Tärvitsen äpyä

Anonyymi

Ourrait, ömm oon siis 13 ja mulla Alko menkat just muutama päiväsitte ja tais loppua eilen mutta miten mä voin tietää että ne "jatkuu" etten mä oo koulussa ja yhtäkkiä nevaa tulee, täytyykö mun käyttää niinku koko aja sidettä.. tuntuu tyhmältä😀

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

älä käytä todellakaa koko aika sidettä! suosittelen pitää repussa mukana ni saat sit jos tubtuu et menkat alko ni vaik koulun vessas laitettuu:)) nehän tulee suunnillee kuukauden völein tosin alkuun ne voi olla vähä epäsäännölliset mut siteitä vaa reppuu:)

• Anonyymi

Okei mulla on ollut menkat 5v ja nyt pari asiaa mitä sun täytyy tietää! Eli lataa joku kuukautis sovellus esim. Flo (itsellä on) ja se näyttää aina millon sun menkat alkaa. Toisin alku vaiheessa se saattaa näyttää väärin et menkat ei aina tuu ajallaan mut kyllä ne sit jossain kohtaa tulee. Ja kannattaa laittaa reppuun pari sidettä ja vaihto alushousut niin jos alkaa voit vaihtaa! Ja älä pidä sidettä jos ei ole menkkoja kannattaa kokeilla pikkuhousun suojia! Käytän ite niitä joka päivä! Mutta lisätietoa kannatta kysyä äidiltä tai vaikka tädiltä! Jos sellaista ei ole niin älä hätäänny kyllä sä tärkeät tiedot netistä löydät!

• No menkathan tulee normaalisti about neljän viikon välein. Muutama päivä ennen kun menkat alkaa niin voi olla jonkinlaisia ''sivuoireita'', mutta kaikillahan näitä ei edes esiinny. Sivuoireita joita olen itse kokenut on kipeä alaselkä, vatsakrampit tai kipeät rinnat. Oireet vaihtelevat hyvin paljon henkilöstä riippuen, enkä edes tiedä tuleeko oireita niille joilla on juuri alkanut menkat ekaa kertaa. Jos asia mietityttää niin rohkeesti voit kysyä koulun terveyshoitajalta tai omalta äidiltä, normaali asiahan nää menkat on :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2817
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      42
      2815
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2598
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      326
      1654
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1064
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1041
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      191
      884
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      752
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      750
    10. Kuinka pitkiä olette?

Ap aloittaa, 177cm
      Sinkut
      99
      681
    Aihe