Tässä nyt vähän tällainen juoruaihe, toivottavasti harmiton ja siis OK.
Miksi Juha Pitkänen (mm Renardin kirjojen suomentaja) muutti suku nimensä Kuvajaiseksi? Siksikö että valaistui ja kokee itsensä nyt kuvajaiseksi? Onko joku lukenut hänen kirjojaan? Olen utelias.
Juha Kuvajainen
Anonyymi
3
1978
Vastaukset
En ole lukenut hänen kirjoittamiaan, - käännöksiä kyllä.
Olen hänet kyllä tavannut ja jutellut, räväköitä - reipaita mielipiteitä, pidin kovasti
Miltei kuin Jed Mac Kenna- Anonyymi
Juhan kirja "Vapaus valita" on ainakin hyvä. Se kannattaa lukea.
- Anonyymi
Ei ihmisellä ole omaa tahtoa, on vain oppositio tai Jumalan tahto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623