Kaivatultasi?
Mitä haluaisit kysyä
205
2855
Vastaukset
- Anonyymi
Missä, milloin ja miten? Sen suhteen
- Anonyymi
Hei,
Kysyisin sulta kaivattuni, ei olla muuten vielä edes tutustuttu? Mut, kokeeko hän minut itselleen kuinka kaivatuksi? Jos kokee niin hän on minulle silloin vielä kaivatumpi, nyt vasta semisti? Ku ei tiedä toisen tuntemuksia vielä?
- Anonyymi
Miksi kuitenkin ne katseet jos olet kiinnostunut toisesta?💔😔
- Anonyymi
Hyvä kysymys. Miksi katselet, jos epäilet minua turhaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kysymys. Miksi katselet, jos epäilet minua turhaan?
Missä tilassa tai tilsnteessa hän, palstasetä sinua katselee tai epäilee? Oh my gosh
- Anonyymi
Ei ole ollut katseita yli vuoteen sen jälkeen kun kerroin etten halua meidän välille enää mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ollut katseita yli vuoteen sen jälkeen kun kerroin etten halua meidän välille enää mitään.
Tuo on hyvä. Kun ihmiset vain osaisivat sanoa sen ääneen, etteivät halua mitään.
- Anonyymi
Mikä minussa häntä erityisesti kiinnostaa? Miksi haluaisi viettää aikaa minun kanssa? Näitä, en kysyisi, jollen itsekin kokisi häntä merkitykselliseksi.
- Anonyymi
'' ! '' ???
∆§
from
~ yes"
,,-
++ ! / ??? ??
- Anonyymi
Onko sulla yhtään ikävä mua?
- Anonyymi
mitä mietit
- Anonyymi
Tuletko sä sinne? 😘
- Anonyymi
Minne? K-salille? 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne? K-salille? 😉
K paikkaan joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K paikkaan joo
En valitettavasti tänään pääse. Pitää palautua eilisestä. Koetan huomenna mutta viimeistään ke:na.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En valitettavasti tänään pääse. Pitää palautua eilisestä. Koetan huomenna mutta viimeistään ke:na.
Käykö siitä kahden päivän päästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee käytyä kuitenkin joka toinen päivä.
Ootko mies vai nainen, joka kysyit käykö siitä…? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa pari päivää taukoa suositeltavaa? Oon melkein vasta aloittanut, en tiedä mikä on sopiva välipäivä (t).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa pari päivää taukoa suositeltavaa? Oon melkein vasta aloittanut, en tiedä mikä on sopiva välipäivä (t).
Minä oon aina kävelly sillon ku siltä niinku tuntuu. toinen t
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä oon aina kävelly sillon ku siltä niinku tuntuu. toinen t
Kyllä K-salilla välipäivien 1-2 pv lisäksi lenkkeily päivittäin on tavoite. Tänään kelvatkoon huonosta säästä huolimatta lenkkeily. Huomenna taas K-salilla. Toi (t) edellisessä viestissäni oli väärässä kohtaa tarkoitin välipäivät. En ole t.
Nainen vain joka toivoo viestit tietylle miehelle osuvan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee käytyä kuitenkin joka toinen päivä.
Ootko mies vai nainen, joka kysyit käykö siitä…?ei tuu
,,, - Anonyymi
hihih
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
öö niin vissiiin joo
- Anonyymi
Tämä on varmaan tosi outoa, mutta voidaanko olla samassa paikassa samaan aikaan ilman aikataulua? Ollaan vaikka hiljaa ensin ja tuijotetaan toisiamme.
- Anonyymi
Ehkä, jos lupaat katsoa mua etkä kiinnitä toiseen huomiota
- Anonyymi
Voidaan❤️❤️
- Anonyymi
Kuka kysyy ja keneltä?
- Anonyymi
Joo.
- Anonyymi
Ai suoraan silmiin tuijotetaan ja se kumpi räpyttää, häviää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka kysyy ja keneltä?
Kysyy eräs n, joka katsoi ylös, ja miettii, mitä eräs m, joka katsoi eteen ja vilkaisi sivulle, ajattelisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyy eräs n, joka katsoi ylös, ja miettii, mitä eräs m, joka katsoi eteen ja vilkaisi sivulle, ajattelisi.
Käy se,mutta ennen kesää on pakko jutella vaikka epämääräisesti. Että näkisin sinusta jotain. t. joku joka katsoi alas ja eteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy se,mutta ennen kesää on pakko jutella vaikka epämääräisesti. Että näkisin sinusta jotain. t. joku joka katsoi alas ja eteen
Ehkä se on ollut vaiheessa jo hetkisen, eikä se ole helpottunut ajan myötä. Mutta, kun/jos/varmaan se tapahtuu, voi olla aika helpottunut. Lähempää huomaa ihmisestä enemmän, tietysti. Ehkä ihmiset, jotka lukevat näitä, rohkaistuu toimimaan.
11:26:17 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se on ollut vaiheessa jo hetkisen, eikä se ole helpottunut ajan myötä. Mutta, kun/jos/varmaan se tapahtuu, voi olla aika helpottunut. Lähempää huomaa ihmisestä enemmän, tietysti. Ehkä ihmiset, jotka lukevat näitä, rohkaistuu toimimaan.
11:26:17Eli summa summarum -herran haltuun palstasetä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoitko että polkimet olisi paikallaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoitko että polkimet olisi paikallaan?
Kuka lähti polkemaan ja ketä?
🤭🤗 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo.
.
.
.
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voidaan❤️❤️
siistiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voidaan❤️❤️
COOL
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
COOL
••
£ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siistiä
99
0 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka lähti polkemaan ja ketä?
🤭🤗..l uuleVA Thh R
J
:F f .. , 4K
??
JJ
,"" ××∆ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siistiä
,'
,'
'', - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
99
0))
"' - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,'
,'
'',oon CBB GLOBALLY mured serial killER ritual serial killer internet ROTs ?? !** -^ =,,, :: ?? ?? ?? ???!!
/gmtC OM.H
!*
henkimaailmaståH
nii?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
COOL
1-
1
- Anonyymi
Kuka kysyy?
- Anonyymi
alatko minun kans? käyääkö pitsalla?
Ja <3 Lo - Anonyymi
Onko se niin mies, ettet halua puhua mun kanssa, koska totuus sattuisi vielä enemmän muhun?
- Anonyymi
En halua puhua koska minuun sattuu liikaa, nyt kun tiedän ettei sinulla ole tunteita. Olisipa entinen luulo vain. sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua puhua koska minuun sattuu liikaa, nyt kun tiedän ettei sinulla ole tunteita. Olisipa entinen luulo vain. sivusta
Mistä päättelit, ettei ole tunteita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelit, ettei ole tunteita?
No ei se kuulu tänne. Hyvin helposti päättelin. sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se kuulu tänne. Hyvin helposti päättelin. sivusta
Tai siis ei voi ymmärtää väärin. sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai siis ei voi ymmärtää väärin. sivusta
Yleensä tuppaavat tulkita kaksimielisesti ja putkinäköisesti.
- Anonyymi
Voi niitä kysymyksiä riittäisi vaikka kuinka paljon.
- Anonyymi
Haluaisin kysyä yhdeltä blondilta mieheltä jolla on ruskeat silmät ja timanttikorvis. Viimeksi kun n*ssittiin niin huomasin sinulla sormuksen. Miksi sinulla on vasemmassa nimettömässä sormus jos olet kertomasi mukaan sinkku? Se sormus tosin näytti vain hopeiselta ja leveältä eli saattoi olla vain koristus mutta tokihan sitä pohtii kun en halua sotkea kenenkään asioita. Kertoisithan jos olet varattu?
- Anonyymi
Vapaa oon. Tuu mun luo toistekin palstasetä.
T: Eino 82v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaa oon. Tuu mun luo toistekin palstasetä.
T: Eino 82vKiilaan tähän sinun ja palstasedän edelle t Eerikki eri leinikki 68
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiilaan tähän sinun ja palstasedän edelle t Eerikki eri leinikki 68
Ohi! Hän on 27v.
- Anonyymi
Hyvähän täällä on kysyä, kun ne poistetaan
:3 - Anonyymi
ei ole kaivattua mutta yleensä mitä ootte mieltä tulevista muutoksista eli että nuo haasteet toteutuu vain jatkossa valvotusti ja vain tietyissä jutuissa ja muuten joutuu tai saa, miten kukin ottaa, elämään normaalia elämää omassa tietoisuudessa ja, tapaamaan ihmisiä oikeasti tai odottamaan tai miten kukin yhteyttä pitää? Minä pidän tosi paljon.
- Anonyymi
siis soittamalla jne. Huhut kertoo myös että joutuu jatkossa tiukemmin vastuuseen myös noista "hakkauksista". tämä jatkoa edelliseen, eikä kuittaus tai pittoilu kellekään henkilökohtaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis soittamalla jne. Huhut kertoo myös että joutuu jatkossa tiukemmin vastuuseen myös noista "hakkauksista". tämä jatkoa edelliseen, eikä kuittaus tai pittoilu kellekään henkilökohtaisesti.
Juu onhan se hakkailu toki ns rikosasia, palstasetä. Ei muuta ku härkää sarvista sitten vaan. Ehkä kommentoin ihan muusta kuin ns tsemppaus-syistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu onhan se hakkailu toki ns rikosasia, palstasetä. Ei muuta ku härkää sarvista sitten vaan. Ehkä kommentoin ihan muusta kuin ns tsemppaus-syistä
Että pyyhkäistään koko netistä vttuun ns?
Tuutko rakastelemaan kanssani?
- Anonyymi
Aikamoinen rimppakinttu 🤭🤗
Muistuttaa sammakon sääriä 😂
- Anonyymi
Sinulla on varmaan naisrintamalla ruuhkaa, sinkku kun olet. Mietitköhän koskaan, mikä meni pieleen?
- Anonyymi
En mieti, kun olen tiennyt jo kauan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mieti, kun olen tiennyt jo kauan.
Kerrotko minullekkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko minullekkin?
Mul ei tartte kertoa.
- Anonyymi
Valinnan vaikeudet sitten varmaan, palstasetä
- Anonyymi
Koipimiehellä jo tuosta kuvastaan päätellen varmuudella ongelmia naisten kaa. Naiset ei haluu olla pelkkä p*nopuu jollekin hömppäukolle.
- Anonyymi
Onko siulla ollu ikävä minnuu?
- Anonyymi
On tietysti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tietysti!
Miksi et sitten laita viestii?
- Anonyymi
Ei mun tarvi haluta kysyä harvemmin kyselen muutenkan mitään oppinu jo kauan si että ne ihmiset on harvassa keneltä kysyttäessä saa välttis rehellistä vastausta edes on nää nii et tie montaakaan ketkä osaa tai uskaltaa ventovieraalle ainakaan itsestään mitään kertoa mu miksi mä silti osaan jopa tarvittaessa yksilöidysti kertoa totuuden ihan kenen tahansa ajatuksista vähintään opin jossai kohti jopa kaivaan sen totuuden ilman että toinen sitä edes halus muistella välttis monilla meistä kun on menneisyydessä asioita mitkä ei ole mitenkään mairittelevia
- Anonyymi
Mitä ajattelet tästä tilanteesta? Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Miltä sinusta tuntuu, kun ajattelet tulevaa? Näetkö mahdollisuutta sille, että voitaisiin lähentyä ja katsoa mihin yhdessä päästäisiin vai onko tuo ihan turha haave?
- Anonyymi
Onko kysymys mieheltä naiselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kysymys mieheltä naiselle?
Ei vaan nainen kysyisi mieheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan nainen kysyisi mieheltä.
Nurkkaan koko tokan ajaen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nurkkaan koko tokan ajaen?
Tokat on paljon pohjoisemmassa, ei täällä.
- Anonyymi
Kauanko mä vielä mietin näitä asioita yksin?
- Anonyymi
Mieheltä naiselle ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieheltä naiselle ?
Naiselta miehelle
- Anonyymi
Kaivattuni tykkäämäni mies, tiedät että tykkään tai ainakin tykkäsin joitai viikkoja sinusta.
Et voinut tietyistä seikoista myöskään ehkä jatkaa viesteilyä IRL.
Tänä aamuna vaikutit moikatessamme ohimennen, ettet hymyillyt. Olitko vaivautunut minusta ettei ole tunteita lainkaan vai tilanteestani johtuen, ettei nyt halua vaikeammaksi tehdä ??
Toki olit kertonut aiemmin olevasi omissa ajatuksissasi.
Viereisestä n
Tähän viestiin en kaipaa sivullisia vastauksia enkä syyttelyä kenen laittamaa viestiä ( sain tavallisena naisena jo muutaman kerran turhia sellaisia ).- Anonyymi
” Tähän viestiin en kaipaa sivullisia vastauksia enkä syyttelyä kenen laittamaa viestiä ( sain tavallisena naisena jo muutaman kerran turhia sellaisia ).” Se on naisena esiintyvä setämies aivan totta, että tavallisena naisena voi saada kaikenlaisia yhteydenottoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Tähän viestiin en kaipaa sivullisia vastauksia enkä syyttelyä kenen laittamaa viestiä ( sain tavallisena naisena jo muutaman kerran turhia sellaisia ).” Se on naisena esiintyvä setämies aivan totta, että tavallisena naisena voi saada kaikenlaisia yhteydenottoja
Niin- olisiko se todella joku ns meriitti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Että voisiko hän (n) omia minut itselleen loppuelämäksi omaksi miehekseen. Olen vähän haastava, mutta osaan joskus olla kiltti. Mieheltä.
- Anonyymi
Ootteko nähneet vai enemmän tuttuja ? Millä tavalla olisit haastava?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla enemmän tuttuja. Olen vaan semmoinen. On kaikkia omia kammoja. Mieheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla enemmän tuttuja. Olen vaan semmoinen. On kaikkia omia kammoja. Mieheltä.
Oletko sinä sellainen ns vaikeasti tavoiteltava nyt tässä roolissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odottaa itselleen sopivaksi räätälöityä kommunikaatiota, pitää itse kysäistä joko sitä tai muiden ”asian tolien” perään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Ollaanko nähty missä? Naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odottaa itselleen sopivaksi räätälöityä kommunikaatiota, pitää itse kysäistä joko sitä tai muiden ”asian tolien” perään
Asian tolien?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asian tolien?
juu ovat vähän kuin reen jalakset, menosuunnan täytyy olla sama ja toimivat paremmin parina :) - ne asioiden tolat siis
-sivusta
- Anonyymi
Olen flunssan kourissa. Nyt tekisi halaus hyvää, mutta kiertäisitkö kaukaa?
- Anonyymi
Jos se tekisi vain sinulle hyvää, eikä sille toiselle palstasetä- kuinka silloin, pitääkö olla joustokykyä? Tarkkana nytte
- Anonyymi
Jos olit sinä aikoinaan siinä feikkiprofiilissa niin älysitkö mitä tuossa T-paidassa oli?
- Anonyymi
Kukas on tehtaillut feikkiprofiileita ja miksi? Joku o o only fans juttuko vai mikä tämä o?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas on tehtaillut feikkiprofiileita ja miksi? Joku o o only fans juttuko vai mikä tämä o?
Minkä aamu tuo ilta vie
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä aamu tuo ilta vie
Näin on varmaan. Tuolloin elin vauva-arkea niin että hän oli aina puolet kuukaudesta sisällisotaa käyvässä maassa ja vain internetpuheluiden kautta yhteyttä iltaisin. Kerran se paikallinen henkilökunta räjäytettiin muussiksi. Yritän löytää toki aina sitä piristävää valoisaa puolta. Joka päivä on uudestaan aamu. Mutta jos joku haluaa minua muistuttaa tuosta elämänjaksosta niin on aika pystyyn sammunut itse.
- Anonyymi
koska pois palstalta
- Anonyymi
Ainakin aamupäivän iltapäivään asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin aamupäivän iltapäivään asti.
Niinkin kauan meinasit sinnitellä?
- Anonyymi
Jutellaan siitä illalla.
- Anonyymi
Olen nyt töissä.
- Anonyymi
Kadutko mitään, sitäkin mikä jäi vain ajatuksen asteelle?
- Anonyymi
En, tunteilleen ei voi mitään
- Anonyymi
"noin mennäänkö?" ...
- Anonyymi
Näitkö minut vain ihastuneena typeryksenä
- Anonyymi
Siltäkö se on vaikuttanut. Voi vttu stana.
- Anonyymi
Näen itseni ihmisenä joka etsii tietään. Ei ole sussa vikaa.
- Anonyymi
Olen jo kysynyt niin paljon, eikä erityisemmin vastauksia ole tullut, tai sitten sekin on jo vastaus, eli en mitään juuri nyt.
- Anonyymi
Miksi et kertonut miten asiat on?
- Anonyymi
Miks et vastannut viestiini mitään, vaikka jätä mut rauhaan tai jotain mitä ikinä ajattelitkaan. Sen haluaisin tietää.
- Anonyymi
Koetko että tunnet itsesi ja tiedät mitä haluat?
- Anonyymi
Mitä hän on puuhannut viime aikoina?
- Anonyymi
Käynyt töissä, kaupassa, kokannut, lenkki ulkona. Ei siis ihmeempää.
- Anonyymi
Tahtoisitko ihanuus M nainen kanssani alttarille?
- Anonyymi
Tää M ei halua naimisiin.
- Anonyymi
Ei enää, kerta riittää.
M nainen - Anonyymi
Tämä M-nainen aikoo vielä mennä alttarille, muttei vielä tiedä kenen kanssa.
- Anonyymi
No, nyt oli nopee kosinta. Pitäis ensin tietää, kuka ja kenen kanssa. Jos on oikea, niin aina on mahdollista. Mutta voidaan olla sitouduttu toisiimme ilman naimisiinkin menoa. Yhdessä vapaaehtoisti, omasta halusta, toisiamme arvostaen ja kunnioittaen
- Anonyymi
Jospa ensin tapaisimme.
- Anonyymi
Mitä sä haluat mun kanssa? Jatkaa kuten tähänkin asti, jonkin kevytsuhteen, katsoa, voisiko meillä olla jotain ihan oikeasti vai päästä yli tästä? 🤔
- Anonyymi
No nyt!
- Anonyymi
Katsoa ihan vakavasti että voisiko meistä jotain tulla.
- Anonyymi
Tahdon sut ihana M nainen kokonaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tahdon sut ihana M nainen kokonaan
Kerrohan enemmän tästä m-naisestasi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan enemmän tästä m-naisestasi...
Ihana sopivan kokoinen sporttinenkin aikuinen nainen tummilla hiuksilla
- Anonyymi
Antaudutko seuraavalla kerralla virran vietäväksi?
- Anonyymi
Kuin uppotukki kevät virrassa, lupaan sen.
- Anonyymi
Antautuisitko itse virran vietäväksi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antautuisitko itse virran vietäväksi ?
Hänen kanssaan kyllä.
- Anonyymi
I can say : " I love you it's for sure " miksi suomalaiset ei uskalla sanoa suoraan mitä tuntevat vaan pihtaavat sanoa rakastan sinua jos oikeasti rakastavat 🩷😘💫🙏
- Anonyymi
oletko mies itse sanonut
- Anonyymi
Koska kohdataan?🤍
- Anonyymi
Kenen kanssa ja kuka?
- Anonyymi
Tuurilla kai nykyään.
- Anonyymi
Voisitteko vaan antaa mun olla.
- Anonyymi
EMME.
- Anonyymi
Kysyisin: tarkoititko sitä mitä kirjoitit irl, vai onko jotain mitä minun pitäisi ymmärtää?
En mä muuten, mutta kuolen kun en ole varma että voiko tunne olla niin väärässä? Ja muutama muu juttu toisaalla..- Anonyymi
Missä kirjoitin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kirjoitin?
Minulle henkilökohtaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle henkilökohtaisesti.
Milloin kirjoitin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin kirjoitin?
Talvea oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talvea oli.
Mitä oli viestissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä oli viestissä?
No en kerro. Mutta sellasta että tämmösillä palstoilla vaan kirjoittelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en kerro. Mutta sellasta että tämmösillä palstoilla vaan kirjoittelen.
Jotain tyyliin "Tuletko luokseni"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain tyyliin "Tuletko luokseni"?
Heh, anteeksi, repesin. Ei todellakaan.
- Anonyymi
mitä mietit tällä hetkellä
- Anonyymi
Vttu maista elämää.
- Anonyymi
paska
- Anonyymi
Minkä kokoisia ja millaisia rintaliivejä käytät?
- Anonyymi
B
Mielestäni juuri kämmeneen sopivat huvipallukat ja voisin sanoa että olen muodokas, näin mieheksi.
- Anonyymi
Kuinka monta vuotta olet ollu (onnettomasti) naimisissa?
- Anonyymi
Nolla! Olen luotiakin nopeampi ja väistänyt siten luodit monesti. Ei minua saa kukaan kun huomaan aina ajoissa ettei kannata.
- Anonyymi
Onko sun munat yhtään kasvaneet sitten viime näkemän ? Toivottavasti jos vielä haluat seksiä meidän välille .
N38- Anonyymi
Vaikea uskoa että 38 vuotia nainen pohtisi jotain tuollaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea uskoa että 38 vuotia nainen pohtisi jotain tuollaista.
Tällä palstalla näkee uudet pohjat joka päivä.
- Anonyymi
Ootko kaivannut?
- Anonyymi
Haluatko varmasti tietää?
- Anonyymi
Boring! Tyhmä kysymys. Miks sua kiinnostaa?
- Anonyymi
Kiinnostaa mikä?
- Anonyymi
Onko tosi?
- Anonyymi
Jos on tosiniin hyvää jatkoa
- Anonyymi
Miten menee kulta? Oliko kiva työpäivä? Milloin me näemme?
- Anonyymi
Ok, ei ja ei vähään aikaan.
- Anonyymi
Aika väsynyt, kohta ajattelin käydä saunassa ja mennä takaisin nukkumaan☺️ ihan kiva työpäivä…
- Anonyymi
Ei oikein mene. Ristiriitainen. En vastaa mitään, koska voisimme nähdä koska vaan, mutta emme kuitenkaan näe. Mites itelläs?
- Anonyymi
Miten sun päivä meni🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oikein mene. Ristiriitainen. En vastaa mitään, koska voisimme nähdä koska vaan, mutta emme kuitenkaan näe. Mites itelläs?
💖🥰🥰
- Anonyymi
Hmm, ei kysyttävää 😁😁😁😁
- Anonyymi
Jep.
- Anonyymi
Huijasin, yks kysymys ois, mut noni iha sama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huijasin, yks kysymys ois, mut noni iha sama
Höh! Kysy!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh! Kysy!
Äh, kompastuisin vaan nokkeluuteeni jos alkaisin jotain pätemään, joten sghhhh 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äh, kompastuisin vaan nokkeluuteeni jos alkaisin jotain pätemään, joten sghhhh 😁
Älä nyt kompastele vasn kysy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt kompastele vasn kysy.
Vaikenen kuin muuri 😊😊😊
- Anonyymi
Olikohan tämä mies nyt ohi kun ei enää nähdä? Niin nyt asennoidun ja siltä tuntuu? Ilmeisesti näin…
- Anonyymi
Ainoa viestini ketjuun.
Tiedät kyllä nainen jos olit se oikea.
https://www.youtube.com/watch?v=GCrebS7l-Fw- Anonyymi
En jaksa enää. Tiedät, jos olet oikea mies. Tuntuu, että olen ihan loppu tätä, jota ei pysty edes määrittelemään, mitä tämä enää on.
- Anonyymi
Mitä todella ajattelet minusta?
n-n- Anonyymi
Haluan sua, mutta oot varattu. Niin kyllä minäkin.💔❤️🩹
- Anonyymi
En haluu naista siinä mielessä elämääni.❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En haluu naista siinä mielessä elämääni.❤️
En minäkään halua siinä mielessä miestä elämääni.
- Anonyymi
Että oisitko nyt vapaa🤗
- Anonyymi
tuntuu että kuulutaan yhteen eikö nii? yötä
- Anonyymi
Kyllä nyt ja aina, jos oot mun kaivattuni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nyt ja aina, jos oot mun kaivattuni!
Nii. Haluun sut.
- Anonyymi
Mitä jos sä oot ihan samanlainen niille muillekin naisille? Miksi olisin jotenkin erityinen?
- Anonyymi
Pannasks menee?
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo
Hyvä. Tuutko tänne?
- Anonyymi
Jos mä kerään kaiken rohkeuteni ja otan meidät puheeksi, ootko sä rehellinen va kiellät kaiken? Mä nimittäin kestän sen, jos sä sanot, että et halua mitään, mutta en sitä, jos sä sanot, että mä kuvittelin tän.
- Anonyymi
Miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
Mistä päättelit, etten olisi rehellinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle vai naiselle?
Miehelle naiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelit, etten olisi rehellinen?
Voi iskeä paniikki. On helpompi valehdella kuin kertoa totuus.
- Anonyymi
Ota meidät puheeksi, kun soitetaan toisillemme. Ei ennen. Ja mieluusti siten että näen sun kasvot. Mä haluun tietää, ootko sä tosissas. Tämä mieheltä naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota meidät puheeksi, kun soitetaan toisillemme. Ei ennen. Ja mieluusti siten että näen sun kasvot. Mä haluun tietää, ootko sä tosissas. Tämä mieheltä naiselle.
Ei me olla ikinä soitettu toisillemme. Et jos te soittelette, ohi meni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me olla ikinä soitettu toisillemme. Et jos te soittelette, ohi meni.
Ei me vielä. Mut uskon, et se aika tulee hyvinkin pian. Tosin se on vaan mun toive! 😊
- Anonyymi
. MP4 ,, `
n SB~~ ~ - Anonyymi
h
OX
//.
,,
.
**
))
_|joke
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662418Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1842102Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.452047Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1191828Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣311761Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1841488Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2081384Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261225En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.91012- 801001