Lihaksetkin kuntoon

Anonyymi

Jo mutta olipa vekkuli väline tuo lihashuoltovasara vanhemmalle naisihmiselle. Niin mukava, etten ole vielä juurikaan ehtinyt lihaksiin kokeilla.

21

814

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siitähän voisi vaikka innostua!

• Anonyymi

:D :D :D :D :D

• Anonyymi

Onko joku muu kokeillut? Mahtuu tuo mötikkä pesään.

Vieno 78v

• Anonyymi

Hyvin mahtuu takan pesään

• Anonyymi

Ensin tuubansoittoa juutuupesta.

• Anonyymi

Tuntuko hyvältä plilussa?

• Anonyymi

Anonyymillä ei voi olla "plilua", mikä se sitten onkaan?

• Anonyymi

Minä kokeilin, tuntuu paremmalle kuin naapurin Tanelin vasara.

• Vasara ku vasara....
      Oiskohan tuo Kysyjä tosissaan tai siis tuon ketjun aloittaja...

• Anonyymi

Noiden kapineiden myynti on ryöpsähtänyt hurjasti. Tuollaisen naisetkin kehtaavat ostaa pokerina. Kaupoissa naiset ovatkin suurin ostajaryhmä, oletettavasti verkkokaupoissa vielä suurempi.
      Laite on langattomana toki hyvin monikäyttöinen ja eri hierontapäillä saadaan erilaisia hoitoja aikaan. Testasin itse ja ainakin minun, yli nelikymppisen naisen, keskivartalon lihakset laukesivat tosi nopeasti.

• Katos vaan...
        Joku muukin kokeili....
        😋

• Anonyymi

Virtsakiveksien kanssa varoen.

• Anonyymi

Miehillä ei ole moiselle mitään käyttöä. Jos tarvitsee, niin käy thaissa. Tosin tuollaisen kapineen kanssa ei miehillä ole mitään käyttöä enää.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mauno on kaupungin tervein mies.

• Anonyymi

Kaulasta alaspäin?

• Anonyymi

Iso tavaratalo myy Jyväskylässä Persujen lihashoitovasaraa. Erään kansanedustajan nimmarilla varustettuna.
      Saatavana kahta eri kokoa.

• Anonyymi

Ei Jyväskylässä ole isoa tavarataloa, kommunisti.

• Anonyymi

Että jälleen meni "nimittelyksi" on se tuo Suomalainen aika vekkuli tuos asias. Lapsen asteella.

• Anonyymi

kokemuksia lihashuolto vasaran lataamisesta ? ostin juuri, muttei lataudu, eikä siis käynnisty. muilla samoja ongelmia?

• Anonyymi

Citymarkettien pihassa on sellainen latauspiste. Käy siellä lataamassa. Se ei muutenkaan käynnisty, jos sitä tunkee kosteaan pehmytkudokseen!

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      126
      2326
    2. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      290
      1631
    3. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      34
      1333
    4. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1229
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      36
      1025
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      50
      936
    7. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      264
      898
    8. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      874
    9. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      846
    10. Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?

Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen
      Maajussille morsian
      38
      835
    Aihe