Jyväskylässä saa jatkossakin, ( ja myös lipputangossa), heilutella hinurilippua äänestyksen tuloksena. Syynä lienee se, että valtuustossa ja hallituksessa kyseinen ihmisryhmä on voimakkaasti lisääntynyt.
Sateenkaari kepin päässä
8
72
Vastaukset
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät kun olet hinuri.
- Anonyymi
Ilman muuta olen ja vieläpä valtuustossa!
- Anonyymi
Tämän kaverin herääminen on satavarmaa kun on kyse näistä asioista .
Olemmehan kaikki huomanneet ?
- Anonyymi
Ohi meni ja pinnalle jäi!
- Anonyymi
Montako pinnaa on 28:n tuuman vanteessa? Oikeasta vastauksesta 50 pinnaa ja videotervehdys Matilta ja Tepolta.
Surullista mutta tuohan meinaa sitä että jos minulla olisi lippu jossa olisi mies ja nainen niin voisin julistaa vaikka tämän päivän nöyrien heteroiden päiväksi ja vetää lipun salkoon.
- Anonyymi
Minun heterolippuni on jo salossa. Jätin sen sinne viimeksi käydessäni.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331279Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691085- 104926
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.35848Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56709- 42706
Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302656Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94652- 42645
- 29625