Hauskaa Vappua ystävät Huuhaalla. Päätinkin pelmahtaa tähän kun toi meno on muuaalla niin pätä huimaavaa..Joo en sitten lähtenytkään Vaasaan kun ajattelin ,että paikkakunnan mimmit saa sätkyn kun tiimalasi porhaltaa paikalle. Toinen vedenpitävä alibi on toi Mantan lakitus. Yksi tuttu mies sanoi ,että olen kaunis kuin Haavisa Manda. Tulin uteliaaks jätin silittämisen sen sileän tien ja hiippasin vakoilee sitä Mantaa torille.
Tanhutyttö ja Mantan lakitus..
25
419
Vastaukset
- häirikkösusi
.. se mies oli kyllä ihan oikeessa.Sinä OLET kuin Haavis Amanta parhaina päivinään.Urf!
- tanhu simmut tapillaan
siis miten toi susi aina löytää mut..siis en tajua. Vaikka onhan se miehekästä jos mies on SUSI. Oikeestaan tohon suteenkin tottuu tälleen ajan kanssa.
- häirikkösusi
tanhu simmut tapillaan kirjoitti:
siis miten toi susi aina löytää mut..siis en tajua. Vaikka onhan se miehekästä jos mies on SUSI. Oikeestaan tohon suteenkin tottuu tälleen ajan kanssa.
..tässä jolkottelen...on vähän yksinäistä
- tanhut.
häirikkösusi kirjoitti:
..tässä jolkottelen...on vähän yksinäistä
Katso miten klauniisti toi Runeberg haaveilee ja ojentaa kätensä kohti Mantaa..siis toi patsasheppu?
- häirikkösusi
tanhut. kirjoitti:
Katso miten klauniisti toi Runeberg haaveilee ja ojentaa kätensä kohti Mantaa..siis toi patsasheppu?
..tossa ennemmin häirikkö Sudettaren ja innostuin heti kovin....
- tanhususihenkinen misu
häirikkösusi kirjoitti:
..tossa ennemmin häirikkö Sudettaren ja innostuin heti kovin....
Kuule Susi silleen olen perinteinen Nainen ,että haluaisin sulta nyt objektiivisen kuvailun minusta ööh..naisena?
- häirikkösusi
tanhususihenkinen misu kirjoitti:
Kuule Susi silleen olen perinteinen Nainen ,että haluaisin sulta nyt objektiivisen kuvailun minusta ööh..naisena?
..noin yhtäkkiä olet ristiriitojen repimä tyttöpoloinen mutta kun tarkemmin tuijotan näen jotain syvällistä inhimillistä kosketuspintaa....
- tanhut
häirikkösusi kirjoitti:
..noin yhtäkkiä olet ristiriitojen repimä tyttöpoloinen mutta kun tarkemmin tuijotan näen jotain syvällistä inhimillistä kosketuspintaa....
sit et viitsi istua mun kansallispuvun päällä...ettei rypisty..silitin aamulla. Kiva , ettet tänään kuulustele mua oot vissiin vähän rentotunut vai kuis , kiva jos olet.
- häirikkösusi
tanhut kirjoitti:
sit et viitsi istua mun kansallispuvun päällä...ettei rypisty..silitin aamulla. Kiva , ettet tänään kuulustele mua oot vissiin vähän rentotunut vai kuis , kiva jos olet.
..olen tänä iltana pehmosusi...
Anteeksi jos rypistin pukuasi.
En aina jaksa olla aggressiivinen,täytyy vappuna ees relata vähän...
Onhan mulla sydän rinnassa ja se on iso sydän - herkkätanhu
häirikkösusi kirjoitti:
..olen tänä iltana pehmosusi...
Anteeksi jos rypistin pukuasi.
En aina jaksa olla aggressiivinen,täytyy vappuna ees relata vähän...
Onhan mulla sydän rinnassa ja se on iso sydänSuden turkin alla sykkii suuri sydän..sulla on vaan paljon eri puolia ja oot kiva niille , jotka on sun läheisiä ja viceversa. Samanlainen olen tossa. Muutenkin sussa on sellaista rehtiyttä..miehekkyyttä joka saa mut miettimään. Ihan kun oltais tunnettu kanssasi kauan..Missä kaupungissa asut pääsääntöisesti?
- häirikkösusi
herkkätanhu kirjoitti:
Suden turkin alla sykkii suuri sydän..sulla on vaan paljon eri puolia ja oot kiva niille , jotka on sun läheisiä ja viceversa. Samanlainen olen tossa. Muutenkin sussa on sellaista rehtiyttä..miehekkyyttä joka saa mut miettimään. Ihan kun oltais tunnettu kanssasi kauan..Missä kaupungissa asut pääsääntöisesti?
..sisämaassa, en viihdy isoissa kaupungeissa...
Keskisuomi ja Pohjanmaa,siellä on minun onnenmaani.... - tanhu katsoo sua silmiin...
häirikkösusi kirjoitti:
..sisämaassa, en viihdy isoissa kaupungeissa...
Keskisuomi ja Pohjanmaa,siellä on minun onnenmaani....kolikon kääntöpuoli. Kouluaikoina nukuin aina jonkun leveäharteisen pojan takana kun tosta bilsasta en silleen perustanut. Sulla on --- kauniit silmät.Katso mua nyt..
- häirikkösusi
tanhu katsoo sua silmiin... kirjoitti:
kolikon kääntöpuoli. Kouluaikoina nukuin aina jonkun leveäharteisen pojan takana kun tosta bilsasta en silleen perustanut. Sulla on --- kauniit silmät.Katso mua nyt..
.. kerron että Sinulla on 2 kolikkoa äläkä tuhlaa niitä ne on Sun onnenkolikot
- tanhuavoin
tanhu katsoo sua silmiin... kirjoitti:
kolikon kääntöpuoli. Kouluaikoina nukuin aina jonkun leveäharteisen pojan takana kun tosta bilsasta en silleen perustanut. Sulla on --- kauniit silmät.Katso mua nyt..
täräyttäisit tähän jutun jonka me kaksi vain tiedetään..että mä saisin varmuuden sinusta. Pyydän kauniisti. Tämä punahilkka ansaitsis sellaisen..tuomion.nyt.
- häirikkösusi
tanhuavoin kirjoitti:
täräyttäisit tähän jutun jonka me kaksi vain tiedetään..että mä saisin varmuuden sinusta. Pyydän kauniisti. Tämä punahilkka ansaitsis sellaisen..tuomion.nyt.
.. oletko jo miettinyt jatkoa tälle:
soi sydämessäin
laulu hiljainen
vain korvin herkin
voi kuulla sen... - tanhukyynelsilmä
häirikkösusi kirjoitti:
.. oletko jo miettinyt jatkoa tälle:
soi sydämessäin
laulu hiljainen
vain korvin herkin
voi kuulla sen...joo älä tee huorin jos niin on kun sen puhallettavan naisen mulle vimppaat. VALHE ja suojelet itseäsi vai onks se totta.? Onko 3 henkilöä?
- häirikkösusi
tanhukyynelsilmä kirjoitti:
joo älä tee huorin jos niin on kun sen puhallettavan naisen mulle vimppaat. VALHE ja suojelet itseäsi vai onks se totta.? Onko 3 henkilöä?
..minä puhun aina totta.
- tanhupetetty
häirikkösusi kirjoitti:
..minä puhun aina totta.
nukkuuku. Onks mulle joku vapaa susi varastossa..siis yhtä villi ja rehellinen ja KINKY kuin tanhutyttö Helvetti..olen raikas Suomineito..semmonen oikea Eloveena..mitäs siihen sanot arvon Herra?
- tanhutyttönen
tanhupetetty kirjoitti:
nukkuuku. Onks mulle joku vapaa susi varastossa..siis yhtä villi ja rehellinen ja KINKY kuin tanhutyttö Helvetti..olen raikas Suomineito..semmonen oikea Eloveena..mitäs siihen sanot arvon Herra?
topakkana täytyy noiden susien ja systeemien kanssa olla. Kyllä mustakin toi Susitar puoli löytyy..mutta se tulee esiin salissa jos tarvetta. Privaatissa on semmonen hunajainen tanhutyttö. Kierrän vielä kerran ton Kauniin Mantan. Se on kyllä hieno esikuva Naiselle. Kaiken maailman peikonpoikaa tossa pyörii mut mimmi vaan malttaa mielensä ja tietää mikä sille on hyväksi..Joo vanhassa Euroopassa on upeita ..mies..patsaita..nakupeikkoina ..ihan vaan kaikkien nähtävillä. Voisinkin pakata ton raudan nyt kun se on jäähtynyt ja pelmahtaa esim. Roomaan ja tietty Veronaan kun mä ja hän ollaan niinku ne rakastavaiset..semmoset traagiset..
- tanhutyttönen
Siis eihän semmosta naiskauneutta ihan päivittäin näe paitsi tietty kun peiliin katson. Yksi Tiina mummin opetus on ,että reippaasti vaan nyrkkeilykehiin ja ripsaria niin kyllä se siitä. No ,joo Manta siinä hylkeiden vartioimana katselee viehkosti alaspain..teen samoin kun mies on tosi goodis=nami . Sitten Mantalla on uuma kuten mulla. Peppu on kyllä pyöreempi ja maavetoinen mutta iän myötä varmaan toikin samanlaisuus hoituu..ainakin jos ryhdyn emännäksi. Vaikka silitettävää on nytkin liikaa.
- häirikkösusi
..älä emännäks ryhdy,eti semmonen rikas hauska ja aikaansaapa kaveri itelles.Vaikka semmonen kuin se Uuno nuorena.
- tanhu ottaa sievään nenäänsä
häirikkösusi kirjoitti:
..älä emännäks ryhdy,eti semmonen rikas hauska ja aikaansaapa kaveri itelles.Vaikka semmonen kuin se Uuno nuorena.
mitäs tykkäät tosta Mantasta..onks L-A-D-Y?
- häirikkösusi
tanhu ottaa sievään nenäänsä kirjoitti:
mitäs tykkäät tosta Mantasta..onks L-A-D-Y?
..ei se rahakaan pahitteeksi oo,rakkaus tietysti menee edelle mutta mutta... on hauskempi rakastaa kun ei oo P.A.
Manta on suht OK kunhan ette ole yhtäaikaa näkysellä... - tanhu
häirikkösusi kirjoitti:
..ei se rahakaan pahitteeksi oo,rakkaus tietysti menee edelle mutta mutta... on hauskempi rakastaa kun ei oo P.A.
Manta on suht OK kunhan ette ole yhtäaikaa näkysellä...onks se huono yhtälö. Minusta noissa rahan etsijöissä on yksi ongelma..Ei sitten koskaan tiedä kuka tykkää susta oikeesti. Sitäpaitsi kuiskaan sulle kumarru Susi vähän..tykkään kypsemmistä miehistä..elämänkokemus ja semmosta..Kiva pehmeä ilma..kuule kiva jutella ja nähdä sua , Susimies.
- häirikkösusi
tanhu kirjoitti:
onks se huono yhtälö. Minusta noissa rahan etsijöissä on yksi ongelma..Ei sitten koskaan tiedä kuka tykkää susta oikeesti. Sitäpaitsi kuiskaan sulle kumarru Susi vähän..tykkään kypsemmistä miehistä..elämänkokemus ja semmosta..Kiva pehmeä ilma..kuule kiva jutella ja nähdä sua , Susimies.
..että teidänsuvun naiset on ihania.Uuno kertoi kauniita juttuja sun mummista.Mihis se omena ois pudonnu ku omppupuun juurelle....
Tuli lämmin olo mullekkin painauduppas ihan kiinni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743