Thaimaassa tapahtuu!
Tänään Buriram Unitedin viimeinen kotiottelu tänä vuonna. Kaikki mukaan kannustamaan!
https://www.youtube.com/watch?v=wH1PkA62sYI
Kahden viikon päästä sunnuntaina ravintola Afrikassa (route288) itsenäisyyspäivän aterioinnit alkaen klo 13. Kaikki suomalaiset mukaan!
Sitten onkin jo 17.12. suomalaisten pikkujoulu-olympialaiset Jomtienilla niinikää alkaen noin klo 13.00. ja jatkot tutussa ravintolassa samalla kohdalla.
Nyt olisi mahdollisuus Hua Hinin kovakuntoisella kaverilla tulla näyttämään narsisteille paljon mainostamiaan erinomaisia suorituksia, mutta älä tule krapulassa, ettei tarvi elvyttää rannalla.
T 2010
Tapahtumia joulun alla
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ehdi Hua Hinin mies, joku saattaa kirjoittaa jotain palstalle sillä aikaa.
- Anonyymi
Hiekkiksessä on kellohamekarkelot itsenäisyyspäivänä.
- Anonyymi
Itsenäisyyspäivänä mennään bkk lähetystöön juhliin, tanssahtelemaan everstin kanssa poskivalssia lentäjän uniformu päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsenäisyyspäivänä mennään bkk lähetystöön juhliin, tanssahtelemaan everstin kanssa poskivalssia lentäjän uniformu päällä.
Viimeksi kiipesivät ränniä pitkin lähetystöön, koska se oli suljettu. Kahvittelut oli edellisenä sunnuntaina lähetystössä ja varsinaiset juhlat skipattiin, koska kuningas oli vastikään haudattu.
Mutta eihän se estä kansainvälistä laatumajuria tanssimasta, jolla on erinomaisen tasokas kunto ja arvomaailma kohdallaan.
T 2010
- Anonyymi
Koelentäjämajuri kertoi eilen juosseensa 43 kilometriä kuuden kilometrin tuntinopeudella ja aikaa siihen kului kaksi tuntia. Siinä meni kerralla fysiikan laitkin uusiksi.
- Anonyymi
Enpä tainnut kertoa kerroin että juoksin 3 kilometriä neljä kertaa, lukutaitosi ei ole parhaammasta päästä, lukeminen kuitenkin auttaa vaikka aapisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä tainnut kertoa kerroin että juoksin 3 kilometriä neljä kertaa, lukutaitosi ei ole parhaammasta päästä, lukeminen kuitenkin auttaa vaikka aapisen.
"Juoksit"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Juoksit"
Tai no paremmin kävelin, reippaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai no paremmin kävelin, reippaasti.
Ei onnistu tuolla kunnolla. Vauhtisi on maksimissaan 4km tunnissa ja pystyt kävelemään maksimissaan 2km matkan. Jos pystyt todistamaan muuta, laitan sinulle 1000 euroa tilille heti.
T 2010
- Anonyymi
Buriramissa ei ole rantoja se on sisämaassa...
- Anonyymi
On tekojärviä suuriakin. Hyvin suosittuja ravintoloineen ja uimarantoineen.
Suomalaisfirmalta lihaa, kalaa ja muita herkkuja joulupöytään Thaimaassa:
"Varmista että saat joulupöytääsi herkullisia Suomalaisia sekä kansainvälisiä laadukkaita tuotteita, Dusty Gecko Restaurant lähettää ympäri Thaimaata SCG EXPRESSin Kylmäkuljetus autoilla joko jääkaappikylmänä taikka Pakasteena suoraan kotiovellesi.
dustygecko.com"
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tekojärviä suuriakin. Hyvin suosittuja ravintoloineen ja uimarantoineen.
Suomalaisfirmalta lihaa, kalaa ja muita herkkuja joulupöytään Thaimaassa:
"Varmista että saat joulupöytääsi herkullisia Suomalaisia sekä kansainvälisiä laadukkaita tuotteita, Dusty Gecko Restaurant lähettää ympäri Thaimaata SCG EXPRESSin Kylmäkuljetus autoilla joko jääkaappikylmänä taikka Pakasteena suoraan kotiovellesi.
dustygecko.com"
T 2010Vaan maailman paras pihvi tulee Suomesta! Hautakorven nautatilalta lähtöisin oleva Atrian naudan ulkofileepihvi on valittu maailman parhaaksi pihviksi.
Suomalainen naudanliha on valittu maailman parhaaksi pihviksi.
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/8caf084d-a582-43b9-8c70-dc1c607a8a29
- Anonyymi
Nimimerkillä 2010 riittää puuhaa, hyvää loppuvuotta!
Piti kysymäni että millaisiin tapahtumiin aikoo osallistua Hua Hinin Bumba ja Chiang Main Zumba tänä vuonna tai vuodenvaihteessa ja mikä oli viimeisin tapahtuma suomalaisten kanssa? Kiinnostaa kuulla kun olette kovia arvostelemaan kaikkea mitä 2010 tekee, mutta en ole koskaan kuullut sanaakaan siitä mitä te teette Thaimaassa?- Anonyymi
Me ollaan jo täällä. Ei tarvi tehä mitään. Taidetaankin olla ainoat.
By NumBaII, 60 oon ollu jo - Anonyymi
Viimeinen kokoontuminen suomalaisten kanssa oli viime vuonna jouluaterialla tosin suomalaisia oli rajoitetusti, erinomainen jouluateria, kiitos Jorma, tänä vuonna uudestaan samassa paikassa, kuten useana edellisenäkin vuotena.
BY NumBall HHN 61v. tänään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeinen kokoontuminen suomalaisten kanssa oli viime vuonna jouluaterialla tosin suomalaisia oli rajoitetusti, erinomainen jouluateria, kiitos Jorma, tänä vuonna uudestaan samassa paikassa, kuten useana edellisenäkin vuotena.
BY NumBall HHN 61v. tänään.Kerran vuodessa siis ulkona ihmisten ilmoilla? ok. Tulenpa osallistumaan kameran kanssa ja katsotaan oletko paikalla. En nimittäin usko että olet.
- Anonyymi
Kaukaa ottaa 2010 lihansa - 1106km päästä!
Etenkin kun Buriram on tunnettu karja-alue :-)- Anonyymi
Kylmäautoilla kulkee vuorokaudessa perille. Thaimaa on kuljetusfirmojen luvattu maa. Nyt koronan aikaan kuljetusliikkeet kukoistaa ja on laajentuneet valtavasti, kuin myös verkkokauppa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmäautoilla kulkee vuorokaudessa perille. Thaimaa on kuljetusfirmojen luvattu maa. Nyt koronan aikaan kuljetusliikkeet kukoistaa ja on laajentuneet valtavasti, kuin myös verkkokauppa.
Voiko läskisoosia kuljettaa kylmäautoilla?
- Anonyymi
Muistakaa ilmoittautua Hiekkiksen kellohamekarkeloihin. Hätätilassa tunttulakkikin riittää pukeutumiseen.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625