Huomasin kerran että mieheni puhelimeen(samsung j5 2017) tuli ilmoitus OneDriveltä jostain päivityksestä. Mieheni sanoi ettei ole kirjautunut mihinkään OnDriveen.
Voiko hänelle tulla sieltä ilmoituksia jos hän ei ole kirjautunut kyseiseen pikkaan?
Samoin katselin että hän on kirjautuneena YouTubeen ja hän väitti ettei ole sinnekkään kirjautunut. Sen ainakin tiedän että YouTubeen tarvitaan salasana jos sinne kirjautuu.
Kertokaa te viisaammat nyt miten on. Voiko puhelin itsestään kirjautua YouTubeen ja lähetellä OneDrivestä päivitys viestejä jos ei ole edes kirjautunut kyseiseen paikkaan.
Teille epäilijöille EN OLE TUTKINUT MIEHENI PUHELINTA ILMAN HÄNEN LUPAA.
OneDrive ja YouTube
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
"jos ei ole edes kirjautunut kyseiseen paikkaan"
Eli tili on kuitenkin joskus tehty, ja silloinhan kyllä tietoa uusista päivityksistä tulee kyselemättä. - Anonyymi
Ne asennetut ohjelmat päivittyy itsestään ja moni puhelinvalmistaja on esiasentanut tonkin.
YouTube käyttää samaa Google-tiliä kuin Gmail. Ehkä miehesi on kirjautunut Gmailiin mutta ei tajunnut että silloin on kirjautuneena myös YouTube:en.
Lisäksi samaa tiliä käyttää myös Samsung kännykkä kuten muutkin Android kännykät. Periaatteessa olisi mahdollista että kännykkä kirjautuu YouTubeen/Gmailiin itse kun kerran se tili on kännykässä käytössä, mutta en tiedä tekeekö mikään kännykkä tuota.
(OneDrive:sta en tiedä.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437658
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664240
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363133Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452636Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262625- 362292
- 411976
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797