Tapahtumia joulun alla

Anonyymi

Thaimaassa tapahtuu!

Tänään Buriram Unitedin viimeinen kotiottelu tänä vuonna. Kaikki mukaan kannustamaan!
https://www.youtube.com/watch?v=wH1PkA62sYI

Kahden viikon päästä sunnuntaina ravintola Afrikassa (route288) itsenäisyyspäivän aterioinnit alkaen klo 13. Kaikki suomalaiset mukaan!

Sitten onkin jo 17.12. suomalaisten pikkujoulu-olympialaiset Jomtienilla niinikää alkaen noin klo 13.00. ja jatkot tutussa ravintolassa samalla kohdalla.

Nyt olisi mahdollisuus Hua Hinin kovakuntoisella kaverilla tulla näyttämään narsisteille paljon mainostamiaan erinomaisia suorituksia, mutta älä tule krapulassa, ettei tarvi elvyttää rannalla.

T 2010

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ehdi Hua Hinin mies, joku saattaa kirjoittaa jotain palstalle sillä aikaa.

    • Anonyymi

      Hiekkiksessä on kellohamekarkelot itsenäisyyspäivänä.

      • Anonyymi

        Itsenäisyyspäivänä mennään bkk lähetystöön juhliin, tanssahtelemaan everstin kanssa poskivalssia lentäjän uniformu päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsenäisyyspäivänä mennään bkk lähetystöön juhliin, tanssahtelemaan everstin kanssa poskivalssia lentäjän uniformu päällä.

        Viimeksi kiipesivät ränniä pitkin lähetystöön, koska se oli suljettu. Kahvittelut oli edellisenä sunnuntaina lähetystössä ja varsinaiset juhlat skipattiin, koska kuningas oli vastikään haudattu.

        Mutta eihän se estä kansainvälistä laatumajuria tanssimasta, jolla on erinomaisen tasokas kunto ja arvomaailma kohdallaan.

        T 2010


    • Anonyymi

      Koelentäjämajuri kertoi eilen juosseensa 43 kilometriä kuuden kilometrin tuntinopeudella ja aikaa siihen kului kaksi tuntia. Siinä meni kerralla fysiikan laitkin uusiksi.

      • Anonyymi

        Enpä tainnut kertoa kerroin että juoksin 3 kilometriä neljä kertaa, lukutaitosi ei ole parhaammasta päästä, lukeminen kuitenkin auttaa vaikka aapisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tainnut kertoa kerroin että juoksin 3 kilometriä neljä kertaa, lukutaitosi ei ole parhaammasta päästä, lukeminen kuitenkin auttaa vaikka aapisen.

        "Juoksit"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Juoksit"

        Tai no paremmin kävelin, reippaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai no paremmin kävelin, reippaasti.

        Ei onnistu tuolla kunnolla. Vauhtisi on maksimissaan 4km tunnissa ja pystyt kävelemään maksimissaan 2km matkan. Jos pystyt todistamaan muuta, laitan sinulle 1000 euroa tilille heti.

        T 2010


    • Anonyymi

      Buriramissa ei ole rantoja se on sisämaassa...

      • Anonyymi

        On tekojärviä suuriakin. Hyvin suosittuja ravintoloineen ja uimarantoineen.

        Suomalaisfirmalta lihaa, kalaa ja muita herkkuja joulupöytään Thaimaassa:

        "Varmista että saat joulupöytääsi herkullisia Suomalaisia sekä kansainvälisiä laadukkaita tuotteita, Dusty Gecko Restaurant lähettää ympäri Thaimaata SCG EXPRESSin Kylmäkuljetus autoilla joko jääkaappikylmänä taikka Pakasteena suoraan kotiovellesi.
        dustygecko.com"

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tekojärviä suuriakin. Hyvin suosittuja ravintoloineen ja uimarantoineen.

        Suomalaisfirmalta lihaa, kalaa ja muita herkkuja joulupöytään Thaimaassa:

        "Varmista että saat joulupöytääsi herkullisia Suomalaisia sekä kansainvälisiä laadukkaita tuotteita, Dusty Gecko Restaurant lähettää ympäri Thaimaata SCG EXPRESSin Kylmäkuljetus autoilla joko jääkaappikylmänä taikka Pakasteena suoraan kotiovellesi.
        dustygecko.com"

        T 2010

        Vaan maailman paras pihvi tulee Suomesta! Hautakorven nautatilalta lähtöisin oleva Atrian naudan ulkofileepihvi on valittu maailman parhaaksi pihviksi.
        Suomalainen naudanliha on valittu maailman parhaaksi pihviksi.
        https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/8caf084d-a582-43b9-8c70-dc1c607a8a29


    • Anonyymi

      Nimimerkillä 2010 riittää puuhaa, hyvää loppuvuotta!
      Piti kysymäni että millaisiin tapahtumiin aikoo osallistua Hua Hinin Bumba ja Chiang Main Zumba tänä vuonna tai vuodenvaihteessa ja mikä oli viimeisin tapahtuma suomalaisten kanssa? Kiinnostaa kuulla kun olette kovia arvostelemaan kaikkea mitä 2010 tekee, mutta en ole koskaan kuullut sanaakaan siitä mitä te teette Thaimaassa?

      • Anonyymi

        Me ollaan jo täällä. Ei tarvi tehä mitään. Taidetaankin olla ainoat.

        By NumBaII, 60 oon ollu jo


      • Anonyymi

        Viimeinen kokoontuminen suomalaisten kanssa oli viime vuonna jouluaterialla tosin suomalaisia oli rajoitetusti, erinomainen jouluateria, kiitos Jorma, tänä vuonna uudestaan samassa paikassa, kuten useana edellisenäkin vuotena.
        BY NumBall HHN 61v. tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeinen kokoontuminen suomalaisten kanssa oli viime vuonna jouluaterialla tosin suomalaisia oli rajoitetusti, erinomainen jouluateria, kiitos Jorma, tänä vuonna uudestaan samassa paikassa, kuten useana edellisenäkin vuotena.
        BY NumBall HHN 61v. tänään.

        Kerran vuodessa siis ulkona ihmisten ilmoilla? ok. Tulenpa osallistumaan kameran kanssa ja katsotaan oletko paikalla. En nimittäin usko että olet.


    • Anonyymi

      Kaukaa ottaa 2010 lihansa - 1106km päästä!

      Etenkin kun Buriram on tunnettu karja-alue :-)

      • Anonyymi

        Kylmäautoilla kulkee vuorokaudessa perille. Thaimaa on kuljetusfirmojen luvattu maa. Nyt koronan aikaan kuljetusliikkeet kukoistaa ja on laajentuneet valtavasti, kuin myös verkkokauppa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmäautoilla kulkee vuorokaudessa perille. Thaimaa on kuljetusfirmojen luvattu maa. Nyt koronan aikaan kuljetusliikkeet kukoistaa ja on laajentuneet valtavasti, kuin myös verkkokauppa.

        Voiko läskisoosia kuljettaa kylmäautoilla?


    • Anonyymi

      Muistakaa ilmoittautua Hiekkiksen kellohamekarkeloihin. Hätätilassa tunttulakkikin riittää pukeutumiseen.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe