puolella on valittu inhokiksi!

      Ei jää rahaakaan, kun luvannut maksaa äänestäneille!

      Miksi ei sääntöä, yksi kerta/puhelin, silloinkin voi sillä 100€ äänestää! On mahdollista estää useammin samasta puh.nrosta soittaminen, Eurovision kilpailussa oli!

      • Anonyymi

        Saisio ohjailee törkeästi äänestäjiä ollessaan studiossa kun häätöäänestys on menossa.Samoin Hätönen on niin Jassun perään että oksettaa kattoa ja kuunnella sitä.Äänestykset on täyttä pelleilyä olleet koko BB ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisio ohjailee törkeästi äänestäjiä ollessaan studiossa kun häätöäänestys on menossa.Samoin Hätönen on niin Jassun perään että oksettaa kattoa ja kuunnella sitä.Äänestykset on täyttä pelleilyä olleet koko BB ajan.

        Uskooko joku tosiaan noihin äänestyksiin? Petkutusta. Tuotantoyhtiö valitsee voittajan. Nyt putosi Samir, fiksuin kaikista. Hätönen, Vehviläinen ja vieraat hehkuttavat Pekkaa ja Jasmiinaa, noita ärsyttävimpiä henkilöitä. Jasmiina lienee nukkunut tunneilla peruskoulussa, kun yksinkertaisimpiakaan yleistiedon asioita ei tiedä.


    • Anonyymi

      Tupakointikielto nyt heti, kun kokoajan näytätte tupakointipaikkaa ja nuoret saa siitä huonoa mallia! Tuotanto herätys nyt jo vihdoin!

      Ensiviikolla sitten lievennetty tupakointiajan 3-4 /päivä!
      Jotain rotia jo tuotannollekin! Sainio takaisin ja Virtanen ulos ohjaamasta!

      • Anonyymi

        Tupakointia näytetään, koska tuotannon lellikki Jasmiina on siellä koko ajan!! 😫
        Olisi joutanut ulos ajat sitten!!


    • Anonyymi

      Aki on pelaaja...mutta mitä sitten, Aki pelaaja voittakoon.

    • Anonyymi

      Pekkako voittaja?? Jasmiina?? Itse en äänestäisi kumpaakaan voittoon.
      Aki tai Samir ovat voittaja-ainesta, mutta ilmeisestikin tuotanto haluaa vaan mässätä törkeyksillä ja vastaavilla.
      BB:n seuraava nimi täytynee olla TÖRKY-BB

    • Anonyymi

      Ville oli mun suosikki samoin Melody. Mut on siel viel kolme.

      • Anonyymi

        Joka ikinen ilta kehutaan tuota Justiinaa, vaikka talossa on upeita, hauskoja ja taitavia miehiä!!? Ellakin eilen kehui Samiria oikeaksi voittajaksi, sitten sen tittelin antoi kuitenkin tällä vetelällä löhöäjälle!!??


    • Anonyymi

      Olen kaikki kaudet katsonut ja ketään en ole näin paljon vihannut, kuin Vittu-Miinaa. Alussa annoin mahdollisuuden, kuten muillekkin, mutta nyt odotan tunti tunnilta, että poistuu talosta, sillä muita suosikkeja haluaisin katsella.

    • Anonyymi

      Aika lällyä porukkaa eikä edes kunnon draamaa eikä bileitä. Tykkään katsoa, kun känniset ihmiset avautuu ja jyystää. Tänä vuonna meininki oli kuin seurakunnan leiriltä. "Otatko kluteenitonta ja vegaanista teetä? Kyllä kiitos. Ole hyvä. Voi kiitos. Sulla on ihanat hiukset. Kiitos. Ole hyvä" ....iha oikeesti missä on äksön!!!!!!

      • Anonyymi

        Vastenmielinen Jasmiin ollut koko ajan pääosassa.
        Kyllä on vääryys, jos tuo vetelehtijä voittaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastenmielinen Jasmiin ollut koko ajan pääosassa.
        Kyllä on vääryys, jos tuo vetelehtijä voittaa!

        "Vastenmielinen" ja "naurettava" ovat kaksi määritelmäää, jotka hän omalla käytöksellään ja perseilyllään on itse itselleen hankkinut.

        Itse en tuollaista, "mä en ala- mä pelkään - apua, mä vihaan"-tyyppiä sietäisi lähelläni ollenkaan. Jättäisin kuin nallin kalliolle parkumaan "apua, auttakaa, mä en osaa...!"

        Naurettava pelle. Omituiset legginsit jalassaan, aina kankku tai haarat levällään, "v" kohti kameraoita oikein korostaa heikkoa, itsensä hillitsemätöntä, itsekritiikitöntä olemustaan. Ei piittaa muista ja kuinka muiden keskellä esiintyy, ei mitään itsekuria ja jatkuvasti naama nyrpeänä. Ilahtuessaan osaa huutaa vain: "Voi Vittu!"

        Onko sen kotikieli turkki, kun ei juuri muuta ole suomeksi opetellut? Mikä on "vittu" turkiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vastenmielinen" ja "naurettava" ovat kaksi määritelmäää, jotka hän omalla käytöksellään ja perseilyllään on itse itselleen hankkinut.

        Itse en tuollaista, "mä en ala- mä pelkään - apua, mä vihaan"-tyyppiä sietäisi lähelläni ollenkaan. Jättäisin kuin nallin kalliolle parkumaan "apua, auttakaa, mä en osaa...!"

        Naurettava pelle. Omituiset legginsit jalassaan, aina kankku tai haarat levällään, "v" kohti kameraoita oikein korostaa heikkoa, itsensä hillitsemätöntä, itsekritiikitöntä olemustaan. Ei piittaa muista ja kuinka muiden keskellä esiintyy, ei mitään itsekuria ja jatkuvasti naama nyrpeänä. Ilahtuessaan osaa huutaa vain: "Voi Vittu!"

        Onko sen kotikieli turkki, kun ei juuri muuta ole suomeksi opetellut? Mikä on "vittu" turkiksi?

        Google-kääntäjän mukaan "Kahretsin".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Google-kääntäjän mukaan "Kahretsin".

        Kahareisin? Just!


    • Anonyymi

      Huomaan nyt että muitakin täällä häiritsee että tuotanto sallii Jasminan puhetyylin jossa joka lauseeseen mahtuu ainakin 1 veesana. Maksan sen vain 1 € ja äänestän sitten kun asukkaan saamat äänet ilmoitetaan eli en koskaan, mutta toivon että Samir

    • Anonyymi

      Tuotantohan on päättänyt jo silloin kun nämä henkilöt on valittu ohjelmaan, että mässy-jassu voittaa kilpailun. Jotkut typerät äänestää ja menettää tuotannolle rahansa. Ei mitään tekemistä ole katsojien äänillä pudotuksiin ja lopputulokseen!
      No, toivottavasti maksaa ulosottovelkansa voittorahoilla? Koskahan tuokin mässy menee oikeisiin töihin ja tienaamaann kuluttamansa eurot? Ja kukahan työnantaja ottaisi tuommosen valittajan ja vetelän ihmisen töihin? Muuta ei osaa tehdä, kuin kirota, tupakoida, valittaa ja syödä!
      Aki on ainoa joka ansaitsisi voiton. Hän on tavallinen ja fiksu työssäkäyvä asukas.

      • Anonyymi

        Jasmiini on töissä oleva ihminen, älkää valehdelko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jasmiini on töissä oleva ihminen, älkää valehdelko.

        Lehdessä kertoo tekevänsä vain keikkoja ravintolassa, vaikka lähihoitajista pulaa, tulot viittaa lähinnä työttömyyskorvauksiin, keikat taitaa olla pimeitä hommia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jasmiini on töissä oleva ihminen, älkää valehdelko.

        No eipä uskoisi! Ihmettelen työbantajaa joka katselee noin vetelää työntekijää ja hyväksyy ala- arvoisen kielenkäytön sekä muiden panettelun ja suoranaisen ilkeilyn ja kiusaamisen! Hyi mikä ihminen! 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä uskoisi! Ihmettelen työbantajaa joka katselee noin vetelää työntekijää ja hyväksyy ala- arvoisen kielenkäytön sekä muiden panettelun ja suoranaisen ilkeilyn ja kiusaamisen! Hyi mikä ihminen! 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

        Niitä jassuja on työpaikat pullollaan ikävä kyllä, siellä ne kiusaavat, arvostelevat ja vähättelevät työntekijöitä, jotka yrittävät tehdä työnsä kunnolla. Etenkin hoitoalalla heitä tuntuu olevan, nimimerkki kokemusta on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä jassuja on työpaikat pullollaan ikävä kyllä, siellä ne kiusaavat, arvostelevat ja vähättelevät työntekijöitä, jotka yrittävät tehdä työnsä kunnolla. Etenkin hoitoalalla heitä tuntuu olevan, nimimerkki kokemusta on.

        Ei kyllä mustaloisia ole työpaikoilla, ovat allergisia työlle. Tai no käyhän se työstä tuokin rahtihametouhu ja vanhusten huijaaminen.


    • Anonyymi

      Kuka katsoo ja kuluttaa aikaa tähän joutavanpäiväiseen roskaan??

    • Anonyymi

      Mässy-justiina ei ole pärjännyt missään kilpailuissa, mutta kuinka ollakkaan? Tiesi kellonajan aika tarkkaan?! Oliko mässyttämäs pk-huoneessa ja jostain syystä kello oli ilmestynyt sinne! Näin tuotanto pelaa!
      Jos olis työssäkäyvä, ni ei tommosia ulosottovelkoja olisi?
      Toinen ärsyttävyyden huippu ja turhake on Pekka ja niin vain on päätetty ennen formaatin aloitusta, että nämä 2 on finaalissa! Jos nuo olisi pudonneet, niin ei olisi väliä kuka voittaisi, mutta Aki on silti kaikista paras ja aidoin.

      • Anonyymi

        Vähän liian tarkasti osui ajat, lopussa sitten heitti kun ei ollut vaaraa tippumisesta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jep ja JESS loistavaa, miks vitussa pitää näitä suosia joka saatanan vuosi, eikö ne pärjää muuten kuin vittuilemalla muille laittaa sinne määkimään, niinku tää Ville, ei muuta tehny, ku läyhäs ton onnettonan (heikoin lenkki)

    • Anonyymi

      Ovatha kyseessä maailmankaikkeuden tärkeimmät jutut!

    • Anonyymi

      Kunhaqn ei vaan se kiroileva, manipuloiva, juoruilija, huutaja-Jassu voita. Jos niin on sovittu tuotannon puolelta, niin kuin epäillään, että se ärsyttävä Peikka tai Jassu voittaa, silloin on viimeinen kausi kun sitä viitsii katsoa.
      Kyllä vähän laittaa epäileen, että tuotannon sormet on pelissä. Niin paljon Jassua ja Pekkaa näytetään inhoava, että luulisi heidän lentäneen talosta jo ajat sitten, jos se olisi ollut äänestäjien vallassa.

    • Anonyymi

      Kummallista on, että nurkissa on supistu sääntäjen vastaisia juttuja, mutta ei ole puututtu. Myöskään kiusaamiseen ja jatkuvaan nälvimiseen ei ole puututtu. Aki joutui silmätikuksi, kun tuotanto esitti kaikille Akin ja Anssin keskustelun. Unohdettiin kauniisti se, että Anssi "houkutteli"Akin puhumaan finaalitoiveestaan.
      Paistaa niin puolueellisuus koko ajan. Mutta totta toinen puoli - vaikeneminen tosiasioista johtunee siitä, että joku keksii tehdä valituksen mm kunnianloukkaus,rasismi, syrjiminen, mielenpahoitus jne. Eli ollaan hiljaa.
      Siitä ei voi tehdä valitusta ketä loppupeleissä äänestää. Onneksi.

      • Anonyymi

        Vastapoolina olisi pitänyt kaiuttimista tulla edes kerran miten Vittumiina päiväkirjahuoneessa haukkuu milloin kenenkin pataluhaksi. Esim Samin. Sen jälkeen kun oli ensin pyytänyt anteeksi. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastapoolina olisi pitänyt kaiuttimista tulla edes kerran miten Vittumiina päiväkirjahuoneessa haukkuu milloin kenenkin pataluhaksi. Esim Samin. Sen jälkeen kun oli ensin pyytänyt anteeksi. 🤣

        Niinpä, pahempaa pelaamista v-miinalla läyhääminen selän takana ja pk-huoneessa.


    • Anonyymi

      Miten tähän ohjelmaan näillä uusilla kausilla on saatukin näin mitään sanomatonta väkeä ainoa tällä kaudeilla keissä on edes vähän kontenttia on pekka ja anssi. Viime kaudesta en muista mitään keitä siellä edes ole.

    • Anonyymi

      Jonnet diellä huumeissa kirjoittaa mitä sattuu vähän niin kuin ylen toimittajat?

    Ketjusta on poistettu 108 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3554
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      229
      2166
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1702
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1597
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1434
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      294
      1305
    7. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1145
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1141
    9. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      84
      1139
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      976
    Aihe