Kuka julkkis miellyttää teidän silmää?

Anonyymi

Mä tykkään Kate Hudson 😍

57

1230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No Adelaide Kane on superkaunis.

    • Kristin Davis, Kate Hudson ja Cameron Diaz🥰

    • Anonyymi

      En tiennyt kuka on Kate Hudson, mutta itse asiassa muistuttaa aika paljon mun tyttistä 😍

    • Vastasin joskus Katri Helena ja vastaan edelleen 😀 Hänen lisäkseen muun muassa Pirjo Heikkilä (josta tykkään myös muulla tavoin).

      • Anonyymi

        Sulla on kyllä erikoinen maku :D. Tai sanotaanko, valtavirrasta poikkeava.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on kyllä erikoinen maku :D. Tai sanotaanko, valtavirrasta poikkeava.

        Ai on vai 😁Kahtoppa K H silimiä... Nauravat silmät ja hymyssä suu 🥰 Oli kaunis nuorena ja on edelleen. Ja Pirjo, noh, mun silmää ainaki miellyttää kovin. Mutta kyllä se on eräs (ei julkkis) nainen, joka eniten silmiä miellyttää 😘❤️


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ai on vai 😁Kahtoppa K H silimiä... Nauravat silmät ja hymyssä suu 🥰 Oli kaunis nuorena ja on edelleen. Ja Pirjo, noh, mun silmää ainaki miellyttää kovin. Mutta kyllä se on eräs (ei julkkis) nainen, joka eniten silmiä miellyttää 😘❤️

        Se Tyttöystävä 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on kyllä erikoinen maku :D. Tai sanotaanko, valtavirrasta poikkeava.

        Miten niin valtavirrasta poikkeava? No en sanois.
        Katri Helena on kaunis. Samoin Pirjo Heikkilä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se Tyttöystävä 🥰

        Mikä tyttöystävä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tyttöystävä?

        En_osaaEn_tunne on bisse jolla ei riitä kanttia ja rohkeutta erota miehestään, naisihastuksiaan puntaroinut vuosia palstalla.Mielikuvitusnaisystäviä hänellä vain. 😏


      • Anonyymi kirjoitti:

        En_osaaEn_tunne on bisse jolla ei riitä kanttia ja rohkeutta erota miehestään, naisihastuksiaan puntaroinut vuosia palstalla.Mielikuvitusnaisystäviä hänellä vain. 😏

        Siepä se mun asiat hyvin tiiät 😄


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ai on vai 😁Kahtoppa K H silimiä... Nauravat silmät ja hymyssä suu 🥰 Oli kaunis nuorena ja on edelleen. Ja Pirjo, noh, mun silmää ainaki miellyttää kovin. Mutta kyllä se on eräs (ei julkkis) nainen, joka eniten silmiä miellyttää 😘❤️

        Sitkun vielä näkisi 😍😘😘😘😘, meneehän se näinkin 😊❤😘❤❤❤❤❤❤❤


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ai on vai 😁Kahtoppa K H silimiä... Nauravat silmät ja hymyssä suu 🥰 Oli kaunis nuorena ja on edelleen. Ja Pirjo, noh, mun silmää ainaki miellyttää kovin. Mutta kyllä se on eräs (ei julkkis) nainen, joka eniten silmiä miellyttää 😘❤️

        Hm....ihanaa olisi kun joskus HÄNET näkisit ☺. Ääretön IKÄVÄ 😢❤


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Siepä se mun asiat hyvin tiiät 😄

        Hienoahan se on, kun on kaiken tietäviä 😁😁😁. Sit kun vielä oman elämänsä tietäisivät ja keskittyisivät siihen ...mut eihän kaikkea voi vaatia....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hm....ihanaa olisi kun joskus HÄNET näkisit ☺. Ääretön IKÄVÄ 😢❤

        Ai sullakin? No sitten sitä on liikkeellä 😔


    • Niitä on niin paljon etten jaksa luetella. Isompaa ja pienempää, ohuempaa ja paksumpaa. Mä tykkään nauravasta naamasta. Mörököllejä pelkään.

      Voin kai mä pari nimetäkin. Mona Carita nuorena, Anastasia Vysotskaya.

      • Sandra Cretu pakko mainita lisäksi.

        🎶Maria Magdalena🎶



      • JasuM kirjoitti:

        Sandra Cretu pakko mainita lisäksi.

        🎶Maria Magdalena🎶

        Vieläkin kuuntelen Sandran biisejä🎶🎶 ja vanhenpanakin tästä naisesta löytyy karismaa 😍


      • Chole68 kirjoitti:

        Vieläkin kuuntelen Sandran biisejä🎶🎶 ja vanhenpanakin tästä naisesta löytyy karismaa 😍

        Samoin minäkin kuuntelen Sandraa ja samaa mieltä karismastakin. Hymykuopatkin on sellaiset mihin voisi kompastua. 😊👍


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Sandra Cretu pakko mainita lisäksi.

        🎶Maria Magdalena🎶

        eliza taylor ja alycia debnam-carey vitun kauniita


      • Anonyymi kirjoitti:

        eliza taylor ja alycia debnam-carey vitun kauniita

        No pikkasen vittuu kauniimpia anyway. 😋


    • Anonyymi

      Nyt ei mieleen tule yhtään ulkolaista "the" julkkista. Mut kotimaisista iskee Nata Salmela ❣️

    • Anonyymi

      Noomi Rapace 🙏😛😍

      • Anonyymi

        Hän on kyllä hot😍


    • Anonyymi

      Emma Watson, Kate Winslet, Cameron Diaz, Lucy Boynton. Lisäksi fanitan Cate Blanchettiä ja Kat Barrelia. Ovat esikuvia 🤩

    • Anonyymi

      Tykkäsin enemmän Kate Hudsonista ennenkuin laittoi rintoihin implantit.
      Hänen omansa oli ihanat.

    • Anonyymi

      Kate Winslet nyt tällä hetkellä. Ei Titanic Kate. Meinasin räjähtää kappaleiksi kun katsoin Ammonite - elokuvan.

      • Anonyymi

        Titanic Kate on ihana. Ne punaiset hiukset.


      • Anonyymi

        Katsoitko YouTub kautta tuon elokuvan? Kerrotko hiukan tuosta elokuvasta niin mietin et ostaisinko. :'D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoitko YouTub kautta tuon elokuvan? Kerrotko hiukan tuosta elokuvasta niin mietin et ostaisinko. :'D

        Molemmat harmillisesti menehtyvät lopussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoitko YouTub kautta tuon elokuvan? Kerrotko hiukan tuosta elokuvasta niin mietin et ostaisinko. :'D

        Katsoin sen lesbiandramamovies sivustolta ilmaiseksi. Aivan upea elokuva ja perustuu tositapahtumiin. Ihan huikea seksikohtaus.. En pysty edes ajattelemaan sitä xD. Eli siis kertoo naisten välisestä rakkaudesta ja himosta. Ja ei kukaan menehdy lopussa kuten joku täällä väittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin sen lesbiandramamovies sivustolta ilmaiseksi. Aivan upea elokuva ja perustuu tositapahtumiin. Ihan huikea seksikohtaus.. En pysty edes ajattelemaan sitä xD. Eli siis kertoo naisten välisestä rakkaudesta ja himosta. Ja ei kukaan menehdy lopussa kuten joku täällä väittää

        Mä katoin tuon elokuvan yöllä. Aika hyvä elokuva 😜☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Titanic Kate on ihana. Ne punaiset hiukset.

        Kate lyhyillä hiuksilla on kyl kuuma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä katoin tuon elokuvan yöllä. Aika hyvä elokuva 😜☺️

        Mä en pääse yli siitä toisesta seksikohtauksesta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en pääse yli siitä toisesta seksikohtauksesta. :D

        oli aika lyhyt kohtaus. Olis saanu kestää kauemmin ☺️


    • Anonyymi

      Jaa, Iina Kuustonen 🙈, ne silmät..

      • Anonyymi

        Iina Kuustonen on kyllä niin hot! 🔥


    • Anonyymi

      Minua kiinnostais paula, kaiken takana on NAINEN, joka ihanasti rakastaa 😊❤. Katto minua, niin upeesti joskus tampereel 😊. Sit RAKKAUTENI kans tän tanssin ja KIRKan hetki lyö ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😘😘😘😘😘

      • Anonyymi

        Aikuinen nainen mä oon 😊😊😊😊❤❤❤


    • Anonyymi

      Kristen Stewart, muistuttaa aika paljon sitä minun kaipaamaani ihmistä 😘😜 😍Myös Emma Watson on aikas söpö 😀

    • Anonyymi

      Lauren Jauregui ja Grace Gaustad, nam.

    • Kai se tarttee itekin tänne joku ulkomaalainen mainita 😅 eli mainihen sitten Brandi Carlilen. Brandi ompi naisen kanssa naimisissa 💕

    • Anonyymi

      Suomalaiset: Anu Sinisalo, Maria Ylipää
      Ulkomaat: Camila Cabello ,Jennifer Lopez

      • JLO tosi kuuma🔥🔥🔥


      • Anonyymi
        Chole68 kirjoitti:

        JLO tosi kuuma🔥🔥🔥

        😂😂


    • Anonyymi

      Minun ei kannata ketään ihailla, ketään en tule saamaan , kukaan ei minusta välitä . Voiiiiiiih, oon niin pettynyt, minut voi tappaa, kun kukaan ei välitä. No....on mielenkiintoinen syy toikin tappamiseen 🤔

    • Anonyymi

      Pitää rehellisesti sanoo et ei oikein kukaan erityisemmin oo jäänyt mieleen. Aina tulee vaan mieleen ihastukseni kun mietin kuka miellyttää silmää 🥰

      • Pitää tunnustaa, että mullakin tulee ensimmäiseksi aina mieleen viimeisin ihastukseni. Hänen kasvot, kun tämmöisiä kysytään.

        Yritän unohtaa ne. Mutta näissä kysymyksissä tulee ekana mieleen.


      • JasuM kirjoitti:

        Pitää tunnustaa, että mullakin tulee ensimmäiseksi aina mieleen viimeisin ihastukseni. Hänen kasvot, kun tämmöisiä kysytään.

        Yritän unohtaa ne. Mutta näissä kysymyksissä tulee ekana mieleen.

        Sie olet kyllä Jasunen varsinainen väriläiskä 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sie olet kyllä Jasunen varsinainen väriläiskä 😁

        Läiskä ainakin. 😉


      • JasuM kirjoitti:

        Läiskä ainakin. 😉

        Eiii, tuohan on kun monivärileimalla lyöty 😁 Terv. Liekinvarsi


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eiii, tuohan on kun monivärileimalla lyöty 😁 Terv. Liekinvarsi

        Aaa, mun naamataulu, juu. Ajattelin olla rohkee ja laittaa ihan originellin lärvätsän tuohon, mutta sitten jänistin ja suttasin väriä pintaan. 🥴

        Toinen oli liehuva liekinvarsi ja toinen oli tulehen tuijottaja.. 😋


      • JasuM kirjoitti:

        Aaa, mun naamataulu, juu. Ajattelin olla rohkee ja laittaa ihan originellin lärvätsän tuohon, mutta sitten jänistin ja suttasin väriä pintaan. 🥴

        Toinen oli liehuva liekinvarsi ja toinen oli tulehen tuijottaja.. 😋

        No olihan tuo rohkeaa, vaikka vähän ylimäärästä väriä onki 😁
        Mie en oo ees piiloutuneena tuolla liekin takana, jotta jos joku on pupupöksy, nii mie se olen 😅
        Kauniita unikuvia 😴
        ...jolle tuli niin tukalasti kuuma 🔥☺️


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No olihan tuo rohkeaa, vaikka vähän ylimäärästä väriä onki 😁
        Mie en oo ees piiloutuneena tuolla liekin takana, jotta jos joku on pupupöksy, nii mie se olen 😅
        Kauniita unikuvia 😴
        ...jolle tuli niin tukalasti kuuma 🔥☺️

        Hullunkin rohkeeta ehkä. Mutta oonhan minä toisaalta ollu avoin kaikesta muutenkin, semmonen kun ihmisenä kutakuinkin oon.

        Noo, jääpähän räknättävää mimmonen nassu siellä ruutua plärää. 😉

        Kauniita unia sullekin, laitellaan kevyesti vaatetta päälle, jos liiaksi lämmittää. 😅


    • Noch, vaikeahan tuohon on vastata ja silti vaan on vastattava vaikkei toivottais 🤣
      Nimittäin harvaa hottia julkkua oon livenä nähnyt saatikka tavannut, joten pisteytys perustuu vain siihen kuinka onnistuneet fotosopatut kuvat tai maskeeratut roolihahmot heistä olen nähnyt.
      Mun silmää miellyttäviä suomalaisia julkkukuvia ovat muiden muassa Antti Holma, Pirjo Heikkilä, Olavi Uusivirta, Seela Sella, Esa-Pekka Salonen, Jonna Tervomaa, Leea Klemola, Milka Alroth, ja sit yks symppis nuori tumma kundi näyttelijä jonka nimeä en nyt muista 🙁

    • Anonyymi

      Monsteri kaunottaret himoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe