Tällä hetkellä parasta?
Mitkä asiat teidän elämässänne on
65
843
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Naudanpaisti maistuvalla kastikkeella
- AnonyymiUUSI
Että on katto pään päällä, eikä joudu sateessa tai pakkasessa viettää aikaa ulkosalla ajan tappamiseksi? Luxusta on saada katsoa TVsta ohjelmia mm. uutisia ja ajankohtaisia ohjelmia.
- AnonyymiUUSI
Lähestyvä kesäloma.
- AnonyymiUUSI
Se, että olen onnistunut lykkäämään itsemurhaa.
- AnonyymiUUSI
❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️
❣️❣️❣️
- AnonyymiUUSI
🫂
- AnonyymiUUSI
Päivän positiivisin kommentti. Jatka samalla linjalla. Elämän ihanuus.
- AnonyymiUUSI
Perinteisesti toivon käsitteellisenä edellytyksenä on ajateltu olevan sellainen lineaarinen aikakäsitys, jossa sama historian kohta ei toistu uudelleen. Tällaiseen käsitykseen liittyy herkästi myös käsitys edistyksestä eli siitä että tulevaisuus on nykyisyyttä ja menneisyyttä parempi.
Mutta onko kärsimys, suru tai pelko aina pahasta tai huono asia sinällään. Mitä jos ne ovatkin päinvastoin suurimpia siunauksia mitä ihmisen osaksi voi koitua, asioita jotka saavat meidät pysähtymään ja ajattelemaan, nöyrtymään ja herkistymään, ymmärtämään mikä elämässä todella on arvokasta.
Vanha viisauskin sen sanoo:
"Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus"
Älä jää vain uskomaan tai toivomaan, älä jää myöskään odottamaan itsellesi rakkautta, vaan aloita rakastamalla muita. Suuntaa hyvää ja kaunista itsestäsi ulospäin, ja jos et konkreettisesti pysty, niin ainakin ajatuksissasi. Mitä itse ajattelet, siksi ennen pitkää myös tulet ja mikä olet, sitä myös ennen pitkää luoksesi houkuttelet. Mukavaa päivää ja virkeää viikkoa sinulle.
- AnonyymiUUSI
Lapseni ilman heitä olis enään edes elossa
- AnonyymiUUSI
Molemmat vanhemmat ovat edelleen elossa ja voivat ikäänsä nähden aika hyvin.
Kesä tulee ja ilmat lämpenee. Toivottavasti vain ei tule liian kuuma kesä, silloin siitä ei niin nauti.
Asunnossani on oma sauna ja iso parveke. - AnonyymiUUSI
Jäätelön syöminen 😃
- AnonyymiUUSI
🫴🍦🌞🤍. /sivusta hänelle
- AnonyymiUUSI
Avomies, muutaman kk ikäinen vauva, vakituinen kokoaikainen työ, vakaa taloudellinentilanne, omistusasunto, lainattomuus, hyvät ystävät, palauttavia harrastuksia.
Hyvä terveys.
Mulla on nyt kaikki hyvin. Joskus oli toisin. Valitkaa tarkasti se jonka kelpuutatte parisuhteeseen sillä itse tapailin miestä joka oli hyvin epävakaaa tunne-elämältä ja 3 viikon tapailun jälkeen jo ekan kerran lähti katselemaan ”parempia naisia” toisen kerran sitten vielä muutaman kuukauden päästä ekasta. Hän myös antoi ymmärtää etten ole hänen arvoisensa eli hän ei arvostanut mua ihmisenä tippaakaan. Onneks jätin hänet taakseni ja löysin jotain paljon parempaa joka myös arvostaa mua eikä pidä naisena joka on arvoton ja niin huono että sitä voi pettää mennen tullen aina kun vähän suuttuu jostain!- AnonyymiUUSI
🥰🥰🙏oon onnellinen että teit viisaan ratkaisun. Kukaan ei hoida paremmin lapsiaan kuin niiden omat vanhemmat. Toivon taivaan isän suojelua teille. Piru tekee kaikkensa että pääsee ovesta sisään. Älkää antako sille mitään. Kääntäkää selkä. Älkää nähkö tai kuulko.❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🥰🥰🙏oon onnellinen että teit viisaan ratkaisun. Kukaan ei hoida paremmin lapsiaan kuin niiden omat vanhemmat. Toivon taivaan isän suojelua teille. Piru tekee kaikkensa että pääsee ovesta sisään. Älkää antako sille mitään. Kääntäkää selkä. Älkää nähkö tai kuulko.❤️
Siis edellisen kans tapailin 8 v sitten ja nykyisen tapasin kun meidän ”erosta” oli kulunut 3 vuotta jonka ajan olin ollu sinkku täysin ilman mitään sutinaa eli ei nyt oo kyse mistään et päällekäin ois ollu mitään suhteita. Tai niin käsitin tosta kommentistas sun luulleen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja nykyiseni kanssa ollaaan siis suhteessa oltu 5 vuotta ja eka lapsi saatu nyt ihan muutama kk sitten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis edellisen kans tapailin 8 v sitten ja nykyisen tapasin kun meidän ”erosta” oli kulunut 3 vuotta jonka ajan olin ollu sinkku täysin ilman mitään sutinaa eli ei nyt oo kyse mistään et päällekäin ois ollu mitään suhteita. Tai niin käsitin tosta kommentistas sun luulleen.
Niinku akka lemppas sut palstasetä ovesta ulos 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinku akka lemppas sut palstasetä ovesta ulos 🤣
Sorry mutta sua en kaipaa enkä ole mies vaikka kovasti haaveilet siitä ja toivot elämäsi edestä että
Olisin ja just se sun mies!
Sorry nyt sait pahasti pakit!
Ps: ” huuteleppas tuuleen adios amigossi ” omija muualla. Sata vuotta palstalla ja kukaan ei sua ole koskaan kaivannu - AnonyymiUUSI
Avomiehesi on ollut kokoajan kuviossa siellä taustalla ja sinä täällä. Tai sitten on nopeat käänteet. Kuka vaan kelpaa seuraavalla kierolla baarissa.
- AnonyymiUUSI
Olet hieman tai miten sen sanois läpinäkyvä tapaus mut onnee kun palikat kasassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sorry mutta sua en kaipaa enkä ole mies vaikka kovasti haaveilet siitä ja toivot elämäsi edestä että
Olisin ja just se sun mies!
Sorry nyt sait pahasti pakit!
Ps: ” huuteleppas tuuleen adios amigossi ” omija muualla. Sata vuotta palstalla ja kukaan ei sua ole koskaan kaivannuÄlä valehtele. Vuonna 1925 ei vielä ollut hömppäpalstoja eikä tässä nykymittakaavassa vinttivikaisiakaan.
- AnonyymiUUSI
Mitäs sitten meinaat tehdä, kun jätkä kyllästyy sun sohvalla makaamiseesi ja sometukseesi ja heittää sut mäkeen?
- AnonyymiUUSI
Kesä tulee
- AnonyymiUUSI
Oma lapsi, työ, harrastus ja siihen liittyvät ihmiset, kaverit, perhe, kevät, kohtuullinen terveys... järjestys ihan random.
- AnonyymiUUSI
Lapset, perhe, lemmikit, koti, puutarha.
- AnonyymiUUSI
Gubetus, netatus ja IHANISTA IHANIN 👩🍒🍒🍒🍒🥰🥰🥰💦💦💦
- AnonyymiUUSI
Ne pienet hetket kun olen kaivattuni kanssa lähekkäin ♥️
- AnonyymiUUSI
Ihan samat fiilikset🥰❤️
- AnonyymiUUSI
Totuus vapauttaa
- AnonyymiUUSI
Ei siis toi työ tai tyä
- AnonyymiUUSI
Lomat ne tulevat, että näin.
- AnonyymiUUSI
Kersojen vahtiminenko vihdoin loppuu?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kersojen vahtiminenko vihdoin loppuu?
ihmeellinen kommentti. jos oli jollekin mamalle etenkin lähivanhemmalle niin lapset on ja pysyy siinä aina. perhe elämää u know sivusta
- AnonyymiUUSI
Paljon asioita mistä saa olla onnellinen ja kiitollinen. Mutta etenkin se, että olen elossa, pystyn puhumaan, syömään, juomaan, liikkumaan, näkemään, kuulemaan ja tuntemaan sydämessäni asioita. Kaiken kivun keskellä minusta on jalostunut minä. Muut asiat seuraa perässä. Tässä hetkessä, näissä tunnelmissa.
- AnonyymiUUSI
Edelleen oma rauha vaan.
- AnonyymiUUSI
Joku tuntematon mies palstalta.
- AnonyymiUUSI
ihan normi arki ja elämä
- AnonyymiUUSI
Se, että musta tuntuu, että me molemmat tunnetaan tää. ❤️
- AnonyymiUUSI
❤️
❤️
- AnonyymiUUSI
Raskaat ajat on takanapäin ja kaikki on hyvin.
- AnonyymiUUSI
Mitkä raskaat ajat? Hienoa.
- AnonyymiUUSI
Terveys on kohonemaan päin
- AnonyymiUUSI
Telepatia hänen kanssaan on parasta❤️🤗
- AnonyymiUUSI
Susta gubbe on telepatiakin kaukana.
- AnonyymiUUSI
🥰😍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä rakastan mun omaa gubbeani 🩷😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
aistin että olet copycat amyrin prinsess
- AnonyymiUUSI
Rakkaus.
- AnonyymiUUSI
Ystävyyssuhteet. On katto pään päällä ja ruokaa.
- AnonyymiUUSI
Parantuminen, hyvät luotettavat ja kiltit ystävät, ulkoilu, uuden oppiminen
- AnonyymiUUSI
Originalpieninainen on parasta ja uusi muksu sukuun ja origin muksut myös... Tahdon lähettää originaalille täältä myös miljoonapupuhalauksen!
harmaasusi- AnonyymiUUSI
Kiitos Bamze 🧡
Sä oot tärkeä mulle.
Kiitos kun oot mun elämässä.
Miljoonahalaus täältä sinne 🤗
- t -
Voitais lainata sitä vauvaa vaikka joskus,
tai siis antaa omaa aikaa niille tuoreille vanhemmille. 🥰 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Bamze 🧡
Sä oot tärkeä mulle.
Kiitos kun oot mun elämässä.
Miljoonahalaus täältä sinne 🤗
- t -
Voitais lainata sitä vauvaa vaikka joskus,
tai siis antaa omaa aikaa niille tuoreille vanhemmille. 🥰Kiitos sulle, kun tulit mun elämään ja Jumalalle myös. 🤗😘🧡
Täytyy joskus tarjota vauvanhoitoapua. 🤱🧑🍼
Nyt vetäydytään halaukseen... 🧶
harmaasusi - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos sulle, kun tulit mun elämään ja Jumalalle myös. 🤗😘🧡
Täytyy joskus tarjota vauvanhoitoapua. 🤱🧑🍼
Nyt vetäydytään halaukseen... 🧶
harmaasusiJoo,
nekin tarvii kahdenkeskistä aikaa joskus 😊
Jokin johdatteli mut sun elämään......
Ihme mutkien ja sotkujen kautta mut silti.... 🧡 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo,
nekin tarvii kahdenkeskistä aikaa joskus 😊
Jokin johdatteli mut sun elämään......
Ihme mutkien ja sotkujen kautta mut silti.... 🧡Nukut nyt söpöjen tyttöjen unta, mutta kun heräät, niin tahdon sun tietävän, että olet ihanimman näköinen nainen, mitä tiedän.
Nukkuisitpa kainalossani nyt... 🧶🧶🧶🤗🤗🤗🧡🧡🧡
Jokin johdatteli... ja nyt tuntuu hyvältä.
harmaasusi
- AnonyymiUUSI
Tykkään työstäni. Minulla on kiva asunto. Terveys on tällä hetkellä aika hyvä. Ja ulkonäkökin on menossa parempaan suuntaan. Oma mies olisi vielä kiva. Se kruunaisi kaiken 😊
- AnonyymiUUSI
Kun saa nukkua. Voisin nukkua paljonkin enemmän, jos vaan pystyisi.
- AnonyymiUUSI
Kaikki on vähä niinku päin p.e.r settä
- AnonyymiUUSI
🤗🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤗🤭
Sun p.ersettä päin kyllä olisin mieluusti 🤗🤭
- AnonyymiUUSI
Anna pikkutipsi: kuinka hukata kundi päivässä ?
Pitäis yhestä päästä eroon.
😂- AnonyymiUUSI
Helppo homma. Jos on hetero, käyttäydy kuin mies. Jos homo, käyttäydy kuin nainen.
- AnonyymiUUSI
Ei mikään oo hyvin, konnat käppäs 3500 ja nyt saa mennä veneen alle nukkumaan. On tehty kaikki liian helpoksi ryöstäjille
- AnonyymiUUSI
Hämmästelen noin hyviä he ovat.
Noin korkea asema, noin hieno talo, noin nopea auto, noin turvattu työ, noin paljon kaikkea.
Minä en ymmärrä itseäni.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1372401Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961147Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1071025Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa388922Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296868- 65843
- 53831
- 46819
- 85807
- 51733