Mitkä asiat teidän elämässänne on

Anonyymi-ap

Tällä hetkellä parasta?

104

1896

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naudanpaisti maistuvalla kastikkeella

• Anonyymi

Että on katto pään päällä, eikä joudu sateessa tai pakkasessa viettää aikaa ulkosalla ajan tappamiseksi? Luxusta on saada katsoa TVsta ohjelmia mm. uutisia ja ajankohtaisia ohjelmia.

• Anonyymi

Paha saa palkkansa, suolistosyöpä sinulle. Karman laki.

• Anonyymi

Lähestyvä kesäloma.

• Anonyymi

Se, että olen onnistunut lykkäämään itsemurhaa.

• Anonyymi

❤️❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️❤️

❣️❣️❣️

• Anonyymi

🫂

• Anonyymi

Päivän positiivisin kommentti. Jatka samalla linjalla. Elämän ihanuus.

• Anonyymi

Perinteisesti toivon käsitteellisenä edellytyksenä on ajateltu olevan sellainen lineaarinen aikakäsitys, jossa sama historian kohta ei toistu uudelleen. Tällaiseen käsitykseen liittyy herkästi myös käsitys edistyksestä eli siitä että tulevaisuus on nykyisyyttä ja menneisyyttä parempi.

Mutta onko kärsimys, suru tai pelko aina pahasta tai huono asia sinällään. Mitä jos ne ovatkin päinvastoin suurimpia siunauksia mitä ihmisen osaksi voi koitua, asioita jotka saavat meidät pysähtymään ja ajattelemaan, nöyrtymään ja herkistymään, ymmärtämään mikä elämässä todella on arvokasta.

Vanha viisauskin sen sanoo:

"Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus"

Älä jää vain uskomaan tai toivomaan, älä jää myöskään odottamaan itsellesi rakkautta, vaan aloita rakastamalla muita. Suuntaa hyvää ja kaunista itsestäsi ulospäin, ja jos et konkreettisesti pysty, niin ainakin ajatuksissasi. Mitä itse ajattelet, siksi ennen pitkää myös tulet ja mikä olet, sitä myös ennen pitkää luoksesi houkuttelet. Mukavaa päivää ja virkeää viikkoa sinulle.

• Anonyymi

Ei tarvii ylsiisä kaöysö asunto velaton ja rahaa on tilillä enemmän kuin laki sallii
        Ja toisellakin

Etelässä 4 kertaa vuodessa ainakin

Kuntosalilla käydään päivisin ja maasturi pihassa

Ei velkaa

Baimollakin tilillä rahaa

• Anonyymi

Jjooo Joo lisää itsemurhajuttuja pliis kirjota niitä ihan sairaasti rakastan niitä niin paljon

• Anonyymi

Unohdit ne harmaat. Olet ohjauksessa, talutusnuorassa, kuin koira. Hähähää.
        Olette vain heimoja two tribes frankie

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perinteisesti toivon käsitteellisenä edellytyksenä on ajateltu olevan sellainen lineaarinen aikakäsitys, jossa sama historian kohta ei toistu uudelleen. Tällaiseen käsitykseen liittyy herkästi myös käsitys edistyksestä eli siitä että tulevaisuus on nykyisyyttä ja menneisyyttä parempi.

Mutta onko kärsimys, suru tai pelko aina pahasta tai huono asia sinällään. Mitä jos ne ovatkin päinvastoin suurimpia siunauksia mitä ihmisen osaksi voi koitua, asioita jotka saavat meidät pysähtymään ja ajattelemaan, nöyrtymään ja herkistymään, ymmärtämään mikä elämässä todella on arvokasta.

Älä jää vain uskomaan tai toivomaan, älä jää myöskään odottamaan itsellesi rakkautta, vaan aloita rakastamalla muita. Suuntaa hyvää ja kaunista itsestäsi ulospäin, ja jos et konkreettisesti pysty, niin ainakin ajatuksissasi. Mitä itse ajattelet, siksi ennen pitkää myös tulet ja mikä olet, sitä myös ennen pitkää luoksesi houkuttelet. Mukavaa päivää ja virkeää viikkoa sinulle.

Rakkaus ei ole asia, jonka voi kohdistaa tuosta vaan muihin ikään kuin tyhjästä. Rakkaus on tunne, joka syttyy hitaasti niin, että joku ulkopuolinen asia sytyttää sen. Tämä asia on juuri siinä ihmisessä, joka saa rakkauden tunteen heräämään. Samalla syntyy toivo päästä tutustumaan tähän ihmiseen. Tutustumishalun taas synnyttää joku ominaisuus toisessa ihmisessä, ulkonäkö ja käytös, joka on miellyttävä. Itse en rakastu toiseen ihmiseen pelkän keskustelun tai ulkonäön perusteella, siihen tarvitaan juuri edellä mainittuja ominaisuuksia ja tämän johdosta tutustumista ihmiseen paremmin. Ihmisen tehtävä on itse muokata itseään oppimalla tietämään oikean ja väärän merkitys, että myös oppii erottelemaan, mitä rakkaus pitää sisällään ja mihin se kannattaa suunnata. Sitä voi rakastua johonkin, mistä koituu vahinkoa itselleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho olipa kerrassaan hienosti, lyhyesti ja ytimekkäästi kirjoitettu elämänoppi.. kiitos sinulle 🩷🙏😘⚓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaus ei ole asia, jonka voi kohdistaa tuosta vaan muihin ikään kuin tyhjästä. Rakkaus on tunne, joka syttyy hitaasti niin, että joku ulkopuolinen asia sytyttää sen. Tämä asia on juuri siinä ihmisessä, joka saa rakkauden tunteen heräämään. Samalla syntyy toivo päästä tutustumaan tähän ihmiseen. Tutustumishalun taas synnyttää joku ominaisuus toisessa ihmisessä, ulkonäkö ja käytös, joka on miellyttävä. Itse en rakastu toiseen ihmiseen pelkän keskustelun tai ulkonäön perusteella, siihen tarvitaan juuri edellä mainittuja ominaisuuksia ja tämän johdosta tutustumista ihmiseen paremmin. Ihmisen tehtävä on itse muokata itseään oppimalla tietämään oikean ja väärän merkitys, että myös oppii erottelemaan, mitä rakkaus pitää sisällään ja mihin se kannattaa suunnata. Sitä voi rakastua johonkin, mistä koituu vahinkoa itselleen.

Joo kieltämättä mä omin sanoin sanon "rumaksi rakkaudeksi" kahta mun ihmissuhtetta, jotka teki hyvin paljon pahaa tuhoa mun sielulle. Kyllä on Jumalalla ollut puuhaa hoitaa mua kuntoon niiden miesten takia, jotka mut yritti tuhota. Mutta nyt on nyt ja elämä hymyilee taas mulle! Nyt rauhaisaa yötä kaikille! 🩷⚓🙏😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jjooo Joo lisää itsemurhajuttuja pliis kirjota niitä ihan sairaasti rakastan niitä niin paljon

Haluatko kertoa että mikä näissä palstaäijän puheenparsissa viähättää? Vaikutat sen verran loogiselta kaverilta, että osaat varmasti selittää tämän auki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko kertoa että mikä näissä palstaäijän puheenparsissa viähättää? Vaikutat sen verran loogiselta kaverilta, että osaat varmasti selittää tämän auki.

Tämä kertoo ehkä yleisemminkin mentaliteetista, sekin voi olla jos nousi tukka pystyyn ns

• Anonyymi

Lapseni ilman heitä olis enään edes elossa

• Anonyymi

Molemmat vanhemmat ovat edelleen elossa ja voivat ikäänsä nähden aika hyvin.

Kesä tulee ja ilmat lämpenee. Toivottavasti vain ei tule liian kuuma kesä, silloin siitä ei niin nauti.

Asunnossani on oma sauna ja iso parveke.

• Anonyymi

Jäätelön syöminen 😃

• Anonyymi

Avomies, muutaman kk ikäinen vauva, vakituinen kokoaikainen työ, vakaa taloudellinentilanne, omistusasunto, lainattomuus, hyvät ystävät, palauttavia harrastuksia.
      Hyvä terveys.

Mulla on nyt kaikki hyvin. Joskus oli toisin. Valitkaa tarkasti se jonka kelpuutatte parisuhteeseen sillä itse tapailin miestä joka oli hyvin epävakaaa tunne-elämältä ja 3 viikon tapailun jälkeen jo ekan kerran lähti katselemaan ”parempia naisia” toisen kerran sitten vielä muutaman kuukauden päästä ekasta. Hän myös antoi ymmärtää etten ole hänen arvoisensa eli hän ei arvostanut mua ihmisenä tippaakaan. Onneks jätin hänet taakseni ja löysin jotain paljon parempaa joka myös arvostaa mua eikä pidä naisena joka on arvoton ja niin huono että sitä voi pettää mennen tullen aina kun vähän suuttuu jostain!

• Anonyymi

🥰🥰🙏oon onnellinen että teit viisaan ratkaisun. Kukaan ei hoida paremmin lapsiaan kuin niiden omat vanhemmat. Toivon taivaan isän suojelua teille. Piru tekee kaikkensa että pääsee ovesta sisään. Älkää antako sille mitään. Kääntäkää selkä. Älkää nähkö tai kuulko.❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🥰🥰🙏oon onnellinen että teit viisaan ratkaisun. Kukaan ei hoida paremmin lapsiaan kuin niiden omat vanhemmat. Toivon taivaan isän suojelua teille. Piru tekee kaikkensa että pääsee ovesta sisään. Älkää antako sille mitään. Kääntäkää selkä. Älkää nähkö tai kuulko.❤️

Siis edellisen kans tapailin 8 v sitten ja nykyisen tapasin kun meidän ”erosta” oli kulunut 3 vuotta jonka ajan olin ollu sinkku täysin ilman mitään sutinaa eli ei nyt oo kyse mistään et päällekäin ois ollu mitään suhteita. Tai niin käsitin tosta kommentistas sun luulleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nykyiseni kanssa ollaaan siis suhteessa oltu 5 vuotta ja eka lapsi saatu nyt ihan muutama kk sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis edellisen kans tapailin 8 v sitten ja nykyisen tapasin kun meidän ”erosta” oli kulunut 3 vuotta jonka ajan olin ollu sinkku täysin ilman mitään sutinaa eli ei nyt oo kyse mistään et päällekäin ois ollu mitään suhteita. Tai niin käsitin tosta kommentistas sun luulleen.

Niinku akka lemppas sut palstasetä ovesta ulos 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinku akka lemppas sut palstasetä ovesta ulos 🤣

Sorry mutta sua en kaipaa enkä ole mies vaikka kovasti haaveilet siitä ja toivot elämäsi edestä että
        Olisin ja just se sun mies!

Sorry nyt sait pahasti pakit!

Ps: ” huuteleppas tuuleen adios amigossi ” omija muualla. Sata vuotta palstalla ja kukaan ei sua ole koskaan kaivannu

• Anonyymi

Avomiehesi on ollut kokoajan kuviossa siellä taustalla ja sinä täällä. Tai sitten on nopeat käänteet. Kuka vaan kelpaa seuraavalla kierolla baarissa.

• Anonyymi

Olet hieman tai miten sen sanois läpinäkyvä tapaus mut onnee kun palikat kasassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sorry mutta sua en kaipaa enkä ole mies vaikka kovasti haaveilet siitä ja toivot elämäsi edestä että
        Olisin ja just se sun mies!

Sorry nyt sait pahasti pakit!

Ps: ” huuteleppas tuuleen adios amigossi ” omija muualla. Sata vuotta palstalla ja kukaan ei sua ole koskaan kaivannu

Älä valehtele. Vuonna 1925 ei vielä ollut hömppäpalstoja eikä tässä nykymittakaavassa vinttivikaisiakaan.

• Anonyymi

Mitäs sitten meinaat tehdä, kun jätkä kyllästyy sun sohvalla makaamiseesi ja sometukseesi ja heittää sut mäkeen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nykyiseni kanssa ollaaan siis suhteessa oltu 5 vuotta ja eka lapsi saatu nyt ihan muutama kk sitten.

Onnea. Hienoa, että kaikki on nyt hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet hieman tai miten sen sanois läpinäkyvä tapaus mut onnee kun palikat kasassa.

Mutta pyrit kuitenkin joka tapauksessa asennoitumaan palstaäijän selosteisiin niin, että nämä ovat jonkun naisen tuottamaa? Pidä itsesi kasassa katkeraan loppuun saakka ns

• Anonyymi

Kesä tulee

• Anonyymi

Oma lapsi, työ, harrastus ja siihen liittyvät ihmiset, kaverit, perhe, kevät, kohtuullinen terveys... järjestys ihan random.

• Anonyymi

Lapset, perhe, lemmikit, koti, puutarha.

• Anonyymi

Gubetus, netatus ja IHANISTA IHANIN 👩🍒🍒🍒🍒🥰🥰🥰💦💦💦

• Anonyymi

Ne pienet hetket kun olen kaivattuni kanssa lähekkäin ♥️

• Anonyymi

Ihan samat fiilikset🥰❤️

• Anonyymi

Totuus vapauttaa

• Anonyymi

Ei siis toi työ tai tyä

• Anonyymi

Lomat ne tulevat, että näin.

• Anonyymi

Kersojen vahtiminenko vihdoin loppuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kersojen vahtiminenko vihdoin loppuu?

ihmeellinen kommentti. jos oli jollekin mamalle etenkin lähivanhemmalle niin lapset on ja pysyy siinä aina. perhe elämää u know sivusta

• Anonyymi

Paljon asioita mistä saa olla onnellinen ja kiitollinen. Mutta etenkin se, että olen elossa, pystyn puhumaan, syömään, juomaan, liikkumaan, näkemään, kuulemaan ja tuntemaan sydämessäni asioita. Kaiken kivun keskellä minusta on jalostunut minä. Muut asiat seuraa perässä. Tässä hetkessä, näissä tunnelmissa.

• Anonyymi

Edelleen oma rauha vaan.

• Anonyymi

Joku tuntematon mies palstalta.

• Anonyymi

ihan normi arki ja elämä

• Anonyymi

Se, että musta tuntuu, että me molemmat tunnetaan tää. ❤️

• Anonyymi

❤️
        ❤️

• Anonyymi

Raskaat ajat on takanapäin ja kaikki on hyvin.

• Anonyymi

Mitkä raskaat ajat? Hienoa.

• Anonyymi

Terveys on kohonemaan päin

• Anonyymi

Telepatia hänen kanssaan on parasta❤️🤗

• Anonyymi

Susta gubbe on telepatiakin kaukana.

• Anonyymi

🥰😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä rakastan mun omaa gubbeani 🩷😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aistin että olet copycat amyrin prinsess

• Anonyymi

En tiedä telepatiasta mutta energian ja sen lämmön ja läheisyyden tunteen aistin. Että ollaan sama sielu eri ruumiissa. Hän on ollut se mun puuttuva puolisko jota olen etsinyt koko ikäni. Nyt on hyvä olo. En tarvitse enää mitään muuta. Nuku rauhassa rakas kaksoisliekkirakkauteni ⚓😘🩷🙏

• Anonyymi

Rakkaus.

• Anonyymi

Ystävyyssuhteet. On katto pään päällä ja ruokaa.

• Anonyymi

Parantuminen, hyvät luotettavat ja kiltit ystävät, ulkoilu, uuden oppiminen

• Anonyymi

🎯🎯🎯

• Anonyymi

Originalpieninainen on parasta ja uusi muksu sukuun ja origin muksut myös... Tahdon lähettää originaalille täältä myös miljoonapupuhalauksen!

harmaasusi

• Anonyymi

Kiitos Bamze 🧡

Sä oot tärkeä mulle.
        Kiitos kun oot mun elämässä.
        Miljoonahalaus täältä sinne 🤗

- t -

Voitais lainata sitä vauvaa vaikka joskus,
        tai siis antaa omaa aikaa niille tuoreille vanhemmille. 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos Bamze 🧡

Sä oot tärkeä mulle.
        Kiitos kun oot mun elämässä.
        Miljoonahalaus täältä sinne 🤗

- t -

Voitais lainata sitä vauvaa vaikka joskus,
        tai siis antaa omaa aikaa niille tuoreille vanhemmille. 🥰

Kiitos sulle, kun tulit mun elämään ja Jumalalle myös. 🤗😘🧡

Täytyy joskus tarjota vauvanhoitoapua. 🤱🧑‍🍼

Nyt vetäydytään halaukseen... 🧶

harmaasusi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos sulle, kun tulit mun elämään ja Jumalalle myös. 🤗😘🧡

Täytyy joskus tarjota vauvanhoitoapua. 🤱🧑‍🍼

Nyt vetäydytään halaukseen... 🧶

harmaasusi

Joo,
        nekin tarvii kahdenkeskistä aikaa joskus 😊

Jokin johdatteli mut sun elämään......
        Ihme mutkien ja sotkujen kautta mut silti.... 🧡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo,
        nekin tarvii kahdenkeskistä aikaa joskus 😊

Jokin johdatteli mut sun elämään......
        Ihme mutkien ja sotkujen kautta mut silti.... 🧡

Nukut nyt söpöjen tyttöjen unta, mutta kun heräät, niin tahdon sun tietävän, että olet ihanimman näköinen nainen, mitä tiedän.
        Nukkuisitpa kainalossani nyt... 🧶🧶🧶🤗🤗🤗🧡🧡🧡

Jokin johdatteli... ja nyt tuntuu hyvältä.

harmaasusi

• Anonyymi

Tykkään työstäni. Minulla on kiva asunto. Terveys on tällä hetkellä aika hyvä. Ja ulkonäkökin on menossa parempaan suuntaan. Oma mies olisi vielä kiva. Se kruunaisi kaiken 😊

• Anonyymi

Kun saa nukkua. Voisin nukkua paljonkin enemmän, jos vaan pystyisi.

• Anonyymi

Kaikki on vähä niinku päin p.e.r settä

• Anonyymi

🤗🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤗🤭

Sun p.ersettä päin kyllä olisin mieluusti 🤗🤭

• Anonyymi

Anna pikkutipsi: kuinka hukata kundi päivässä ?
      Pitäis yhestä päästä eroon.

😂

• Anonyymi

Helppo homma. Jos on hetero, käyttäydy kuin mies. Jos homo, käyttäydy kuin nainen.

• Anonyymi

Ei mikään oo hyvin, konnat käppäs 3500 ja nyt saa mennä veneen alle nukkumaan. On tehty kaikki liian helpoksi ryöstäjille

• Anonyymi

Hämmästelen noin hyviä he ovat.
      Noin korkea asema, noin hieno talo, noin nopea auto, noin turvattu työ, noin paljon kaikkea.

Minä en ymmärrä itseäni.

• Anonyymi

Terveys. Olen saanut oireettomaksi parantumattoman viruksen. Kerkesin olla tooodella huonossa kunnossa jo useamman vuoden. Sitten keksin jotain, jota edes lääkärit eivät osanneet suositella.

• Anonyymi

No kerro heti mitä, jos auttaa muitakin pysymään terveenä.

• Anonyymi

Susien ulvonta rajalla vttu

• Anonyymi

Opiskelu.

• Anonyymi

Poju. Sulta jäi pensahana auki mopostas. Jäi tiputtaa ku räkänen nokkas.

• Anonyymi

Lunta tuli hetken kovin vähäisen tuossa.

• Anonyymi

Oma rakas kaksoisliekkirakkauteni 😘🩷⚓🙏

• Anonyymi

❤️
        🔥

• Anonyymi

EI ole kaivattua.
      Kukaan ei kaipaa myöskään minua.

Win-win.

• Anonyymi

Oletko varma?

• Anonyymi

Kesä tulee vaikka nyt ei näytä siltä.

• Anonyymi

Kesä voi olla kylmä, vähäluminen se tulee olemaan.

• Anonyymi

Karma gonna slay these m-king dwarfs. I mean sun, butterflies and flowers

• Anonyymi

Kunhan tästä irti päästään kunnolla, niin kevät on ihan parasta aikaa.

• Anonyymi

Tietoisuuden varma, mutta hidas laajeneminen, mutta samalla haittapuolena voisi pitää sitä, että tämä ei suinkaan kosketa suurinta osaa ihmisistä vaan pientä vähemmistöä tällä hetkellä.

• Anonyymi

Mutta voi sitä perskivun määrää sitäkin laajemmin. Sivusta maltan tuskin odottaa.

• Anonyymi

Suoli toimii kivasti.

• On parasta, löysin taas hylätyn tehtaan. Siinä mieli lepää kun kattelee niitä paikkoja. Se on tosi rauhoittavaa vaikka muuten mulla on aika paha toi uupumus.

Toisaalta se on surullista, kun ihmiset menettää työnsä ja arvokkaimmat koneet on ulkomaiset toimijat ryövänneet.

• Anonyymi

Söpö ❤️

• Anonyymi

Oma rakas ja kesähäät ❤️

• Anonyymi

Niitä odotellen❤️😘💍

• Anonyymi

Elossa olo.

• Anonyymi

No lähes kaikki mun oikeat asiat ovat parasta tällä hetkellä mun elämässä. Olen löytänyt paikkani elämässä ja kaikessa. Oon niin onnellinen. 😍 Monen vuoden vaikeuksien jälkeen olen löytänyt ne oikeat ihmiset ja muutenkin kaikki oikeat asiat itelle, jotka tekee just mulle hyvää ja tuon hyvää oloa heille eli mun oikeille ihmisille. Eli kaikki on hyvin paitsi se yksi asia puuttuu. Eli se yksi ja oikea erityinen ihminen tähän vierelleni kulkemaan ja jakamaan arjen ilot ja surut. Sitä kaipaan. Ehkä se joskus vielä osuu kohdalleni, koska kaikki muu on jo ok. Niin nyt olen valmis löytämään sen oikean, kuka ikinä onkaan. Mutta sen tiedän, että haluan jonku ihanan naisen kanssa vakavan parisuhteen.
      T. Joku random nainen vaan

• Anonyymi

Voi valita menenkö ulos asunnosta.Eikä tarvitse silloin stressata.
      Olen vastuussa vain itsestän, sitä tarkoitan.

• Anonyymi

Et taida oikein ymmärtää. En kykene enää kommunikoimaan joten en voi kirjoittaa tähän enempää

• Anonyymi

Se ettei enää ole ollut isommin kipuja kuten ennen leikkaukseen pääsyä oli ja sekin, ettei enää tarvitse niin usein käydä hoidattamassa toista vaivaa, se on paranemaan päin. Jospa kuntoutuisi sellaiseen kuntoon ettei tarvitsisi käyttää isosti apuvälineitä liikkumiseen.
      Parasta on sekin, ett pystyy nukkumaan kivutta, kipujen takia nukkuminen oli pätkittäistä ja oli väsynyt olo koko ajan. Kunnon yöunet on tarpeen toipumisenkin kannalta. Tänä kesänä ei koko kesä mene ohi sairastamisen takia, viime vuonna leikkauksesta toipumisen takia ei voinut nauttia kesästä kunnolla.

• Anonyymi

Hänen ajattelu tuo hymyn huulille, niin pöljää kuin se onkin.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2448
    2. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      184
      2132
    3. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      46
      2072
    4. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      1899
    5. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      31
      1791
    6. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      190
      1526
    7. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      215
      1435
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      26
      1245
    9. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      17
      1071
    10. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      1022
    Aihe