Olen käyttänyt kohta 15 vuotta pelkästään Windowseja, mutten tiedä tuosta yhtään mitään. Olisi kuulemma joku sininen ruutu?
Voisiko joku kertoa, mistä siinä on oikein kysymys.
Mikä on BSOD ?
33
78
Vastaukset
Tuo BSOD (Blue Screen of Death) tulee jos Windowsissa tapahtuu joku niin paha virhe ettei käyttöjärjestelmä pysty enää toimimaan vaan tietokone täytyy käynnistää uudestaan.
Wikipediassa on lisää tietoa ihan suomeksikin:
https://fi.wikipedia.org/wiki/BSoD- Anonyymi
Kuolemanruutu eli kuoleman ikkuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolemanruutu eli kuoleman ikkuna.
Mikä ihmeen "kuolemanruutu"? Senkun käynnistää uudestaan. Linuksissa sitä joutuu tekemään tuon tuostakin.
Mutta eipäs vain ole tullut minun Windowsiin koskaan. - Anonyymi
Tulisi edes sen yhden kerran, niin näkisin minkälainen se on. Tähän asti minun Windows on toiminut moitteettomasti.
- Anonyymi
Noita olen saanut vain ubuntussa. Mutta minäpä haluaisin samanlaisen ilmotuksen myös Windowsissa.
- Anonyymi
Google kertoo aika äkkiä vastauksen. Et näköjään osaa sitä käyttää vaikka yli 15-v käytössä..
- Anonyymi
Siis miksi Google? Itse haen vastaukset Startpage.com´illa tai muilla hakukoneilla.
En halua käyttää Googlea, ei kai tarvitse selittää miksi... vaikka usein joutuu sen ansoihin haluamatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis miksi Google? Itse haen vastaukset Startpage.com´illa tai muilla hakukoneilla.
En halua käyttää Googlea, ei kai tarvitse selittää miksi... vaikka usein joutuu sen ansoihin haluamatta.Google löytää parhaiten. Muut tulee kaukana perässä.. Turha täällä odottaa vastauksia tunteja jos Google kertoo sen sekunneissa.. Hölmöläisen hommaa minusta moinen odottelu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua käyttää Googlea, ei kai tarvitse selittää miksi... vaikka usein joutuu sen ansoihin haluamatta.BSOD:n löytää myös BiNG ja kaikki muutkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
BSOD:n löytää myös BiNG ja kaikki muutkin.
Ei löydä hyvin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei löydä hyvin..
Miten voi löytää huonosti jos löytää?
- Anonyymi
Ei ole ollut tarvis kysellä, eikä kiire ole nytkään! En kyllä muista koskaan tuollaiseen törmänneeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua käyttää Googlea, ei kai tarvitse selittää miksi... vaikka usein joutuu sen ansoihin haluamatta.Miksi sitten kumminkin käytät windowsia jossa on vakoilu sisäänrakenettuna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Google löytää parhaiten. Muut tulee kaukana perässä.. Turha täällä odottaa vastauksia tunteja jos Google kertoo sen sekunneissa.. Hölmöläisen hommaa minusta moinen odottelu!
Piti oikein testata: Startpage löysi BSOD:n alle kahdessa sekunnissa.
Googlelta meni kauan kun piti ensin hyväksyä "Ennenkuin jatkat".
DuckDuck löysi myös haun alle kahdessa sekunnissa.
Siis sun koneessa on paljon vikaa jos joudut odottelemaan tunteja muilla hakukoneilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua käyttää Googlea, ei kai tarvitse selittää miksi... vaikka usein joutuu sen ansoihin haluamatta.Otan osaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
BSOD:n löytää myös BiNG ja kaikki muutkin.
Bing on sensuroitu pahasti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi löytää huonosti jos löytää?
BiNG löytää vaan mainoksia!
- Anonyymi
Koneeni on ilmoittanut kaksi kertaa sinisestä ruudusta tänä syksynä. Ennen ei ollut tällaista ongelmaa. Kone vain jämähti kesken Youtube-videon katselun. Ilmoitus tuli käynnistyksen yhteydessä, kun olin pysäyttänyt koneen katkaisemalla sähköt. En ilmoittanut ongelmasta Asusille, sillä ilmoituksessa olisi pitänyt yksilöidä asioita, mitä en tiennyt.
- Anonyymi
Tuskin se Asusin vika on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kenen vika, mutta tuli ilmoitus, haluatko ilmoittaa Asusille. En ole saanut selville, mistä satunnainen jämähtäminen johtuu Youtube-videoita katsellessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kenen vika, mutta tuli ilmoitus, haluatko ilmoittaa Asusille. En ole saanut selville, mistä satunnainen jämähtäminen johtuu Youtube-videoita katsellessa.
Tuossa jotain Microsoftilta
https://support.microsoft.com/en-us/sbs/windows/troubleshoot-blue-screen-errors-5c62726c-6489-52da-a372-3f73142c14ad - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei! Windowsin vika!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei! Windowsin vika!
Se on vikainen! Ei kannatas käyttää Microsoftin vakoiluohjelmia!
- Anonyymi
Bäst System On Dator.
Ruotsia osaavat ymmärtävät.- Anonyymi
Oletko katodattanut aivosi! Ei kannatas käyttää Microsoftin vakoiluohjelmia!
- Anonyymi
Minulla tulee joka päivä BSOD windowsissa. Yleensä katson tai kuuntelen jotain ja sitten ääni alkaa jumittamaan kuin vanhassa äänilevyssä mutta nopeammassa tahdissa ja sitten tulee tuo BSOD.
En oikein viitsikään oikein kuunnella mitään kun tulee aina tuo BSOD mutta joskus on pakko.- Anonyymi
Jotenka sinulla on laitevikainen tietokone.
- Anonyymi
Eläpä valehtele niin että korvat heiluu, no voihan joku ware-windowskin aiheuttaa ongelmia mutta kyllähän se joko emolevy, muistit tai muu viallinen komponentti joka aiheuttaa virheet ja se tuo ongelmia oli käyttöjärjestelmä mikä tahansa.
- Anonyymi
Laiteviaksihan näitä väitetään mutta moni on korjautunut softapäivityksellä.
- Anonyymi
Tähän mennessä kaikki, varsinkin kun W 10:n alkuaikoina ( 2014-->) ajelin noita Insidereitä niin kyllä niitä riitti.
- Anonyymi
Mua kyllä itkettää kun en ole nähnyt BSOD:ta WinXP:n jälkeen koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua kyllä itkettää kun en ole nähnyt BSOD:ta WinXP:n jälkeen koskaan.
Ja miä susikasin jälkeen, nykynuoriso tuskin tietää mika windows 98 onkaan, miksipä tietäisi koska eihän he koskaan sitä ole kokenutkaan.
- Anonyymi
Nykywindowseissa ei oletuksena näytetä sinistä ruutua, vaan virheen sattuessa kone käynnistyy uudelleen. Asetuksista bsod:in saa päälle ja siitä saattaa pystyä päättelemään, mikä kosahti.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437658
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664240
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363133Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452636Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262625- 362292
- 411976
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797