Tykkäätkö halaamisesta?

Anonyymi-ap

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivoissani.

Jos on oikein tosi hyvä ystävä, jota en ole nähnyt pitkiin aikoihin, niin silloin voi halata tarvittaessa, mutta ei muuten.

29

277

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Jossakin menneisyyden työpaikassa miespuolinen pomo jakoi joululahjoja siten, että hän halasi kun antoi lahjan. Siinä lahjassa oli kauhean makuista glögiä. 🤢 Että hyvää joulua!

• Anonyymi
      UUSI

se koettanut lähennellä

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä tykkään halailusta
      Kättely myös menettelee.

Jos joku ei tykkää halailusta se on sanottava, ettei tule mitään väärin käsityksiä

• Anonyymi
      UUSI

Hevosta on tosi mukava halata , kiertää kädet sen paksun kaulan ympäri ja taputella,,,,se on ihana..

• Anonyymi
      UUSI

Ainoa jota haluan halata, on kissani.

• Anonyymi
      UUSI

En minäkään. Erityisesti jos pitäisi halata ukkoa. Naista (ihanaa) toisaalta halaa mielellään.

• Anonyymi
        UUSI

Olen siis mies

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen siis mies

Voi mikä tärkeä tarkennus,,,,huomasivatko kaikki sinun tärkeytesi??? oijoijoijoijoi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi mikä tärkeä tarkennus,,,,huomasivatko kaikki sinun tärkeytesi??? oijoijoijoijoi

Joku voisi luulla että olen lesbo

• UUSI

Pidän. Halaan kaikkia jotka antavat halata. Halaaminen tuntuu niin hyvältä❤️

• Anonyymi
      UUSI

Yli 50-vuotiaat suomalaiset miehet ei kukaan tykkää halailla täysi-ikäisiä miehiä. Se on vaan niin kornia ja homon tuntuista hommaa.

Viiskymppiset miehetkin halaa kyllä kaikenikäisiä naisia Ei se tunnu pahalta tai oudolta, jos vastapuoli halaamista nimenomaan haluaa.

• UUSI

Me halaillaan kaveriporukassa kimpassa. Äijähalaukset tekee hyvää ja rentouttaa.

Ei ihme että suomalaisista sanotaan etteivät näytä tunteitaan. Ei minusta halailussa ole mitään homoa.

Jos kassit ei kosketa niin se ei ole homoa ja 10:stä kerrasta nollautuu.

• Anonyymi
        UUSI

Miten se olisi kornia, jos tuntee läheisyyden mukavana. Sinulla on selvästi ennakkoluuloinen asennevamma. Et luota itseesi niin paljon , että rohkenisit halata toista miestä, kun pelkäät faggautuvasi.

Jotkut miehet ovat jopa yhdynnässä keskenään.

• Anonyymi
        UUSI
        Ylpeä_Natoniilo kirjoitti:

Me halaillaan kaveriporukassa kimpassa. Äijähalaukset tekee hyvää ja rentouttaa.

Ei ihme että suomalaisista sanotaan etteivät näytä tunteitaan. Ei minusta halailussa ole mitään homoa.

Jos kassit ei kosketa niin se ei ole homoa ja 10:stä kerrasta nollautuu.

Juuri noin sanoo terveen itsetunnon omaava mies - sillä halailulla on suorastaan terapeuttinen voima. Hyvät jatkot Sulle! Hali!

Surku tulee vähän tuota ylempää "kornista" puhujaa.

• Anonyymi
      UUSI

Hielle, pierulle ja viinalle haiskahtava löyhkälate mielellään halailee. Hän ei harrasta hygieniaa myöskään hampaidenharjauksen suhteen. Nautinnollisia halauksia...

• Anonyymi
        UUSI

Myös hyvänhajuiset, runsaasti hajusteita, parfyymejä ja naisten kosmetiikkaa käyttävät miehet ovat kovia halailemaan.

Mitä kauemmaksi ovelta jo löyhähtää äijästä kemikaaliteollisuuden tuottamat hajut, niin sitä varmemmin hän on innokas halailija.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Myös hyvänhajuiset, runsaasti hajusteita, parfyymejä ja naisten kosmetiikkaa käyttävät miehet ovat kovia halailemaan.

Mitä kauemmaksi ovelta jo löyhähtää äijästä kemikaaliteollisuuden tuottamat hajut, niin sitä varmemmin hän on innokas halailija.

Se on kauheeta jos tuollaiset halaisivat minua, hajuyliherkkää!

• Anonyymi
      UUSI

Ei kaikki ole tottuneet halauksiin, jos ei ole tapana ollut halata omassa lapsuuden kodissa. Ahdistavaa, jos joku vähempi tuttu henkilö halaa. Ehkä silloin on halauksen paikka, kun on menettänyt läheisensä.

• Anonyymi
      UUSI

En. Lapsuuskodissa ei silitelty, vaan tukistettiin. Piiskaa ei säästelty. En ole tottunut halauksiin, enkä halua niihin tottuakaan. Pysykööt kaikki tarvittavan välimatkan päässä niin säilyy välit asiallisina.

• Anonyymi
        UUSI

Onpa sinulla ongelmaa...paranemisia.

• Anonyymi
      UUSI

Me juteltiin tästä tovereitten kanssa. Kaikki oli sitä mieltä, ettei tykkää halailusta, kun me ei koskaan pestä hampaita, eikä tukkaa, niin halaaja alkaa irvistelemään.

• Anonyymi
      UUSI

Tykkään ja haluan sellaisen miehen kanssa parisuhteen, joka myös tykkää halaamisesta ja silittelystä seksin lisäksi.

• Anonyymi
      UUSI

Pohjanmaalaiset persut ovat huippuja.

• Anonyymi
      UUSI

Tykkään halata vain jos vastapuoli on hyvännäköinen ja rikas

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä minä vanhana mutta sharmikkaana miehenä milellään halaan naisia, kun ensin on puhetta se hyvää tekevästä vaikutuksesta.

• Anonyymi
      UUSI

Kättelykin on ihan per seestä, joten halailu on vielä enemmän. Ei ihmistä saa lähestyä, jos ei ole täysin varma hänen odotuksistaan. Näinhän on myös eläinten kanssa, nehän tappavat toisen jos joku tulee liian lähelle.

• Anonyymi
        UUSI

Voi kun on jonnella kovat mielipiteet.

• Anonyymi
      UUSI

Venäjällä on tapana, että miehet halailee ja pussailee toisiaan.

• Anonyymi
        UUSI

ja mihin se onkaan johtanut. Kamalia asioita tapahtuu,

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      255
      1825
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      39
      1666
    3. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      1573
    4. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      63
      1379
    5. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      79
      1264
    6. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1244
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1213
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      1048
    9. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      200
      1041
    10. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      160
      942
    Aihe