Kaivatultasi?
Mitä haluaisit kysyä
51
733
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Missä, milloin ja miten? Sen suhteen
- AnonyymiUUSI
Miksi kuitenkin ne katseet jos olet kiinnostunut toisesta?💔😔
- AnonyymiUUSI
Hyvä kysymys. Miksi katselet, jos epäilet minua turhaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kysymys. Miksi katselet, jos epäilet minua turhaan?
Missä tilassa tai tilsnteessa hän, palstasetä sinua katselee tai epäilee? Oh my gosh
- AnonyymiUUSI
Ei ole ollut katseita yli vuoteen sen jälkeen kun kerroin etten halua meidän välille enää mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ollut katseita yli vuoteen sen jälkeen kun kerroin etten halua meidän välille enää mitään.
Tuo on hyvä. Kun ihmiset vain osaisivat sanoa sen ääneen, etteivät halua mitään.
- AnonyymiUUSI
Onko sulla yhtään ikävä mua?
- AnonyymiUUSI
mitä mietit
- AnonyymiUUSI
Tuletko sä sinne? 😘
- AnonyymiUUSI
Minne? K-salille? 😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minne? K-salille? 😉
K paikkaan joo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
K paikkaan joo
En valitettavasti tänään pääse. Pitää palautua eilisestä. Koetan huomenna mutta viimeistään ke:na.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En valitettavasti tänään pääse. Pitää palautua eilisestä. Koetan huomenna mutta viimeistään ke:na.
Käykö siitä kahden päivän päästä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Käykö siitä kahden päivän päästä
Tulee käytyä kuitenkin joka toinen päivä.
Ootko mies vai nainen, joka kysyit käykö siitä…?
- AnonyymiUUSI
Tämä on varmaan tosi outoa, mutta voidaanko olla samassa paikassa samaan aikaan ilman aikataulua? Ollaan vaikka hiljaa ensin ja tuijotetaan toisiamme.
- AnonyymiUUSI
Ehkä, jos lupaat katsoa mua etkä kiinnitä toiseen huomiota
- AnonyymiUUSI
Voidaan❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Kuka kysyy ja keneltä?
- AnonyymiUUSI
Joo.
- AnonyymiUUSI
Ai suoraan silmiin tuijotetaan ja se kumpi räpyttää, häviää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka kysyy ja keneltä?
Kysyy eräs n, joka katsoi ylös, ja miettii, mitä eräs m, joka katsoi eteen ja vilkaisi sivulle, ajattelisi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kysyy eräs n, joka katsoi ylös, ja miettii, mitä eräs m, joka katsoi eteen ja vilkaisi sivulle, ajattelisi.
Käy se,mutta ennen kesää on pakko jutella vaikka epämääräisesti. Että näkisin sinusta jotain. t. joku joka katsoi alas ja eteen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Käy se,mutta ennen kesää on pakko jutella vaikka epämääräisesti. Että näkisin sinusta jotain. t. joku joka katsoi alas ja eteen
Ehkä se on ollut vaiheessa jo hetkisen, eikä se ole helpottunut ajan myötä. Mutta, kun/jos/varmaan se tapahtuu, voi olla aika helpottunut. Lähempää huomaa ihmisestä enemmän, tietysti. Ehkä ihmiset, jotka lukevat näitä, rohkaistuu toimimaan.
11:26:17
- AnonyymiUUSI
Kuka kysyy?
- AnonyymiUUSI
alatko minun kans? käyääkö pitsalla?
Ja <3 Lo - AnonyymiUUSI
Onko se niin mies, ettet halua puhua mun kanssa, koska totuus sattuisi vielä enemmän muhun?
- AnonyymiUUSI
En halua puhua koska minuun sattuu liikaa, nyt kun tiedän ettei sinulla ole tunteita. Olisipa entinen luulo vain. sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En halua puhua koska minuun sattuu liikaa, nyt kun tiedän ettei sinulla ole tunteita. Olisipa entinen luulo vain. sivusta
Mistä päättelit, ettei ole tunteita?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelit, ettei ole tunteita?
No ei se kuulu tänne. Hyvin helposti päättelin. sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ei se kuulu tänne. Hyvin helposti päättelin. sivusta
Tai siis ei voi ymmärtää väärin. sivusta
- AnonyymiUUSI
Voi niitä kysymyksiä riittäisi vaikka kuinka paljon.
- AnonyymiUUSI
Haluaisin kysyä yhdeltä blondilta mieheltä jolla on ruskeat silmät ja timanttikorvis. Viimeksi kun n*ssittiin niin huomasin sinulla sormuksen. Miksi sinulla on vasemmassa nimettömässä sormus jos olet kertomasi mukaan sinkku? Se sormus tosin näytti vain hopeiselta ja leveältä eli saattoi olla vain koristus mutta tokihan sitä pohtii kun en halua sotkea kenenkään asioita. Kertoisithan jos olet varattu?
- AnonyymiUUSI
Vapaa oon. Tuu mun luo toistekin palstasetä.
T: Eino 82v - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vapaa oon. Tuu mun luo toistekin palstasetä.
T: Eino 82vKiilaan tähän sinun ja palstasedän edelle t Eerikki eri leinikki 68
- AnonyymiUUSI
Hyvähän täällä on kysyä, kun ne poistetaan
:3 - AnonyymiUUSI
ei ole kaivattua mutta yleensä mitä ootte mieltä tulevista muutoksista eli että nuo haasteet toteutuu vain jatkossa valvotusti ja vain tietyissä jutuissa ja muuten joutuu tai saa, miten kukin ottaa, elämään normaalia elämää omassa tietoisuudessa ja, tapaamaan ihmisiä oikeasti tai odottamaan tai miten kukin yhteyttä pitää? Minä pidän tosi paljon.
- AnonyymiUUSI
siis soittamalla jne. Huhut kertoo myös että joutuu jatkossa tiukemmin vastuuseen myös noista "hakkauksista". tämä jatkoa edelliseen, eikä kuittaus tai pittoilu kellekään henkilökohtaisesti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
siis soittamalla jne. Huhut kertoo myös että joutuu jatkossa tiukemmin vastuuseen myös noista "hakkauksista". tämä jatkoa edelliseen, eikä kuittaus tai pittoilu kellekään henkilökohtaisesti.
Juu onhan se hakkailu toki ns rikosasia, palstasetä. Ei muuta ku härkää sarvista sitten vaan. Ehkä kommentoin ihan muusta kuin ns tsemppaus-syistä
Tuutko rakastelemaan kanssani?
- AnonyymiUUSI
Sinulla on varmaan naisrintamalla ruuhkaa, sinkku kun olet. Mietitköhän koskaan, mikä meni pieleen?
- AnonyymiUUSI
En mieti, kun olen tiennyt jo kauan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En mieti, kun olen tiennyt jo kauan.
Kerrotko minullekkin?
- AnonyymiUUSI
Onko siulla ollu ikävä minnuu?
- AnonyymiUUSI
Ei mun tarvi haluta kysyä harvemmin kyselen muutenkan mitään oppinu jo kauan si että ne ihmiset on harvassa keneltä kysyttäessä saa välttis rehellistä vastausta edes on nää nii et tie montaakaan ketkä osaa tai uskaltaa ventovieraalle ainakaan itsestään mitään kertoa mu miksi mä silti osaan jopa tarvittaessa yksilöidysti kertoa totuuden ihan kenen tahansa ajatuksista vähintään opin jossai kohti jopa kaivaan sen totuuden ilman että toinen sitä edes halus muistella välttis monilla meistä kun on menneisyydessä asioita mitkä ei ole mitenkään mairittelevia
- AnonyymiUUSI
Mitä ajattelet tästä tilanteesta? Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Miltä sinusta tuntuu, kun ajattelet tulevaa? Näetkö mahdollisuutta sille, että voitaisiin lähentyä ja katsoa mihin yhdessä päästäisiin vai onko tuo ihan turha haave?
- AnonyymiUUSI
Onko kysymys mieheltä naiselle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko kysymys mieheltä naiselle?
Ei vaan nainen kysyisi mieheltä.
- AnonyymiUUSI
Kauanko mä vielä mietin näitä asioita yksin?
- AnonyymiUUSI
Mieheltä naiselle ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mieheltä naiselle ?
Naiselta miehelle
- AnonyymiUUSI
Kaivattuni tykkäämäni mies, tiedät että tykkään tai ainakin tykkäsin joitai viikkoja sinusta.
Et voinut tietyistä seikoista myöskään ehkä jatkaa viesteilyä IRL.
Tänä aamuna vaikutit moikatessamme ohimennen, ettet hymyillyt. Olitko vaivautunut minusta ettei ole tunteita lainkaan vai tilanteestani johtuen, ettei nyt halua vaikeammaksi tehdä ??
Toki olit kertonut aiemmin olevasi omissa ajatuksissasi.
Viereisestä n
Tähän viestiin en kaipaa sivullisia vastauksia enkä syyttelyä kenen laittamaa viestiä ( sain tavallisena naisena jo muutaman kerran turhia sellaisia ).
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1372401Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961147Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1071025Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa388922Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296868- 65843
- 53831
- 46809
- 85807
- 51723