Mitä aamupalaksi?

Anonyymi

Kaduin että olin päättänyt lähteä kaupungille. Suunnittelen kävellessäni meneväni maalle vielä ennen loman loppua. Järven rannalla varmasti pystyisi hengittämään. Olin pukeutunut lyhyeen kesämekkoon joka liikkui mukavasti liimautumatta kehooni välillä puhaltavan tuulen yrittäessä tunkeutua kuuman ilmamassan lävitse.

Tunsin värinää laukussani ja pysähdyin heti kaivaakseni puhelimeni laukustani, takanani kävellyt ihminen törmäsi suoraan minuun ja luurini lensi mukavassa kaaressa kiveykselle.
-Helvetti! kirosin.
En välittänyt takaani kuuluvasta ähinästä yhtään vaan kumarruin kohti maata; lyhyen helmani noustessa ylöspäin pitkin reittäni. Nostin puhelimeni maasta ja suoristauduin tutkimaan vahinkoja. Se näytti olevan kunnossa päällisin puolin. Sitten käännyin hitaasti ympäri, pyytääkseni anteeksi minuun törmänneeltä.

Mies oli vielä istumassa maassa, nojaili käteensä ja katsoi suoraan minuun ylös, siristäen toista silmäänsä ja kysyi sitten:
-Ootko sä enkeli? Vai.. taidetaankin tuntea.
Katsahdin mieheen ihmeissäni ja totuttelin kasvoihin ja olin tuntevani miehen.
-Hei, anteeksi että pysähdyin niin nopeasti. Taidetaan tosiaan olla tuttuja, siitä on jo 20 vuotta vai? kysyin.
Mies hymyili minulle leveästi ja nousi ylös maasta. Silmäilin nopeasti häntä, tummat lyhyet hiukset, kirveellä veistetty leuka, pitkän rankansa ja valkoisen t-paidan alla hahmottui mukavan lihaksikas vartalo. En saattanut uskoa että törmäisin kadulla siihen juippiin jonka kanssa menetin neitsyyteni lähes 20 vuotta sitten heinäladossa. Se oli aika jännä kokemus ja noh nopea.
Sitten hän puhui ja havahduin ajatuksistani.
-Pidätkö näkemästäsi?
Puna alkoi levitä poskilleni ja taisi valahtaa muuallekin.
-Asun tässä ihan lähellä, et tulisi sisälle saat viilentävää juomaa ja voidaan katsoa tuota sinun puhelintasi.
Punnitsin hetken tilannetta, ulkona puhelimen näyttöä ei kunnolla nähnyt ja oli niin kuumakin.
-Löytyykö tuuletinta? kysyin.
Mies vaan hymyili ja otti kädestäni kiinni, tunsin sähköistyväni hänen kosketuksestaan ja kävelin perässä pari korttelia. Emme paljon sanaa vaihtaneet matkalla. Menimme vaaleaan kivitaloon ja hissiin.

Hississä ilma seisoi paksuna massana, mies kertoi asuvansa ylimmässä kerroksessa. Hissi tuntui olevan vanhaa sorttia kun kesti hetken ennenkuin se nytkähti liikkeelle. Mies kääntyi minuun päin ja nojasi otsansa omaani. Ajattelin että onpa kummallista, hän avasi siniset silmänsä ja kosketti varovasti huuliani suullaan. Niin pieni kosketus sai ihoni nousemaan kananlihalle. Liikutin hieman päätäni sivuun ja hän painoi suudelman huulilleni, nuolaisi alahuultani ja avasin suuni hänen kielelleen. Uppouduimme täysin toisiimme, hän painoi minua seinää vasten lantiollaan ja tunsin miten hän oli aivan kovana. Vihdoin hissi pysähtyi ylös ja päästi meidät käytävään, mies avasi huoneistonsa oven ja johdatti minut sisään.

-Mistä aloitetaan? Tuulettimesta, juotavasta, puhelimesta.. hän kysyi virne huulillaan.
Päätin hieman kiusata ja vastasin että puhelin pitäisi varmasti saada ensimmäisenä kuntoon. Miehen ilmeen muuttuessa äskeisestä viettelevästä hyvin kummastuneeksi, siirsin käteni hänen rinnalleen ja suutelin häntä hellästi. Hän vastasi ahnaasti ja urahteli tyytyväisenä päätökseeni. Aloin avata hänen housujensa vyötä, pian lämmin elin olikin kädessäni. Hänen kätensä vaeltelivat himokkaina vartalollani ja puristivat peppuani, nyt oli minun vuoroni huoahtaa syvästä himosta. Hän nosti mekkoni nopeasti pois päältäni ja repäisi pikkuhousuni pois. Olin aivan alasti keskellä huonetta, mies riisui paitansa ja hyväilin hänen rintaansa. Nopeasti hän käänsi minut ympäri ja painoi vasten ruokapöytää, hän kostutti sormiaan suussaan ja painoi sormensa ja sitten toisen sisääni. Liikutteli niitä hetken edestakaisin, sykin lujaa pöytää vasten, ja sitten työntyi minuun peniksellään, syvään koko varren pituudelta perille asti. Ulvahdin yllättyneenä. Hän nosti minua irti pöydästä ja suuteli niskaani. Olin siinä kykenemättä liikkumaan, hänen toinen kätensä löysi rintani ja kiihotuin lisää. Hän puristi vasemmasta pakarastani ylöspäin vetäytyessään hitaasti taaksepäin ja työntyi jälleen sisääni nopeasti ja uudestaan sama hitaasti ja nopeasti sisään. Ulisin kiimoissani. Kampesin vasemman jalkani pöydälle viereeni koukkuun ja hän murahti kaksi kertaa ja veti sykkivän peniksensä ulos minusta.

Olin aivan ihmeissäni, kuvittelin oikeasti tämän yhtymisen vähän erilaiseksi kuin parikymmentä vuotta sitten!
Hän seisoi siinä hölmistyneenä ja sanoi hups!
Nousin pöydältä alas ja kävin vessassa, tulin takaisin ja löysin mekkoni lattialta.
-Hei, mihin luulet olevasi menossa! Mies sanoi tummalla äänellä.
-Eikö tämä nyt ollut tässä? Tuli muisteltua, ei tarvitse 20 vuoden päästä enää kokeilla uudestaan, sovitaanko? Vastasin.
Mies tuli luokseni edelleen alasti, elin puoli seisokissa, mietin oliko se tulossa vai menossa.. Hän pyyhkäisi hiuksiani pois poskeltani ja tarttui hiuksiini vetäen niitä taaksepäin niin että silmämme katsoivat suoraan toisiinsa. Odotin

32

5294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Odotin suudelmaa, mutta hän puhuikin.
      - Tiedätkö kadulla olin hetken seurannut takapuolesi keinuntaa, mutta en meinannut mitään tehdä pysäyttääkseni sinut. Sitten sinä pysähdyit, lennähdin maahan ja vielä kurotit maata kohden jotta näin suoraan mehukkaat pitsihoususi ja kun käännyit ympäri, ajattelin että nyt on pakko jotain tehdä. Helvetti että oot himoittava ja kaunis. Ei tämä ei ollut tässä, ehkä siitä on aikaa tai sinä olet niin kuuma.

      Avasin suuni sanoakseni jotain mutta päätinkin lopulta suudella häntä, jotenkin hänen vilpittömyytensä vakuutti minut ja päätin jo jäädä, vaikka en sitä ääneen sanonutkaan. Suudelmamme alkoi taas kuumottaa kehoani ja alapääni sykki lujaa. Mies suuteli kaulaani ja alaspäin rintoihini ja nuolaisi kovettuvaa nänniäni toisen käden puristaessa toista peukalon ja etusormen välissä.

      • Anonyymi

        Tarkoittaako tämä että et lähde, saan mahdollisuuden olla kanssasi uudelleen, ehkä koko yön? mies kähisi.
        Voi luoja, kuinka nuo sanat vaikuttivat minuun. Päässäni kihelmöi ja huuleni raottuivat hieman auki, yritin hengittää syvään samalla kun sydän takoi rinnastani ulos.

        Pitkä hiljaisuuteni ei saanut häntä lopettamaan kosketteluani ja yninäni taisi olla jo jonkinlainen vastaus, kun hän nosti minut syliinsä ja kantoi keittiötason reunalle istumaan.
        -Autan sinua päättämään. hän sanoi ja nosti mekkoni jälleen pois päältäni. Huulemme ja kielemme yhtyivät jälleen kuumaan suudelmaan, hänen kätensä oli yhtäkkiä nipukallani ja hieroi sitä hellästi kämmenellään, suunsa hän siirsi jälleen kaulalleni hellästi näykkien ja siitä rinnoilleni, hellästi hän painoi minut tasoa vasten. Hän suuteli jo vatsaani toisen käden pyöritellessä nänniäni sormien välissä. Nyt hän helli huulillaan reisieni sisäpintaa..läheni huulillaan nipukkaani, kun hänen kielensä kosketti sitä, selkäni nousi kuin sähköiskusta kaarelle. Hän nuoli hitaasti, kiusoitellen, puhalsi välillä viileää ilmaa ja imaisi koko klitorikseni suuhunsa ja työnsi sormensa sisääni sen jälkeen niin nopeasti että ulisin kiimassa. Hän veti sormensa pois ja levitti jalkani koukussa äärimmilleen ja nuoli minua pitkin vedoin välilihasta ylös nipukkaa päin mutta ei sinne asti. Hän painoi kielensä sisääni ja tärisin, sitten hänen sormensa löysivät sinne ja rytmikkäästi pani minua. Hän koukisti sormensa sisälläni ja huohotin aivan herkkänä jos vain hän koskisi nipukkaani, tulisin heti. Kuin arvaten ajatukseni hän kysyin ääni käheänä haluanko jo tulla ja nyökyttelin pystymättä sanomaan mitään. Sormien työstäessä minua hän otti jälleen koko klitorikseni suuhunsa ja imi sitä, orkun aalto löi ylitseni kuumana ja tartuin häntä hiuksista painaen vasten itseäni. Hän helli ja suuteli sykkivää alapäätäni, sitten nosti minut keveästi syliinsä ja kantoi sohvalle.

        Hän istui sohvalle ja nosti minut hajareisin päälleen, laskeuduin hitaasti alaspäin ohjaten kädelläni peniksen sisääni. Laskeuduin hitaasti vartta pitkin alaspäin, se liukui helposti pohjaan asti, tuin käsiäni hänen hartioihinsa ja nousin jälleen ylöspäin melkein niin ylös että terska näkyi ja taas alas, kiduttavan hitaasti. Mies nojasi päätään selkänojaan leveä virne kasvoillaan.
        -Mikäs on mielessä? tokaisin vahingossa.
        Hän naurahti ja se sai hänen silmänsä loistamaan entistä ilkikurisemmin.
        -Onneani tässä vaan mietin, pitäisi varmaan lotota, mutta oothan sä jo aika jackpot, tarviiko sitä.
        Sitten hän suuteli minua taas ahnaasti ja jäykisti penistään sisälläni niin että en pystynyt liikkumaan vaan olin aivan hänen lumoissaan ja värisin ja ynisin kiimassa. Hän puristi toisen käden alaselkäni taakse, siirtyi puremaan toista rintaani toisen käden hieroessa toista, samalla hän pystyi jollain ihmeen kaupalla liikkumaan sisälläni. Painoin häntä niskasta itseäni vasten ja taivuin kaarelle.
        -Ooh, taidat olla jumalatar etkä enkeli. Hän mutisi nännini suussaan.
        -Sun puheesi saa mut ihan märäksi.
        -Mmmmh veikkaan että nyt joku tuli kateelliseksi, eikö mun kyrpä saa sua yhtään kuumaksi? Pitää varmaan yrittää enemmän.
        Siltä istumalta makasin pian hänen allaan sohvalla. Suutelimme kauan niin kauan että pyysin jo häntä tulemaan sisääni. Hän jatkoi vielä hetken, nousi päältäni istumaan toisen jalkansa päälle ja toisen laski lattialle. Elin kimmelsi herkullisena hänen jalkojensa välissä ja huokaisin tyytyväisenä. Hän löysi jostain tyynyn peppuni alle ja nosti molemmat jalkani hartioilleen. Oloni oli siinä aikamoisesti kuin tarjottimella. Hän nojasi hieman eteenpäin ja nojasi kätensä kylkeni viereen, toisella hän ohjasi itseään sisääni. Olin avuton siinä, en oikein pystynyt liikkumaan enkä ylettynyt koskettamaankaan häntä oikein muuten kuin rintaan tai käsivarteen. Annoin hänen viedä. Hän murahti tyytyväisenä upotessaan sisälleni perille asti ja muutaman hitaan työnnön jälkeen alkoi vauhdikas paneminen, kiimainen pillua takova äänekäs akti, eikä suunikaan pysynyt hiljaa, joka ikinen työntö tuotti niin syvää nautintoa, vatsan pohjaa kutitellen. Kerroin sen ilomielin rakastajalleni:
        -Ooh, ihana kyrpä sulla, juuri noo-in.
        Hän virnisti tyytyväisenä ja lisäsi entisestään vauhtia. Pilluni puristeli kyrpää innoissaan kun sain orgasmin niin voimakkaan että jalkani tärisivät. Hän hidasti vähän tahtiaan ja hieroi jalkojani, sitten hän sanoi aikovansa nyt tulla myös. Hymyilin vain ja hän aloitti uudestaan panemiseni niin että uusi orgasmiaalto tavoitteli sisintäni ja siellä olevan elimen saaden senkin sykähtelemään ja sen omistaman miehen lysähtämään päälleni tyydytettynä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaako tämä että et lähde, saan mahdollisuuden olla kanssasi uudelleen, ehkä koko yön? mies kähisi.
        Voi luoja, kuinka nuo sanat vaikuttivat minuun. Päässäni kihelmöi ja huuleni raottuivat hieman auki, yritin hengittää syvään samalla kun sydän takoi rinnastani ulos.

        Pitkä hiljaisuuteni ei saanut häntä lopettamaan kosketteluani ja yninäni taisi olla jo jonkinlainen vastaus, kun hän nosti minut syliinsä ja kantoi keittiötason reunalle istumaan.
        -Autan sinua päättämään. hän sanoi ja nosti mekkoni jälleen pois päältäni. Huulemme ja kielemme yhtyivät jälleen kuumaan suudelmaan, hänen kätensä oli yhtäkkiä nipukallani ja hieroi sitä hellästi kämmenellään, suunsa hän siirsi jälleen kaulalleni hellästi näykkien ja siitä rinnoilleni, hellästi hän painoi minut tasoa vasten. Hän suuteli jo vatsaani toisen käden pyöritellessä nänniäni sormien välissä. Nyt hän helli huulillaan reisieni sisäpintaa..läheni huulillaan nipukkaani, kun hänen kielensä kosketti sitä, selkäni nousi kuin sähköiskusta kaarelle. Hän nuoli hitaasti, kiusoitellen, puhalsi välillä viileää ilmaa ja imaisi koko klitorikseni suuhunsa ja työnsi sormensa sisääni sen jälkeen niin nopeasti että ulisin kiimassa. Hän veti sormensa pois ja levitti jalkani koukussa äärimmilleen ja nuoli minua pitkin vedoin välilihasta ylös nipukkaa päin mutta ei sinne asti. Hän painoi kielensä sisääni ja tärisin, sitten hänen sormensa löysivät sinne ja rytmikkäästi pani minua. Hän koukisti sormensa sisälläni ja huohotin aivan herkkänä jos vain hän koskisi nipukkaani, tulisin heti. Kuin arvaten ajatukseni hän kysyin ääni käheänä haluanko jo tulla ja nyökyttelin pystymättä sanomaan mitään. Sormien työstäessä minua hän otti jälleen koko klitorikseni suuhunsa ja imi sitä, orkun aalto löi ylitseni kuumana ja tartuin häntä hiuksista painaen vasten itseäni. Hän helli ja suuteli sykkivää alapäätäni, sitten nosti minut keveästi syliinsä ja kantoi sohvalle.

        Hän istui sohvalle ja nosti minut hajareisin päälleen, laskeuduin hitaasti alaspäin ohjaten kädelläni peniksen sisääni. Laskeuduin hitaasti vartta pitkin alaspäin, se liukui helposti pohjaan asti, tuin käsiäni hänen hartioihinsa ja nousin jälleen ylöspäin melkein niin ylös että terska näkyi ja taas alas, kiduttavan hitaasti. Mies nojasi päätään selkänojaan leveä virne kasvoillaan.
        -Mikäs on mielessä? tokaisin vahingossa.
        Hän naurahti ja se sai hänen silmänsä loistamaan entistä ilkikurisemmin.
        -Onneani tässä vaan mietin, pitäisi varmaan lotota, mutta oothan sä jo aika jackpot, tarviiko sitä.
        Sitten hän suuteli minua taas ahnaasti ja jäykisti penistään sisälläni niin että en pystynyt liikkumaan vaan olin aivan hänen lumoissaan ja värisin ja ynisin kiimassa. Hän puristi toisen käden alaselkäni taakse, siirtyi puremaan toista rintaani toisen käden hieroessa toista, samalla hän pystyi jollain ihmeen kaupalla liikkumaan sisälläni. Painoin häntä niskasta itseäni vasten ja taivuin kaarelle.
        -Ooh, taidat olla jumalatar etkä enkeli. Hän mutisi nännini suussaan.
        -Sun puheesi saa mut ihan märäksi.
        -Mmmmh veikkaan että nyt joku tuli kateelliseksi, eikö mun kyrpä saa sua yhtään kuumaksi? Pitää varmaan yrittää enemmän.
        Siltä istumalta makasin pian hänen allaan sohvalla. Suutelimme kauan niin kauan että pyysin jo häntä tulemaan sisääni. Hän jatkoi vielä hetken, nousi päältäni istumaan toisen jalkansa päälle ja toisen laski lattialle. Elin kimmelsi herkullisena hänen jalkojensa välissä ja huokaisin tyytyväisenä. Hän löysi jostain tyynyn peppuni alle ja nosti molemmat jalkani hartioilleen. Oloni oli siinä aikamoisesti kuin tarjottimella. Hän nojasi hieman eteenpäin ja nojasi kätensä kylkeni viereen, toisella hän ohjasi itseään sisääni. Olin avuton siinä, en oikein pystynyt liikkumaan enkä ylettynyt koskettamaankaan häntä oikein muuten kuin rintaan tai käsivarteen. Annoin hänen viedä. Hän murahti tyytyväisenä upotessaan sisälleni perille asti ja muutaman hitaan työnnön jälkeen alkoi vauhdikas paneminen, kiimainen pillua takova äänekäs akti, eikä suunikaan pysynyt hiljaa, joka ikinen työntö tuotti niin syvää nautintoa, vatsan pohjaa kutitellen. Kerroin sen ilomielin rakastajalleni:
        -Ooh, ihana kyrpä sulla, juuri noo-in.
        Hän virnisti tyytyväisenä ja lisäsi entisestään vauhtia. Pilluni puristeli kyrpää innoissaan kun sain orgasmin niin voimakkaan että jalkani tärisivät. Hän hidasti vähän tahtiaan ja hieroi jalkojani, sitten hän sanoi aikovansa nyt tulla myös. Hymyilin vain ja hän aloitti uudestaan panemiseni niin että uusi orgasmiaalto tavoitteli sisintäni ja siellä olevan elimen saaden senkin sykähtelemään ja sen omistaman miehen lysähtämään päälleni tyydytettynä.

        Yhtäkkiä mies henkäisi ja hieman säikähdin, luulin että hän nukahti. Hän suukotteli solisluutani ja nousi istumaan. Hän näytti juuri heränneeltä hiukset pörröisinä. Sain tyynyn pois altani ja nousin istumaan. Mies käveli keittiöön ja sanoi että nyt varmasti on jo jano ehkäpä nälkäkin. Seurasin hänen perässään, jännä miten alaston olo minulla oli, vaikka juuri olin ollut kiimainen kissa pitkin keittiön tasoja. Kuitenkin kävelin rohkeasti jääkaapin luo kun hän kaivoi sieltä jotain.
        -Miten olisi kupliva? mies otti jääkaapista kuohuviinipullon.
        Naurahdin ja hymyilin hölmösti ja kohautin hartioitani, jostain syystä räpyttelin myös kainosti ripsiäni! Teki mieli läimäistä itseäni, käyttäydy kuin nainen eikä mikään ujo tyttö.
        Sain lasin kuohuvaa käteeni ja kilistimme laseja yhteen ennen juomista, sekin ihan naurettavaa! Mitä täällä tapahtuu? Herättelinkö jo tunteita tuohon puolituntemattomaan? Sain sanotuksi kuinka hyvää viini oli.
        -Ehkäpä otetaan myös syötävää, ennen kuin tuo menee päähän? mies virnisti tyytyväisenä.
        -Myöhäistä! naurahdin.
        Kohta edessäni pöydällä oli mansikoita, viinirypäleitä, kylmiä lihapullia ei mitään kaupan eineksiä vaan itse tehtyjä ja taivaallisen makuisia! ja lajitelma juustoja.
        -Hyviä, teitkö nämä itse? kysyin.
        -Kiitos, kyllä tein ja kasvatin mansikat ja juustoon lypsin lehmän..
        Hörähdin ääneen, eihän tuosta nyt saanut selvää.

        Mies näytti nauttivan seurastani ja tuntui että kuplat alkoivat kivuta molempien päihin, sillä pian hihittely muuttui tuijotteluksi ja ilma sakeni välillämme. Hän huomasi sen myös ja alkoi nostella ruokia takaisin jääkaappiin. Hän kaatoi lisää viiniä laseihimme. Ehdotin että voisimme käydä suihkussa, hänen mahlansa oli ikävästi jähmettynyt reisiini ja pieni vilkaisu paisuvaan elimeen sai minut perääntymään kohti kylpyhuonetta. Toki hän tuli perässä ja avasi hanan valumaan jotta vesi lämpeisi. Astuin suihkun alle ja suljin silmäni, annoin veden valua hiuksiani pitkin selkään. Mies tuli taakseni ja puristi minut rintaansa vasten, elin painautui pakaroideni väliin. Hän suuteli kaulakuopastani ylöspäin korvalehteeni ja sai minussa aikaan väreilyä. Käännyin varmasti ympäri ja suutelin miehen huulia hellästi, lipaisin varovasti kielen kärjellä ja otin alahuulen hampaitteni väliin, samalla hän piteli minua vain lähellään eikä muuta. Syvensimme suudelmaa entisestään ja melkein söimme toisiamme, sitten hän alkoi nostaa jalkaani ylös reidestä, mutta mitä viestin hänen korvaansa:
        -Ehei, ei vielä.
        Hän avasi silmänsä ja minä laskeuduin suihkun lattialle kyykkyyn, hänen eteensä. Katsoin silmät halusta tummina häneen ja sitten jykevään penikseen. Tartuin siihen toisella kädellä ja toisella otin miehen jalasta tukea. Liikutin esinahkaa hellästi edestakaisin ja lipaisin kielellä terskan päätä. Avasin suuni ja pyöräytin terskaa huulillani maalaten ne kosteiksi kiimatipalla.
        Hän oli aivan hiljaa ja katsoi jokaista liikettäni haltioituneena. Siirsin kieleni kyrvän tyveen ja nuolin koko varren pituudelta muutamia kertoja koskematta terskaan. Katsoin taas miestä silmiin ja nuolaisin näyttävästi hänen kiimatippansa pois huuliltani ja vedin kielen suuhuni. Hänen silmänsä tuntuivat tummenevan halusta. Kostutin hetken suutani ja huuliani ja hellästi nuolaisin kerran herkkää terskan päätä. Mies urahti tyytyväisenä. Avasin suuni auki ja otin hänet sisääni niin syvälle kuin sain. Vedin pääni takaisin taakse ja nuolaisin lopuksi terskaa. Avasin taas huuleni ja imin elimen syvälle suuhuni, mmh kyrpä maistui taivaalliselta ja nautin joka hetkestä.
        Mies kosketti päätäni ja veti minut kauemmas, lipaisin kielellä vielä terskaa ennen kuin hän nosti minut seisomaan ja kävi ahnaasti suuni kimppuun. Samalla hän nosti jalkaani ylös ja käänsi selkäni seinää vasten, kiedoin jalkani hänen lanteilleen ja katsoimme toisiamme silmiin. Kiusoittelevan hitaasti hän työnsi elimensä sisääni ja pumppasi lantiotaan pienin liikkein edes takaisin, kiedoin käteni hänen niskaansa ja sain nopeasti orgasmin, mutta hän ei lopettanut tuijottamistaan eikä liikettään ja pian minun oli pakko sulkea silmäni uuden aallon kohistessa klitoriksellani, mies kosketti poskeani ja pyyhkäisi peukalolla huultani ja laittoi sen suuhuni. Avasin taas silmäni ja hän katsoi minua haavoittuvan näköisenä, elin sykki jälleen sisälläni ja sai minut räjähtämään palasiksi sen ympärillä, tulimme yhdessä, kuin rakastavaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtäkkiä mies henkäisi ja hieman säikähdin, luulin että hän nukahti. Hän suukotteli solisluutani ja nousi istumaan. Hän näytti juuri heränneeltä hiukset pörröisinä. Sain tyynyn pois altani ja nousin istumaan. Mies käveli keittiöön ja sanoi että nyt varmasti on jo jano ehkäpä nälkäkin. Seurasin hänen perässään, jännä miten alaston olo minulla oli, vaikka juuri olin ollut kiimainen kissa pitkin keittiön tasoja. Kuitenkin kävelin rohkeasti jääkaapin luo kun hän kaivoi sieltä jotain.
        -Miten olisi kupliva? mies otti jääkaapista kuohuviinipullon.
        Naurahdin ja hymyilin hölmösti ja kohautin hartioitani, jostain syystä räpyttelin myös kainosti ripsiäni! Teki mieli läimäistä itseäni, käyttäydy kuin nainen eikä mikään ujo tyttö.
        Sain lasin kuohuvaa käteeni ja kilistimme laseja yhteen ennen juomista, sekin ihan naurettavaa! Mitä täällä tapahtuu? Herättelinkö jo tunteita tuohon puolituntemattomaan? Sain sanotuksi kuinka hyvää viini oli.
        -Ehkäpä otetaan myös syötävää, ennen kuin tuo menee päähän? mies virnisti tyytyväisenä.
        -Myöhäistä! naurahdin.
        Kohta edessäni pöydällä oli mansikoita, viinirypäleitä, kylmiä lihapullia ei mitään kaupan eineksiä vaan itse tehtyjä ja taivaallisen makuisia! ja lajitelma juustoja.
        -Hyviä, teitkö nämä itse? kysyin.
        -Kiitos, kyllä tein ja kasvatin mansikat ja juustoon lypsin lehmän..
        Hörähdin ääneen, eihän tuosta nyt saanut selvää.

        Mies näytti nauttivan seurastani ja tuntui että kuplat alkoivat kivuta molempien päihin, sillä pian hihittely muuttui tuijotteluksi ja ilma sakeni välillämme. Hän huomasi sen myös ja alkoi nostella ruokia takaisin jääkaappiin. Hän kaatoi lisää viiniä laseihimme. Ehdotin että voisimme käydä suihkussa, hänen mahlansa oli ikävästi jähmettynyt reisiini ja pieni vilkaisu paisuvaan elimeen sai minut perääntymään kohti kylpyhuonetta. Toki hän tuli perässä ja avasi hanan valumaan jotta vesi lämpeisi. Astuin suihkun alle ja suljin silmäni, annoin veden valua hiuksiani pitkin selkään. Mies tuli taakseni ja puristi minut rintaansa vasten, elin painautui pakaroideni väliin. Hän suuteli kaulakuopastani ylöspäin korvalehteeni ja sai minussa aikaan väreilyä. Käännyin varmasti ympäri ja suutelin miehen huulia hellästi, lipaisin varovasti kielen kärjellä ja otin alahuulen hampaitteni väliin, samalla hän piteli minua vain lähellään eikä muuta. Syvensimme suudelmaa entisestään ja melkein söimme toisiamme, sitten hän alkoi nostaa jalkaani ylös reidestä, mutta mitä viestin hänen korvaansa:
        -Ehei, ei vielä.
        Hän avasi silmänsä ja minä laskeuduin suihkun lattialle kyykkyyn, hänen eteensä. Katsoin silmät halusta tummina häneen ja sitten jykevään penikseen. Tartuin siihen toisella kädellä ja toisella otin miehen jalasta tukea. Liikutin esinahkaa hellästi edestakaisin ja lipaisin kielellä terskan päätä. Avasin suuni ja pyöräytin terskaa huulillani maalaten ne kosteiksi kiimatipalla.
        Hän oli aivan hiljaa ja katsoi jokaista liikettäni haltioituneena. Siirsin kieleni kyrvän tyveen ja nuolin koko varren pituudelta muutamia kertoja koskematta terskaan. Katsoin taas miestä silmiin ja nuolaisin näyttävästi hänen kiimatippansa pois huuliltani ja vedin kielen suuhuni. Hänen silmänsä tuntuivat tummenevan halusta. Kostutin hetken suutani ja huuliani ja hellästi nuolaisin kerran herkkää terskan päätä. Mies urahti tyytyväisenä. Avasin suuni auki ja otin hänet sisääni niin syvälle kuin sain. Vedin pääni takaisin taakse ja nuolaisin lopuksi terskaa. Avasin taas huuleni ja imin elimen syvälle suuhuni, mmh kyrpä maistui taivaalliselta ja nautin joka hetkestä.
        Mies kosketti päätäni ja veti minut kauemmas, lipaisin kielellä vielä terskaa ennen kuin hän nosti minut seisomaan ja kävi ahnaasti suuni kimppuun. Samalla hän nosti jalkaani ylös ja käänsi selkäni seinää vasten, kiedoin jalkani hänen lanteilleen ja katsoimme toisiamme silmiin. Kiusoittelevan hitaasti hän työnsi elimensä sisääni ja pumppasi lantiotaan pienin liikkein edes takaisin, kiedoin käteni hänen niskaansa ja sain nopeasti orgasmin, mutta hän ei lopettanut tuijottamistaan eikä liikettään ja pian minun oli pakko sulkea silmäni uuden aallon kohistessa klitoriksellani, mies kosketti poskeani ja pyyhkäisi peukalolla huultani ja laittoi sen suuhuni. Avasin taas silmäni ja hän katsoi minua haavoittuvan näköisenä, elin sykki jälleen sisälläni ja sai minut räjähtämään palasiksi sen ympärillä, tulimme yhdessä, kuin rakastavaiset.

        Mies laski minut sylistään ja otti suihkugeeliä kämmeniensä väliin ja alkoi pestä minua takaapäin, hartioitani, rintani, käsivarteni, peppuni, reiteni. Hellästi ei mitenkään erityisen kiihoittavasti. Se tuntui mukavalta, käännyin ympäri hänen eteensä ja tein saman hänelle. Siirryimme hiljaa pyyhkeisiin kietoutuneina pois kylpyhuoneesta, nappasimme kuohuviinilasit ja kuohuviinin keittiöstä ja hän vei minut makuuhuoneeseen.

        Huone oli kokonaan tummansininen ja katossa taisi kimmeltää jotain, ehkä valoja. Ensimmäistä kertaa mietin aikaa, mutta siitä en tiennyt mitään sillä missään ei kelloa näkynyt ja ulkona oli edelleen valoisaa.

        Mies touhusi omiaan vaatekaapin puolella mutta rohkeasti kapusin sänkyyn ja jäin istuvaan asentoon nojaten selkääni päätyyn. Pian korviini kantautui musiikkia ja mies tuli takaisin suklaarasian kanssa. Hymyilin hänelle huultani purren. Hän tuli viereeni ja hieroi konvehtia hellästi huuliini, juuri kun aukaisin suuni hän veikin sen omaan suuhunsa. Esitin vastalauseeni ja työnsin alahuuleni mutruun. Pian sain oman suklaan ja kiihkeän suudelman sen perään.

        Istuimme siinä aika kauan, syöden niitä konvehteja ja juoden kuohuviiniä, paljon mitään puhumatta. Olin ajatellut että tässä oli nyt ollut paljon kaikenlaista että pitäisikö minun poistua takavasemmalle, vaikka en sitä halunnut. Avasin jo suuni ja sitten jo suljinkin sen. Sitten minulle alkoi tulla kuuma, joskus suihkun jälkeen käy niin ja aloin kiemurrella ja avasin pyyheliinan ympäriltäni ja nousin ylös, sanoin käyväni vessassa. Mies ehti tarttua käteeni ja taas suupieli virneeseen kääntyneenä pyysi ääni käheänä minua olemaan nopea. Käännyin ja hymyilin mennessäni vessaan, ihanaa minun ei tarvitse vielä lähteä, se toki on joskus edessä mutta ehkä aamulla sitten, salaa.

        Tulin takaisin makuuhuoneeseen ja mies odotti minua siellä ilman pyyheliinaa, sängyssä polvillaan ja kalu juhlakunnossa. Tahaton Oh! livahti suustani ja sai hänet hymyilemään riettaasti.
        -Rohkeasti peremmälle.
        Pyöräytin silmiäni naurahtaen ja kipusin sängylle hänen eteensä. Hän pyysi minua käymään nelinkontin ja työnsi selästäni minut alemmas, painoin poskeni rohkeasti vasten viileää lakanaa. Pian hän levitti jalkojani hieman ja kosketti kostealla sormella vakoani. Pian tunsin hänen kuuman hengityksensä ihollani ja karhean sängen raapivan ihanasti reisiäni. Kieli tutki sopukoitani ylös ja alas, sormet hieroivat kevyesti klitoristani ja himo alkoi taas kasvaa sisälläni.
        -Kestätkö sinä vielä, oot aika turvonneen näköinen? mies tokaisi hellästi.
        Ynisin vastaukseksi ja pyöritin peppuani miehen edessä. Hän palasi takaisin nuolemaan minua hellästi, suukotteli peppuani ja sitten sylkäisi penikseensä ja hieroi sen liukkaaksi. Hitaasti hän vei kyrvän huulilleni ja levitti pakaroitani itselleen. Olin todella turvoksissa, mutta en ollut sitä tajunnut ennen, peniksen painautuessa sisääni suustani kuului vain pitkä aaah, mies kysyi jälleen olenko varma ja päätin että minähän en kovasta kalusta kieltäydy.

        Hän vetäytyi taaksepäin ja sylkäisi uudelleen nyt reikääni, laitoin itse myös sormet suuhuni ja vein sylkeä etupuolelle klitorikseen, tuntui että aloin kostua lisää. Mies tarttui kiinni hiuksistani ja painautui eläimellisesti sisääni, hän nai minua jälleen rauhallisesti mutta tasaisessa tahdissa. Ulisin koko ajan kiimassa mutta en vain voinut sille mitään. Hän tarrautui hartioihini ja veti minua ylemmäs, tukeuduin käsiini ja työnsin vastaan, se oli jo ihan sairasta naimista suurella N:llä. Mies veti minua edelleen pystymmäs ja istuimme molemmat jalkojemme päällä ja ratsastin siinä hänen kyrvällään. Pilluni seinämät tuli läpikotaisin hierotuksi.

        Asento ei kauan miellyttänyt häntä vaan hän tuli päälleni. Avasin jalkani hänelle äärimmilleen ja iskin kynteni hänen selkäänsä, aion minäkin jättää häneen jälkeni. Mies murahti kiimaisena ja päätti takoa pilluni puhki. Aloin sykkiä ja yhtäkkiä mies hidasti nopeasti ja siirtyi työntymään minuun kiduttavan hitaasti, se pitkitti aaltoani ja itse kliimaksia. Melkein itkin hänen otteessaan. Hän työntyi minuun vielä kerran ja murahteli tyytyväisenä saadessaan. Sitten hän veti minut kylkeään vasten ja taisi nukahtaa. Sen hänelle sallin mielelläni, omatkin silmäni painuivat kiinni vaikka niin olin päättänyt hipsiä salaa ulos aamusella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies laski minut sylistään ja otti suihkugeeliä kämmeniensä väliin ja alkoi pestä minua takaapäin, hartioitani, rintani, käsivarteni, peppuni, reiteni. Hellästi ei mitenkään erityisen kiihoittavasti. Se tuntui mukavalta, käännyin ympäri hänen eteensä ja tein saman hänelle. Siirryimme hiljaa pyyhkeisiin kietoutuneina pois kylpyhuoneesta, nappasimme kuohuviinilasit ja kuohuviinin keittiöstä ja hän vei minut makuuhuoneeseen.

        Huone oli kokonaan tummansininen ja katossa taisi kimmeltää jotain, ehkä valoja. Ensimmäistä kertaa mietin aikaa, mutta siitä en tiennyt mitään sillä missään ei kelloa näkynyt ja ulkona oli edelleen valoisaa.

        Mies touhusi omiaan vaatekaapin puolella mutta rohkeasti kapusin sänkyyn ja jäin istuvaan asentoon nojaten selkääni päätyyn. Pian korviini kantautui musiikkia ja mies tuli takaisin suklaarasian kanssa. Hymyilin hänelle huultani purren. Hän tuli viereeni ja hieroi konvehtia hellästi huuliini, juuri kun aukaisin suuni hän veikin sen omaan suuhunsa. Esitin vastalauseeni ja työnsin alahuuleni mutruun. Pian sain oman suklaan ja kiihkeän suudelman sen perään.

        Istuimme siinä aika kauan, syöden niitä konvehteja ja juoden kuohuviiniä, paljon mitään puhumatta. Olin ajatellut että tässä oli nyt ollut paljon kaikenlaista että pitäisikö minun poistua takavasemmalle, vaikka en sitä halunnut. Avasin jo suuni ja sitten jo suljinkin sen. Sitten minulle alkoi tulla kuuma, joskus suihkun jälkeen käy niin ja aloin kiemurrella ja avasin pyyheliinan ympäriltäni ja nousin ylös, sanoin käyväni vessassa. Mies ehti tarttua käteeni ja taas suupieli virneeseen kääntyneenä pyysi ääni käheänä minua olemaan nopea. Käännyin ja hymyilin mennessäni vessaan, ihanaa minun ei tarvitse vielä lähteä, se toki on joskus edessä mutta ehkä aamulla sitten, salaa.

        Tulin takaisin makuuhuoneeseen ja mies odotti minua siellä ilman pyyheliinaa, sängyssä polvillaan ja kalu juhlakunnossa. Tahaton Oh! livahti suustani ja sai hänet hymyilemään riettaasti.
        -Rohkeasti peremmälle.
        Pyöräytin silmiäni naurahtaen ja kipusin sängylle hänen eteensä. Hän pyysi minua käymään nelinkontin ja työnsi selästäni minut alemmas, painoin poskeni rohkeasti vasten viileää lakanaa. Pian hän levitti jalkojani hieman ja kosketti kostealla sormella vakoani. Pian tunsin hänen kuuman hengityksensä ihollani ja karhean sängen raapivan ihanasti reisiäni. Kieli tutki sopukoitani ylös ja alas, sormet hieroivat kevyesti klitoristani ja himo alkoi taas kasvaa sisälläni.
        -Kestätkö sinä vielä, oot aika turvonneen näköinen? mies tokaisi hellästi.
        Ynisin vastaukseksi ja pyöritin peppuani miehen edessä. Hän palasi takaisin nuolemaan minua hellästi, suukotteli peppuani ja sitten sylkäisi penikseensä ja hieroi sen liukkaaksi. Hitaasti hän vei kyrvän huulilleni ja levitti pakaroitani itselleen. Olin todella turvoksissa, mutta en ollut sitä tajunnut ennen, peniksen painautuessa sisääni suustani kuului vain pitkä aaah, mies kysyi jälleen olenko varma ja päätin että minähän en kovasta kalusta kieltäydy.

        Hän vetäytyi taaksepäin ja sylkäisi uudelleen nyt reikääni, laitoin itse myös sormet suuhuni ja vein sylkeä etupuolelle klitorikseen, tuntui että aloin kostua lisää. Mies tarttui kiinni hiuksistani ja painautui eläimellisesti sisääni, hän nai minua jälleen rauhallisesti mutta tasaisessa tahdissa. Ulisin koko ajan kiimassa mutta en vain voinut sille mitään. Hän tarrautui hartioihini ja veti minua ylemmäs, tukeuduin käsiini ja työnsin vastaan, se oli jo ihan sairasta naimista suurella N:llä. Mies veti minua edelleen pystymmäs ja istuimme molemmat jalkojemme päällä ja ratsastin siinä hänen kyrvällään. Pilluni seinämät tuli läpikotaisin hierotuksi.

        Asento ei kauan miellyttänyt häntä vaan hän tuli päälleni. Avasin jalkani hänelle äärimmilleen ja iskin kynteni hänen selkäänsä, aion minäkin jättää häneen jälkeni. Mies murahti kiimaisena ja päätti takoa pilluni puhki. Aloin sykkiä ja yhtäkkiä mies hidasti nopeasti ja siirtyi työntymään minuun kiduttavan hitaasti, se pitkitti aaltoani ja itse kliimaksia. Melkein itkin hänen otteessaan. Hän työntyi minuun vielä kerran ja murahteli tyytyväisenä saadessaan. Sitten hän veti minut kylkeään vasten ja taisi nukahtaa. Sen hänelle sallin mielelläni, omatkin silmäni painuivat kiinni vaikka niin olin päättänyt hipsiä salaa ulos aamusella.

        Aamulla heräsin kahvin tuoksuun. Raukeana venyttelin jäseniäni ja vilkaisin avoimista pariovista keittiöön, jossa mies puuhaili tiukissa valkoisissa boxereissa. Pikkasen epäreilua, kun minulla ei enää ollut alushousuja. Lakana päälläni nojauduin kyynärpäihini ja sain tuijotuksellani hänen huomionsa.
        -Huomenta, otatko maitoa? hän hyrisi.
        -Mistä tiedät että edes juon kahvia? kysyn ja samalla vastauksestani huolimatta kaataa maitoa myös minun mukiini ja kävelee hitaasti makuuhuoneeseen.
        Hän laskee mukit yöpöydälle ja näyttää huolestuneelta.
        -Minun täytyy tunnustaa jotain ja parempi pitää kahvikuppi kauempana ettet vaan saa ajatusta käyttää sitä aseena.
        Suuni loksahtaa auki ja lakanaa rintaa vasten puristaen nousen istumaan sängylle häntä vastapäätä, apua apua, mieleni panikoi, onko hänellä joku tarttuva tauti,miksen muuten kysynyt sitä eilen, en kysynyt mitään, en. En tiedä edes hänen nimeään!
        -No niin ennen kuin keksit kaikenlaista, jospa kertoisin? mies katsoo minua silmiin ja kohottaa kysyvästi kulmakarvojaan. Hän odottaa että lopetan ajattelemisen ja jatkaa:
        - Me ei olla tavattu 20 vuotta sitten heinäladossa, kuten sanoit ja jos oltaisiin, minua et olisi muistellut noin.
        Ei me nyt ihan tuntemattomia olla, on törmätty aiemminkin, käydään samassa kahvilassa hakemassa kahvi mukaan.
        Yritän sisäistää ja mietin että haittaako että en ollutkaan täällä lämmittelemässä vanhaa liekkiä. Olisihan hänkin ollut jollain tapaa tuntematon; jonka kanssa päätyä sänkyyn.
        -Muistatko kun keväällä törmäsimme kahvilassa ja molempien kahvit lensivät päällemme? Sinä suutuit ihan hirveästi etkä huomannut minuun edes katsoa. Voi luoja eilen ajattelin että kaksi törmäystä samaan ihmiseen ei voi olla sattumaa. Siinä olit, pysähtyneenä vihdoinkin. Enkeli.
        mies lopetti varovasti ja katsoi minua kirkkain silmin virne huulillaan ja otti mukit käteensä ja ojensi toista minulle. Ottaessani mukin vastaan, hän laittoi kätensä etumuksensa suojaksi, luuli kai että kaadan kahvit sinne, katseeni valui boxereihin ja suupieleni nousi hymyyn. Join mukista hiljaa, kahvi tuoksui niin hyvältä että en voinut sitä vastustaa. Pääni oli aivan tyhjä ensimmäistä kertaa, avasin suuni pari kertaa, mutta en saanut sanoja muodostettua. Mies rentoutui myös ja joimme kahvimme hiljaisuudessa, hänen silmänsä vaeltelivat kehollani ja tunsin sen kuumana poltteena. Ojensin tyhjää mukia miehelle ja hän oli siinä hetken hämmentyneenä ennenkuin laski ne pois käsistään, sillä välin kömmin pois peiton alta ja koskin hänen niskaansa ja hänen kääntyessään suutelin hänen huuliaan. Mies virnuili ja suuteli vastaan, kaaduimme sängylle ja pyörimme siinä tovin. Hän ei lähtenyt kuljettamaan käsiään niin rohkeasti kuin eilen, odotti selvästi lupaani ja oli kuin varuillaan jos lähtisinkin yhtäkkiä pois. Nousin istumaan ja hän seurasi minua. -Olisiko sitä kahvia lisää? Entä muuta syötävää, en voi ajatella tyhjällä vatsalla.. Hymyilin anteeksipyytävästi.
        Mies nappasi mukit käteensä ja nousi, mutta pysäytin ja pyysin jotain vaatetta.
        -Et tarvitse, se lähtee kuitenkin nopeasti pois. mies naurahti iloisena.
        Nousin siis ylös sängystä ja kiedoin ohuen lakanan ympärilleni kuin toogan.
        -Tiesin, sä olet jumalatar enkelin vaatteissa!
        mies sanoi ja nosti leukaani ylös suudellakseen minua uudestaan. Katsoin hänen tummenevia silmiä ja sanoin nopeasti:
        -Aamupalaa. Nyt.
        ....
        Kiitos jos jaksoit lukea koko tarinani.
        Kommentoi rohkeasti
        T: Kukka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies laski minut sylistään ja otti suihkugeeliä kämmeniensä väliin ja alkoi pestä minua takaapäin, hartioitani, rintani, käsivarteni, peppuni, reiteni. Hellästi ei mitenkään erityisen kiihoittavasti. Se tuntui mukavalta, käännyin ympäri hänen eteensä ja tein saman hänelle. Siirryimme hiljaa pyyhkeisiin kietoutuneina pois kylpyhuoneesta, nappasimme kuohuviinilasit ja kuohuviinin keittiöstä ja hän vei minut makuuhuoneeseen.

        Huone oli kokonaan tummansininen ja katossa taisi kimmeltää jotain, ehkä valoja. Ensimmäistä kertaa mietin aikaa, mutta siitä en tiennyt mitään sillä missään ei kelloa näkynyt ja ulkona oli edelleen valoisaa.

        Mies touhusi omiaan vaatekaapin puolella mutta rohkeasti kapusin sänkyyn ja jäin istuvaan asentoon nojaten selkääni päätyyn. Pian korviini kantautui musiikkia ja mies tuli takaisin suklaarasian kanssa. Hymyilin hänelle huultani purren. Hän tuli viereeni ja hieroi konvehtia hellästi huuliini, juuri kun aukaisin suuni hän veikin sen omaan suuhunsa. Esitin vastalauseeni ja työnsin alahuuleni mutruun. Pian sain oman suklaan ja kiihkeän suudelman sen perään.

        Istuimme siinä aika kauan, syöden niitä konvehteja ja juoden kuohuviiniä, paljon mitään puhumatta. Olin ajatellut että tässä oli nyt ollut paljon kaikenlaista että pitäisikö minun poistua takavasemmalle, vaikka en sitä halunnut. Avasin jo suuni ja sitten jo suljinkin sen. Sitten minulle alkoi tulla kuuma, joskus suihkun jälkeen käy niin ja aloin kiemurrella ja avasin pyyheliinan ympäriltäni ja nousin ylös, sanoin käyväni vessassa. Mies ehti tarttua käteeni ja taas suupieli virneeseen kääntyneenä pyysi ääni käheänä minua olemaan nopea. Käännyin ja hymyilin mennessäni vessaan, ihanaa minun ei tarvitse vielä lähteä, se toki on joskus edessä mutta ehkä aamulla sitten, salaa.

        Tulin takaisin makuuhuoneeseen ja mies odotti minua siellä ilman pyyheliinaa, sängyssä polvillaan ja kalu juhlakunnossa. Tahaton Oh! livahti suustani ja sai hänet hymyilemään riettaasti.
        -Rohkeasti peremmälle.
        Pyöräytin silmiäni naurahtaen ja kipusin sängylle hänen eteensä. Hän pyysi minua käymään nelinkontin ja työnsi selästäni minut alemmas, painoin poskeni rohkeasti vasten viileää lakanaa. Pian hän levitti jalkojani hieman ja kosketti kostealla sormella vakoani. Pian tunsin hänen kuuman hengityksensä ihollani ja karhean sängen raapivan ihanasti reisiäni. Kieli tutki sopukoitani ylös ja alas, sormet hieroivat kevyesti klitoristani ja himo alkoi taas kasvaa sisälläni.
        -Kestätkö sinä vielä, oot aika turvonneen näköinen? mies tokaisi hellästi.
        Ynisin vastaukseksi ja pyöritin peppuani miehen edessä. Hän palasi takaisin nuolemaan minua hellästi, suukotteli peppuani ja sitten sylkäisi penikseensä ja hieroi sen liukkaaksi. Hitaasti hän vei kyrvän huulilleni ja levitti pakaroitani itselleen. Olin todella turvoksissa, mutta en ollut sitä tajunnut ennen, peniksen painautuessa sisääni suustani kuului vain pitkä aaah, mies kysyi jälleen olenko varma ja päätin että minähän en kovasta kalusta kieltäydy.

        Hän vetäytyi taaksepäin ja sylkäisi uudelleen nyt reikääni, laitoin itse myös sormet suuhuni ja vein sylkeä etupuolelle klitorikseen, tuntui että aloin kostua lisää. Mies tarttui kiinni hiuksistani ja painautui eläimellisesti sisääni, hän nai minua jälleen rauhallisesti mutta tasaisessa tahdissa. Ulisin koko ajan kiimassa mutta en vain voinut sille mitään. Hän tarrautui hartioihini ja veti minua ylemmäs, tukeuduin käsiini ja työnsin vastaan, se oli jo ihan sairasta naimista suurella N:llä. Mies veti minua edelleen pystymmäs ja istuimme molemmat jalkojemme päällä ja ratsastin siinä hänen kyrvällään. Pilluni seinämät tuli läpikotaisin hierotuksi.

        Asento ei kauan miellyttänyt häntä vaan hän tuli päälleni. Avasin jalkani hänelle äärimmilleen ja iskin kynteni hänen selkäänsä, aion minäkin jättää häneen jälkeni. Mies murahti kiimaisena ja päätti takoa pilluni puhki. Aloin sykkiä ja yhtäkkiä mies hidasti nopeasti ja siirtyi työntymään minuun kiduttavan hitaasti, se pitkitti aaltoani ja itse kliimaksia. Melkein itkin hänen otteessaan. Hän työntyi minuun vielä kerran ja murahteli tyytyväisenä saadessaan. Sitten hän veti minut kylkeään vasten ja taisi nukahtaa. Sen hänelle sallin mielelläni, omatkin silmäni painuivat kiinni vaikka niin olin päättänyt hipsiä salaa ulos aamusella.

        ihanaa nautimtoa voi kumpa miehenä olisin saanut olla välissä


    • Upea tarina, Kukka! Kirjoitat virheettömästi ja ilman tyylivirheitä, ja tekstistäsi näkee kärsivällisyytesi kirjoittaa se valmiiksi. Toisaalta novellin pituus tekee siitä haastavan tälle foorumille - törmäsitkin useasti jo merkkirajoitukseen - ja samasta syystä se ei saa ansaitsemaansa huomiota.

      Vahvuutesi on ilman muuta rakastelun eroottisessa visualisoinnissa - siitä, miten kuumasti kuvailet yhdyntäasentoja, vartaloiden asentoja, kehosi reaktioita jne. Heti ensimmäinen äkillisesti loppunut pikapano eteisen pöydällä oli täysosuma, joka jätti lukijan yhtä pöllistyneeksi ja sitten inhimillisen ymmärtäväisyyden valtaan.

      Henkilökuvauksesi oli hyvää, joskin keski-ikäisen miehen viriili kestävyys oli setämiehen silmään aika ällistyttävä. Mistä pääsenkin siihen, että seksikohtauksia oli tarinan muuhun juonisisältöön nähden jopa turhan paljon. Kyseessä on osin makuasia, mutta sitä vastaan voi taistella lukujen määrää ja juonenkäänteitä lisäämällä. Naida nusaistiinhan tuossa iloisesti toki huoneiston kaikissa huoneissa! :-)

      Kiitos tarinastasi!

      • Anonyymi

        Kiitos mielipiteestäsi. ❤️ Tämä oli yksi monista fantasioistani. Itse haluaisin joskus harrastaa seksiä monta kertaa joka huoneessa pienin tauoin yhden vuorokauden aikana joten tämä novelli kumpusi siitä.
        Kukka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos mielipiteestäsi. ❤️ Tämä oli yksi monista fantasioistani. Itse haluaisin joskus harrastaa seksiä monta kertaa joka huoneessa pienin tauoin yhden vuorokauden aikana joten tämä novelli kumpusi siitä.
        Kukka

        Kuvailit täydellistä tunnetta ja rakastelua! Vastaavan olen kokenut vain ex-tyttöystäväni kanssa. Ja seuraavana iltana molemmilla olikin ihanan saanut olo :) Eikä tarvinnut lupailla mitään huulien irtaantuessa toisistaan viipyilevän jäähyväissuukon jälkeen, molemmat tiesivät sen sanomattakin exä "lennättää jatkossakin Mut kuuhun"! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvailit täydellistä tunnetta ja rakastelua! Vastaavan olen kokenut vain ex-tyttöystäväni kanssa. Ja seuraavana iltana molemmilla olikin ihanan saanut olo :) Eikä tarvinnut lupailla mitään huulien irtaantuessa toisistaan viipyilevän jäähyväissuukon jälkeen, molemmat tiesivät sen sanomattakin exä "lennättää jatkossakin Mut kuuhun"! :)

        Aah, kuulostaa täydelliseltä. 👌🏻❤️
        Kukka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aah, kuulostaa täydelliseltä. 👌🏻❤️
        Kukka

        Olisi kiva löytää tuo nainen luokseni tai vastaava😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aah, kuulostaa täydelliseltä. 👌🏻❤️
        Kukka

        Se on niin täydellistä :) Että joinain kertoina ex-tyttöystävän pukeuduttua ja lopulta laittaessa hiuksiaan ponnarille kylppärintason ison peilin edessä. Kävelen taakseen pyyhe lantiolleni kietaistuna, ja kysyn niskaansa ja kaulansivua suukotellen, Onko Sulla jo kiire? Ei sanaakaan, nuo kauniit silmät vain syö silmiäni peilin kautta.., ja tuskin kuluu montaakaan hetkeä! Kun huulemme jo ahmii ihanan nälkäisinä toisiaan olkansa yli, ja sormeni alkaa aukomaan saaneen kaunottaren upeaa ponnaria ja kauluspaidan nappeja peilin edessä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kiva löytää tuo nainen luokseni tai vastaava😉

        Kaikki ei kestäisi. 😉
        Harva mies kestää.
        -Kukka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei kestäisi. 😉
        Harva mies kestää.
        -Kukka

        Se on just parasta, vuorokausi vain pelkkää toisen läheisyyttä. Useita rakasteluja, sormi- ja kielihoitoja :) Tullessa himokas puolipukeinen ruokapöydällä.., aistillista sängyssä.., kiireetöntä sormi- ja kielihoitoa saunan pehmeissä löylyissä.., pystypano shamppoisina suihkussa.., yöksi sängyn syleilyyn.., aamuratsastus sängyllä.., kielihoitoa aamusuihkussa.., himokasta keittiön leveällä ikkunalaudalla.., hellää olohuoneen kulmasohvalla.., ja nauttisit aamupäiväuniesi jälkeen kauniina sohvalla venytellen, kun nousisin vierestäsi suukotellen ja sanoisin meneväni laittamaan saunan päälle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on just parasta, vuorokausi vain pelkkää toisen läheisyyttä. Useita rakasteluja, sormi- ja kielihoitoja :) Tullessa himokas puolipukeinen ruokapöydällä.., aistillista sängyssä.., kiireetöntä sormi- ja kielihoitoa saunan pehmeissä löylyissä.., pystypano shamppoisina suihkussa.., yöksi sängyn syleilyyn.., aamuratsastus sängyllä.., kielihoitoa aamusuihkussa.., himokasta keittiön leveällä ikkunalaudalla.., hellää olohuoneen kulmasohvalla.., ja nauttisit aamupäiväuniesi jälkeen kauniina sohvalla venytellen, kun nousisin vierestäsi suukotellen ja sanoisin meneväni laittamaan saunan päälle...

        Siinäpä sitä kaikkea kerrakseen. 😉


    • Anonyymi

      Ton Kukan haluaisin poimia.., ja selvittää ne loputkin fantasiat ;)

      • Anonyymi

        Valitettavasti Kukka on jo poimittu. Kiitos kumminkin.
        Kukka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti Kukka on jo poimittu. Kiitos kumminkin.
        Kukka

        Joku onnellinen on saanut Auringonkukan itselleen.


    • Anonyymi

      Mies teki minulle aamupalaa keittiössä. Löysi kaapeista leipää ja kaivoi jääkaapista margariinia ja juustoa leivän päälle. Näin pöydällä banaanin ja enempää ajattelematta aloin kuoria sitä hitaasti ja haukkasin päästä palasen. Huomasin miehen pysähtyneet silmät, tuijottivat suutani. Hymyilin ja vielä nuolaisin banaania, sitten siirryin ruokapöydän ääreen odottamaan.
      -Hetken jo ajattelin, että millainen se nälän laatu olikaan, hän naurahti.
      Söin söpösti banaanin loppuun. Ei kannattaisi ärsyttää miestä loputtomiin, kohta oikeasti olisin hänen allaan taas. Pilluni valahti aivan kosteaksi ajatuksesta ja puristin reiteni yhteen. Nyt, nainen, keskity, älä antaudu helpolla, taas.. Toivotonta, jopa aivoni olivat minua vastaan.
      Mies istui toiselle puolelle pöytää ja nosti leivät eteeni. Istuimme hiljaa syöden, söin silmät kiinni sillä pelkäsin että söisin miestä silmilläni.
      - Mun nimi on muuten Tomi, kukas sinä olet? Voin kutsua sua enkeliksikin.
      Avaan silmät varovasti ja nielaisen tyhjää, mies tuijottaa minua häpeilemättömästi leukaan nojaten.
      - Kukka. Mun nimi on Kukka, lyön välittömästi silmät takaisin kiinni ja jatkan syömistä.
      Tomi naurahtaa. -Kaunis nimi, Kukka.
      Vaikka nimessäni on kaksi koota keskellä, hän sanoo nimeni hiton pehmeästi, pidän siitä. Se saa hermoni sähköisiksi ja lämpenen, avaan silmät hitaasti auki ja vedän esiin valloittavan hymyn. Se on täynnä tunnetta, aseista riisuvaa. Tomin on vuoro nielaista tyhjää. Aamupala alkaakin olla syöty. Poistun hetkeksi vessaan.
      Tulen takaisin ja törmään Tomiin. Hän seisoi oven ulkopuolella. Nostan kädet hänen niskaansa ja painan huuleni hellästi hänen huulilleen, vetäydyn pois ja katson hän nyt todella kiimaisena.
      -Onko sulla tänään suunnitelmia, hän kysyy.
      -Itseasiassa on, mun pitäisi kohta olla jossain, vastaan hiljaa. Miehen ilme näyttää pettyneeltä. Hän ei vaan tiedä mihin kohtaan itseni suunnittelin. Irrottaudun hänestä ja lähden kävelemään kohti makuuhuoneen pariovia, matkalla avaan hitaasti lakanan ja tipautan sen matkalla lattialle.
      -Saakeli, Tomi henkäisee. Käännyn huoneen ovensuussa ympäri ja kutsun hänet luokseni.

      • Tästä eteenpäin kirjoitan nimimerkillä. 🙂


      • Anonyymi

        Hmm nainen.., ton lakanan pudotuksen jälkeen; Huuleni, kieleni, parin päivän parransänkeni ja sormeni "kiduttaisi hitaasti" Sua parisängyn pehmeydessä. Ja Sulle alkaisi valjeta upean kiimaisena.., et tänään saat monta uusintaa :)


      • Tomin silmät syövät vartaloani joka askeleella. Miten kiihottavaa onkaan vain seisoa siinä alasti ja odottaa. Mielessäni punoin juonta siitä miten ottaisin ohjat, mutta miten vain tässä kävi tiesin että lopulta olisimme molemmat tyydytettyjä.
        Hän saavuttaa minut ja nostaa käteni pääni yläpuolelle, sitten hivellen käsillään kumpaakin käsivarttani alaspäin hitaasti kainaloiden ja rintojen ohitse, rintani nousevat pystymmäksi, ihoni väreillessä himosta. Pidän käsiäni yhä pääni päällä, miehen käsien yhä vaellellessa vartalollani.
        Olisi niin ihanaa taas antautua hänen käsiteltäväkseen, lasken lopulta kuitenkin käteni alas ja peruutan sängylle istumaan. Katson Tomia silmiin koko ajan, hän kävelee perässäni ja jää seisomaan eteeni.
        Heilautan hiukseni yli toisen olkapään ja nostan käden niin ylös kuin yletän, vasten hänen rintaansa. Hivelen sormillani hänen kiinteää rintaansa, pyörien nännin ympärillä. Sormeni kulkevat alaspäin ja pyyhkäisevät vatsan yli kohti kylkiä, Tomi hengähtää kuuluvasti, mutta ei katso pois minusta. Kosketan kädelläni hänen erektiotaan boxereiden päältä ja silitän, välillä pyöräytän peukalollani terskan kohdalta.
        Otan Tomin kädestä kiinni ja ohjaan sen niskaani niin että kämmen on vasemman korvani päällä ja sormet hiuksissani. Hän ymmärtää heti mitä pyydän.
        Vedän hitaasti housut alas mutta vain sen verran että penis ja kivekset tulevat esiin.
        Nuolaisen kieli leveänä oikeaa kättäni muutamia kertoja niin että se kostuu ja runkkaan sillä kädellä Tomin kyrvän esinahkaa hellästi edestakaisin, terskan päähän ilmestyy kirkas tippa ja nuolaisen sen pois. Avaan suuni kutsuun ja kyrpä työntyy huulieni väliin ja pitkin kieltäni. Puristan häntä hellästi juuresta ja nuolen pitkin koko vartta. Tunnen miten kostunut olen, kun hetken saan olla vallassa. Tomin hengitys on katkeilevaa, hänen silmänsä ovat taas niin tummat himosta. Se hermostuttaa minua jollain lailla, mutta jatkan yhä suihnottoa hyvin hitaasti, nautiskellen kyrvän mausta. Hänen kätensä tukee päätäni ja sormet hierovat hiuspohjaani, hän ei työnnä elintään suuhuni vaan antaa minun tehdä työn. Otan muutamia kertoja kyrvän nopeammin suuhuni ja heti hänen reitensä jännittyvät käsieni alla. Tomi hengähtää voimakkaasti ja heittää päänsä taaksepäin, yllättyneenä tunnen miten spermaa lentää vähän nieluuni. Puristan nopeasti kyrpää juuresta ja Tomi katsoo minuun villisti, kun keskeytin hänen laukeamisensa.
        -Ehei, ei vielä, naurahdan ja virnistän.
        Putsaan elimen spermasta ja työnnyn taaksepäin sängyssä. Tomi yrittää seurata mutta kiellän, myönnyn kuitenkin että hän voi nousta sängylle polvilleen.
        Pinoan tyynyjä päällekkäin ja käyn niille makaamaan niin että ylävartaloni kääntyy kaarelle niiden päälle. Avaan reiteni ja koukistan jalkani.
        Työnnän oikean käden sormet suuhuni ja nuolen niitä, maistan sormissani vielä peniksen ja kiihotun, ojennan käteni klitorikselleni ja pyyhkäisen kosteilla sormilla sen yli kolme kertaa. Vien sormet uudestaan suuhuni ja toistan. Toinen käteni vaeltelee vartalollani kaulasta alaspäin kohti rintoja, hellin niitä punniten kädelläni ja pyhkäisen peukalolla nänniä.
        Tuon taas oikean käteni suuhuni ja nyt työnnän varovasti kaksi sormea sisääni.
        Pyöritän peppuani vasten sänkyä.
        Yhtäkkiä Tomi on siinä. Ynähdän kutsuni hänelle ja vien molemmat käteni rinnoilleni. Hän ottaa polvistani tukea ja painaa jalkojani erilleen.


      • KukanNovellit kirjoitti:

        Tomin silmät syövät vartaloani joka askeleella. Miten kiihottavaa onkaan vain seisoa siinä alasti ja odottaa. Mielessäni punoin juonta siitä miten ottaisin ohjat, mutta miten vain tässä kävi tiesin että lopulta olisimme molemmat tyydytettyjä.
        Hän saavuttaa minut ja nostaa käteni pääni yläpuolelle, sitten hivellen käsillään kumpaakin käsivarttani alaspäin hitaasti kainaloiden ja rintojen ohitse, rintani nousevat pystymmäksi, ihoni väreillessä himosta. Pidän käsiäni yhä pääni päällä, miehen käsien yhä vaellellessa vartalollani.
        Olisi niin ihanaa taas antautua hänen käsiteltäväkseen, lasken lopulta kuitenkin käteni alas ja peruutan sängylle istumaan. Katson Tomia silmiin koko ajan, hän kävelee perässäni ja jää seisomaan eteeni.
        Heilautan hiukseni yli toisen olkapään ja nostan käden niin ylös kuin yletän, vasten hänen rintaansa. Hivelen sormillani hänen kiinteää rintaansa, pyörien nännin ympärillä. Sormeni kulkevat alaspäin ja pyyhkäisevät vatsan yli kohti kylkiä, Tomi hengähtää kuuluvasti, mutta ei katso pois minusta. Kosketan kädelläni hänen erektiotaan boxereiden päältä ja silitän, välillä pyöräytän peukalollani terskan kohdalta.
        Otan Tomin kädestä kiinni ja ohjaan sen niskaani niin että kämmen on vasemman korvani päällä ja sormet hiuksissani. Hän ymmärtää heti mitä pyydän.
        Vedän hitaasti housut alas mutta vain sen verran että penis ja kivekset tulevat esiin.
        Nuolaisen kieli leveänä oikeaa kättäni muutamia kertoja niin että se kostuu ja runkkaan sillä kädellä Tomin kyrvän esinahkaa hellästi edestakaisin, terskan päähän ilmestyy kirkas tippa ja nuolaisen sen pois. Avaan suuni kutsuun ja kyrpä työntyy huulieni väliin ja pitkin kieltäni. Puristan häntä hellästi juuresta ja nuolen pitkin koko vartta. Tunnen miten kostunut olen, kun hetken saan olla vallassa. Tomin hengitys on katkeilevaa, hänen silmänsä ovat taas niin tummat himosta. Se hermostuttaa minua jollain lailla, mutta jatkan yhä suihnottoa hyvin hitaasti, nautiskellen kyrvän mausta. Hänen kätensä tukee päätäni ja sormet hierovat hiuspohjaani, hän ei työnnä elintään suuhuni vaan antaa minun tehdä työn. Otan muutamia kertoja kyrvän nopeammin suuhuni ja heti hänen reitensä jännittyvät käsieni alla. Tomi hengähtää voimakkaasti ja heittää päänsä taaksepäin, yllättyneenä tunnen miten spermaa lentää vähän nieluuni. Puristan nopeasti kyrpää juuresta ja Tomi katsoo minuun villisti, kun keskeytin hänen laukeamisensa.
        -Ehei, ei vielä, naurahdan ja virnistän.
        Putsaan elimen spermasta ja työnnyn taaksepäin sängyssä. Tomi yrittää seurata mutta kiellän, myönnyn kuitenkin että hän voi nousta sängylle polvilleen.
        Pinoan tyynyjä päällekkäin ja käyn niille makaamaan niin että ylävartaloni kääntyy kaarelle niiden päälle. Avaan reiteni ja koukistan jalkani.
        Työnnän oikean käden sormet suuhuni ja nuolen niitä, maistan sormissani vielä peniksen ja kiihotun, ojennan käteni klitorikselleni ja pyyhkäisen kosteilla sormilla sen yli kolme kertaa. Vien sormet uudestaan suuhuni ja toistan. Toinen käteni vaeltelee vartalollani kaulasta alaspäin kohti rintoja, hellin niitä punniten kädelläni ja pyhkäisen peukalolla nänniä.
        Tuon taas oikean käteni suuhuni ja nyt työnnän varovasti kaksi sormea sisääni.
        Pyöritän peppuani vasten sänkyä.
        Yhtäkkiä Tomi on siinä. Ynähdän kutsuni hänelle ja vien molemmat käteni rinnoilleni. Hän ottaa polvistani tukea ja painaa jalkojani erilleen.

        -Olet kyltymätön nainen. Tomi sanoo ja työntää kovan kyrpänsä hitaasti sisääni.
        Hän kumartuu suutelemaan minua, maistaa minua kielellään ja vastaan siihen avaamallani huuleni innokkaasti. Penis uppoaa lantionpohjaan asti ja ulvahdan kivunsekaisesta nautinnosta. Tomi vetää lantiotaan vähän taaksepäin ja työntyy takaisin pohjaan asti. Ulvahdan nyt kovemmin. Hän työntää polviani lähemmäs vartaloani ja jatkaa syviä työntöjään samalla pumpaten elintään ylöspäin niin että se ulos vedolla hieraisee kutkuttavaati klitoristani. Parahdan ääneen. Niin syvää nautintoa en ole vielä tuntenutkaan.
        -Ei vielä. Tomi sanoo ja yllätyn täysin.


      • Anonyymi
        KukanNovellit kirjoitti:

        Tomin silmät syövät vartaloani joka askeleella. Miten kiihottavaa onkaan vain seisoa siinä alasti ja odottaa. Mielessäni punoin juonta siitä miten ottaisin ohjat, mutta miten vain tässä kävi tiesin että lopulta olisimme molemmat tyydytettyjä.
        Hän saavuttaa minut ja nostaa käteni pääni yläpuolelle, sitten hivellen käsillään kumpaakin käsivarttani alaspäin hitaasti kainaloiden ja rintojen ohitse, rintani nousevat pystymmäksi, ihoni väreillessä himosta. Pidän käsiäni yhä pääni päällä, miehen käsien yhä vaellellessa vartalollani.
        Olisi niin ihanaa taas antautua hänen käsiteltäväkseen, lasken lopulta kuitenkin käteni alas ja peruutan sängylle istumaan. Katson Tomia silmiin koko ajan, hän kävelee perässäni ja jää seisomaan eteeni.
        Heilautan hiukseni yli toisen olkapään ja nostan käden niin ylös kuin yletän, vasten hänen rintaansa. Hivelen sormillani hänen kiinteää rintaansa, pyörien nännin ympärillä. Sormeni kulkevat alaspäin ja pyyhkäisevät vatsan yli kohti kylkiä, Tomi hengähtää kuuluvasti, mutta ei katso pois minusta. Kosketan kädelläni hänen erektiotaan boxereiden päältä ja silitän, välillä pyöräytän peukalollani terskan kohdalta.
        Otan Tomin kädestä kiinni ja ohjaan sen niskaani niin että kämmen on vasemman korvani päällä ja sormet hiuksissani. Hän ymmärtää heti mitä pyydän.
        Vedän hitaasti housut alas mutta vain sen verran että penis ja kivekset tulevat esiin.
        Nuolaisen kieli leveänä oikeaa kättäni muutamia kertoja niin että se kostuu ja runkkaan sillä kädellä Tomin kyrvän esinahkaa hellästi edestakaisin, terskan päähän ilmestyy kirkas tippa ja nuolaisen sen pois. Avaan suuni kutsuun ja kyrpä työntyy huulieni väliin ja pitkin kieltäni. Puristan häntä hellästi juuresta ja nuolen pitkin koko vartta. Tunnen miten kostunut olen, kun hetken saan olla vallassa. Tomin hengitys on katkeilevaa, hänen silmänsä ovat taas niin tummat himosta. Se hermostuttaa minua jollain lailla, mutta jatkan yhä suihnottoa hyvin hitaasti, nautiskellen kyrvän mausta. Hänen kätensä tukee päätäni ja sormet hierovat hiuspohjaani, hän ei työnnä elintään suuhuni vaan antaa minun tehdä työn. Otan muutamia kertoja kyrvän nopeammin suuhuni ja heti hänen reitensä jännittyvät käsieni alla. Tomi hengähtää voimakkaasti ja heittää päänsä taaksepäin, yllättyneenä tunnen miten spermaa lentää vähän nieluuni. Puristan nopeasti kyrpää juuresta ja Tomi katsoo minuun villisti, kun keskeytin hänen laukeamisensa.
        -Ehei, ei vielä, naurahdan ja virnistän.
        Putsaan elimen spermasta ja työnnyn taaksepäin sängyssä. Tomi yrittää seurata mutta kiellän, myönnyn kuitenkin että hän voi nousta sängylle polvilleen.
        Pinoan tyynyjä päällekkäin ja käyn niille makaamaan niin että ylävartaloni kääntyy kaarelle niiden päälle. Avaan reiteni ja koukistan jalkani.
        Työnnän oikean käden sormet suuhuni ja nuolen niitä, maistan sormissani vielä peniksen ja kiihotun, ojennan käteni klitorikselleni ja pyyhkäisen kosteilla sormilla sen yli kolme kertaa. Vien sormet uudestaan suuhuni ja toistan. Toinen käteni vaeltelee vartalollani kaulasta alaspäin kohti rintoja, hellin niitä punniten kädelläni ja pyhkäisen peukalolla nänniä.
        Tuon taas oikean käteni suuhuni ja nyt työnnän varovasti kaksi sormea sisääni.
        Pyöritän peppuani vasten sänkyä.
        Yhtäkkiä Tomi on siinä. Ynähdän kutsuni hänelle ja vien molemmat käteni rinnoilleni. Hän ottaa polvistani tukea ja painaa jalkojani erilleen.

        Ihailisin miten kaunis olisit ylävartalosi tyynyjen päällä kaareutuen.., ihanat kiinteät rintasi täydellisesti tarjolla, suloiset nännit kovina kattoa kohden nöpöttäen.., painaisin kämmenelläni ranteitasi pääsi yläpuolella lakanaa vasten.., huuleni ja parin päivän parransänkeni hivelisi leukasi alapintaa, kaulaasi.., toisen käteni sormet silittäisi häpykumpusi kaaria.., liuuttaisin hitaasti nimettömän- ja keskisormeni tihkuvaan tiukkaan pilluusi.., jännittäisit seksikästä kiimaista vartaloasi alahuultasi purren.., kun sormeni vain viipyilisi ihanan syvällä Sussa, peukaloni tehdessä pientä hellää liikettä häpykumpusi päällä.., kieleni kärki etenisi hitaasti hipoen täyden kierroksen kummankin nännipihasi ympäri, kivikoviin nänneihisi koskematta.., vawahtelisit otteessani hiljaa voihkaisten, kun huuleni ja kieleni siirtyisi nännipihoiltasi takaisin kaulallesi.., ja siitä korvalehdellesi.., samalla sekunilla nimetön- ja keskisormeni aloittaisi hitaan sormihoidon tiukassa märässä pillussasi.., kieleni tutkisi korvaasi ja kuiskaisin; Nyt Mä opetan Sulle kaunotar, miltä tuntuu käydä useita kertoja ihan rajoilla!.., etkä yhtään epäilisi kuulemaasi sormieni lakatessa tanssinsa tiukassa märässä pillussa.., ja alkaen hellästi hieromaan klitoristasi.., kunnes taas pienen hetken päästä, nimetön- ja keskisormeni aloittaisi yhä himokkaamman naitinsa uudestaan.., litinäsi ja voihkaisusi ja upean vartalosi tempoilut.., kertoisi Mulle missä mennään, kun huuleni ja parin päivän parransänkeni alkaisi hivellä lähes hipoen toisen ihanan kiinteän rintasi kaaria.., voihkisit kiimaisena, Please ime ja näyki jo Mun nännejä.., ja naurahdukseni paljastaisi Sulle.., ettei vieläkään tapahtuisi niin.., manaisit mielessäsi, miten asettauduitkin aamukiimassasi tarjolle tyynypinon ylle.., kämmeneni painaisi hiukan lujemmin ranteitasi pääsi yllä lakanaa vasten.., tuntisit metesi valuvan pakaravakoa pitkin.., märät sormeni siirtyisi ties monennenko kerran klitorikseltasi syvälle pilluusi.., tuntisit lähestyvän orgasmin alkavan hivellä varpaitasi.., mitä!!!.., eikä!!!.., vetäisin hetkessä sormeni ulos tiukasta märästä pillustasi.., silmäni ihailisi kiimaasi, seksikkään ihanan vartalosi tempoilua osittain tyynypinon yllä.., toisin mehuistasi märät nimettömän- ja keskisormeni huulillesi.., samalla kun orastava orgasmisi alkaisi loitota, nuolisit ja imisit maustasi nauttien sormiani puhtaiksi.., ja mumisisit suloisen kiimaisena, Annoin ihan liian hyvän tilaisuuden "pitää Mua otteessasi".., jättäisit kertomatta, sen minkä tiedänkin.., Sä nauttisit täysillä tästä hitaasta aamusta, jonka Sulle tarjoilen :)
        Sinun


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihailisin miten kaunis olisit ylävartalosi tyynyjen päällä kaareutuen.., ihanat kiinteät rintasi täydellisesti tarjolla, suloiset nännit kovina kattoa kohden nöpöttäen.., painaisin kämmenelläni ranteitasi pääsi yläpuolella lakanaa vasten.., huuleni ja parin päivän parransänkeni hivelisi leukasi alapintaa, kaulaasi.., toisen käteni sormet silittäisi häpykumpusi kaaria.., liuuttaisin hitaasti nimettömän- ja keskisormeni tihkuvaan tiukkaan pilluusi.., jännittäisit seksikästä kiimaista vartaloasi alahuultasi purren.., kun sormeni vain viipyilisi ihanan syvällä Sussa, peukaloni tehdessä pientä hellää liikettä häpykumpusi päällä.., kieleni kärki etenisi hitaasti hipoen täyden kierroksen kummankin nännipihasi ympäri, kivikoviin nänneihisi koskematta.., vawahtelisit otteessani hiljaa voihkaisten, kun huuleni ja kieleni siirtyisi nännipihoiltasi takaisin kaulallesi.., ja siitä korvalehdellesi.., samalla sekunilla nimetön- ja keskisormeni aloittaisi hitaan sormihoidon tiukassa märässä pillussasi.., kieleni tutkisi korvaasi ja kuiskaisin; Nyt Mä opetan Sulle kaunotar, miltä tuntuu käydä useita kertoja ihan rajoilla!.., etkä yhtään epäilisi kuulemaasi sormieni lakatessa tanssinsa tiukassa märässä pillussa.., ja alkaen hellästi hieromaan klitoristasi.., kunnes taas pienen hetken päästä, nimetön- ja keskisormeni aloittaisi yhä himokkaamman naitinsa uudestaan.., litinäsi ja voihkaisusi ja upean vartalosi tempoilut.., kertoisi Mulle missä mennään, kun huuleni ja parin päivän parransänkeni alkaisi hivellä lähes hipoen toisen ihanan kiinteän rintasi kaaria.., voihkisit kiimaisena, Please ime ja näyki jo Mun nännejä.., ja naurahdukseni paljastaisi Sulle.., ettei vieläkään tapahtuisi niin.., manaisit mielessäsi, miten asettauduitkin aamukiimassasi tarjolle tyynypinon ylle.., kämmeneni painaisi hiukan lujemmin ranteitasi pääsi yllä lakanaa vasten.., tuntisit metesi valuvan pakaravakoa pitkin.., märät sormeni siirtyisi ties monennenko kerran klitorikseltasi syvälle pilluusi.., tuntisit lähestyvän orgasmin alkavan hivellä varpaitasi.., mitä!!!.., eikä!!!.., vetäisin hetkessä sormeni ulos tiukasta märästä pillustasi.., silmäni ihailisi kiimaasi, seksikkään ihanan vartalosi tempoilua osittain tyynypinon yllä.., toisin mehuistasi märät nimettömän- ja keskisormeni huulillesi.., samalla kun orastava orgasmisi alkaisi loitota, nuolisit ja imisit maustasi nauttien sormiani puhtaiksi.., ja mumisisit suloisen kiimaisena, Annoin ihan liian hyvän tilaisuuden "pitää Mua otteessasi".., jättäisit kertomatta, sen minkä tiedänkin.., Sä nauttisit täysillä tästä hitaasta aamusta, jonka Sulle tarjoilen :)
        Sinun

        Muistaakseni siellä ei ollut kolmatta miestä..
        Veit sanat suustani.
        Ehkä kannattaisi sitoa ne kädet sinne sängynpäätyyn niin olisi enemmän vapaita käsiä.


      • Anonyymi
        KukanNovellit kirjoitti:

        Muistaakseni siellä ei ollut kolmatta miestä..
        Veit sanat suustani.
        Ehkä kannattaisi sitoa ne kädet sinne sängynpäätyyn niin olisi enemmän vapaita käsiä.

        Hmm, ehkä jättäisin tarkoituksella sen ranteidesi sitomisen himokkaaseen uusintaan. Ja ennen yhteiseen aamusuihkuun menoa keskittyisin vain.., hellää kosketusta kehräävän kaunottaren hitaasti saavuttavaan aamuOrgasmiin :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, ehkä jättäisin tarkoituksella sen ranteidesi sitomisen himokkaaseen uusintaan. Ja ennen yhteiseen aamusuihkuun menoa keskittyisin vain.., hellää kosketusta kehräävän kaunottaren hitaasti saavuttavaan aamuOrgasmiin :)

        Hitto!
        En kyllä pääse tästä nyt yli ollenkaan, tuli kirjoittajalle täys plokki. 😏
        Ei mitenkään huonolla tavalla. Palaan kirjoittamaasi uudestaan. Ihan loistavaa masturbointi matskua. Sitä voi vain nainen toivoa että edes joskus joku pitäisi noin hyvänä.


      • Anonyymi
        KukanNovellit kirjoitti:

        Hitto!
        En kyllä pääse tästä nyt yli ollenkaan, tuli kirjoittajalle täys plokki. 😏
        Ei mitenkään huonolla tavalla. Palaan kirjoittamaasi uudestaan. Ihan loistavaa masturbointi matskua. Sitä voi vain nainen toivoa että edes joskus joku pitäisi noin hyvänä.

        Huomasin kyllä, että jumiuduit täysin. Eikä siellä tarinassasi ollut sitä kolmatta miestä, kuten "kihisitkin". Sorry, siitä!
        Kirjoitin vain, mitä olisin tehnyt Sulle tarinasi aamussa lakananan pudotuksesi ja tyynipino kuvailusi jälkeen. En osannut ajatella, että sukellan kirjoituksellani ihosi alle :)
        Itseä sytytti Sun jo paljon aiempi kommentti jollekin, että haluaisit nauttia ja rakastella vuorokauden aikana monta kertaa eri huoneissa.
        Satut vaan kirjoittamaan just sellaisesta kahden ihmisen läheisyydestä, hyvän olon tunteesta.., josta itsekin pidän.
        Sinun


      • Anonyymi
        KukanNovellit kirjoitti:

        Hitto!
        En kyllä pääse tästä nyt yli ollenkaan, tuli kirjoittajalle täys plokki. 😏
        Ei mitenkään huonolla tavalla. Palaan kirjoittamaasi uudestaan. Ihan loistavaa masturbointi matskua. Sitä voi vain nainen toivoa että edes joskus joku pitäisi noin hyvänä.

        ...suukoteltaisiin, näykkisin huulillani hellästi alahuultasi, poskesi pehmeyttä.., äskeisen lähes perille viemäni sormihoidon jäljiltä.., toinen kämmeni laskisi lopultakin ranteesi tiukasta otteestaan.., silmämme nauraisi toisilleen.., tuntisit miten kovana olisin kiinteän lantiosi sivua vasten.., sormesi liukuisi hetkessä kovalla varrellani, silitellen ihanan vaativasti sitä.., huulemme hivelisi toisiaan.., haluisit Mun vain kaiken äskeisen jäljiltä, keihästävän ihanan rajusti Sut pehmeää tyynypinoasi vasten!!!.., ja naivan Sut kestävänä "hiestä nihkeäksi", räjähtävään aamuOrgasmiin!!!.., näkisit ilkikurisen virnistykseni, kun nousisin hetkessä vierestäsi ylös.., tarttuisin nilkoistasi kiinni, ja kiskaisisin Sut aivan varoittamatta leveän sängyn reunalle.., polvistuisin lattialle, ja ottaisin reitesi leveille hartioilleni.., huuleni ja parin päivän parransänkeni hivelisi vasemman kiinteän reitesi sisäpintaa.., kämmeneni silittelisi hitaasti lantiosi sivuja, kylkiäsi.., etenisin pienin kevyin suukoin ja nuolaisuin hitaasti reitesi sisäpintaa ylemmäs.., kämmeneni liukuisi vatsasi yli upeille rinnoillesi.., kivikovat nännisi jäisi nöpöttämään pystyinä etu- ja keskisormieni väliin, kun kämmeni "leipoisi kuin kevyt untuvapeitto" upeita rintojasi.., tuntisit huulieni pysähtyneen aivan häpyhuuliesi viereen.., katseeni ihailisi suloista ja äskeisestä sorminainnista yhä litimärkää pilluasi.., huuliltasi karkaisi seksikäs voihkaisu, Ihanaa!.., kun tuntisitkin yllättäen Mun puhaltavan pilluasi vasten.., ja jo paljon odottamasi kieleni kärki, ei sukeltaisikaan ahnaasti suloisten häpyhuuliesi väliin.., vaan se etenisikin toisen häpyhuulesi pintaa kevyin pikku nuolaisuin ylös häpykummullesi.., suukottelisin häpykumpusi silkinpehmeää ihoa, samalla etusormeni ja peukaloni ottaisi molemmat kattoa kohden nöpöttävät ihanan kovat nännisi otteisiinsa.., kun kieleni kärki liukuisi jo toisen häpyhuulesi pintaa alaspäin, ja siitä oikean kiinteän reitesi sisäpinnalle.., kuulisin Sun voihkivan huultasi purren, Mitä "kidutusta"!.., samalla kun jo näykkisin hellästi reitesi sisäpintaa.., alkaisin myös "pyöritellä" etusormieni ja peukaloideni välissä, molempia ihanan herkkiä kivikovia nännejäsi muutamia millejä edestakaisin.., pian tuntisit toistamiseen puhallukseni valumaan alkanutta pilluasi vasten.., painattaisit seksikkäiden sääriesi takapintoja yhä lujemmin selkääni vasten, samalla lantiotasi ylemmäs kohottaen.., kuin vaatien, että upottaisin kieleni märkään tiukkaan pilluusi HETI!.., sängystä irti kohonneet pakarasi, saisi sormeni irtaantumaan ihanista kivikovista nänneistäsi.., kämmeneni olisi sekunneissa kireiden pakaroidesi alla.., haukkoisit henkeäsi kämmenieni puristellessa pakaroitasi altapäin, ja kieleni sukeltaessa tiukkaan märkään pilluusi.., huuleni ja leukani kostuisi hetkessä märkyydestäsi, kun syvät nuolaisuni alkaisi ahmien syödä tiukkaa märkkää pilluasi.., lopettaisin hetkeksi kielihoitoni, ja antaisin Sulle ohjeen mielipidettäsi kysymättä, Leiki upeilla rinnoillasi.., samalla itse alkaisin hellästi imeä klitoristasi.., katseeni ihailisi, miten kaunis olisit selällään sängyllä.., kun sormesi ja hoidetut kyntesi aloittaisi "ihanan tanssinsa" upean kiinteiden rintojesi kaarilla ja kosketusta huutavilla, kivikovina nöpöttävillä söpöillä nänneilläsi.., kieleni alkaisi taas nuolla upean ahmien Sua.., valuisit aamukiimaasi yhä runsaammin huuliani ja kieltäni vasten.., vapinasi.., seksikäs voihkaisusi, Teet Mut "hulluksi"!?!.., lantiosi vawahtelut yhä terävämpinä.., kireät pakarasi kämmenieni kannatuksessa ja märkä pillusi huuliani vasten.., aistisin, että vain joitan hetkiä.., ja tulisin keskeyttämään himokkaan kielihoitoni!.., sillä muuten sängyssä tempoileva ihana kaunotar saisi aamuOrgasminsa aivan liian pian :)
        Sinun


      • KukanNovellit kirjoitti:

        -Olet kyltymätön nainen. Tomi sanoo ja työntää kovan kyrpänsä hitaasti sisääni.
        Hän kumartuu suutelemaan minua, maistaa minua kielellään ja vastaan siihen avaamallani huuleni innokkaasti. Penis uppoaa lantionpohjaan asti ja ulvahdan kivunsekaisesta nautinnosta. Tomi vetää lantiotaan vähän taaksepäin ja työntyy takaisin pohjaan asti. Ulvahdan nyt kovemmin. Hän työntää polviani lähemmäs vartaloani ja jatkaa syviä työntöjään samalla pumpaten elintään ylöspäin niin että se ulos vedolla hieraisee kutkuttavaati klitoristani. Parahdan ääneen. Niin syvää nautintoa en ole vielä tuntenutkaan.
        -Ei vielä. Tomi sanoo ja yllätyn täysin.

        Hän laskee jalkani alas ja hän vetää kyrvän maiskahtaen ulos pillustani.
        Tomi nousee sängyltä ylös, katson hänen puolelta toiselle keikkuvaa elintään odottaen. Hän sitoo ranteeni yhteen vaatekaapista hakemallaan kravatilla selkäni taakse, hartioiden painuessa, rintani nousevat vieläkin enemmän koholleen sängyltä.
        -Harmi kun mulla ei ole välineitä, sitoisin muuten sun jalatkin liikkumattomiksi. Tomi sanoo ja nikkaa silmää.
        Punastun tahtomattani ja hymyilen toisella suupielellä viattomasti. Pilluni kostuu lisää ja hieron peppuani sänkyyn.

        Tomi ojentaa kätensä ja sivelee kaulaani pitkin hellästi alaspäin kohti rintojeni väliä, hengitän syvään, hellän kosketuksen kiihoittamana. Hän piirtää sormenpäillään molempien rintojeni ympäri ja käsi vaeltaa kohti vatsaani, odotan että käsi sukeltaisi syvemmälle, mutta juuri kolmioni yläpuolella käsi kulkee kylkiäni pitkin kohti rintojeni kaarta ja sieltä niskaani. Ihoni väreilee Tomin sormien alla ja pilluni valuu lakanoille. Sormet palaavat niskasta kohti nännejäni mutta pyörähtävät vain nännipihojen ympärillä muutaman kerran ja haukon henkeä. Katson Tomin silmiin ja hän katsoo minuun, heitän pään taaksepäin ja nännini töröttävät kovina kun kaikki veri tuntuu pakkautuvan niihin. Jalkani työntyvät suoriksi ja kehoni yrittää kiemurrella nautintoon.
        Tomi kuljettaa kättään rintojeni välistä kohti alavatsaa hitaasti ja vaistomaisesti avaan reiteni, hän naurahtaa ja vetää käden takaisin ylös.
        -Mmm..ei niin helpolla Kukkanen.
        Ynähdän turhautuneena ja puren huultani.
        Hän puristaa kummallakin kädellään rintojani ja hieroo niitä käsissään pyöritellen, koskematta kuitenkaan nänneihin, hän puristaa niitä yhteen ja saa ihoni hehkumaan punaisista sormenjäljistä. Hän siirtyy jalkojeni päälle ja nojaa käsiinsä ja alkaa nuolla rintojeni ihoa, jälleen koskematta nänneihini, kiemurtelen hänen allaan yrittäen työntää nännejäni kohti hänen suutaan. Välillä karhea sänki osuu hellään ihooni ja parahdan kiimaisesti. Hengitän katkonaisesti.
        -Maistut hyvälle Kukka. Aion kiihottaa sut äärimmilleen niin että anelet mua panemaan sua. Tomi sanoo.
        -Aaahh.. syvä nautinnon ääni pääsee huulieni välistä.
        Tomi siirtyy takaisin sivuun istumaan ja avaa reiteni.
        -Wau! Sänky on aivan märkä, tuhma tyttö. Avaapas suu kiltisti.
        Tomi sanoo ja tuo etusormensa huulilleni.
        Avaan suuni ja suljen huuleni hänen sormensa ympärille. Hän liikuttaa sitä suussani edestakaisin.
        Avaan suuni ja Tomi vie sormensa suoraan pilluni sisään ja nytkähdän vaistomaisesti ylöspäin sängyltä. Hän pumppaa sormeaan hellästi edestakaisin sisälläni ja tuo sormen suuni eteen. Avaan suuni ja hän työntää myös keskisormen suuhuni. Imen makuani hänen sormistaan ja kostutan niitä.
        -Eikö maistukin hyvältä? Noin suu auki. Tomi sanoo ja vie molemmat sormet pilluuni ja pumppaa niitä siellä edestakaisin. Hän painaa niitä ylöspäin ja parahdan ja liikun hervottomana, lämpö kasaantuu klitorikselleni ja ei!
        -Hahaha.. Meinasitko nyt jo tulla. Tomi virnistää kiihoittavasti. Hän veti sormensa pois juuri kun meinasin tulla.

        Tomi laskee kasvonsa lähelle rintojani ja näykki hampaillaan ihoani, hänen kätensä puristavat ja pyörittelevät rintojani ja sänki raapii kutittaen. Huohotan äänekkäästi ja heilutan päätäni puolelta toiselle, ei ei ei, huudan päässäni, anna anna anna.
        -Tomiiih, aahh, älä lopeta!
        Pyydän ja anon kun tuntuu niin hyvältä.
        Tomi nostaa hymyilevän katseensa minuun ja sivelee hieman rintojani.
        -Ei ei ei. Miksi? Kysyn.
        -Miksi?! Nautit kumminkin, sanoinhan että saat anella Kukka. Etkö niin?
        -Ky-kyllä. Kuiskaan hiljaa henkäyksien lomassa.
        Tomi nousee ylös ja vetää minutkin sängyltä ja työntää minut polvilleni sängyn reunalle, hän pyytää minua taipumaan eteenpäin ja mätkähdän ilman tukea naamalleni patjaan. Hän siirtyy polvilleen taakseni lattialle ja työntää kaksi sormea sisääni.
        -Uuuh. Syvä ääni karkaa huuliltani.
        Hän nuolee kielellään pillunhuuliani ja hitaasti vaihtaa kielen sormien tilalle. Hän syö minua ja nuolee ja minä valun pillunesteitä pitkin hänen rintaansa, vartaloni värähtelee ja huudan ääneen. Tuttu sykintä alkaa ja pilluni alkaa supistella kielen ympärillä ja silloin taas Tomi heti lopettaa.
        -Argh! Parahtaa suustani.
        -Oletko laskenut, kuinka monta olet jo meinanneet saada? Tomi virnistää ja nousee lattialta ylös. Värisen ja vapisen kauttaaltani.
        Kun värinäni alkaa vähitellen loppua Tomi työntää kolme sormea sisääni ja painaa alaspäin klitorikseni takana olevaa kiinteää kohtaa. Ylävartaloni nytkähtää vaistomaisesti ylöspäin sängyltä ja Tomi silittää hellästi pakaraani ja vetää sormet pois sisältäni.
        -Alat olemaan jo todella herkkänä, pitää olla varovainen ettet saa liian aikaisin.
        Ynähdän tyytymättömänä. Ei sitä että en pitäisi tästä leikistä.


      • KukanNovellit kirjoitti:

        Hän laskee jalkani alas ja hän vetää kyrvän maiskahtaen ulos pillustani.
        Tomi nousee sängyltä ylös, katson hänen puolelta toiselle keikkuvaa elintään odottaen. Hän sitoo ranteeni yhteen vaatekaapista hakemallaan kravatilla selkäni taakse, hartioiden painuessa, rintani nousevat vieläkin enemmän koholleen sängyltä.
        -Harmi kun mulla ei ole välineitä, sitoisin muuten sun jalatkin liikkumattomiksi. Tomi sanoo ja nikkaa silmää.
        Punastun tahtomattani ja hymyilen toisella suupielellä viattomasti. Pilluni kostuu lisää ja hieron peppuani sänkyyn.

        Tomi ojentaa kätensä ja sivelee kaulaani pitkin hellästi alaspäin kohti rintojeni väliä, hengitän syvään, hellän kosketuksen kiihoittamana. Hän piirtää sormenpäillään molempien rintojeni ympäri ja käsi vaeltaa kohti vatsaani, odotan että käsi sukeltaisi syvemmälle, mutta juuri kolmioni yläpuolella käsi kulkee kylkiäni pitkin kohti rintojeni kaarta ja sieltä niskaani. Ihoni väreilee Tomin sormien alla ja pilluni valuu lakanoille. Sormet palaavat niskasta kohti nännejäni mutta pyörähtävät vain nännipihojen ympärillä muutaman kerran ja haukon henkeä. Katson Tomin silmiin ja hän katsoo minuun, heitän pään taaksepäin ja nännini töröttävät kovina kun kaikki veri tuntuu pakkautuvan niihin. Jalkani työntyvät suoriksi ja kehoni yrittää kiemurrella nautintoon.
        Tomi kuljettaa kättään rintojeni välistä kohti alavatsaa hitaasti ja vaistomaisesti avaan reiteni, hän naurahtaa ja vetää käden takaisin ylös.
        -Mmm..ei niin helpolla Kukkanen.
        Ynähdän turhautuneena ja puren huultani.
        Hän puristaa kummallakin kädellään rintojani ja hieroo niitä käsissään pyöritellen, koskematta kuitenkaan nänneihin, hän puristaa niitä yhteen ja saa ihoni hehkumaan punaisista sormenjäljistä. Hän siirtyy jalkojeni päälle ja nojaa käsiinsä ja alkaa nuolla rintojeni ihoa, jälleen koskematta nänneihini, kiemurtelen hänen allaan yrittäen työntää nännejäni kohti hänen suutaan. Välillä karhea sänki osuu hellään ihooni ja parahdan kiimaisesti. Hengitän katkonaisesti.
        -Maistut hyvälle Kukka. Aion kiihottaa sut äärimmilleen niin että anelet mua panemaan sua. Tomi sanoo.
        -Aaahh.. syvä nautinnon ääni pääsee huulieni välistä.
        Tomi siirtyy takaisin sivuun istumaan ja avaa reiteni.
        -Wau! Sänky on aivan märkä, tuhma tyttö. Avaapas suu kiltisti.
        Tomi sanoo ja tuo etusormensa huulilleni.
        Avaan suuni ja suljen huuleni hänen sormensa ympärille. Hän liikuttaa sitä suussani edestakaisin.
        Avaan suuni ja Tomi vie sormensa suoraan pilluni sisään ja nytkähdän vaistomaisesti ylöspäin sängyltä. Hän pumppaa sormeaan hellästi edestakaisin sisälläni ja tuo sormen suuni eteen. Avaan suuni ja hän työntää myös keskisormen suuhuni. Imen makuani hänen sormistaan ja kostutan niitä.
        -Eikö maistukin hyvältä? Noin suu auki. Tomi sanoo ja vie molemmat sormet pilluuni ja pumppaa niitä siellä edestakaisin. Hän painaa niitä ylöspäin ja parahdan ja liikun hervottomana, lämpö kasaantuu klitorikselleni ja ei!
        -Hahaha.. Meinasitko nyt jo tulla. Tomi virnistää kiihoittavasti. Hän veti sormensa pois juuri kun meinasin tulla.

        Tomi laskee kasvonsa lähelle rintojani ja näykki hampaillaan ihoani, hänen kätensä puristavat ja pyörittelevät rintojani ja sänki raapii kutittaen. Huohotan äänekkäästi ja heilutan päätäni puolelta toiselle, ei ei ei, huudan päässäni, anna anna anna.
        -Tomiiih, aahh, älä lopeta!
        Pyydän ja anon kun tuntuu niin hyvältä.
        Tomi nostaa hymyilevän katseensa minuun ja sivelee hieman rintojani.
        -Ei ei ei. Miksi? Kysyn.
        -Miksi?! Nautit kumminkin, sanoinhan että saat anella Kukka. Etkö niin?
        -Ky-kyllä. Kuiskaan hiljaa henkäyksien lomassa.
        Tomi nousee ylös ja vetää minutkin sängyltä ja työntää minut polvilleni sängyn reunalle, hän pyytää minua taipumaan eteenpäin ja mätkähdän ilman tukea naamalleni patjaan. Hän siirtyy polvilleen taakseni lattialle ja työntää kaksi sormea sisääni.
        -Uuuh. Syvä ääni karkaa huuliltani.
        Hän nuolee kielellään pillunhuuliani ja hitaasti vaihtaa kielen sormien tilalle. Hän syö minua ja nuolee ja minä valun pillunesteitä pitkin hänen rintaansa, vartaloni värähtelee ja huudan ääneen. Tuttu sykintä alkaa ja pilluni alkaa supistella kielen ympärillä ja silloin taas Tomi heti lopettaa.
        -Argh! Parahtaa suustani.
        -Oletko laskenut, kuinka monta olet jo meinanneet saada? Tomi virnistää ja nousee lattialta ylös. Värisen ja vapisen kauttaaltani.
        Kun värinäni alkaa vähitellen loppua Tomi työntää kolme sormea sisääni ja painaa alaspäin klitorikseni takana olevaa kiinteää kohtaa. Ylävartaloni nytkähtää vaistomaisesti ylöspäin sängyltä ja Tomi silittää hellästi pakaraani ja vetää sormet pois sisältäni.
        -Alat olemaan jo todella herkkänä, pitää olla varovainen ettet saa liian aikaisin.
        Ynähdän tyytymättömänä. Ei sitä että en pitäisi tästä leikistä.

        Tomi siirtää minut sängyllä takaisin kädet sidottuina tyynypinon päälle makaamaan. Hän tuo huulensa huulilleni ja suutelee minua hellästi. Hän alkaa taas pyöritellä äärimmäisen herkkiä rintojani. Hän nuolaisee hellästi nänniä ja puhaltaa siihen viileää ilmaa ja sitten toista. Hän siirtyy jalkojeni väliin ja alkaa työstämään rintojani kunnolla, huohotan ja inisen hänen allaan antaumuksellisesti. Hän jättää hampaiden- ja imujälkiä ihooni ja karhea sänki raapii ihoani.
        -Tomi, Tomi pliis. Ynisen kiimaisena.
        Tomi ojentaa toisen kätensä alas vartaloani pitkin ja hieraisee kerran klitoristani. Nytkäytän lantiotani ylöspäin saadakseni lisää. Käsi nousee takaisin ylös rinnoilleni ja minun on vaikea pysyä paikoillani. Kiemurtelen Tomin alla ja ynisen ja anelen. Tomi vie käden suuhunsa ja sieltä herkällä klitorikselleni uudestaan ja taas kerran pyöräyttää vain kerran ympäri ja palaa takaisin.
        Olen todella turhautunut ja äärimmäisen kiihoittunut, tärisen, vapisen, sätkin. Koko kroppani on valmis laukeamaan.
        Tomi katsoo minua himoiten ja nyökkää. Hän puristaa toisella kädellään rintaani ja imee nännin suuhunsa. Toisen käden kolme sormea hierovat pillussa ylöspäin ja kun peukalo osuu klitorikselleni ja sormet pumppaavat, syvä räjähtävä orgasmi saavuttanut minut ja ulisen valittaen, kyynel valuu silmästäni ohimolleni.
        -Vittuuuh..Aah aaah aahh...ffff.
        Tomi nousee ylös ja pumppaa kyrpäänsä muutaman kerran ja tuo sen huulilleni ja työntyy sisään kiduttavan hitaasti. Se saa minut orgasmin aallolle uudestaan ja se tuntuu työntyvän Tomin elimen päällä syvälle emättimeeni.
        -Saa-saatana, vittuuh, tuntuu niin hyvältäh. Huudan. En pysty lopettamaan ulinaa.
        Tomi aukaisee ranteeni vapaiksi ja ojennan heti käteni hänen niskaansa ja vedän hänen huulensa huulilleni. Tomi laskeutuu päälleni ja suutelemme inhohimoisesti, kielien nuollessa toisiaan kun nälkää nähden. Tomi työntelee itseään minuun todella hellästi rakastellen ja pilluni sykkii koko ajan.
        -Ihanaa katsoa sua kun tuut, kiehtovaa.
        Tomi sanoo suudelmien lomassa.
        -Sulla on taas tota kestoa. Hymähdän virnuillen.
        -Meinaan tulla koko ajan ja taisinkin tulla kun olit perse pystyssä sängyllä, ajattelen vaan muuta kuin sitä.
        Tomi virnistää.
        Mun posket punoittaa, miten epäitsekästä antaa toiselle nautintoa itse omaa nautintoa venyttäen.
        -Vieläkö orgasmi tuntuu?
        -Vähän, mut ei.
        Tomi nousee sängylle istumaan ja vetää minut syliinsä. Hän ohjaa elimensä sisääni takaisin ja istumme sylikkäin, suutelemme ja hänen kätensä kulkevat selkääni pitkin, ratsastan hänen sylissään ja hän jäykistää elintään sisälläni. Uuuh, kurkustani nousee syvä kehräysääni. Painan otsani vasten hänen otsaansa ja katson silmiinsä. Tomi urahtelee pilluni supistellessa hänen kyrpänsä ympärillä.
        -Hyvä tyttö, nyt multa tuleeeh!
        Tomi murahtaa ja painaa sormensa syvälle mun lantioon ja kaatuu selälleen sängylle ja työntelee itseään sisääni, penis jäykistyy ja tunnen lämpimän sykäyksen ja saan uuden orgasmin. Kaadun vavahdellen hikisenä Tomin rintaa vasten. Makaamme hikisinä päällekkäin.


      • Anonyymi
        KukanNovellit kirjoitti:

        Tomi siirtää minut sängyllä takaisin kädet sidottuina tyynypinon päälle makaamaan. Hän tuo huulensa huulilleni ja suutelee minua hellästi. Hän alkaa taas pyöritellä äärimmäisen herkkiä rintojani. Hän nuolaisee hellästi nänniä ja puhaltaa siihen viileää ilmaa ja sitten toista. Hän siirtyy jalkojeni väliin ja alkaa työstämään rintojani kunnolla, huohotan ja inisen hänen allaan antaumuksellisesti. Hän jättää hampaiden- ja imujälkiä ihooni ja karhea sänki raapii ihoani.
        -Tomi, Tomi pliis. Ynisen kiimaisena.
        Tomi ojentaa toisen kätensä alas vartaloani pitkin ja hieraisee kerran klitoristani. Nytkäytän lantiotani ylöspäin saadakseni lisää. Käsi nousee takaisin ylös rinnoilleni ja minun on vaikea pysyä paikoillani. Kiemurtelen Tomin alla ja ynisen ja anelen. Tomi vie käden suuhunsa ja sieltä herkällä klitorikselleni uudestaan ja taas kerran pyöräyttää vain kerran ympäri ja palaa takaisin.
        Olen todella turhautunut ja äärimmäisen kiihoittunut, tärisen, vapisen, sätkin. Koko kroppani on valmis laukeamaan.
        Tomi katsoo minua himoiten ja nyökkää. Hän puristaa toisella kädellään rintaani ja imee nännin suuhunsa. Toisen käden kolme sormea hierovat pillussa ylöspäin ja kun peukalo osuu klitorikselleni ja sormet pumppaavat, syvä räjähtävä orgasmi saavuttanut minut ja ulisen valittaen, kyynel valuu silmästäni ohimolleni.
        -Vittuuuh..Aah aaah aahh...ffff.
        Tomi nousee ylös ja pumppaa kyrpäänsä muutaman kerran ja tuo sen huulilleni ja työntyy sisään kiduttavan hitaasti. Se saa minut orgasmin aallolle uudestaan ja se tuntuu työntyvän Tomin elimen päällä syvälle emättimeeni.
        -Saa-saatana, vittuuh, tuntuu niin hyvältäh. Huudan. En pysty lopettamaan ulinaa.
        Tomi aukaisee ranteeni vapaiksi ja ojennan heti käteni hänen niskaansa ja vedän hänen huulensa huulilleni. Tomi laskeutuu päälleni ja suutelemme inhohimoisesti, kielien nuollessa toisiaan kun nälkää nähden. Tomi työntelee itseään minuun todella hellästi rakastellen ja pilluni sykkii koko ajan.
        -Ihanaa katsoa sua kun tuut, kiehtovaa.
        Tomi sanoo suudelmien lomassa.
        -Sulla on taas tota kestoa. Hymähdän virnuillen.
        -Meinaan tulla koko ajan ja taisinkin tulla kun olit perse pystyssä sängyllä, ajattelen vaan muuta kuin sitä.
        Tomi virnistää.
        Mun posket punoittaa, miten epäitsekästä antaa toiselle nautintoa itse omaa nautintoa venyttäen.
        -Vieläkö orgasmi tuntuu?
        -Vähän, mut ei.
        Tomi nousee sängylle istumaan ja vetää minut syliinsä. Hän ohjaa elimensä sisääni takaisin ja istumme sylikkäin, suutelemme ja hänen kätensä kulkevat selkääni pitkin, ratsastan hänen sylissään ja hän jäykistää elintään sisälläni. Uuuh, kurkustani nousee syvä kehräysääni. Painan otsani vasten hänen otsaansa ja katson silmiinsä. Tomi urahtelee pilluni supistellessa hänen kyrpänsä ympärillä.
        -Hyvä tyttö, nyt multa tuleeeh!
        Tomi murahtaa ja painaa sormensa syvälle mun lantioon ja kaatuu selälleen sängylle ja työntelee itseään sisääni, penis jäykistyy ja tunnen lämpimän sykäyksen ja saan uuden orgasmin. Kaadun vavahdellen hikisenä Tomin rintaa vasten. Makaamme hikisinä päällekkäin.

        Sadepäivän aamu, ja tommonen Kukka sängyssä. Sitä vain mies toivoisi, ettei ilta tänään saapuisikaan.


    Ketjusta on poistettu 113 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      89
      3770
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      592
      3549
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3472
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2199
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2171
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      321
      1947
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1927
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      170
      1694
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1381
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1342
    Aihe